KIEROWNIK BUDOWY Krapkowice oferta pracy Zakład Elektrotechniczny "ALFA" K. Miś, K.Koziołek Spółka Jawna
Stanowisko: KIEROWNIK BUDOWY
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: tel. 696 448 695
Data publikacji: 2016-01-05
Lokalizacja: Krapkowice (opolskie)
Pracodawca: Zakład Elektrotechniczny "ALFA" K. Miś, K.Koziołek Spółka Jawna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:OPOLSKA 29, 47-300 Krapkowice, powiat: krapkowicki, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: tel. 696 448 695
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK BUDOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krapkowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krapkowicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krapkowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik budowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.01.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie, budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość kosztorysowania w programie NORMA
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: wymagany staż pracy
Nazwa pracodawcy:
Zakład Elektrotechniczny "ALFA" K. Miś, K.Koziołek Spółka Jawna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krapkowicach
Adres pracodawcy:
OPOLSKA 29, 47-300 Krapkowice, powiat: krapkowicki, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: krapkowicki
Gmina pracodawcy: Krapkowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Krapkowice
Ulica pracodawcy: OPOLSKA
Numer budynku pracodawcy: 29
Profil działalności pracodawcy: Usługi elektro-techniczne
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krapkowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik budowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 05.01.2016
Data dodania oferty pracy: 05.01.2016
Oferta pracy ważna do: 04.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 05.01.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 05.01.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Bieżące zarządzanie, organizację oraz kontrolę pracy podległego zespołu, odpowiedzialność za nadzór oraz utrzymanie wysokiej jakości usług, wykonywanie prac wchodzących w zakres podstawowej działalności zakładu-obsługa klienta, kasy fiskalnej, obsługa urządzeń pralniczych, usuwanie plam, maglowanie, sortowanie i składanie prania, foliowanie i opisywanie prania, przyjmowanie reklamacji, pomoc pracownikom niepełnosprawnym w dokończeniu poszczególnych czynności prania w celu dokładnego wykonania usług na rzecz swoich klientów.
Zakład Aktywności Zawodowej Zakład Usług Pralnicznych - 2018-01-03 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Wykonywanie spraw związanych z prowadzeniem kadr, nadzór nad pracami gospodarczymi.
Dom Pomocy Społecznej im. Siostry Faustyny - 2016-09-13 - Krasnobród (lubelskie)
Docieplanie budynków
USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE "HUBDAR" DARIUSZ CABAN - 2016-04-22 - Sieradz (łódzkie)
wykonywanie pokryć dachowych z dachówki, papy termoizolacyjnej oraz z blachy
Firma Handlowo Usługowa- Budowlana DACH Grzegorz Kędzierski - 2017-12-07 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Zakres obowiązków:1. Zapewnienie ochrony fizycznej informacji niejawnych, w tym stosowanie środków ochrony fizycznej w Inspektoracie Wsparcia SZ. 2. Opracowywanie projektów dokumentów wewnętrznych regulujących ochronę informacji niejawnych. 3. Określanie propozycji dotyczących zasadniczych zadań w zakresie ochrony fizycznej informacji niejawnych i bezpieczeństwa przemysłowego. 4. Przedstawianie propozycji w zakresie zarządzania ryzykiem bezpieczeństwa informacji niejawnych na terenie Inspektoratu Wsparcia SZ.5. Realizowanie zadań związanych z ochroną informacji niejawnych podczas wykonywania umów przez przedsiębiorców na terenie Inspektoratu.6. Prowadzenie baz danych, ewidencji dotyczących obszaru działania sekcji. 7. Prowadzenie szkoleń dla żołnierzy i pracowników wojska z zakresu przepisów o ochronie informacji niejawnych.
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2017-08-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wg zawodu
INSPERT Paweł Zubaszewski - 2018-08-16 - Zielona Góra (lubuskie)
§ Kreowanie i wdrażanie strategii marketingowej§ Budowanie wizerunku firmy i standardów marketingowych§ Odpowiedzialność za materiały marketingowe w interncie, strony internetowe, wizualizację produktów§ Koordynacja i planowanie działań w ramach programu lojalnościowego§ Odpowiedzialność za organizowanie kampanii eventów i innych działań w terenie§ Zarządzanie komunikacją i reklamą on line§ Współpraca z działem informatycznym,§ Współpraca z działem PR i relacje z mediami§ Koordynacja prac nad wydawnictwem wewnętrznym§ Zarządzanie zespołem podległych pracowników
INFORMATION TECHNOLOGY AGENCY SERVAQ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-28 - Oświęcim (małopolskie)
Dbanie o ekspozycje towarów Obsługa klienta Wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami Dbanie o porządek na sali sprzedaży
DINO POLSKA SA - 2017-05-19 - Łódź (łódzkie)
(wynagrodzenie zasadnicze +dodatek funkcyjny i stażowy) -kierowanie całościową działalnością ŚHP;-gospodarowanie majątkiem zgodnie z obowiązującymi przepisami i przeciwdziałanie powstawaniu szkód;-organizowanie i nadzorowanie funkcjonowania wszystkich form działalności i komórek organizacyjnych Hufca, w tym kształcenia, szkolenia i przygotowania zawodowego zgodnego z potrzebami rynku pracy oraz opieki i wychowania uczestników;-dbanie o pozytywny wizerunek ŚHP i o korzystne relacje wewnątrz oraz na zewnątrz jednostki;-systematyczna współpraca z rzecznikiem prasowym Wojewódzkiej Komendy OHP,-prowadzenie grupy wychowawczej, sprawowanie opieki nas uczestnikami OHP oraz stwarzanie warunków dla ich harmonijnego rozwoju psychofizycznego;-monitorowanie, analizowanie i ocenianie efektów działalności kształceniowo-wychowawczo-opiekuńczej oraz innej działalności ustawowej;-organizowanie systemu kontroli w Hufcu, -wprowadzenie do użytku wewnętrznego jej zasad oraz -wdrażanie wniosków/zaleceń z niej wynikających;wspomaganie kadry w realizacji zadań kształceniowo-wychowawczo-opiekuńczych i doskonalenie ich jakości;-zgodne z obowiązującymi terminami zgłaszanie do Wojewódzkiego Komendanta wniosków do organów prowadzących szkoły o zapewnienie kształcenia ogólnego i zawodowego, co jest związane z planowaniem i organizacją nauczania przez organy prowadzące szkoły;-udzielanie pracodawcom informacji nt. refundacji kosztów szkolenia młodocianych pracowników;-wskazywanie młodzieży możliwości dostępu do usług świadczonych przez jednostki rynku pracy podległe CEiPM OHP;-reprezentowanie Hufca na zewnątrz;-rozwijanie współpracy ze środowiskiem lokalnym;-realizacja uchwał organów funkcjonujących w Hufcu;-przestrzeganie przepisów ujętych w Karcie Nauczyciela ( w zakresie dotyczącym pracowników OHP) oraz innych stanowiących o działalności ŚHP;-nadzór nad prowadzeniem dokumentacji związanej z funkcjonowaniem i działalnością Hufca;-upowszechnianie doświadczeń wynikających z dobrych praktyk oraz wdrożonych rozwiązań nowatorskich i innowacji;-przedstawianie Wojewódzkiemu Komendantowi OHP propozycji w sprawie realizacji polityki personalnej;-przedstawianie Wojewódzkiemu Komendantowi OHP propozycji odnośnie przyznawania pracownikom Hufca nagród oraz nakładania kar za naruszenie obowiązków pracowniczych;-przygotowywanie zakresów obowiązków podległych pracowników i przedstawianie ich do zatwierdzenia Wojewódzkiemu Komendantowi OHP;-realizacja zadań związanych z obsługą ECAM;-monitorowanie losów absolwentów
Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda OHP w Olsztynie - 2016-03-23 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
praca w godzinach od 7.00 do 15.00, nadzór i kierowanie robotami ogólnobudowlanymi
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Budowlane "EKO-III" Sp. z o.o. - 2017-06-28 - Stargard (zachodniopomorskie)
Praca na stanowisku kierownika hotelu
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Kal (warmińsko-mazurskie)
kierownik budowy
Janusz Benisz "BEN BUD" - 2017-12-19 - Żory (śląskie)
Nadzorowanie realizacji bieżących obowiązków w sklepie, decydowanie o doborze asortymentu do sklepu, nadzór nad składaniem zamówień, odbieranie dostaw towarów, dbanie o wysoką jakość obsługi klienta, zarządzanie pracą personelu, nadzorowanie estetycznej ekspozycji produktów, sporządzanie raportów sprzedażowych.
s.c. DALTON Zofia Ratyna, Czesław Ratyna - 2016-08-03 - Zamość (lubelskie)
- Organizacja pracy oddziału w Katowicach. Przygotowywanie raportów miesięcznych oraz na zlecenie. Nadzów nad transportem drobnicowym i pełnopojazdowym w zakresie transportu krajowego i międzynarodowego ze szczególnym uwzględnieniem rynku tureckiego. Wystawianie faktur, Akceptacji kosztów. Obsługa systemu operacyjnego, wystawianie zleceń, kontakty z przewoźnikami i klientami. Reprezentowanie firmy w kraju i za granicą ze szczególnym wskazaniem rynku tureckiego. Organizacja pracy oddziału w Katowicach. Zarządzanie pracownikami zatrudnionymi w oddziale w Katowicach.- Wynagrodzenie: 6300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 5 lat w firmie spedycyjnej. Wymagana doskonała znajomość rynku tureckiego, łatwość nawiązywania kontaktów, komunikatywność.
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Katowice (śląskie)
j.w.
Powszechny Zakład Odszkodowań Sp. z o.o. - 2016-01-22 - Piaseczno (mazowieckie)
CV na adres e-mail: a.kwarciak (at) radoczapark.pl, nadzór nad pracą restauracji, przyjmowanie rezerwacji przyjęć okolicznościowych, obsługa systemu gastronomicznego funkcjonującego w restauracji
Radocza Park spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-02-17 - Radocza (małopolskie)
Nadzorowanie przebiegu wykonywanych robót, nadzór nad przestrzeganiem zasad BHP na budowie. Praca na umowę op racę w godz. 7-15 w Kołobrzegu, zapewniony służbowy samochód.
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Produkcyjne PILAWA Eugeniusz Pilawa - 2017-06-29 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Nadzór nad budową.
TYM- BUD Zakład Remontowo-Budowlany Waldemar Tymoszewski - 2017-08-02 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
-
Szkoła Podstawowa nr 14 w Elblągu - 2016-07-05 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
NADZÓR NAD PRODUKCJĄ BETONU I PREFABRYKATÓW;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, WYŻSZE, PEŁNA WIEDZA Z ZAKRESU PRODUKCJI BETONU I REFABRYKATÓW, 3 LATA DOŚWIADCZENIA
ZAKŁAD PRODUKCYJNO-USŁUGOWY ARBET SPÓŁKA Z O.O. - 2017-02-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)
j.w.
Job Impulse Polska Sp. z o.o. - 2016-03-17 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa stanów magazynowych, odbiór towaru, przyjmowanie zamówień.
FELONA Spółka z o.o. - 2016-08-25 - Kępno (wielkopolskie)
przygotowywanie posiłków
Max Play Tomasz Okrent - 2017-12-13 - Głubczyce (opolskie)
Prace związane z nadzorem utrzymania zieleni.
SPRINT - GOLEMO SP. Z O.O. - 2016-08-01 - Tychy (śląskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: planowanie, organizowanie, decydowanie, kontrola, nadzór w obszarach: realizacja zadań przewozowych, efektywne wykorzystanie pracy taboru autobusowego, planowanie i rozliczanie czasu pracy kierowców, zarządzanie kierowcami w celu realizacji zadań przewozowych, rozliczanie zrealizowanych zadań przewozowych, pracy dyżurnych ruchu, opracowywanie koncepcji układu sieci komunikacyjnej; WYMAGANIA: Wykształcenie wyższe - techniczne, ekonomiczne, menadżerskie, roczne doświadczenie na stanowisku kierowniczym lub samodzielnym w obszarach związanych z planowaniem i organizacją pracy zespołów (mile widziane doświadczenie na stanowiskach związanych z transportem samochodowym), znajomość zagadnień funkcjonowania komunikacji samochodowej, znajomość przepisów związanych z branżą transportową, umiejętność zarządzania zespołem/analizy/syntezy, znajomość programów Word, Excel, programów pocztowych, przeglądarki internetowej - na poziomie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych, prawo jazdy kat B
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Lublińcu Sp. z o.o. - 2016-12-08 - Lubliniec (śląskie)
kierownie produkcją ogrodzeń, mile widziana znajomośc rysunku technicznego i kosztorysowania.
Firma "FEIMP" Aurelia Kubinka - 2017-03-02 - Świdnica (dolnośląskie)
praca na hali sprzedaży, tworzenie zamówień, zarządzania personelem, prowadzenie marketu wg standardów firmy
DINO POLSKA S. A. - 2016-07-05 - Mieszkowice (zachodniopomorskie)
Organizowanie i prowadzenie robót zgodnie z dokumentacją projektową, opisem technicznym, wymogami sztuki budowlanej, harmonogramem i założonym budżetem, kierowanie pracownikami zatrudnionymi na budowie, terminowość wykonania robót
Firma Usługowo - Budowlana "WRÓBLEWSKI" Andrzej Wróblewski - 2017-01-30 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
Nadzór oraz prowadzenie hurtowni elektrycznej, sprzedaż, ofertowanie, itp.
Firma Handlowa "ELTOM" Tomasz Chimerek - 2017-04-18 - Szczecinek (zachodniopomorskie)