KIEROWNIK BUDOWY Łańcut oferta pracy EXCEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Najatrakcyjniejsze wyposażenie łazienki.
Stanowisko: KIEROWNIK BUDOWY
Wynagrodzenie: od 3 200 PLN
Zakres obowiązków: do uzgodnienia
Data publikacji: 2017-02-17
Lokalizacja: Łańcut (podkarpackie)
Pracodawca: EXCEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:LEOPOLDA LISA KULI 7/6, 37-100 Łańcut, powiat: łańcucki, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: do uzgodnienia
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: ok 2500 netto przez pierwszy miesiąc
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK BUDOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łańcut
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: łańcucki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łańcut
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik budowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
UPRAWNIENIA DO KIEROWANIA ROBOTAMI BUDOWLANYMI BEZ OGRANICZEŃ
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: mile widziane doświadczenie,
Nazwa pracodawcy:
EXCEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
LEOPOLDA LISA KULI 7/6, 37-100 Łańcut, powiat: łańcucki, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: łańcucki
Gmina pracodawcy: Łańcut
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łańcut
Ulica pracodawcy: LEOPOLDA LISA KULI
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik budowy
Data dodania oferty pracy: 17.02.2017
Oferta pracy ważna do: 16.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 17.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 17.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Księgowanie dokumentów, miesięczne rozliczanie konserwatorów, gospodarzy, transportu, księgowanie operacji związanych z miesięcznym zamknięciem kont i ustaleniem wyników poszczególnych rodzajów działalności, sporządzanie miesięcznego zestawienia obrotów i sald, sporządzanie sprawozdań kwartalnych i rocznych do GUS, uzgadnianie wszystkich rejestrów VAT zakupu i sprzedaży i sprzedaży oraz przygotowanie zestawień do deklaracji VAT, terminowe sporządzenie i składanie w Urzędzie Skarbowym deklaracji podatku od towarów i usług. Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych, sporządzanie raportów i analiz dla potrzeb sprawozdawczości podatkowej i finansowej. Nadzór nad prawidłową pracą zespołu księgowego. Bieżące monitorowanie zmian w przepisach.- Wynagrodzenie: 2700 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca od godz. 7:00 w równoważnym systemie czasu pracy. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe: finanse, rachunkowość. Wymagane doświadczenie zawodowe co najmniej 5-letnie, w tym min. 2-letnie na kierowniczym stanowisku. Wymagane doświadczenie w zarządzaniu zespołem pracowników. Wymagana dobra znajomość środowiska MS Office (w szczególności Excel). Mile widziana znajomość programu PROBIT. Kontakt telefoniczny (7:00-14:00) (Tel. 32-259-65-76 w. 16) lub e-mail: sbmwspolnapraca (at) wp.pl
SPÓŁDZIELNIA BUDOWLANO-MIESZKANIOWA "WSPÓLNA PRACA" - 2015-12-08 - Katowice (śląskie)
zarzadzanie procesem produkcji oraz terminowa realizacja założonego planu produkcyjnego, kontrola parametrów efektywności, wydajności i jakości produkcji, nadzór nad utrzymaniem odpowiedniego stanu zapasu potrzebnego do realizacji planu produkcyjnego, bieżące rozwiązywanie problemów produkcyjnych
Hangsen Sp. z o.o. - 2016-08-19 - Bytom (śląskie)
zgodny ze stanowiskiem
FINISHPARKIET FABRYKA PARKIETU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-02-22 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
wstępna weryfikacja dokumentacji księgowej, wystawianie dokumentów sprzedaży, wstępne negocjacje z kontrahentami
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
do uzgodnienia, praca na 2 lub 3 zmiany obróbka umywalek - szlifowanie i polerowanie
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "DREMEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-28 - Rudna Mała (podkarpackie)
sprzątanie budynków wielkopowierzchniowych
kontakt przez OHP - 2016-11-09 - Kraków (małopolskie)
Główne obowiązki:- kierowanie i nadzór nad poszczególnymi stanowiskami pracy w Oddziale, przydzielanie zadań pracownikom, nadzorowanie przygotowywania projektów decyzji, odpowiedzi, wystąpień, wyjaśnień w sprawach należących do zakresu działania Oddziału- nadzorowanie przygotowywania projektów ocen, analiz, opinii, sprawozdań oraz planów - monitorowanie realizacji działań interwencyjnych prowadzonych przez pracowników Oddziału- nadzorowanie wykonywania prac wynikających z obowiązków, uprawnień i zadań Wojewody w zakresie ochrony przyrody i gospodarki wodnej- nadzorowanie prawidłowości rozliczania środków finansowych pochodzących z budżetu państwa przeznaczonych na zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego w rolnictwie oraz dotacji dla spółek wodnych i ich związków- nadzorowanie prawidłowości przekazywania dotacji dla Urzędu Marszałkowskiego Wojewódzkiego Kujawsko-Pomorskiego oraz dla jednostek jemu podległych z zakresu gospodarki wodnej, ochrony środowiska, a także ochrony przyrody.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na XIII piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-05-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Opieka, nauczanie oraz wychowanie dzieci uczęszczajacych do przedszkola, organizacja zajęć dydaktycznych oraz dbanie o bezpieczeństwo. Wymagania: wykształcenie wyższe (w tym licencjat) - pedagogiczne (pedagogika wczesnoszkolna bądź przedszkolana).
Przedszkole Niepubliczne "JUNIOR" - 2016-12-27 - Rumia (pomorskie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2015-10-15 - Żagań (lubuskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Radom (mazowieckie)
zapewnienie funkcjonowania marketu, nadzorowanie pracy podległego personelu, składanie zamówień, aktywna praca na sali sprzedaży, reprezentowanie firmy wobec klientów
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-03-24 - Radzionków (śląskie)
1.Nadzoruje, kieruje i koordynuje pracą podległych pracowników administracji osiedlowej.2.Nadzoruje i kontroluje realizację warunków umownych oraz egzekwuje od zakładów świadczących roboty remontowe i konserwacyjne właściwy i terminowy poziom usług na rzecz Spółdzielni.3.Współpracuje z instytucjami publicznymi w zakresie problemów dotyczących osiedla, w tym bezpieczeństwa i porządku publicznego.4.Przeprowadza wspólnie z Działem Wykonawstwa Remontów roczne i okresowe, co 5 lat przeglądy zasobów mieszkaniowych i terenów osiedlowych zgodnie z wymogami prawa budowlanego. W oparciu o wyniki komisyjnych przeglądów opracowuje wspólnie z Działem Wykonawstwa Remontów projekty rocznych planów remontów i konserwacji.5.Współpracuje przy opracowywaniu projektu planu gospodarczego Spółdzielni, przygotowuje niezbędne dane do jego sporządzenia oraz realizuje go w zakresie dotyczącym administracji osiedla Niepodległości".6.Nadzoruje prowadzenie przez podległych pracowników rejestrów zużycia mediów dostarczonych do poszczególnych budynków i dokonuje okresowej analizy porównawczej ilości zużycia tych mediów. 7.Przeprowadza wspólnie z Działem Wykonawstwa Remontów odbiory robót remontowych i konserwacyjnych, dokonuje przeglądów gwarancyjnych wykonanych robót remontowych.8.Czuwa nad terminowym i poprawnym usuwaniem wad i usterek zgłaszanych przez mieszkańców. Współpracuje z firmą ubezpieczeniową w zakresie zgłaszania powstałych szkód i egzekwowania należnych Spółdzielni odszkodowań, współpracuje z policją w celu ustalenia sprawców szkód.9.Zakłada i prowadzi na bieżąco książki obiektów budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami.10.Zakłada i prowadzi na bieżąco rejestr wymienionej stolarki budowlanej w mieszkaniach oraz wylicza należne użytkownikom mieszkań dofinansowanie.Przewidywany okres zatrudnienia do 30.09.2018 r. Godziny pracy: 7.00- 15.00
Spółdzielnia Mieszkaniowa Kolejarz w Słupsku - 2017-10-27 - Słupsk (pomorskie)
Raportowanie, rozliczanie pracowników i dostaw, nadzór nad pracą pracowników, prowadzenie dokumentacji, utrzymywanie poprawnych relacji na linii ochrona - pracownicy. Przez pierwsze 3 miesiące pracodawca oferuje umowę zlecenie - potem umowa o pracę. Pracodawca oferuje pensję w wysokości 2200 netto.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Siedlce (mazowieckie)
Współpraca z logistyką, planowaniem, jakością, zarządzanie zespołem osób pracujących na zmiany
STS ACOUSTICS POLAND Sp. z o. o. - 2017-12-12 - Międzyrzecz (lubuskie)
rejestracja materiału pobranego do badań, udzielanie informacji o świadczonych usługach, prowadzenie rozliczeń i kalkulacji finansowych wykonywanych usług, wystawianie FV, paragonów fiskalnych, sporzadzanie dziennych i miesięcznych raportów finansowych, wydawanie wyników, segregowanie i archiwizacja dokumentów, przygotowywanie wysyłki badań do podwykonawców
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Częstochowa (śląskie)
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA:•PRZYGOTOWYWANIE MASZYN DO PRACY I DBAŁOŚĆ O JEJ POPRAWNE FUNKCJONOWANIE;•WYKONYWANIE DETALI ZGODNYCH Z OTRZYMANYMI RYSUNKAMI TECHNICZNYMI;•KONTROLA JAKOŚCI ORAZ POPRAWNOŚCI WYKONANYCH ELEMENTÓW;WYMAGANIA:•WYKSZTAŁCENIE TECHNICZNE – ZAWODOWE LUB ŚREDNIE;•DOŚWIADCZENIE NA STANOWISKU OPERATORA MASZYN;•UMIEJĘTNOŚĆ CZYTANIA RYSUNKU TECHNICZNEGO;•SUMIENNOŚĆ W WYKONYWANIU POWIERZONYCH OBOWIĄZKÓW.OFERUJEMY:•STAŁĄ PRACĘ W STABILNEJ, DYNAMICZNIE ROZWIJAJĄCEJ SIĘ FIRMIE;•MOŻLIWOŚĆ ROZWOJU ZAWODOWEGO;•WYNAGRODZENIE ADEKWATNE DO POSIADANEJ WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI, ZAANGAŻOWANIA W REALIZACJĘ ZADAŃ I OSIĄGANYCH EFEKTÓW PRACY.
MEBLE.PL SA - 2017-05-15 - Rzeszów (podkarpackie)
do uzgodnienia
FHC-2, M.STODÓŁKA I WSPÓLNICY. SPÓŁKA JAWNA - 2016-05-04 - Rzeszów (podkarpackie)
kasowanie towarów na ksie fiskalnej, wykładanie towaru na regały
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Zielona Góra (lubuskie)
1.KONTROLA I NADZÓR NAD PRAWIDŁOWĄ REALIZACJĄ ROBÓT BUD. 2. ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM PRACOWNIKÓW3.PRZESTRZEGANIE HARMONOGRAMU ROBÓT4.TERMINOWOŚĆ 5.ROZLICZANIE OKRESOWYCH PRZEROBÓW, KOSZTÓW BUDOWY6.PROWADZENIE KOMPLEKSOWEJ DOKUMENTACJI BUDOWY7.NADZÓR NAD JAKOŚCIĄ WYKONANYCH ROBÓT
FIRMA BUDOWLANA ARKADA MIELEC SP. Z O.O. - 2018-02-06 - Rzeszów (podkarpackie)
Zgodny, praca w Grudziądzu.
"NIEWIEŚCIN" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-03-22 - Niewieścin (kujawsko-pomorskie)
- montaż szaf elektrycznych i uruchamianie na obiekcie - instalacje elektryczne
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
jw
Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie - 2017-12-15 - Warszawa (mazowieckie)
NADZÓR NAD PRACĄ DZIAŁU HANDLOWEGO, POZYSKIWANIE KLIENTÓW
kontakt przez PUP - 2016-11-03 - Łódź (łódzkie)
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:- budowa i organizacja pracy działu handlowego,- kierowanie polityką handlową, rozwój sprzedaży,- inicjowanie kontaktów handlowych i inspirowanie podległych pracowników do podejmowania podobnych działań na kierunkach handlowych. - realizacja planów sprzedażowych indywidualnych i zespołu handlowego,- analiza wyników, planowanie działań sprzedaży, raportowanie z wykonywanych działań handlowych.- realizacja strategii marketingowej- udział w targach, imprezach handlowych, szkoleniach- integrowanie pracy działu handlowego z działami wspierającymi sprzedaż: :marketingiem, zaopatrzeniem, magazynem, reklamacjami, transportem, księgowościąpraca w godz. 8-16
Toya - Stanmar Sp. z o.o. - 2016-01-08 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
nadzór oraz zarządzanie zespołem pracowników
Skład Materiałów Budowlanych KAL-BUD Sławomir Kalemba - 2018-04-11 - Czasław (małopolskie)
do uzgodnienia
MDL SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-16 - Borek Stary (podkarpackie)
zarządzanie sprzedażą i organizacją pracy w dziale
kontrola czystości w dziale
przeprowadzanie spotkań z pracownikami działu
zamówienia towarów – decyzyjność w sprawie ilości
delegowanie i rozliczanie zadań
przyjęcie towaru na sklep i wystawienie zgodnie z obowiązującymi standardami
Media Expert - 2016-02-01 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Przygotowanie dokumentacji produkcyjnej, zaopatrzenia, ustaleniaterminów produkcji, zarządzanie zasobami ludzkimi, praca w godz. 8-16
Meble Plus - 2016-04-15 - Opole (opolskie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2016-06-24 - Radzionków (śląskie)