KIEROWNIK SEKCJI ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH Pruszcz Gdański oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim
Stanowisko: KIEROWNIK SEKCJI ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: Zarządzanie, nadzorowanie i kierowanie bieżącą działalnością Sekcji Świadczeń Rodzinnych; zapewnienie właściwej organizacji pracy Sekcji; dokonywanie podziału zadań, nadzór nad planowaną i terminową realizacją przypisanych Sekcji zadań; przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeńwychowawczych, Świadczeń opiekuńczych, świadczenia ,,Dobry Start'' i innych dotyczących merytorycznie Sekcji Świadczeń Rodzinnych; wprowadzenie danych do programu komputerowego; prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców); analizowanie pod względem merytorycznym treści wniosków oraz załączonej do nich dokumentacji o przyznanie ww. świadczeń; przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,L współpraca z wnioskodawcami' instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do ww. świadczeń., przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do ww. świadczeń, sporządzanie sprawozdań, wyjaśnienie okoliczności budzących wątpliwości, mogących mieć wpływ na prawo do ww. świadczeń, prowadzenie postępowań w sprawie ustalenia nienależnie pobranych ww. świadczeń, prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń: sporządzanie list wypłat, tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń, zapewnienie funkcjonowania w Sekcji Świadczeń Rodzinnych adekwatnej, skutecznej i efektywnej kontroli zarządczej.
Data publikacji: 2018-12-17
Lokalizacja: Pruszcz Gdański (pomorskie)
Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Niepodległości 9, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zarządzanie, nadzorowanie i kierowanie bieżącą działalnością Sekcji Świadczeń Rodzinnych; zapewnienie właściwej organizacji pracy Sekcji; dokonywanie podziału zadań, nadzór nad planowaną i terminową realizacją przypisanych Sekcji zadań; przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeńwychowawczych, Świadczeń opiekuńczych, świadczenia ,,Dobry Start'' i innych dotyczących merytorycznie Sekcji Świadczeń Rodzinnych; wprowadzenie danych do programu komputerowego; prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców); analizowanie pod względem merytorycznym treści wniosków oraz załączonej do nich dokumentacji o przyznanie ww. świadczeń; przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,L współpraca z wnioskodawcami' instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do ww. świadczeń., przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do ww. świadczeń, sporządzanie sprawozdań, wyjaśnienie okoliczności budzących wątpliwości, mogących mieć wpływ na prawo do ww. świadczeń, prowadzenie postępowań w sprawie ustalenia nienależnie pobranych ww. świadczeń, prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń: sporządzanie list wypłat, tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń, zapewnienie funkcjonowania w Sekcji Świadczeń Rodzinnych adekwatnej, skutecznej i efektywnej kontroli zarządczej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Praca od pon do pt w godzinach 7:30 - 15:30
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK SEKCJI ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gdański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
niezbędne: obywatelstwo polskie, wykształcenie wyższe, staż pracy minimum 4 lata, znajomość przepisów prawa z zakresu: ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, ustawy o pomocy państwa w wychowaniu dzieci,, ustawy o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin : Za życiem, rządowego programu Dobry Start, ustawy kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy kodeks pracy, ustawy o finansach publicznych i ustawy prawo zamówień publicznych; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; umiejętność interpretacji przepisów prawnych, biegła znajomość oprogramowania komputerowego stosowanego w pracy biurowej; Wymagania dodatkowe: doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym,staż pracy w ośrodku pomocy społecznej lub w urzędzie realizującym świadczenia rodzinne, predyspozycje osobowościowe: komunikatywność i odporność na stres. Praca od pon do pt w godzinach 7:30 - 15:30. Miejsce pracy: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Niepodległości 9, Pruszcz Gdański.
Nazwa pracodawcy:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Niepodległości 9, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty aplikacyjne a mianowicie CV oraz list motywacyjny należy składać osobiście w sekretariacie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim, ul. Niepodległości 9 lub pocztą na adres Ośrodka z dopiskiem: Dotyczy naboru na kierownika w Sekcji Świadczeń Rodzinnych w terminie do 28 grudnia 2018 r. (tj. 14 dni od dnia opublikowania w BIP). Aplikacje, które wpłyną do tut. Ośrodka po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: gdański
Gmina pracodawcy: Pruszcz Gdański
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pruszcz Gdański
Ulica pracodawcy: Niepodległości
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 17.12.2018
Oferta pracy ważna do: 28.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 17.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 17.12.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
przewóz materiałów sypkich
Zbigniew Cieśla Firma Handlowo Usługowa "TRANS-IKA" - 2017-04-10 - Waleńczów (śląskie)
Fryzjerwykonywanie usług fryzjerskich, strzyżenie damsko męskie, farbowanie, ukladanie fryzur okolicznościowych
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Jarosław (podkarpackie)
utrzymanie porządku w obiekcie hotelowymbieżąca obsługa gości w zakresie porządku w pokojach
SKIPPER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-23 - Rewa (pomorskie)
Nasadzenia roślin i krzewów przy drodze S3 (Nowa Sól - Gaworzyce)
CZECHANOWICZ EKOLOGIA I ZIELEŃ SP. Z O.O - 2018-10-01 - Nowa Sól (lubuskie)
-Prace ślusarskie,-Wynagrodzenie do uzgodnienia,-Kontakt telefoniczny 58 536-27-78.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO HANDLOWE " METROL" - 2016-03-24 - Dzierżążno (pomorskie)
księgowanie faktur, wystawianie faktur, wyliczanie podatku, ewidencja i dekretacja dokumentów księgowych, prawidłowe i zgodne z przepisami prowadzenie księgowości, prowadzenie rozrachunków z kontrahentami, odpowiedzialność za współpracę z podmiotami zewnętrznymi, obsługa kadrowa firmy.Wymagania: wykształcenie wyższe, staz pracy 2 lata, doświadczenie w pełnej księgowości i kadrach, samodzielność i odpowiedzialność, umiejętność dobrej organizacji pracy, dokładność, rzetelność, umiejętność obsługi programów w zakresie pakietu INSERT
EKDOM Ewa Gajda Krzysztof Gajda Sp. J. - 2017-03-24 - Brzezina (dolnośląskie)
Zarządzanie pracą podległej grupy doradców finansowych, rekrutacja i wdrożenie nowych członków zespołu, analiza i raportowanie wyników sprzedażowych, inicjowanie nowych aktywności sprzedażowych, prowadzenie regionalnych inicjatyw marketingowych
PROFI CREDIT POLSKA S.A. - 2016-05-06 - Bełchatów (łódzkie)
Kierowca samochodu ciężarowegoTEREN KRAJU
IMMO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-02 - Dębica (podkarpackie)
- poszukiwanie możliwości finansowania projektów,- aplikowanie o środki krajowe i zagraniczne (w tym aplikacje w języku angielskim) oraz odpowiedzialność materialna za zawierane i realizowane umowy,- utrzymywanie sprawnie funkcjonującego biura,- planowanie i kontrola kosztów w zakresie administracyjno-biurowym,- koordynacja i archiwizacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej (także e-maili),- zarządzanie dostawami z drukarni,- przygotowanie zamówień, kontakty z dostawcami urządzeń biurowych, materiałów piśmienniczych, serwisowanie sprzętu,- koordynacja przesyłek kurierskich,- kontakty z biurami tłumaczeń i innymi współpracującymi firmami, - uaktualnianie danych, adresu, telefonów, - nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem biura,- koordynacja działalności wydawnictwa Ekonomia i Środowisko,- monitorowanie realizacji bieżących umów,- redagowanie tekstów i korespondencji w języku polskim i angielskim.
Fundacja Ekonomistów Środowiska i Zasobów Naturalnych - 2017-01-04 - Białystok (podlaskie)
nadzór nad prawidłowym i terminowym fakturowaniu przychodów ze sprzedaży, prawidłowe zakończenie usługi transportowej poprzez wystawianie faktur ze sprzedaży za usługi transportowe, współpraca z opiekunami klientów, prowadzenie korespondencji z klientami, wystawianie faktur zbiorczych zgodnie z wymaganiami klientów,
ADAMPOL S. A. - 2018-11-23 - Małaszewicze (lubelskie)
jw.
AXAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-16 - Warszawa (mazowieckie)
praca na hali sprzedaży, tworzenie zamówień, zarządzanie personelen, prowadzenie marketu wg standardów firmy, praca w Buczu
DINO POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA KROTOSZYN - 2016-09-06 - Bucz (wielkopolskie)
Wyklejanie grafiki, oklejanie pojazdów, grafik do stoisk eskpozycyjnych, szyldów, kasetonów, obsługa plotera. Wymagane wykształcenie średnie, wymagane doświadczenie. Praca na jedną zmianę 9-17
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Mysłowice (śląskie)
Prowadzenie pełnej księgowości firmy zgodnie z Ustawą o rachunkowości, bieżąca analiza i weryfikacja zapisów na kontach księgowych, prowadzenie ewidencji środków trwałych, wyposażenia oraz wartości niematerialnych i prawnych, rozliczanie i księgowanie importu, nabyć wewnątrzwspólnotowych, uzgadnianie modułów magazynowo produkcyjnych do KG, rozliczanie kont wynikowych i odchyleń na koniec okresu, sporządzanie deklaracji VAT, VAT-UE, sprawozdań do GUS i NBP, przygotowywanie bieżących zestawień i raportów, zarządzanie pracownikami działu, odpowiedzialność za jakość i terminowość zadań realizowanych przez podległy zespół, udział w pracach związanych z przygotowaniem sprawozdań finansowych, bieżąca współpraca z Głównym Księgowym
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Kraków (małopolskie)
Obsługa kasy fiskalnej. Obsługa klienta. Przyjmowanie oraz układanie towaru.
TIAN ZENG sp. z o.o. - 2017-09-07 - Bytów (pomorskie)
Kierowanie zespołem (nadzór, ustalanie zadań), przestrzeganie prawidłowej realizacji uchwał, współpraca z org. pozarządowymi i fundacjami, obsługa programu PFRON, przygotowywanie wniosków na uruchomienie środków na dofinansowanie zadań PFRON, kontrola realizacji zadań dofinansowanych ze środków PFRON przez organizacje pozarządowe. Wymagania: wykształcenie wyzsze, staż pracy: min. 5 lat w administracji, min. 2 lata na stanowisku kierowniczym, prawo do wykonywania zawodu pracownika socjalnego, znajomość pakietu MS Office.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - 2016-07-13 - Wejherowo (pomorskie)
Pakowanie wysyłek i inne obowiązki z zakresu pracownika magazynu.
Sharman Sp. z o.o. - 2017-01-04 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
realizacja planów sprzedażowych, zarządzanie zespołem przedstawicieli, prowadzenie szkoleń dla pracowników, przygotowywanie raportów, pozyskiwanie i profesjonalna obsługa klientów, teren Lębork i Słupsk
EUROCENT SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-02-04 - Lębork (pomorskie)
zarządzanie grupą inzynieryjną,projektami procesami,Zarządzanie grupą inżynieryjną IT ECM Application & Support w Centrum Technicznym w KrakowieZapewnianie płynnego procesowania i zarządzanie projektami związanymi z aktywnościami Engineering IT ECMAnalizowanie, specyfikowanie i optymalizowanie procesów dla klienta wewnętrznego zgodne z Delphi EOS Rozwijanie i utrzymywanie Delphi SPMS (Sales Part Management System) zgodnie z wymaganiami klienta wewnętrznego.Tworzenie materiałów szkoleniowych i prowadzenie szkoleń
kontakt przez PUP - 2016-12-20 - Kraków (małopolskie)
Kierowanie grupą pracowników produkcji, ustalanie zadań do wykonania i nadzór nad produkcją
PRO-TRAILER Sp. z o.o. - 2018-03-14 - Lipiany (zachodniopomorskie)
KIEROWANIE ZESPOŁEM LUDIZ
PG-H BAROM Barbara Boroń - 2017-02-15 - Słubice (lubuskie)
1. Organizowanie właściwego przepływu informacji pomiędzy podległymi kierownikami zespołów a Dyrektorem Domu Pomocy Społecznej,2. Dbanie o prawidłowe prowadzenie dokumentacji, w szczególności medycznej i planów wsparcia mieszkańca domu pomocy społecznej,Pełna treść ogłoszenia: http://www.dpsszpegawsk.pl/download/ogloszenie_08032017/og%C5%82oszenie.pdf3. Organizowanie, koordynowanie i nadzór nad pracą podległego personelu w tym zatwierdzanie urlopów wypoczynkowych i należnej opieki,4. Nadzór i koordynacja harmonogramów czasu pracy podległego personelu,5. Dokonywanie okresowych analiz i ocen jakości i efektywności pracy podległego personelu,6. Koordynacja wyjazdów na wizyty lekarskie w tym terminów wizyt,7. Współpraca z lekarzem POZ, opieki psychiatrycznej, opieki długoterminowej i paliatywnej,8. Współpraca z pielęgniarką środowiskową oraz opieki długoterminowej i paliatywnej,9. Współpraca z placówkami organizacyjnymi na terenie Domu Pomocy Społecznej praktyki zawodowe,10. Merytoryczny nadzór nad pracą pielęgniarek, opiekunów, sanitariuszek, salowych i pokojowych,11. Wydawanie zaleceń w dziedzinie metodyki pracy i prowadzenie instruktażu na tym oddziale,12. Wnioskowanie w sprawach:a) planu pracy działu i podziału zadań pomiędzy pracowników,b) obsady osobowej, sposobu zatrudnienia, wynagrodzenia i karania podległego personelu,c) potrzeby dokształcania podległego personelu,d) właściwego wyposażania warsztatu pracy podległego personelu.13. Ustalanie ramowego rozkładu czasu pracy, planów urlopów dla podległego personelu i zastępstw.14. Współpraca ze wszystkimi działami organizacyjnymi w celu udzielenia należytej pomocy i opieki mieszkańcom Domu Pomocy Społecznej.15. W zakresie opieki medycznej nad mieszkańcami w szczególności:a. obecność podczas wizyty lekarskiej oraz dopilnowanie wpisania wszystkich zaleceń lekarskich do prowadzonej dokumentacji i podpisania zleceń przez lekarza,b. czuwanie nad wykonaniem zleceń lekarskich przez podległych pracowników w należyty sposób i we właściwym czasie,c. prowadzenie podręcznej apteczki oddziału, jej uzupełnienie, należyte przechowywanie leków, zaopatrywanie w leki terminowo i zgodnie ze zaleceniami lekarskimi,d. odbieranie raportów ustnych i pisemnych podczas danej zmiany pielęgniarek,e. prowadzenie dokumentacji działu,f. czuwanie nad bezpieczeństwem mieszkańców, roztaczanie szczególnej opieki nad chorymi,g. sporządzanie zapotrzebowań żywnościowych zgodnie ze zleceniami lekarskimi i czuwanie nad higienicznym podawaniem mieszkańcom przepisanego pożywienia wg właściwej diety i o należytej ciepłocie oraz karmienie mieszkańców niesprawnych.16. W zakresie nadzoru nad podległym personelem:a) kontrolowanie obecności oraz punktualności rozpoczynania i zakończenia pracy,b) powiadomienie Dyrektora Domu Pomocy Społecznej o nieobecności personelu w pracy,c) dopilnowanie, aby podległy personel nie opuszczał stanowisk pracy przed przekazaniem działu następnej zmianie,d) zgłaszanie Dyrektorowi Domu Pomocy Społecznej wniosków dotyczących urlopów i zastępstw,e) przedstawienie Dyrektorowi Domu Pomocy Społecznej opinii o pracy podległego personelu,f) czuwanie nad oszczędnym i racjonalnym wykorzystaniem towarów, sprzętu, urządzeń i energii,g) dbanie o odpowiednią postawę i zachowanie pracowników.17. W zakresie administracyjno-gospodarczym należy:a) czuwanie nad całością inwentarza,b) pobieranie sprzętu i innych materiałów potrzebnych dla działu, prowadzenie wymiany zużytego i zniszczonego sprzętu,18.Doskonalenie wiedzy teoretycznej i umiejętności praktycznych w drodze samokształcenia, udział w organizowanych szkoleniach.19.Udział w działaniach mających na celu zaspakajanie niezbędnych potrzeb mieszkańców.20.Przestrzeganie przepisów ustawy z 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (t.j. Dz.U. 2016 r., poz. 546 z późn. zm.).
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W SZPĘGAWSKU - 2017-03-14 - Szpęgawsk (pomorskie)
Prowadzenie supermarketu; praca od zaraz; wynagrodzenie 1750zł do uzgodnienia; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-10
P.H.U.P ROLMASZ Sp.z o.o. - 2015-11-18 - Główczyce (pomorskie)
kierowanie śmieciarką i obsługa śmieciarki pod względem załadunku pojemników
kontakt przez OHP - 2017-06-23 - Łowicz (łódzkie)
Zarządzanie personelem, zamawianie towaru, dbałość o estetykę sklepu, rozliczanie środków płatniczych. Zgłoszenia osobiste pod adresem: Pabianice, ul. Grota Roweckiego 24.
MILA S.A. - 2018-06-07 - Pabianice (łódzkie)
Kierowanie pracą Referatu Geodezji i Katastru w tym bezpośredni nadzór nad:- prowadzeniem powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w systemie teleinformatycznym w zakresie baz danych ewidencji gruntów i budynków,- archiwizacją wycofanych danych ewidencyjnych,- prowadzeniem gleboznawczej klasyfikacji gruntów,- tworzeniem, prowadzeniem i udostępnianiem baz danych rejestru cen i wartości nieruchmomości,- prowadzeniem postępowań w zakresie scalania i wymiany gruntów,- wydawaniem decyzji administracyjnych i zaświadczeń.
Starostwo Powiatowe w Cieszynie - 2018-06-29 - Cieszyn (śląskie)
bieżący nadzór nad funkcjonowaniem sklepu
"U RAFAŁA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-11 - Ruda Śląska (śląskie)
Rejestrowanie, przechowywanie oraz przekazywanie dokumentów otrzymywanych, wysyłanych oraz wytwarzanych na potrzeby wewnętrzne JW; kompletowanie dokumentów zgodnie z JRWA oraz przygotowanie akt do archiwizacji; obsługa systemu elektronicznego obiegu dokumentów; zapewnienie obsługi kancelaryjnej JW.
1 Podlaska Brygada Obrony Terytorialnej w Białymstoku - 2017-08-01 - Łomża (podlaskie)
DO UAGODNIENIA
KAUFLAND POLSKA MARKETY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-08-23 - Rzeszów (podkarpackie)
-
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Białystok (podlaskie)