KIEROWNIK SERWISU SPRZĄTAJĄCEGO Płock oferta pracy Ever Cleaning Sp. z o.o.
Stanowisko: KIEROWNIK SERWISU SPRZĄTAJĄCEGO
Wynagrodzenie: od 4 010 PLN
Zakres obowiązków: Nadzór nad pracownikami serwisu sprzątającego, weryfikacja stanu czystości obiektu, sporządzanie grafików pracy, dbanie o stany magazynowe, realizacje zamówiń, czuwanie nad prawidłowym funkcjonowanie kontraktu, mile widziana umiejętność dotycząca rozliczania pracowników, odpornośc na stres, dokładność, sumienność.
Data publikacji: 2018-11-29
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: Ever Cleaning Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wyszogrodzka 144, 09-401 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Nadzór nad pracownikami serwisu sprzątającego, weryfikacja stanu czystości obiektu, sporządzanie grafików pracy, dbanie o stany magazynowe, realizacje zamówiń, czuwanie nad prawidłowym funkcjonowanie kontraktu, mile widziana umiejętność dotycząca rozliczania pracowników, odpornośc na stres, dokładność, sumienność.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 010 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK SERWISU SPRZĄTAJĄCEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sprzątaczka biurowa
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 010 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: zasadnicze zawodowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: zarządzanie zespołem
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziane doświadczenie na stanowisku Kierownika serwisu sprzątającego oraz mile widziane doświadczenie w branży sprzątającej.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Ever Cleaning Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
Marynarska 21, 02-674 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Marynarska
Numer budynku pracodawcy: 21
Profil działalności pracodawcy:
Niespecjalistyczne sprzątanie budynków i obiektów przemysłowych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: sprzątaczka biurowa
Data dodania oferty pracy: 29.11.2018
Oferta pracy ważna do: 28.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 29.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 29.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
naprawa, konserwacja, remont pojazdów
MARCIN CZARNIK - ZAKŁAD WIELOFUNKCYJNY - 2016-10-13 - Breń (zachodniopomorskie)
Organizacja pracy pracowników oraz koordynacja prac prowadzonych w dziale introligatorni zgodnie ze specyfiką zamówień, nadzór nad pracownikami, udział w projektowaniu procesów technologicznychOferta pracy złożona w celu uzyskania informacji starosty o braku możliwości zaspokojenia potrzeb kadrowych w oparciu o lokalny rynek pracy
GRYF DIRECT Sp. z o.o. - 2016-09-20 - Płońsk (mazowieckie)
Wg. harmonogramuRM 45
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Stare Kurowo (lubuskie)
Wprowadzanie faktur, prowadzenie dwuch sklepów, zamówienia towarów, podpisywanie umów. Praca wg grafiku w godz. 7-19, równiez w soboty.
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Wrocław (dolnośląskie)
PRACE PORZĄDKOWE NA OBIEKCIE W PRZEMKOWIE
Piast Group Sp. z o.o. - 2016-12-20 - Lubin (dolnośląskie)
- wprowadzenie systemu skanowania produktów,- efektywne zarządzanie gospodarką magazynową,- nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji magazynowej- współpraca z działami: zaopatrzenia i sprzedaży- zarządzanie podległym zespołem,- kontrola i czuwanie nad realizacją zamówień od klientów,- optymalne i efektywne wykorzystanie przestrzeni magazynowej,- rozpatrywanie reklamacji związanych z brakami i uszkodzeniami towarów powstałych podczas transportu.
FZK INTER NOVUM - Jan Trocki - 2018-07-10 - Tuczno (zachodniopomorskie)
kierowanie brygadą, organizowanie przebiegu prac, prowadzenie rozliczeń,organizowanie pracy podwykonawcówwykształcenie średniedoświadczenieumiejętność pracy w zespoleuprawnienia budowlane mile widzianepraca w promieniu 50 km od siedziby firmy
InterMAX Wiesław Puchalski - 2018-01-30 - Przygodzice (wielkopolskie)
prawo jazdy kat.B, własny samochód
"ABC SERVICE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-05 - Racibórz (śląskie)
organizowanie pracy zespołu SPA
HOTEL SENATOR s.c. Prokop i s-ka - 2017-10-27 - Starachowice (świętokrzyskie)
Realizacja sprzedazy uslug wedlug zalozonego budzetu, prowadzenie stalych oraz nowych klientow,dzialania zmierzajace do pozyskiwania nowych klientow zagranicznych glownie z Indii, prezentacje oferty produktu oraz przygotowywanie i przedestawianie umow dla klientow, negocjacje warunkow zawieranych transakcji.
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Łódź (łódzkie)
Sprzedaż materiałów budowlanych, obsługa inwestycji budowlanych, pozyskiwanie klientów i doradztwo, przygotowywanie ofert handlowych, dbanie o dobre relacje z wykonawcami, rozwijanie nowych kontaktów handlowych z inwestorami i firmami budowlanymi.
KRYSIAK JERZY "JUREX" PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLU HURTOWO-DETALICZNEGO - 2017-11-10 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
Obsługa maszyn stolarskich, strugarka czterostronna itp., produkcja ogrodzeń.
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe A&G - 2016-06-16 - Piekoszów (świętokrzyskie)
Nadzór nad produkcją na stolarniI zmiana 6.00-14.00 Wynagrodzenie od 3500 zł netto do uzgodnienia w zależności od posiadanych kwalifikacji
HALEX Sp. z o.o., Sp.K. - 2019-02-05 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Wykonywanie określonych w Regulaminie Organizacyjnym zadań Wydziału Inwestycji, Remontów i Eksploatacji, a w szczególności: 1) organizacja i nadzorowanie pracy referatu inwestorskiego w wydziale inwestycji, remontów i eksploatacji: 2) pełnienie funkcji zastępcy kierownika wydziału: 3) planowanie i organizacja pracy oraz nadzór nad terminowym i prawidłowym pod względem merytorycznym oraz formalno-prawnym prowadzonych spraw; 4) koordynowanie zadań inwestycyjnych prowadzonych przez referat. 5) prowadzenie realizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych; 6) przeprowadzanie postępowań o zamówienie publiczne na roboty budowlane, prace geodezyjne, geologiczne; 7) negocjowanie warunków umów na prace j.w.; 8) kontrola prawidłowości rozliczania wykonanych robót z umową; 9) rozliczanie pod względem formalnym i finansowym umów o prace j.w.; 10) bieżąca analiza kosztów ponoszonych na realizowane inwestycje; 11) kontrola prawidłowości zafakturowania wykonanych robót pod względem formalnoprawnym; 12) rozwiązywanie problemów związanych z interwencjami w zakresie prowadzonych zadańinwestycyjnych i remontowych; 13) uczestniczenie w komisjach technicznych powoływanych do oceny lub rozstrzygania technicznych spraw budowy w toku jej realizacji; 14) wykazywanie inicjatywy w osiąganiu oszczędności i obniżki kosztów budowy oraz do ujawniania występujących na budowie nieprawidłowości; 15) nadzór i kontrola nad rzeczowym i finansowym wykonaniem danej inwestycji; 16) uczestniczenie w czynnościach technicznego odbioru częściowego i końcowego obiektu lub robót i przekazania ich do użytku; 17) prowadzenie dokumentacji zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej 30 000,00 euro; 18) prowadzenie rejestru umów zawartych w wyniku postępowania w trybie ustawy prawo zamówień publicznych; 19) sporządzanie planów rocznych w zakresie inwestycji gminnych; 20) współudział w opracowywaniu projektów planów rocznych inwestycji komunalnych; 21) sporządzanie sprawozdań z realizacji inwestycji; 22) ciągłe dokształcanie, zapoznawanie się z aktualnie obowiązującymi przepisami prawnymi w zakresie budowlanego procesu inwestycyjnego; 23) sporządzanie odpowiedzi na interpelacje radnych; 24) rozpatrywanie skarg i wniosków; 25) sporządzanie spisów zdawczo- odbiorczych akt do archiwum zakładowego; 26) przekazywanie wydziałowi finansowemu wszystkich zawartych umów w sprawach zamówień publicznych o wartości przekraczającej 5 000,00zł; 27) ochrona danych osobowych objętych zakresem czynności na danym stanowisku; 28) inne zlecone prace przez kierownika Wydziału Inwestycji, Remontów i Eksploatacji wynikające z zadań i regulaminu organizacyjnego urzędu miasta.Więcej informacji pod adresem: http://bip.kedzierzynkozle.pl/oferta-pracy/2624/kierownik-referatu-inwestorskiego-zastepca-kierownika-wydzialu-inwestycji-remontow-i-eksploatacji-urzedu-miasta-kedzierzyn-kozle
Urząd Miasta - 2017-05-31 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Prowadzenie animacji dla gości w hotelach
kontakt przez WUP - 2018-03-02 - Włochy (Włochy)
realizacja celów sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2018-01-25 - Skawina (małopolskie)
kierowanie własną grupą, obsługa klienta
DORADZTWO FINANSOWE - 2017-01-19 - Wolsztyn (wielkopolskie)
- koordynowanie robót sanitarnych- nadzór nad budowami- prowadzenie dokumentacji - analiza prac i kosztów budowym-ce pracy: teren kraju
"GRUPA HYDROTECH POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zarządzanie procesem produkcji,- realizacja planów produkcyjnych,- współpraca z innymi działami zakładu,- przestrzeganie standardów związanych z technologią produkcji, systemem zapewnienia jakości, zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy,- kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy,
Hurtowania Drobiu "KOKO" Jolanta Kozyra - 2017-05-10 - Dulowa (małopolskie)
1. Nadzorowanie rozwoju platformy chmury obliczeniowej dla przetwarzania duzych zbiorów danych w kontekście optymalizacji algorytmów uczenia maszynowego;2. Opracowanie architektury komponentów dla automatyzacji dostarczania usług bazodanowych, składowania danych, monitoring na potrzeby aplikacji NFV;3. Kierowanie kilkudziesięcioosobowym zespołem.
kontakt przez PUP - 2019-05-06 - Kraków (małopolskie)
kierowanie działem produkcji i prowadzenie ewidencji dokumentów
PPH "SAS" Henryk Sadocha, Janusz Wiśniewski Sp.J. - 2016-07-27 - Choszczno (zachodniopomorskie)
realizacja planów produkcyjnych, sprawowanie kontroli nad procesem produkcyjnym, kontrola jakości wykonanych produktów
BO-INNO Polska Sp. z o.o. - 2019-03-04 - Orłów Drewniany (lubelskie)
Nadzór nad pracami dotyczącymi utrzymania dróg i obiektów inżynieryjnych, kierowanie podległymi pracownikami, organizacja i nadzór robót interwencyjnych, nadzór inwestorski nad realizacją robót dotyczących remontów, przebudowy dróg i mostów.
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
Nadzorowanie procesu produkcyjnego
FDPm Food Dosing Packing Sp. z o.o. - 2015-12-18 - Wodzisław Śląski (śląskie)
e-mail: tomimarkt-kadry (at) wp.pl
TOMI MARKT Rudolf Rygoł - 2016-05-17 - Gogolin (opolskie)
Nadzór nad recepcją oraz pracownikami sprzątającymi, wynajmowanie pokojów hotelowych, pozyskiwanie nowych klientów
MAKSIMUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ HOLDING SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2018-06-18 - Ruda Śląska (śląskie)
lakierowanie, prace blacharskie, spawanie
Zakład Usługowo Handlowo Prod. WIMAJ Majchrowski Wiesław - 2016-08-17 - Strumień (śląskie)
organizowanie działaności Infrastruktury, wykonywanie całokształtu zadań wynikających z zakresu działania WOG, wykonywanie zadań w zakresie planowania, ekonomiczno-finansowym i spraw organizacyjnych, w tym: kierowanie działanośią podległych pracowników, opracowanie zakresów odpowiedzialności i obowiązków dla funkcyjnychInfrastruktury, współpraca z instytucjami cywilnymi i organizacjami społecznymi przy wykonywaniu zadań, organizowanie o doskonalenie wewnętrznej informacji ekonomiczno-finansowej niezbędnej do planowania działanościi kontroli, ocenywykonywania zadań, nadzór nad terminowym, rzetelnym sporzadzaniu planów, medunków, sprawozdań i należności obejmujących zakres działania Infrastruktury, nadzór nad przygotowaniem dokumentacji do przeprowadzenia procedur zamówień publicznych na zakup materiałów do wykonywania konserwacji, narzędzie, środków do utrzymania czystości, sprzętu gospodarczego, usług komunalnych, konserwacyjnych, sprawdzanie pod względem merytorycznym dowodów księgowych tytułu dostawi uslug, nadzorowanie użytkowania obiektów, wnioskowanie potrzeb w zakr. konserwacji, napraw oraz rozbudowy wojskowych obiektów budowlanych i urzadzeń technicznych, nadzorowanie opracowania i realizacji rocznego planu napraw konserwacyjnych, skaładane wniosków do rocznego planu remontów, nadzorowanie usuwanych usterek i uszkodzeń, nadzorowanie prowadzenia usług stałych urządzeń technicznych, wykonywanie zadań w zakresie gospodarki nieruchomościami, organizowanie i przeprowadzanie przeglądu, okresowej kontroli stanu technicznegowojskowych obiektów budowlanych oraz urządzeń technicznych, nadzór na d prowadzeniem wymaganej ewidencji, dokumentacji eksploatacyjnej, teczek i książek obiektów budowalnych, wykonywanie zadań w zakresie ochrony środowiska oraz gospodarki sprzętem kwaterunkowym i ppoż
12 Wojskowy Oddział Gospodarczy Centrum Szkolenia Artylerii i Uzbrojenia - 2017-11-16 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Kierowanie podległymi pracownikami. Planowanie, realizacja i nadzór nad pracami na terenach zieleni. Organizacja pracy.
Zielone Ogrody- Wioletta Miodowicz-Jakubowska - 2018-11-02 - Jerzmanowa (dolnośląskie)
....
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Szczecin (zachodniopomorskie)