KIEROWNIK WYDZIAŁU EKSPLOATACJI I REMONTÓW Brzesko oferta pracy Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o.
Stanowisko: KIEROWNIK WYDZIAŁU EKSPLOATACJI I REMONTÓW
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: Kierowanie wydziałem, kierowanie grupą remontową, rozliczanie i kosztorysowanie robót.
Data publikacji: 2019-12-04
Lokalizacja: Brzesko (małopolskie)
Pracodawca: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Okocimska 5, 32-800 Brzesko, powiat: brzeski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kierowanie wydziałem, kierowanie grupą remontową, rozliczanie i kosztorysowanie robót.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
+ premiaPlanowany okres zatrudnienia 3 miesiące - docelowo praca na stałe.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK WYDZIAŁU EKSPLOATACJI I REMONTÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Brzesko
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: brzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Brzesko
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali kierownicy do spraw budownictwa
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.12.2019
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, budowlane
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat), budowlane
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
licencja zawodowa w zakresie zarządzania nieruchomościami i tytuł zarządcy nieruchomości
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: uprawnienia budowlane
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2:
umiejętność obsługi programów do kosztorysowania (roboty budowlane)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie budowlane, mile widziane: umiejętność kosztorysowania, uprawnienia budowlane oraz mile widziane doświadczenie zawodowe.
Nazwa pracodawcy:
Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Brzesku
Adres pracodawcy:
Okocimska 5, 32-800 Brzesko, powiat: brzeski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: brzeski
Gmina pracodawcy: Brzesko
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Brzesko
Ulica pracodawcy: Okocimska
Numer budynku pracodawcy: 5
Profil działalności pracodawcy: administracja nieruchomościami
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Brzesku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali kierownicy do spraw budownictwa
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 04.12.2019
Data dodania oferty pracy: 04.12.2019
Oferta pracy ważna do: 06.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 04.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 04.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?fdffa120ed0411c5a7e36cca6fb8248b
Podobne oferty pracy
Czynne kierowanie, organizacja, nadzór nad wykonywanymi usługami z zakresu zagospodarowania terenów zieleni, utrzymywania czystości w zieleńcach itp.Wymagania: 5 lat doświadczenia, wiedza teoretyczna i praktyczna z zakresu ogrodnictwa, architektury terenów zieleni, doświadczenie w kierowaniu podległym zespołem pracowników.
DENDROM Sp. z o.o. - 2016-05-25 - Reda (pomorskie)
Kierowanie punktem doświadczalnym w Rarwinie, nadzór wykonawstwa doświadczeń, prowadzenie części gospodarczej jednostki. Nadzór nad ludźmi, prowadzenie dokumentacji. W sezonie praca ponad czas normatywny (rolnictwo) możliwa umowa na czas nieokreślony praca w godzinach: 7.00 - 15.00
COBORU stacja doświadczalna oceny odmian w Szczecinie Dąbiu Zakład doświadczalny oceny odmian w Rarwinie - 2015-11-20 - Rarwino (zachodniopomorskie)
Brak danych
P.H.U. TRANSMAR Usługi Transportowe Mariusz Wrzosek - 2016-02-15 - Czajków (wielkopolskie)
Doradztwo, prowadzenie bieżących spraw biura, promocja, organizacja szkoleń
Towarzystwo "ALTUM" Programy Społeczno - Gospodarcze - 2016-08-30 - Rzeszów (podkarpackie)
KOORDYNOWANIE PRACĄ ZAZ W ASPEKCIE CAŁOŚCIOWEGO DZIAŁANIA ZAKŁADU,PROWADZENIE SPRAW ZAZ POPRZEZ ZARZĄDZANIE MAJĄTKIEM I ZASOBAMI LUDZKIMI.
Zakład Aktywności Zawodowej - 2019-10-04 - Kamień Wielki (lubuskie)
Strefa SPA w hotelu posiada 16 gabinetów zabiegowych, siłownie oraz strefę wellness wraz z basenem. Nadzór i organizacji pracy pracowników SPA.
Hotel "Prezydent", J.Urbańczyk Firma Consultingowa PROMOTOR - 2017-02-27 - Krynica-Zdrój (małopolskie)
ROZMOWY Z KONTRAHENTEMMIEJSCE WYKONYWNIA PRACY: PUSTKÓW,DELEGACJA-FRANCJA
WELDING SYSTEMS ZAWORA KRYSTYNA ZAWORA - 2016-02-12 - Pustków (podkarpackie)
Obsługa grup na posiłkach (śniadania, obiad, kolacje), czynności porządkowe na stołówce – sala jadalna (podłogi, stoły, ogólna czystość sali jadalnej), czynności porządkowe na stanowisku kelnerskim (szafa z naczyniami itp.), inne czynności zlecone przez szefową kelnerek lub kierownika bazy.
kontakt przez OHP - 2018-04-03 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Kompletowanie, pakowanie i wysyłanie zamówień, przyjmowanie i rozlokowanie towaru w magazynier, obsługa narzędzi elektronicznych. skaner, komputer, utrzymanie porządku na swoim stanowisku pracy. Wynagrodzenie wynosi 2400 zł brutto + premia 15 %. Rekrutacja dla firmy Zalando, która znajduje sie w miejscowości Gardno. Powiatowy Urząd Pracy w Pyrzycach wraz z firmą Fiege E-COM Logistics Sp. Z o.o. organizują giełdę pracy, która odbędzie się w Centrum Aktywizacji Zawodowej w Pyrzycach, przy ul. Młodych Techników 5.
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Gardno (zachodniopomorskie)
kontrola gotowych produktów i półproduktów na hali; współpraca z innymi działami (automotive)
"DURING POLSKA" Sp. z o. o. - 2019-12-11 - Zabrze (śląskie)
obsługa klientanadzór na pracownikami sklepu
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
prowadzenie budowy, dokumentacji, nadzór nad podywkonawcami
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "INTEGRAL" - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-21 - Rzeszów (podkarpackie)
WYKONYWANIE MONTAŻU ORAZ DEMONTAŻU INSTALACJI I URZADZEŃ WENTYLACYJNYCH I KLIMATYZACYJNYCH, KONTROLOWANIE, OBSŁUGA ORAZ KONSERWACJA INSTALACJI I URZĄDZEŃ WENTYLACYJNYCH I KLIMATYZACYJNYCH;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZASADNICZE ZAWODOWE O PROFILU BUDOWLANYM LUB MECHANICZNYM, UMIEJĘTNOŚĆ WYKONYWANIA MONTAŻU I DEMONTAŻU INSTALACJI I URZADZEŃ WENTYLACYJNYCH I KLIMATYZACYJNYCH, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE MIN. 2 LATA;WYMIAR CZASU PRACY - 20 GODZIN/TYGMIEJSCE PRACY-TEREN I OKOLICE SZCZECINAPRACODAWCA PROSI O KONTAKT PRZED SPOTKANIEM W CELU PODANIA ADRESU SPOTKANIA
PB KLIMA PAWEŁ ŻYNEL - 2018-04-17 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Weryfikowanie prawidłowości księgowań wykonywanych przez młodszych księgowych oraz zapewnienie im odpowiedniego wsparcia. Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych jednostek zgodnie z IFRS lub Lux GAAP. Współpraca z audytorami i doradcami podatkowymi, koordynowanie przepływu informacji i zapewnianie odpowiedzi na wszelkie pytania. Rozwój znajomości obowiązujących przepisów, regulacji i interpretacji dotyczących rachunkowości i sprawozdawczości finansowej z uwzględnieniem IFRS i Lux GAAP.
kontakt przez PUP - 2018-02-28 - Kraków (małopolskie)
Bieżąca obsługa biura, bezpośrednia obsługa Klienta, telefoniczna i e-mailowa obsługa Klientów, obsługa systemów rezerwacyjnych (hotelowych), proces meldowania/ wymeldowywania Gości (Gdańsk Śródmieście), budowanie wizerunku firmy.
Welcome Apartment SC - 2018-09-21 - Gdańsk (pomorskie)
Wg stanowiska. Kontakt z pracodawcą: 512 303 218 lub 512 339 656.
Zakład Ogólnobudowlany"Olmax" Michał Zimnicki - 2017-01-04 - Wołów (dolnośląskie)
stanowisko decyzyjne: nadzór nad działalnością placówki i podległym personelem.
Społem-Wola WSS - 2017-08-18 - Warszawa (mazowieckie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Nadzór nad właściwym załatwianiem zgłoszonych reklamacji jakościowych oraz usług na wyroby finalne (maszyny budowlane. Zarządzanie relacjami z dystrybutorami w sprawach serwisu maszyn, ustalanie zasad i procedur wykonawczych poltyki gwarancyjnej, określanie, zatwierdzanie niezbędnych dokumentów serwisowych. Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi LDM w zakresie prowadzenia prawidłowej obsługi gwarancyjnej i pogwarancyjnej maszyn produkcji LDM. Wdrażanie usprawnień, mających na celu poprawę rentowności serwisu, maksymalizacja produktywności i efektywności pracy serwisu.
kontakt przez PUP - 2019-06-10 - Stalowa Wola (podkarpackie)
organizowanie przebiegu prac budowlanychkierowanie pracą brygady roboczej i nadzorowanie bieżących robót
Usługi Ogólnobudowlane Anna Chleboś - 2018-11-22 - Granowiec (wielkopolskie)
Nadzór prac budowlanych konstrukcyjnych.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe "MONTOSTAL" sp. z o.o. - 2019-10-17 - Janikowo (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-21 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzątanie pokoi w Ośrodku Wczasowym w tym zamiatanie i odkurzanie, mycie podłóg, odkurzanie dywanów i wykładzin podłogowych, odkurzanie mebli i innego wyposażenia w pokojach hotelowych, sprzątanie i dezynfekowanie łazienek i toalet, dostarczanie i wymienianie pościeli, ręczników, środków czystości i innych elementów wyposażenia pokoju, słanie łóżek itp. zbieranie śmieci i opróżnianie pojemników na odpadki w pokojach hotelowych, zgłaszanie i odnoszenie do recepcji rzeczy pozostawionych przez gości hotelowych, utrzymanie czystości i porządku w pomieszczeniach ogólnodostępnych i w podręcznych.
AMW REWITA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-03 - Mielno (zachodniopomorskie)
ślusarz
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "Top-Servis" Bąk Mirosław - 2018-09-13 - Mielec (podkarpackie)
zarządzanie zmiany, praca z zespołem ludzi, nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesów produkcyjnych
Z.P.O.W. MILEJÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-10 - Milejów (lubelskie)
- Bliższe informacje na zojokatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: nadzorowała i kierowała całokształtem prac wykonywanych przez pracowników Działu Remontów, nadzorowała przygotowanie dokumentacji dot. procedur przetargowych przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych realizowanych na rzecz ZOJO i obsługiwanych jednostek,bieżące współdziałanie i współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Zespołu i instytucjami zewnętrznymi w zakresie realizowanych zadań przez Dział Remontów,współdziałała z wykonawcami poszczególnych zadań inwestycyjnych i remontowych, uczestniczyła w czynnościach odbiorowych poszczególnych robót budowlanych,egzekwowała kary umowne w ramach umów zawartych na roboty budowlane, monitorowała wykonanie budżetu w zakresie zadań realizowanych przez Dział Remontów.- Wynagrodzenie: 4500 do 4900 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na czas określony trzy miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Poziom wykształcenia: wyższe techniczne o profilu związanym z działalnością remontowo-budowlaną. Doświadczenie zawodowe: 5 lat pracy na stanowisku kierowniczym. Doświadczenie w planowaniu i koordynacji wielobranżowych zadań remontowych i inwestycyjnych. Umiejętności: znajomość ustawy prawo budowlane, prawo zamówień publicznych, kodeksu cywilnego w zakresie dot. robót budowlanych, ustawa o finansach publicznych, kpa, dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS WORD, EXCEL.
ZESPÓŁ OBSŁUGI JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH - 2015-11-18 - Katowice (śląskie)
KIEROWANIE PROJEKTEM FINANSOWANYM ZE ŚRODKÓW UE, KOORDYNOWANIE PRAC PODLEGŁEGO PERSONELU, REALIZACJA ZADAŃ WŁASNYCH
CENTRUM PROMOCJI BIZNESU - 2016-11-24 - Rzeszów (podkarpackie)
Organizowanie i nadzorowanie zaopatrzenia w materiały pędne i smary, kontrolowanie bieżącego zużycia materiałów pędnych i smarów, rozliczanie dokumentacji służby mps, dokonywanie tankowania pojazdów zgodnie z obowiązującymi zasadami. Praca jednozmianowa od poniedziałku do czwartku od 07.00 - 15.30, piątek od 07.00 - 13.00. Miejsce wykonywania pracy Bolesławiec.
43 Wojskowy Oddział Gospodarczy Świętoszów - 2019-01-04 - Bolesławiec (dolnośląskie)
- kierowanie całościową działalnością ośrodka;- gospodarowanie majątkiem zgodnie z obowiązującymi przepisami i przeciwdziałanie powstawaniu szkód;- organizowanie i nadzorowanie funkcjonowania wszystkich form działalności i komórek organizacyjnych ośrodka, w tym kształcenia, szkolenia i przygotowania zawodowego zgodnego z potrzebami rynku pracy oraz opieki i wychowania uczestników;- dbanie o pozytywny wizerunek ośrodka i o korzystne relacje wewnątrz oraz na zewnątrz;- systematyczna współpraca z rzecznikiem prasowym Wojewódzkiej Komendy OHP;- prowadzenie grupy wychowawczej, sprawowanie opieki na uczestnikami OHP oraz stwarzanie warunków dla ich harmonijnego rozwoju psychofizycznego;- monitorowanie, analizowanie i ocenianie efektów działalności kształceniowo-wychowawczo-opiekuńczej oraz innej działalności ustawowej;- organizowanie systemu kontroli w ośrodkach, wprowadzenie do użytku wewnętrznego jej zasad oraz wdrażanie wniosków/zaleceń z niej wynikających;- wspomaganie kadry w realizacji zadań kształceniowo-wychowawczo-opiekuńczych i doskonalenie ich jakości;- zgodnie z obowiązującymi terminami zgłaszanie do Wojewódzkiego Komendanta wniosków do organów prowadzących szkoły o zapewnienie kształcenia ogólnego i zawodowego, co jest związane z planowaniem i organizacją nauczania przez organy prowadzące szkoły;- udzielanie pracodawcom informacji nt. refundacji kosztów szkolenia młodocianych pracowników;- wskazywanie młodzieży możliwości dostępu do usług świadczonych przez jednostki rynku pracy podległe CEiPM OHP;- reprezentowanie ośrodka na zewnątrz;- rozwijanie współpracy ze środowiskiem lokalnym;- realizacja uchwał organów funkcjonujących w ośrodku;- przestrzeganie przepisów ujętych w Karcie Nauczyciela (w zakresie dotyczącym pracowników OHP) oraz innych stanowiących o działalności ośrodka;upowszechnianie doświadczeń wynikających z dobrych praktyk oraz wdrożonych rozwiązań nowatorskich i innowacji.
Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda OHP w Olsztynie - 2017-02-22 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
kierowanie odkrywkowym zakładem górniczym
KANS-POL Sp. z o.o. - 2016-09-21 - Płaza (małopolskie)