KIEROWNIK SEKCJI ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH Pruszcz Gdański oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim


Największy wybór odzieży

Stanowisko: KIEROWNIK SEKCJI ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH

Wynagrodzenie: od 4 500 PLN

Zakres obowiązków: Zarządzanie, nadzorowanie i kierowanie bieżącą działalnością Sekcji Świadczeń Rodzinnych; zapewnienie właściwej organizacji pracy Sekcji; dokonywanie podziału zadań, nadzór nad planowaną i terminową realizacją przypisanych Sekcji zadań; przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeńwychowawczych, Świadczeń opiekuńczych, świadczenia ,,Dobry Start'' i innych dotyczących merytorycznie Sekcji Świadczeń Rodzinnych; wprowadzenie danych do programu komputerowego; prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców); analizowanie pod względem merytorycznym treści wniosków oraz załączonej do nich dokumentacji o przyznanie ww. świadczeń; przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,L współpraca z wnioskodawcami' instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do ww. świadczeń., przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do ww. świadczeń, sporządzanie sprawozdań, wyjaśnienie okoliczności budzących wątpliwości, mogących mieć wpływ na prawo do ww. świadczeń, prowadzenie postępowań w sprawie ustalenia nienależnie pobranych ww. świadczeń, prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń: sporządzanie list wypłat, tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń, zapewnienie funkcjonowania w Sekcji Świadczeń Rodzinnych adekwatnej, skutecznej i efektywnej kontroli zarządczej.

Data publikacji: 2018-12-17

Lokalizacja: Pruszcz Gdański (pomorskie)

Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Niepodległości 9, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zarządzanie, nadzorowanie i kierowanie bieżącą działalnością Sekcji Świadczeń Rodzinnych; zapewnienie właściwej organizacji pracy Sekcji; dokonywanie podziału zadań, nadzór nad planowaną i terminową realizacją przypisanych Sekcji zadań; przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeńwychowawczych, Świadczeń opiekuńczych, świadczenia ,,Dobry Start'' i innych dotyczących merytorycznie Sekcji Świadczeń Rodzinnych; wprowadzenie danych do programu komputerowego; prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców); analizowanie pod względem merytorycznym treści wniosków oraz załączonej do nich dokumentacji o przyznanie ww. świadczeń; przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,L współpraca z wnioskodawcami' instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do ww. świadczeń., przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do ww. świadczeń, sporządzanie sprawozdań, wyjaśnienie okoliczności budzących wątpliwości, mogących mieć wpływ na prawo do ww. świadczeń, prowadzenie postępowań w sprawie ustalenia nienależnie pobranych ww. świadczeń, prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń: sporządzanie list wypłat, tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń, zapewnienie funkcjonowania w Sekcji Świadczeń Rodzinnych adekwatnej, skutecznej i efektywnej kontroli zarządczej.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Praca od pon do pt w godzinach 7:30 - 15:30

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: KIEROWNIK SEKCJI ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gdański

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
niezbędne: obywatelstwo polskie, wykształcenie wyższe, staż pracy minimum 4 lata, znajomość przepisów prawa z zakresu: ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, ustawy o pomocy państwa w wychowaniu dzieci,, ustawy o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin : Za życiem, rządowego programu Dobry Start, ustawy kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy kodeks pracy, ustawy o finansach publicznych i ustawy prawo zamówień publicznych; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; umiejętność interpretacji przepisów prawnych, biegła znajomość oprogramowania komputerowego stosowanego w pracy biurowej; Wymagania dodatkowe: doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym,staż pracy w ośrodku pomocy społecznej lub w urzędzie realizującym świadczenia rodzinne, predyspozycje osobowościowe: komunikatywność i odporność na stres. Praca od pon do pt w godzinach 7:30 - 15:30. Miejsce pracy: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Niepodległości 9, Pruszcz Gdański.

Nazwa pracodawcy:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy

Adres pracodawcy:
Niepodległości 9, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty aplikacyjne a mianowicie CV oraz list motywacyjny należy składać osobiście w sekretariacie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim, ul. Niepodległości 9 lub pocztą na adres Ośrodka z dopiskiem: Dotyczy naboru na kierownika w Sekcji Świadczeń Rodzinnych w terminie do 28 grudnia 2018 r. (tj. 14 dni od dnia opublikowania w BIP). Aplikacje, które wpłyną do tut. Ośrodka po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: gdański

Gmina pracodawcy: Pruszcz Gdański

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Pruszcz Gdański

Ulica pracodawcy: Niepodległości

Numer budynku pracodawcy: 9

Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data dodania oferty pracy: 17.12.2018

Oferta pracy ważna do: 28.12.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 17.12.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 17.12.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

FRYZJER - od 2 000 PLN

Fryzjerwykonywanie usług fryzjerskich, strzyżenie damsko męskie, farbowanie, ukladanie fryzur okolicznościowych
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Jarosław (podkarpackie)

POKOJOWA - od 18 PLN

utrzymanie porządku w obiekcie hotelowymbieżąca obsługa gości w zakresie porządku w pokojach
SKIPPER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-23 - Rewa (pomorskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY - od 2 500 PLN

Nasadzenia roślin i krzewów przy drodze S3 (Nowa Sól - Gaworzyce)
CZECHANOWICZ EKOLOGIA I ZIELEŃ SP. Z O.O - 2018-10-01 - Nowa Sól (lubuskie)

ŚLUSARZ - od 1 850 PLN

-Prace ślusarskie,-Wynagrodzenie do uzgodnienia,-Kontakt telefoniczny 58 536-27-78.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO HANDLOWE " METROL" - 2016-03-24 - Dzierżążno (pomorskie)

KIEROWNIK DZIAŁU FINANSOWEGO- GŁÓWNY KSIĘGOWY ( 7/8 ETATU) - od 3 500 PLN

księgowanie faktur, wystawianie faktur, wyliczanie podatku, ewidencja i dekretacja dokumentów księgowych, prawidłowe i zgodne z przepisami prowadzenie księgowości, prowadzenie rozrachunków z kontrahentami, odpowiedzialność za współpracę z podmiotami zewnętrznymi, obsługa kadrowa firmy.Wymagania: wykształcenie wyższe, staz pracy 2 lata, doświadczenie w pełnej księgowości i kadrach, samodzielność i odpowiedzialność, umiejętność dobrej organizacji pracy, dokładność, rzetelność, umiejętność obsługi programów w zakresie pakietu INSERT
EKDOM Ewa Gajda Krzysztof Gajda Sp. J. - 2017-03-24 - Brzezina (dolnośląskie)

KIEROWNIK ZESPOŁU DORADCÓW - od 3 500 PLN

Zarządzanie pracą podległej grupy doradców finansowych, rekrutacja i wdrożenie nowych członków zespołu, analiza i raportowanie wyników sprzedażowych, inicjowanie nowych aktywności sprzedażowych, prowadzenie regionalnych inicjatyw marketingowych
PROFI CREDIT POLSKA S.A. - 2016-05-06 - Bełchatów (łódzkie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - 2 100 - 5 000 PLN

Kierowca samochodu ciężarowegoTEREN KRAJU
IMMO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-02 - Dębica (podkarpackie)

KIEROWNIK BIURA - 2 500 - 5 000 PLN

- poszukiwanie możliwości finansowania projektów,- aplikowanie o środki krajowe i zagraniczne (w tym aplikacje w języku angielskim) oraz odpowiedzialność materialna za zawierane i realizowane umowy,- utrzymywanie sprawnie funkcjonującego biura,- planowanie i kontrola kosztów w zakresie administracyjno-biurowym,- koordynacja i archiwizacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej (także e-maili),- zarządzanie dostawami z drukarni,- przygotowanie zamówień, kontakty z dostawcami urządzeń biurowych, materiałów piśmienniczych, serwisowanie sprzętu,- koordynacja przesyłek kurierskich,- kontakty z biurami tłumaczeń i innymi współpracującymi firmami, - uaktualnianie danych, adresu, telefonów, - nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem biura,- koordynacja działalności wydawnictwa Ekonomia i Środowisko,- monitorowanie realizacji bieżących umów,- redagowanie tekstów i korespondencji w języku polskim i angielskim.
Fundacja Ekonomistów Środowiska i Zasobów Naturalnych - 2017-01-04 - Białystok (podlaskie)

KIEROWNIK SEKCJI ROZLICZEŃ - 2 500 - 2 800 PLN

nadzór nad prawidłowym i terminowym fakturowaniu przychodów ze sprzedaży, prawidłowe zakończenie usługi transportowej poprzez wystawianie faktur ze sprzedaży za usługi transportowe, współpraca z opiekunami klientów, prowadzenie korespondencji z klientami, wystawianie faktur zbiorczych zgodnie z wymaganiami klientów,
ADAMPOL S. A. - 2018-11-23 - Małaszewicze (lubelskie)

KIEROWNIK MARKETU - od 3 700 PLN

praca na hali sprzedaży, tworzenie zamówień, zarządzanie personelen, prowadzenie marketu wg standardów firmy, praca w Buczu
DINO POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA KROTOSZYN - 2016-09-06 - Bucz (wielkopolskie)

TECHNIK REKLAMY - od 2 000 PLN

Wyklejanie grafiki, oklejanie pojazdów, grafik do stoisk eskpozycyjnych, szyldów, kasetonów, obsługa plotera. Wymagane wykształcenie średnie, wymagane doświadczenie. Praca na jedną zmianę 9-17
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Mysłowice (śląskie)

KIEROWNIK DZIAŁU KSIĘGOWOŚCI - od 4 300 PLN

Prowadzenie pełnej księgowości firmy zgodnie z Ustawą o rachunkowości, bieżąca analiza i weryfikacja zapisów na kontach księgowych, prowadzenie ewidencji środków trwałych, wyposażenia oraz wartości niematerialnych i prawnych, rozliczanie i księgowanie importu, nabyć wewnątrzwspólnotowych, uzgadnianie modułów magazynowo produkcyjnych do KG, rozliczanie kont wynikowych i odchyleń na koniec okresu, sporządzanie deklaracji VAT, VAT-UE, sprawozdań do GUS i NBP, przygotowywanie bieżących zestawień i raportów, zarządzanie pracownikami działu, odpowiedzialność za jakość i terminowość zadań realizowanych przez podległy zespół, udział w pracach związanych z przygotowaniem sprawozdań finansowych, bieżąca współpraca z Głównym Księgowym
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Kraków (małopolskie)

KIEROWNIK SKLEPU - do 2 000 PLN

Obsługa kasy fiskalnej. Obsługa klienta. Przyjmowanie oraz układanie towaru.
TIAN ZENG sp. z o.o. - 2017-09-07 - Bytów (pomorskie)

KIEROWNIK ZESPOŁU POMOCY OSOBOM NIEPEŁNOSPRAWNYM - od 3 800 PLN

Kierowanie zespołem (nadzór, ustalanie zadań), przestrzeganie prawidłowej realizacji uchwał, współpraca z org. pozarządowymi i fundacjami, obsługa programu PFRON, przygotowywanie wniosków na uruchomienie środków na dofinansowanie zadań PFRON, kontrola realizacji zadań dofinansowanych ze środków PFRON przez organizacje pozarządowe. Wymagania: wykształcenie wyzsze, staż pracy: min. 5 lat w administracji, min. 2 lata na stanowisku kierowniczym, prawo do wykonywania zawodu pracownika socjalnego, znajomość pakietu MS Office.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - 2016-07-13 - Wejherowo (pomorskie)

PRACOWNIK MAGAZYNOWY - od 2 490 PLN

Pakowanie wysyłek i inne obowiązki z zakresu pracownika magazynu.
Sharman Sp. z o.o. - 2017-01-04 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)

KIEROWNIK DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

realizacja planów sprzedażowych, zarządzanie zespołem przedstawicieli, prowadzenie szkoleń dla pracowników, przygotowywanie raportów, pozyskiwanie i profesjonalna obsługa klientów, teren Lębork i Słupsk
EUROCENT SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-02-04 - Lębork (pomorskie)

KIEROWNIK DZIAŁU INFORMATYKI - od 10 000 PLN

zarządzanie grupą inzynieryjną,projektami procesami,Zarządzanie grupą inżynieryjną IT ECM Application & Support w Centrum Technicznym w KrakowieZapewnianie płynnego procesowania i zarządzanie projektami związanymi z aktywnościami Engineering IT ECMAnalizowanie, specyfikowanie i optymalizowanie procesów dla klienta wewnętrznego zgodne z Delphi EOS Rozwijanie i utrzymywanie Delphi SPMS (Sales Part Management System) zgodnie z wymaganiami klienta wewnętrznego.Tworzenie materiałów szkoleniowych i prowadzenie szkoleń
kontakt przez PUP - 2016-12-20 - Kraków (małopolskie)

KIEROWNIK PRODUKCJI - 3 500 - 5 000 PLN

Kierowanie grupą pracowników produkcji, ustalanie zadań do wykonania i nadzór nad produkcją
PRO-TRAILER Sp. z o.o. - 2018-03-14 - Lipiany (zachodniopomorskie)

KIEROWNIK LOKALU GASTRONOMICZNEGO - od 2 200 PLN

KIEROWANIE ZESPOŁEM LUDIZ
PG-H BAROM Barbara Boroń - 2017-02-15 - Słubice (lubuskie)

KIEROWNIK DZIAŁU - od 3 000 PLN

1. Organizowanie właściwego przepływu informacji pomiędzy podległymi kierownikami zespołów a Dyrektorem Domu Pomocy Społecznej,2. Dbanie o prawidłowe prowadzenie dokumentacji, w szczególności medycznej i planów wsparcia mieszkańca domu pomocy społecznej,Pełna treść ogłoszenia: http://www.dpsszpegawsk.pl/download/ogloszenie_08032017/og%C5%82oszenie.pdf3. Organizowanie, koordynowanie i nadzór nad pracą podległego personelu w tym zatwierdzanie urlopów wypoczynkowych i należnej opieki,4. Nadzór i koordynacja harmonogramów czasu pracy podległego personelu,5. Dokonywanie okresowych analiz i ocen jakości i efektywności pracy podległego personelu,6. Koordynacja wyjazdów na wizyty lekarskie w tym terminów wizyt,7. Współpraca z lekarzem POZ, opieki psychiatrycznej, opieki długoterminowej i paliatywnej,8. Współpraca z pielęgniarką środowiskową oraz opieki długoterminowej i paliatywnej,9. Współpraca z placówkami organizacyjnymi na terenie Domu Pomocy Społecznej praktyki zawodowe,10. Merytoryczny nadzór nad pracą pielęgniarek, opiekunów, sanitariuszek, salowych i pokojowych,11. Wydawanie zaleceń w dziedzinie metodyki pracy i prowadzenie instruktażu na tym oddziale,12. Wnioskowanie w sprawach:a) planu pracy działu i podziału zadań pomiędzy pracowników,b) obsady osobowej, sposobu zatrudnienia, wynagrodzenia i karania podległego personelu,c) potrzeby dokształcania podległego personelu,d) właściwego wyposażania warsztatu pracy podległego personelu.13. Ustalanie ramowego rozkładu czasu pracy, planów urlopów dla podległego personelu i zastępstw.14. Współpraca ze wszystkimi działami organizacyjnymi w celu udzielenia należytej pomocy i opieki mieszkańcom Domu Pomocy Społecznej.15. W zakresie opieki medycznej nad mieszkańcami w szczególności:a. obecność podczas wizyty lekarskiej oraz dopilnowanie wpisania wszystkich zaleceń lekarskich do prowadzonej dokumentacji i podpisania zleceń przez lekarza,b. czuwanie nad wykonaniem zleceń lekarskich przez podległych pracowników w należyty sposób i we właściwym czasie,c. prowadzenie podręcznej apteczki oddziału, jej uzupełnienie, należyte przechowywanie leków, zaopatrywanie w leki terminowo i zgodnie ze zaleceniami lekarskimi,d. odbieranie raportów ustnych i pisemnych podczas danej zmiany pielęgniarek,e. prowadzenie dokumentacji działu,f. czuwanie nad bezpieczeństwem mieszkańców, roztaczanie szczególnej opieki nad chorymi,g. sporządzanie zapotrzebowań żywnościowych zgodnie ze zleceniami lekarskimi i czuwanie nad higienicznym podawaniem mieszkańcom przepisanego pożywienia wg właściwej diety i o należytej ciepłocie oraz karmienie mieszkańców niesprawnych.16. W zakresie nadzoru nad podległym personelem:a) kontrolowanie obecności oraz punktualności rozpoczynania i zakończenia pracy,b) powiadomienie Dyrektora Domu Pomocy Społecznej o nieobecności personelu w pracy,c) dopilnowanie, aby podległy personel nie opuszczał stanowisk pracy przed przekazaniem działu następnej zmianie,d) zgłaszanie Dyrektorowi Domu Pomocy Społecznej wniosków dotyczących urlopów i zastępstw,e) przedstawienie Dyrektorowi Domu Pomocy Społecznej opinii o pracy podległego personelu,f) czuwanie nad oszczędnym i racjonalnym wykorzystaniem towarów, sprzętu, urządzeń i energii,g) dbanie o odpowiednią postawę i zachowanie pracowników.17. W zakresie administracyjno-gospodarczym należy:a) czuwanie nad całością inwentarza,b) pobieranie sprzętu i innych materiałów potrzebnych dla działu, prowadzenie wymiany zużytego i zniszczonego sprzętu,18.Doskonalenie wiedzy teoretycznej i umiejętności praktycznych w drodze samokształcenia, udział w organizowanych szkoleniach.19.Udział w działaniach mających na celu zaspakajanie niezbędnych potrzeb mieszkańców.20.Przestrzeganie przepisów ustawy z 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (t.j. Dz.U. 2016 r., poz. 546 z późn. zm.).
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W SZPĘGAWSKU - 2017-03-14 - Szpęgawsk (pomorskie)

KIEROWNIK SUPERMARKETU - od 1 750 PLN

Prowadzenie supermarketu; praca od zaraz; wynagrodzenie 1750zł do uzgodnienia; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-10
P.H.U.P ROLMASZ Sp.z o.o. - 2015-11-18 - Główczyce (pomorskie)

KIEROWCA - od 3 100 PLN

kierowanie śmieciarką i obsługa śmieciarki pod względem załadunku pojemników
kontakt przez OHP - 2017-06-23 - Łowicz (łódzkie)

KIEROWNIK SKLEPU - od 4 900 PLN

Zarządzanie personelem, zamawianie towaru, dbałość o estetykę sklepu, rozliczanie środków płatniczych. Zgłoszenia osobiste pod adresem: Pabianice, ul. Grota Roweckiego 24.
MILA S.A. - 2018-06-07 - Pabianice (łódzkie)

KIEROWNIK REFERATU GEODEZJI I KATASTRU W WYDZIALE GEODEZJI KARTOGRAFII I KATASTRU (1 ETAT) OFERTA KONKURSOWA - od 2 100 PLN

Kierowanie pracą Referatu Geodezji i Katastru w tym bezpośredni nadzór nad:- prowadzeniem powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w systemie teleinformatycznym w zakresie baz danych ewidencji gruntów i budynków,- archiwizacją wycofanych danych ewidencyjnych,- prowadzeniem gleboznawczej klasyfikacji gruntów,- tworzeniem, prowadzeniem i udostępnianiem baz danych rejestru cen i wartości nieruchmomości,- prowadzeniem postępowań w zakresie scalania i wymiany gruntów,- wydawaniem decyzji administracyjnych i zaświadczeń.
Starostwo Powiatowe w Cieszynie - 2018-06-29 - Cieszyn (śląskie)

KIEROWNIK ZMIANY - od 2 000 PLN

bieżący nadzór nad funkcjonowaniem sklepu
"U RAFAŁA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-11 - Ruda Śląska (śląskie)

KIEROWNIK PUNKTU EWIDENCYJNEGO - od 2 480 PLN

Rejestrowanie, przechowywanie oraz przekazywanie dokumentów otrzymywanych, wysyłanych oraz wytwarzanych na potrzeby wewnętrzne JW; kompletowanie dokumentów zgodnie z JRWA oraz przygotowanie akt do archiwizacji; obsługa systemu elektronicznego obiegu dokumentów; zapewnienie obsługi kancelaryjnej JW.
1 Podlaska Brygada Obrony Terytorialnej w Białymstoku - 2017-08-01 - Łomża (podlaskie)