KIEROWNIK RUCHU W ZAKŁADZIE GÓRNICZYM Płaza oferta pracy KANS-POL Sp. z o.o.
Stanowisko: KIEROWNIK RUCHU W ZAKŁADZIE GÓRNICZYM
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: kierowanie odkrywkowym zakładem górniczym
Data publikacji: 2016-09-21
Lokalizacja: Płaza (małopolskie)
Pracodawca: KANS-POL Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sobieskiego 43, 32-552 Płaza, powiat: chrzanowski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: kierowanie odkrywkowym zakładem górniczym
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: jedna zmiana 6-14
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK RUCHU W ZAKŁADZIE GÓRNICZYM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płaza
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: chrzanowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chrzanów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: kierownik ruchu zakładu górniczego lub zakładu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.09.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe techniczne, zatwierdzenie Okręgowego Urzędu Górniczego na wyższy dozór górniczy w odkrywkowych zakładach górniczych prowadzących roboty strzałowe. Konieczne doświadczenie zawodowe
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: KANS-POL Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie
Adres pracodawcy:
Sobieskiego 43, 32-552 Płaza, powiat: chrzanowski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, kontak telefoniczny w godz. 7-15
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: chrzanowski
Gmina pracodawcy: Chrzanów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płaza
Ulica pracodawcy: Sobieskiego
Numer budynku pracodawcy: 43
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik ruchu zakładu górniczego lub zakładu
Data dodania oferty pracy: 21.09.2016
Oferta pracy ważna do: 20.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 21.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 21.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Kierowanie bieżącą działalnością i reprezentowanie na zewnątrz Oddziału Rejonowego PCK w Koszalinie, zgodnie z obowiązującymi w PCK regulacjami wewnętrznymi, wtym: prace administracyjno biurowe, inicjowanie ikoordynacja współpracy z jednostkami podstawowymi PCKz terenu działania OR PCK w Koszalinie, koordynacja iodpowiedzialność za rzetelność sporządzania wszelkiejsprawozdawczości z działalności OR PCK w Koszalinie, współpraca z władzami statutowymi OR PCK wKoszalinie, pozyskiwanie źródeł finansowania działalnościmerytorycznej, a zwłaszcza poprzez składanie ofert narealizację zadań publicznych, za koordynację i realizację oraz właściwe rozliczenie odpowiada, inicjowanie różnego rodzaju imprez o charakterze edukacyjno - promocyjnymwykorzystując w tym celu lokalne środki przekazu iwspółpracę z władzami lokalnymi oraz innymiinstytucjami, odpowiada za właściwą politykę kadrową oraz zabezpieczenie finansowe podejmowanych działań, a także powierzone mienie.
Zachodniopomorski Oddział Okręgowy Polskiego Czerwonego Krzyża w Szczecinie - 2016-06-10 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Obsługa koparki na terenie budowy drogi
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
wg stanowiska
FINE ALTECH Mława sp. z o.o. - 2016-03-15 - Mława (mazowieckie)
Prowadzenie magazynu, wydawanie towaru, kontrola stanu magazynowego.
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "RAJ" Władysław i Ewa Radzio - 2016-12-03 - Grajewo (podlaskie)
Rozwiązywanie potencjalnych konfliktów i problemów związanych z implementacją projektu. Kierowanie zespołem projektowym. Analiza danych, przygotowywanie cyklicznych raportów. Biegła znajomość j. angielskiego jest wymagana do codziennego kontaktu z klientem wewnętrznym, zewnętrznym (zagranicznym).
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Wrocław (dolnośląskie)
pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie już istniejących kontaktówzarządzanie pracą działu handlowego opracowywanie i realizowanie założonej strategii i planu sprzedażybudowanie pozytywnego wizerunku firmyorganizacja i prowadzenie spotkań sprzedażowych z klientami
"CHOMIK" M.Świeży sp.j. - 2016-04-18 - Gdów (małopolskie)
mycie i sprzątanie samochodów
kontakt przez PUP - 2016-09-16 - Lubin (dolnośląskie)
Nadzór nad sklepami firmowymi. Godziny pracy związane z charakterem pracy. Pracownik mobilny.
PPHU "SEZAM"-Piekarnia, Sklepy, Zajazd- Zofia Bełzak - 2017-03-03 - Turbia (podkarpackie)
kierowanie strefą spa, wykonywanie zabiegów i masaży,
K. F. D. ARCHITEKT Sp.J. - 2017-08-21 - Polańczyk (podkarpackie)
Opis stanowiska pracy:• Kierowanie podległym zespołem pracowników • Nadzór nad całością spraw związanych z zapewnieniem dostaw materiałowych na potrzeby terminowej realizacji zleceń produkcyjnych• Negocjacje z dostawcami - monitorowanie i optymalizacja poziomu kosztów• Tworzenie i nadzór nad procedurami i procesami z zakresu zakupów i logistyki• Nadzór nad gospodarką magazynową, ustalanie wielkości zapasów, poziomu cen• Organizowanie dostaw do klienta zgodnie z przyjętym planem• Wdrażanie i planowanie nowych rozwiązań logistycznych• Współpraca z innymi działami w celu identyfikacji potrzeb produkcyjnych i zabezpieczenia materiałowegoMiejsce Pracy Rawicz.Kontakt z pracodawcą: wolow (at) igbpiast.pl
Zachodnia Instytucja Gospodarki Budżetowej PIAST - 2016-09-09 - Rawicz (wielkopolskie)
ORGANIZACJA PRACY STOISKA, SPRZEDAŻ AKTYWNA CHOINEK, DBANIE O PORZĄDEK W MIEJSCU PRACY: WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE, UMIEJĘTNOŚĆ ORGANIZACJI PRACY, UMIEJĘTNOŚCI SPRZEDAŻOWE, KOMUNIKATYWNOŚĆ, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W HANDLU; PRACODAWCA PROSI O KONTAKT TELEFONICZNY LUB PRZESŁANIE CV NA e-maila:p.zacholski (at) alechoinki.plMIEJSCE PRACY: SZCZECIN, GORZÓW WLKP., POZNAŃ, ZIELONA GÓRA, WROCŁAW, WAŁBRZYCH, ŚWIEBODZIN, LEGNICA, LUBIN;PRACA OD 03.12.2015R. DO 23.12.2015R.; ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ ZAKWATEROWANIA;
ALECHOINKI W. LANPART SP. J. - 2016-11-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Kierowanie laboratorium medycznym (umowa o pracę w zastępstwie za osobę przebywającą na zwolnieniu lekarskim)
ALAB Laboratoria Sp. z o.o. - 2017-06-01 - Siedlce (mazowieckie)
- Prowadzenie wierceń, wykonywanie dokumentacji. Praca na terenie woj Śląskiego i Polski południowej.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe geologiczne lub pokrewne. Doświadczenie NIE jest wymagane -> może być absolwent. Mile widziana umiejętność obsługi programu AutoCAD. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (10:00-14:00) (Tel. 602-652-884) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Magazynowa 21, 40-421 Katowice).
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE GEOPOL S.C. LESZEK GŁÓWCZYK, ANNA LEKSTAN - 2017-08-01 - Katowice (śląskie)
PRACA NA STOISKU MIĘSNO-WĘDLINIARSKIM
ROLEKO TADEUSZ BARTOŃ DELIKATESY CENTRUM - 2017-12-15 - Błażowa (podkarpackie)
nadzór nad całokształtem zagadnień księgowych i podatkowych, sprawowanie kontroli formalno-prawnej, merytorycznej i rachunkowej wszystkich dowodów księgowych oraz innych dokumentów powodujacych skutki finansowe; prowadzenie ksiąg rachunkowych spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wymogami grupowymi; kierowanie pracą wydziału finansowo-księgowego i płac; wsparcie decyzyjne kierownictwa firmy w zakresie optymalnych rozwiązań finansowo-księgowych; kontakty z urzędami, audytorami i innymi instytucjami zewnętrzymi; sporządzanie sprawozdań finansowych, analiz oraz raportów na potrzeby Zarządu oraz Grupy kapitałowej; docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony;
UNIMOULD SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-02-12 - Pieńsk (dolnośląskie)
Rozliczanie utargów, organizowanie sprzedaży, zapewnienie realizacji planów, organizowanie i nadzorowanie pracy personelu sklepu, prowadzenie dokumentacji sklepu, przygotowywanie i uczestniczenie w inwentaryzacji Praca w Łodzi - CH SUKCESJA
PEPCO POLAND sp. z o..o. - 2016-06-23 - Łódź (łódzkie)
Weryfikowanie prawidłowości księgowań wykonywanych przez młodszych księgowych oraz zapewnienie im odpowiedniego wsparcia. Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych jednostek zgodnie z IFRS lub Lux GAAP. Współpraca z audytorami i doradcami podatkowymi, koordynowanie przepływu informacji i zapewnianie odpowiedzi na wszelkie pytania. Rozwój znajomości obowiązujących przepisów, regulacji i interpretacji dotyczących rachunkowości i sprawozdawczości finansowej z uwzględnieniem IFRS i Lux GAAP.
kontakt przez PUP - 2018-02-28 - Kraków (małopolskie)
-organizacja i nadzór nad obszarem produkcji w oparciu o plany produkcyjne oraz przyjęte założenia-odpowiedzialność za efektywność pracy działu oraz jakość wytwarzanego produktu-nadzór nad linią produkcyjną pelletu- nadzór nad pracą podległego zespołu produkcyjnego
ENERGO-BIOMASA Sp.Z O.O. - 2017-08-18 - Suliszewo (zachodniopomorskie)
Organizowanie pracy w zakresie szkoleń,bieżąca obsługa prowadzonych szkoleń,obsługa programu kadrowo-płacowego,obsługa kadrowa pracowników oraz inne zadania.
Krajowa Szkoła Skarbowości - 2017-09-08 - Przemyśl (podkarpackie)
zarzadzanie pracą zespołu, realizacja planów sprzedażowych, prowadzenie działań marketingowych, zapewnienie wysokiego standartu obsługi klienta, rapostowanie podejmowanych działań
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa im. Unii Lubelskiej - 2016-08-19 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-04-07 - Warszawa (mazowieckie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Kraków (małopolskie)
Praca na terenie Niemiec- Opieka nad osobami starszymi i chorymi- Pomoc w codziennych zajęciach, robienie zakupów, gotowanie- Towarzyszenie podczas wizyt u lekrza
Blue Line Care - 2016-02-22 - Zielona Góra (lubuskie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Warszawa (mazowieckie)
Prace przy wykonywaniu nawierzchni bitumicznychprowadzenie robót przy budowie dróg i mostów,nadzór na podległymi pracownikamirozwiązywanie problemów technicznych na budowie,współpraca z przedstawicielem Inwestora i laboratoriumPraca w Grupie Robót w Nidzicy ul. Rozdroże 5B
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o. - 2017-01-26 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
Sprzedaż detaliczna, obsługa klienta indywidualnego, zarządzanie grupą osób,
Pimax Przedsiębiorstwo Prod.Handl.Usługowe PIMAX - 2018-02-26 - Psary Małe (wielkopolskie)
Industrial Temps is a leading recruiting company 6.th the biggest employer in North Ireland (UK). We are currently looking for the candidate for the position of PRODUCTION MANAGER. The following list of job duties is not exclusive or exhaustive and the post holder will be required to undertake such tasks and working patterns as may reasonably be expected within the scope and grading of the post.- Create, lead and deliver the business strategy throughout the team for a lean organisation and to optimise employee engagement in improvement activities through tracking indicators, recruitment activities, teambuilding and communication.- Review current ways of working within the factory in terms of product, skills and process flow, making suitable recommendations in terms of improvement using continuous improvement techniques and providing specialised guidance, strategy, policy and practices to be used.- Manage growth. Evaluate, utilise deploy and embed a range of continuous improvement and lean techniques to deliver best in class operational excellence.- Implement a root cause problem solving methodology and capability across the factory. Making sure that products are produced on time, are of good quality and within budgets.- Agree Planned Maintenance and Operating Schedules and assist with Problem Solving.- Ensure the Personal and Departmental Training plan is accurate to needs, undertaken and successful within the current business strategy- Monitoring the production processes and adjusting schedules as needed- Liaising among different departments, e.g. suppliers, managers; quality, stakeholders- Working with other managers to implement the company's policies and goals- Ensuring that health, safety, environmental, company and quality guidelines are followed- Support diversity, coach and highly motivate a skilled effective team of workers- Working out the human and material resources needed on a continuous basis- Review and evaluate worker performance; appraisals, attendance management, disciplinary.- Identifying training needs, update the effectiveness of the current training development plans- Manages Section Leaders, provides effective leadership and the delegation of responsibilities and decisions to identify, design and implement a structured- Business Improvement plan that optimises factory / employee performance- Delivers objectives and provides timely budgetary and production performance data in a meaningful manner and in relation to meeting the strategic aims and needs of the business. - Any other duties and working hours/ patterns that may be deemed to be with your capabilities.
Industrial Temps - 2017-02-27 - Wielka Brytania (Wielka Brytania)
Planowanie i organizacja placu budowy. Tworzenie harmonogramów budowy oraz budżetów. Pakietowanierobót dla wykonawców. Współpraca z działem zakupów przy negocjacjach z wykonawcami i dostawcami. Bieżąceraportowanie i kontrola jakości prac i ich odbiór. Terminowość, harmonogram i budżet projektu. Nadzór nad przestrzeganiem prawa budowlanego i przepisami BHP. Prowadzenie dokumentacji formalno - prawnej budowy.
EVEREST DEVELOPMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ 2 SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-07-27 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Zamawianie towaru, przyjęcie dostaw, praca przy komputerze.
Sklep Spożywczy WIT Ewa Witczak Sławoborze - 2015-11-27 - Sławoborze (zachodniopomorskie)
tel. 696 448 695
Zakład Elektrotechniczny "ALFA" K. Miś, K.Koziołek Spółka Jawna - 2016-01-05 - Krapkowice (opolskie)