KIEROWNIK PROJEKTU INFORMATYCZNEGO Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: KIEROWNIK PROJEKTU INFORMATYCZNEGO
Wynagrodzenie: od 14 000 PLN
Zakres obowiązków: ZAPEWNIENIE POMYŚLNEGO WYKONANIA PROJEKTU INFORMATYCZNEGO I BLISKA WSPÓŁPRACA Z MENADŻEREM BIZNESOWYM PROJEKTU NAD OGÓLNYM SUKCESEM PROJEKTU; PLANOWANIE, KOORDYNOWANIE I WYKONANIE PROJEKTU INFORMATYCZNEGO ZGODNIE Z USTALONYM ZAKRESEM, KOSZTEM I JAKOŚCIĄ; MONITOROWANIE I KONTROLOWANIE PROCESÓW ZARZĄDZANIA PROJEKTEM; PRZESTRZEGANIE WŁAŚCIWYCH STANDARDÓW I METOD ABB W ZARZĄDZANIU PROJEKTEM INFORMATYCZNYM; ZARZĄDZANIE, SZKOLENIE I KIEROWANIE ZESPOŁEM PROJEKTOWYM ODDELEGOWANYM DO PRACY PRZY PROJEKCIE INFORMATYCZNYM; DEFINIOWANIE, WSPÓLNIE Z MENADŻEREM BIZNESOWYM PROJEKTU, WSZYSTKICH DOKUMENTÓW PROJEKTOWYCH, W TYM ZAKRES I PLANY FINANSOWE, PLANY I ZARZĄDZANIE RYZYKIEM; EFEKTYWNE MONITOROWANIE I KONTROLOWANIE POSTĘPU PROJEKTU, AKTYWNE ZARZĄDZANIE I ZMNIEJSZANIE RYZYKA ZWIĄZANEGO Z PROJEKTEM; MONITOROWANIE I KONTROLOWANIE FINANSÓW PROJEKTU, PRZEWIDYWANIE STATUSU FAKTUROWANIA PROJEKTU, KOSZTÓW, WYDATKÓW IPRZEPŁYWU PIENIĘŻNEGO; ZAPEWNIENIE, ABYPROJEKT BYŁ ZGOSDNY Z USTALENIAMI ZAWARTYMI W KONTRAKCIE; ZAPEWNIENIE POMYŚLNEGO ZAMKNIĘCIA PROJEKTU I OPRACOWANIA DOKUMENTACJI.
Data publikacji: 2017-12-20
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
ZAPEWNIENIE POMYŚLNEGO WYKONANIA PROJEKTU INFORMATYCZNEGO I BLISKA WSPÓŁPRACA Z MENADŻEREM BIZNESOWYM PROJEKTU NAD OGÓLNYM SUKCESEM PROJEKTU; PLANOWANIE, KOORDYNOWANIE I WYKONANIE PROJEKTU INFORMATYCZNEGO ZGODNIE Z USTALONYM ZAKRESEM, KOSZTEM I JAKOŚCIĄ; MONITOROWANIE I KONTROLOWANIE PROCESÓW ZARZĄDZANIA PROJEKTEM; PRZESTRZEGANIE WŁAŚCIWYCH STANDARDÓW I METOD ABB W ZARZĄDZANIU PROJEKTEM INFORMATYCZNYM; ZARZĄDZANIE, SZKOLENIE I KIEROWANIE ZESPOŁEM PROJEKTOWYM ODDELEGOWANYM DO PRACY PRZY PROJEKCIE INFORMATYCZNYM; DEFINIOWANIE, WSPÓLNIE Z MENADŻEREM BIZNESOWYM PROJEKTU, WSZYSTKICH DOKUMENTÓW PROJEKTOWYCH, W TYM ZAKRES I PLANY FINANSOWE, PLANY I ZARZĄDZANIE RYZYKIEM; EFEKTYWNE MONITOROWANIE I KONTROLOWANIE POSTĘPU PROJEKTU, AKTYWNE ZARZĄDZANIE I ZMNIEJSZANIE RYZYKA ZWIĄZANEGO Z PROJEKTEM; MONITOROWANIE I KONTROLOWANIE FINANSÓW PROJEKTU, PRZEWIDYWANIE STATUSU FAKTUROWANIA PROJEKTU, KOSZTÓW, WYDATKÓW IPRZEPŁYWU PIENIĘŻNEGO; ZAPEWNIENIE, ABYPROJEKT BYŁ ZGOSDNY Z USTALENIAMI ZAWARTYMI W KONTRAKCIE; ZAPEWNIENIE POMYŚLNEGO ZAMKNIĘCIA PROJEKTU I OPRACOWANIA DOKUMENTACJI.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 14 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK PROJEKTU INFORMATYCZNEGO
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2018
Data zakończenia pracy: 04.12.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe, informatyka, automatyka i mechanika, CO NAJMNIEJ 7 LAT DOŚWIADCZENIA NA stanowiksu kierowniczym, DOŚWIADCZENIE W ZARZĄDZANIU PROJEKTEM INFORMATYCZNYM, POSIADANE CERTYFIKATY: IPMA - CERTIFIED PROJECT MANAGER, UPMA.C.01.00417, SCRUMORG - PROFESSIONAL SCRUM MASTER (PSM I); DOŚWIADCZENIE I ZNAJOMOŚĆNASTĘPUJĄCYCH DZIEDZIN: SYSTEMY ERP, SYSTEMY FINANSOWE, ZARZĄDZANIE SIECIĄ DOSTAW, MARKETING I SPRZEDAŻ, KONIUGURACJE PRODUKTÓW, SYSTEMY PDM I PLM, NARZĘDZIA ANALITYCZNE I BIZNESOWE, SYSTEMY INFORMATYCZNE; DOŚWIADCZENIE W KIEROWANIU PROJEKTAMI W ŚRODOWISKU GLOBALNYM; DOŚWIADCZENIE I ZNAJOMOŚC METODOLOGII ORAZ NARZĘDZI ZARZĄDZANIA PROJEKTEM; DOBRA ORGANIZACJA, ZARZĄDZANIA CZASEM, PODEJMOWANIE DECYZJI I UMIEJĘTNOŚCI NEGOCJACYJNE; UMIEJĘTNOŚĆ PRZYSTOWANIA SIĘ, WYTRWAŁOŚĆ, ORIENTACJA NA JAKOŚĆ I OSIĄGNIĘCIE POŻADANEGO REZULTATU;UMIEJĘTNOŚĆ BUDOWANIA EFEKTYWNYCH WIĘZI Z KLIENTEM I UDZIAŁOWCAMI; DOŚWIADCZENIE I ZNAJOMOŚC PROCESÓW BIZNESOWYCH; DOSKONAŁE KOMPETENCJE W KIEROWANIU I ZARZĄDZANIU ZESPOŁEM; DOSKONAŁA ZNAJOMOŚC ZARZĄDZANIA USŁUGAMI IT; DOSKONAŁE UMIEJĘTNOŚCI NEGOCJACYJNE IBUDOWANIA POROZUMIENIA; ZNAJOMOŚC STRUKTURY SAP I PROCESÓW BIZNESOWYCH WSPIERANYCH PRZEZ SAP
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 20.12.2017
Oferta pracy ważna do: 03.01.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 20.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 20.12.2017
Podobne oferty pracy
wykształcenie wyższe techniczne-politechnika, znajomość programu AUTOCAD lub innych projektowych systemu CNC
PPU "PRO-MET" H.Kobusiński i wspólnicy Sp. j. - 2016-06-15 - Koźmin Wielkopolski (wielkopolskie)
Pracownik budowlany
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO PRODUKCYJNO HANDLOWE "LIBUD" PAWEŁ LISEK - 2016-12-13 - Jawiszowice (małopolskie)
aktywne poszukiwanie nabywców detalicznych, hurtowych i inwestycyjnych, obsługa klientów indywidualnych i firm budowlanych, prowadzenie negocjacji z klientami, koordynacja dostaw towarów, realizacja planów sprzedaży
MERCUS Logistyka Sp. z o.o. - 2016-09-21 - Głogów (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
Krystian Żak Blue Education - 2018-04-30 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
ANALIZA KOSZTÓW I KORZYŚCI- RAPORTOWANIE W SYSTEMIE MIS; ZAPEWNIENIE ZGODNOŚCI Z PRZEPISAMI I REGULARNE SKŁADANIE REJESTRU ZGODNOŚCI;RCA ORAZ ZGŁASZANIE DZIAŁAŃ NAPRAWCZYCH PODEJMOWANYCH W ZWIAZKU Z NIEZGODNOŚCIAMI; AKTUALIZACJA I PODSUMOWANIE STANOWISK; ZAPEWNIENIE ALOKACJI ŚRODKÓW NA PODSTAWIE RAPORTU STANOWISK; AUTOMATYKA PRACY BIUROWEJ, ZARZĄDZANIE DOSTAWCAMI, ODNAWIANIE KONTRAKTÓW, UMÓW; RACHUNKI I PŁATNOŚCI; PROWADZENIE RAPORTÓW WYDATKÓW DOTYCZACYCH MEDIÓW, ARTYKUŁÓW PISMIENNICZYCH, ORAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH, ITP.
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Zabierzów (małopolskie)
W zakres obowiązków wchodzą zarówno drobne naprawy: wodno-kanalizacyjne, elektryczne, a także usuwanie różnych usterek.
POGOTOWIE KANALIZACYJNE 24H "KRECIK" Marek Byra - 2015-11-19 - Nisko (podkarpackie)
kierowanie zespołem pracowników, prowadzenie robót izolacyjno-blacharskich na budowie IOS w Kwidzynie
TERMOKOR KAEFER Sp. z o.o. - 2017-04-10 - Rogowiec (łódzkie)
Sporządzanie harmonogramów czasu pracy. Kierowanie pracownikami.Negocjacje z kontrahentami. Zabezpieczenie optymalnego zaopatrzenia działu w towary handlowe.Przygotowywanie gazetek i promocji. Analiza sprzedaży.Rozliczanie dostaw.Kontrola cen.
Zamośćdis Sp. z o.o. - 2016-11-18 - Zamość (lubelskie)
Weryfikacja jakościowa i ilościowa wykonywanej pracy, nadzór nad przestrzeganiem zasad BHP na budowie, weryfikacja dokumentacji wykonawczej, sporządzanie dokumentacji powykonawczej. Praca na terenie Polski. Pracodawca zapewnia zakwaterowanie
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Kłapówka (podkarpackie)
Rekrutacja cudzoziemców, doradztwo bizesowe, sprzedaż usług
"Progres" Sp. z o. o. - 2016-03-17 - Gdańsk (pomorskie)
Monitorowanie pracy nad ludźmi, przyjmowanie oraz wysyłanie towarów, zamówień.
kontakt przez PUP - 2016-01-12 - Olesno (opolskie)
Sprzątanie pomieszczeń szpitalnych wg technologii i procedur, utrzymanie porządku w poszczególnych rejonach szpitala
JLS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-10 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
prowadzenie sklepu ogólnospożywczego
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Jaworzno (śląskie)
Sporządzanie planów oraz strategii w wybranych obszarach działalności.
kontakt przez PUP - 2016-12-09 - Tychy (śląskie)
Murarz. Wynagrodzenie od 2500-3000 zl brutto w zależności od umiejętności.
Firma Budowlana PROFI Sławomir Buryło - 2017-04-20 - Bolesławiec (dolnośląskie)
tworzenie,realizacja ,optymalizacja i kontrola polityki handlowej pracodawcy,opracowywanie strategii sprzedaży,prowadzenie i nadzorowanie obsługi handlowej
CONCEPTO SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-24 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Prowadzenie i rozliczanie inwestycji prowadzonych przez UG i jednostki organizacyjne.
URZĄD GMINY RADZIŁÓW - 2018-03-06 - Radziłów (podlaskie)
Zbieranie zamówień na materiały budowlane i sprzęt z poszczególnych budów.Dokonywanie zakupów w hurtpwniach i marketach.Dowóz materiałów na budowy.Pomoc w prowadzeniu biura i magazynu w tym sporzadzanie obmiarów prac i wyliczanie ilości materiałów.Kontakt bezposredni z pracodawcą: Henryk Olszewski, 660488818.Miejsce pracy: Wrocław + powiat wrocławski.Zatrudnienie na etat w systemie jednozmianowym poczatkowo na okres próbny, potem na czas określony, docelowo na czas nieokreslony. Mozliwość pracy na część etatu.Sala D
Olszewscy Firma Budowlana S.C. Kazimierz Olszewski, Henryk Olszewski - 2018-06-13 - Wrocław (dolnośląskie)
Sprzątanie posesji
Przedsiębiorstwo Usługowe CZYŚCIOSZEK W. Sokołow, Ełk - 2018-04-18 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
• Monitorowanie procesów produkcyjnych na Farbiarni • Zarządzanie podległym zespołem: wyznaczenie celów oraz kontrola ich realizacji• Nadzór nad procesami funkcjonującymi w Farbiarni• Działania zmierzające do optymalizacji procesów produkcyjnych
BestHR - 2017-03-17 - Łódź (łódzkie)
Brukarstwo, prace budowlane
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Gdynia (pomorskie)
- Koordynowanie pracy pracowników na powierzonych obiektach, - Utrzymywanie kontaktów z kontrahentami, - Zamawianie środków czystości, - Wsparcie działu HR w realizacji procesu rekrutacji. Praca w godz.: 8-15 (+ dyżury). Oferta dostępna w sali A. Oferta skierowana wyłącznie dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - tel.: 571 305 640.
PROBET Sp. z o.o. - 2018-04-06 - Wrocław (dolnośląskie)
- planowanie i realizacja sprzedaży - przygotowanie ofert - pozyskiwanie nowych klientów z branży spożywczej - utrzymanie relacji z aktualnymi klientami
Młyn Zbozowy Stanisław Grygier - 2016-04-01 - Kościan (wielkopolskie)
Koordynowanie działalności remontowej i eksploatacyjnej administracji Spółdzielni.Prowadzenie całokształtu zagadnień w zakresie gospodarki remontowej dźwigów, hydroforów i instalacji wodno - kanalizacyjnej, gazowej, centralnego ogrzewania, centralnie ciepłej wody i przeciwpożarowej.Koordynowanie zagadnień planowanej i bieżącej kontroli stanu technicznego zasobów.
Bytomska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2016-11-14 - Bytom (śląskie)
Odczytywanie raportów. Monitorowanie czynności związanych z działalnością w zakresie odbioru odpadów. Wykształcenie średnie - mile widziane techniczne, mile widziane doświadczenie w logistyce lub transporcie, obsługa programów do obsługi firm transportowych, obsługa kompuera, MS Office. Praca na terenie siedziby firmy na dwie zmiany 6-14; 14-22.
Zakład Oczyszczania Miasta Sp. z o.o. - 2017-02-24 - Mysłowice (śląskie)
Prowadzenie zajęć edukacyjn-rekreacyjnych,prowadzenie dokumentacji placówki,dbanie o czystość/porządek,podawanie posiłku.
tTowarzystwo Przyjaciół Dzieci Zachodniopomorski Oddział Regionalny Szczecin - 2017-12-15 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
obsługa maszyn, przygotowanie płyt do produkcji mebli, polerowanie, malowanie, szlifowanie
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Leszno (wielkopolskie)
prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Bobrowniki (kujawsko-pomorskie)
Organizacja pracy na krojowni oraz szwalni. Odpowiedzialność za powierzone zlecenia.
Z.P.H.U. ELTAP LESZEK DWORAK - 2018-08-20 - Mroczeń (wielkopolskie)
Zarządzanie podległym zespołem. Prowadzenie marketu zgodnie z obowiązującymi standami firmy. Zarządzanie asortymentem marketu, reprezentowanie firmy wobec klientów i dostawców
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-27 - Kisielice (warmińsko-mazurskie)