KIEROWNIK FARBIARNI Łódź oferta pracy BestHR
Stanowisko: KIEROWNIK FARBIARNI
Wynagrodzenie: od 7 000 PLN
Zakres obowiązków: • Monitorowanie procesów produkcyjnych na Farbiarni • Zarządzanie podległym zespołem: wyznaczenie celów oraz kontrola ich realizacji• Nadzór nad procesami funkcjonującymi w Farbiarni• Działania zmierzające do optymalizacji procesów produkcyjnych
Data publikacji: 2017-03-17
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: BestHR
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:90-557 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
• Monitorowanie procesów produkcyjnych na Farbiarni • Zarządzanie podległym zespołem: wyznaczenie celów oraz kontrola ich realizacji• Nadzór nad procesami funkcjonującymi w Farbiarni• Działania zmierzające do optymalizacji procesów produkcyjnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 7 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK FARBIARNI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali kierownicy do spraw innych typów usług gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 7 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.04.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: • Wyższe wykształcenie kierunkowe w zakresie włókiennictwa • Kilkuletnie doświadczenie w tekstylnej firmie produkcyjnej• Dobra znajomość tekstylnych procesów wykończalniczych – farbowanie, bielenie chemiczne, stabilizacja • Min. 3 letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym• Mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 4
Nazwa pracodawcy: BestHR
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
90-557 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali kierownicy do spraw innych typów usług gdzie indziej niesklasyfikowani
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 17.03.2017
Data dodania oferty pracy: 16.03.2017
Oferta pracy ważna do: 15.04.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 16.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 16.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Warszawa (mazowieckie)
kierowanie zakładem produkcyjnym
P.P.U.H "PRIMA-BUD" Andrzej Sobczyk - 2017-06-26 - Sandomierz (świętokrzyskie)
Obsługa kasy fiskalnej, obsługa klienta. Do wynagrodzenia doliczana jest premia.
P.H. "GNIEMIX" S.J. Kazimierz i Sylwia Kożyczkowscy - 2017-10-18 - Gniewino (pomorskie)
Nadzór na codzienną pracą działu gastronomicznego Organizacja imprez okolicznościowychNadzór nad standardami obsługi Nadzór nad podległym personelemKontrola stanu zaopatrzenieKontrola kosztówSprzedaż usług gastronomicznych Przygotowanie grafików pracy
VIVA Krzysztof Szymakowski - Hotel Galicja - 2016-03-29 - Oświęcim (małopolskie)
Nadzór nad systemem zarządzania jakością w firmie, monitoring procesów i wyrobów pod względem jakościowym, nadzór nad audytami wewnętrznymi i zewnętrznymi.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ROLTEX Sp. z o.o. - 2016-02-18 - Brzezie /k.Sulechowa/ (lubuskie)
-organizacja i koordynacja prac na budowie-zapewnienie geodezyjnego wytyczenia obiektu-prowadzenie dokumentacji i dziennika budowy-terminowe i właściwe przygotowanie frontu robót podwykonawców zewnętrznych i wewnętrznych oraz odbiór ilościowy i jakościowy ich prac- koordynacja i przygotowanie frontu terminowej dostawy inwestorskie- kontrola działań zapewniających przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w trakcie robót budowlanych-kontrola procesu budowy w zakresie jakości i terminowości realizacji zadań, zgodnie z harmonogramem robót-przygotowywanie dokumentacji powykonawczej obiektu budowlanego-zgłoszenie obiektu budowlanego do odbioru i uczestnictwo w czynnościach odbioru- wykonywanie kosztorysów
PETROTECH ADAM PAKULSKI I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA - 2016-09-01 - Jastrowie (wielkopolskie)
- sprawowanie nadzoru nad prawidłowym przebiegiem praktycznej nauki zawodu w warsztatach szkoleniowych;- prowadzenie działalności produkcyjno-usługowej zgodnie z profilem kształcenia pracowników młodocianych;- pozyskiwanie zamówień i zlecenie na wykonywanie usług i produkcji zgodnie z profilem warsztatów produkcyjnych;-prowadzenie dokumentacji związanej z realizowaną działalnością produkcyjno-usługową;-sprawowanie nadzoru nad właściwą realizacją zadań przez pracowników wasztatów.Oferta przeznaczona dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.Szczegółowe informacje odnośnie zasad rekrutacji na stronie: http://www.warminsko-mazurska.ohp.pl/
Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda OHP w Olsztynie Gospodarstwo Pomocnicze - 2017-05-10 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
kierowanie pracą pensjonatu, nadzór nad pracownikami, kontakty z klientami, przygotowywanie ofert, kierowanie zaopatrzeniem pensjonatu w niezbędne materiały
PHU DA-KO Bogdan Kozubal Partner Renualt - 2016-08-19 - Barnówko (zachodniopomorskie)
- Nadzór nad podległymi pracownikami, dbałość o stan techniczny obiektu, nadzór nad wykonywaniem prac budowlanych i instalacyjnych na poszczególnych obiektach, kontakt ze wspólnotami mieszkaniowymi, organizacja dokumentacji technicznej budynku. - Wynagrodzenie: 3500-4000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na poczatek na okres probny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie min. średnie - technik budownictwa lub wyższe- inżynier budowy, inżynier inżynieri środowiska i pokrewne. Mile widziane doświadczenie zawodowe. Wymagane umiejętność czytania dokumentacji technicznej, wymagana podstawowa wiedza na temat budownictwa. Kontakt telefoniczny (tel.: 579-066-232) w godz.: 8:00-18:00 lub e-mail: rekrutacja (at) talentselect.pl
PRO SOLUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-19 - Jaworzno (śląskie)
Wykształcenie min. średnie techniczne; ponad 2 lata doświadczenia w pracy na podobnych stanowiskach technicznych w środowisku międzynarodowym; biegła znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie; dogłębna wiedza i potwierdzone doświadczenie dot. inżynierii kosztów, w tym opracowywanie modeli kosztowych; identyfikacja potencjalnych oszczędności oraz ich konwersja na oszczędności twarde; opracowywanie procesu standaryzacji inżynierii kosztów; znajomość rynku niemieckiego; Zakres obowiązków: opracowanie nowych modeli kosztowych poprzez zatrudnienie nowych dostawców w Niemczech; wizyty u dostawców, zrozumienie ich procesu wytwórczego i wdrożenie go do modelu kosztowego oraz identyfikacja rozbieżności; szkolenie nowoprzyjętych pracowników oraz spowodowanie zrozumienia przez nich całego procesu "Inżynierii Kosztów"'; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Gliwice (śląskie)
wykształcenie bez znaczenia, min. 3-letnie doświadczenie, znajomość podstawowych zasad hodowli zwierząt futerkowych. Czynności związane z prowadzeniem gospodarstwa rolnego. Organizowanie pracy innym pracownikom. Zamawianie surowców potrzebnych do prawidłowego funkcjonowania gospodarstwa.
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Dębowiec (wielkopolskie)
Zarządzanie zespołem monterów. Montaż instalacji w budynkach mieszkalnych wg rysunku technicznego w języku rosyjskim i angielskim.Nanoszenie zmian w projektach. Przewóz sprzętu elektrotechnicznego.
INTER-BUD ŁYSIK ADAM - 2016-10-28 - Otwock (mazowieckie)
.
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Spółka z o.o. - 2016-07-05 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2016-03-17 - Zgierz (łódzkie)
kierowanie podległym zespołem, nadzór nad procesem przyjęciai wydania towaru, zarządzanie zapasami i gospodarką magazynową, optymalizacja procesów magazynowych, prowadzenie wymaganej dokumentacji magazynowej
"PEBEK" SP. Z O. O. - 2016-08-31 - Świdnica (dolnośląskie)
- Organizacja, kierowanie oraz nadzór nad pracami przy budowie linii i stacji średnich i wysokich napięć.- Praca na terenie całej Polski (obecnie okolice Wrocławia).- Wynagrodzenie: od 4500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreslony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe budowlane. Mile widziane doświadczenie budowlane. Wymagane uprawnienia budowlane. Pełna gotowość do pracy w delegacji. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (32-256-80-66 w. 5660, 5662) w godzinach: 8:00-15:00 celem ustalenia spotkania z pracodawcą lub e-mail: pracowniczy (at) elbud.katowice.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA ELEKTROENERGETYCZNEGO ELBUD W KATOWICACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-14 - Wrocław (dolnośląskie)
- organizacja pracy podległych pracowników w celu zapewnienia poprawnego funkcjonowania sklepu, - zapewnienie przestrzegania standardów sieci POLOmarket w podległym sklepie, - monitorowanie i maksymalizacja planów sprzedażowych, - zamawianie towaru w celu zapewnienia ciągłości sprzedaży asortymentu, - sporządzanie analiz i raportów, - budowanie właściwego wizerunku firmy oraz zapewnienie obsługi klientów na najwyższym poziomie. Oferta dostępna w sali G. Kontakt z pracodawcą - tel.: 518 010 336, e-mail: aneta.radom (at) polomarket.plOferta dostępna w sali G.
"POLOMARKET" Sp. z o.o. - 2016-04-11 - Sobótka (dolnośląskie)
obsługa klient.ow- przyjmowanie zamówień- koordynowanie ptacy podległych kelnerów, dbanie o wystrój i porządek w sali restauracyjnej
ASKMED Sp. z o.o.- Sanatorium Polanica - 2017-01-16 - Polanica-Zdrój (dolnośląskie)
kierowanie i nadzór nad realizacją zadań w zakresie gromadzenia, przechowywania i konserwacji środków materiałowych oraz uzbrojenia i sprzetu technicznego Komendy, sprawowanie nadzoru nad utrzymaniem wskaźników sprawności technicznej środków bojowych i materiałowych oraz uzbrojenia i sprzętu wojskowego, współpraca z łogistyką i Wydziałem administracyjnym w zakresie materiałowego zabezpieczenia procesu mobilizacyjnego rozwinięcia, prowadzenie ewidencji pomiarów eksploatacyjnych instalacji, urzadzeń elektrycznych oraz instalacji piorunochronnej,
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku - 2016-01-22 - Białystok (podlaskie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługę Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Chorzów (śląskie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2016-03-17 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Wykształcenie wyższe, spec. Zarządzanie inżynierią produkcji; doświadczenie: 2-3 lata; zaawansowana znajomość jęz. angielskiego; obsługa programu excel; mile widziane doświadczenie w przemyśle motoryzacyjnym; zakres obowiązków: planowanie i koordynowanie procesu produkcji i zakupów przy optymalnym wykorzystaniu dostępnych zasobów, tak aby zamówienia składane przez klientów były realizowane w wyznaczonym terminie i wymaganej jakości; zarządzanie i kontrola pracowników działu; sprawdzanie rezultatów produkcji; kontrola wyników produkcji; przygotowywanie dziennego planu produkcji; kontrola z Klientem pokrycia zamówień; kontrola wydajności maszyn; sporządzanie inwentaryzacji; kontrola stanów magazynowych; zakup materiałów do produkcji; kontrola zużycia materiałów; kontrola odpadów materiału; przygotowywanie planów zakupów; kontrola dostaw; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
KPI ( KOREA PLASTIC INDUSTRY) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-20 - Gliwice (śląskie)
koordynowanie, nadzorowanie i rozliczanie zespołu produkcyjno-montażowego, wykonywanie reklam świetlnych,
Pracownia Rekalmy Plastica Tabernacka Książek Sp.J. - 2017-08-09 - Piaseczno (mazowieckie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacja planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2017-03-22 - Brzeg (opolskie)
Kierownie , planowanie i organizowanie pracy personelu medycznego w dziale Diagnostyki Obrazowej, analiza bieżących potrzeb działu,prowadzenie ewidencji czasu pracy i rozliczanie czasu pracy podległego personelu,nadzór nad sprawozdawczością prowadzoną w dziale, rozliczanie materiałów eksploatacyjnych , obliczanie ilościowe zasobów zużywalnych podczas typowych procedur medycznych RTG i TK, rejestrowanie nieprawidłowości oraz usterek aparatów znajdujących się w dziale, uczestnictwo w tworzeniu nowych instrukcji i procedur pod patronatem merytorycznym kierownika działu, nadzór nad terminowością wykonywanych testów podstawowych kontroli jakości aparatów RTG, zgodnie z wymogami prawa atomowego, nadzór nad prawidłowością i bezpieczeństwem pracy personelu medycznego, świadczenie usług medycznych z zakresu radiologii w tym badań TK, wynagrodzenie 2496 zł brutto+dodatek funkcyjny+premia uznaniowa.
Szpital Wojewódzki w Opolu - SP ZOZ - 2016-02-18 - Opole (opolskie)
Organizowanie oraz koordynowanie budowy zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem robót.
FIRMA BUDOWLANA NAD-BUD - 2016-11-03 - Gdańsk (pomorskie)
zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Olkusz (małopolskie)
Zarządzanie operacjami magazynowymi, zarządzanie zespołem pracowników, organizowanie codziennej pracy magazynu. Sporządzanie i analiza raportów na podstawie danych produkcyjnych
REDAN SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-01-04 - Łódź (łódzkie)
Doradztwo technologiczne, wypełnianie wniosków i innych dokumentów niezbędnych do ubiegania się o pomoc finansową z funduszy UE, wdrażanie rachunkowości rolnej i Pl FADN, wspieranie rozwoju małej przedsiębiorczości na wsi, propomocja nowoczesnych rozwiązań technicznych i technologicznych , upowszechnianie wiedzy o odnawialnych źródłach energii, ogrganizacja i prowadzenie szkoleń dla rolników.
Zachodniopomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego Barzkowice - 2017-01-09 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
do uzgodnienia
EXCEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-02-17 - Łańcut (podkarpackie)