KIEROWNIK DZIAŁU ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZEGO Krasnobród oferta pracy Dom Pomocy Społecznej im. Siostry Faustyny
Stanowisko: KIEROWNIK DZIAŁU ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZEGO
Wynagrodzenie: 1 850 - 3 875 PLN
Zakres obowiązków: Wykonywanie spraw związanych z prowadzeniem kadr, nadzór nad pracami gospodarczymi.
Data publikacji: 2016-09-13
Lokalizacja: Krasnobród (lubelskie)
Pracodawca: Dom Pomocy Społecznej im. Siostry Faustyny
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sanatoryjna 34, 22-440 Krasnobród, powiat: zamojski, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykonywanie spraw związanych z prowadzeniem kadr, nadzór nad pracami gospodarczymi.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 850 - 3 875 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK DZIAŁU ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krasnobród
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zamojski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krasnobród
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 850 - 3 875 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2016
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Znajomość przepisów prawa związanych z w/w stanowiskiem, znajomość pracy na stanowisku administracyjno-gospodarczym. Min. 5 letni staż pracy. Umiejetność pracy w zespole, sumienność, rzetelność, życzliwość.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: Dom Pomocy Społecznej im. Siostry Faustyny
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Adres pracodawcy:
Sanatoryjna 34, 22-440 Krasnobród, powiat: zamojski, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, kserokopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje zawodowekserokopie dokumentu potwierdzające tożsamośćDokumenty należy składać do 15.09.2016r.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: zamojski
Gmina pracodawcy: Krasnobród
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Krasnobród
Ulica pracodawcy: Sanatoryjna
Numer budynku pracodawcy: 34
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 13.09.2016
Data dodania oferty pracy: 12.09.2016
Oferta pracy ważna do: 15.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 12.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 12.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wykonywanie pokryć dekarskich. Praca na terenie powiatu wodzisławskiego.
Maciączyk Dawid F.P.H.U. - 2018-03-22 - Czyżowice (śląskie)
pomoc kuchenna, wynagrodzenie 13,60 brutto/h
Hotel Mikołajki sp. z o.o. - 2017-01-31 - Mikołajki (warmińsko-mazurskie)
załadunek, rozładunek, zabezpieczenie towaru
"FIRMA-USŁUGOWO-HANDLOWA" ROBERT KMIECIK - 2017-01-23 - Głogów (dolnośląskie)
Kierownik budowy
"WOJTPOL" T.Wojtysiak, Z.Krześniak Sp. Jawna - 2017-06-01 - Kozienice (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-05-17 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie - 2018-02-09 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta, praca z towarem, praca z pozostałym personelem sklepu
Frog Sp. z o.o. Warszawa - 2018-01-03 - Hajnówka (podlaskie)
jw.
WIDO Wiliński Dominik - 2018-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
załadunek i rozładunek
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Lubochnia-Górki (łódzkie)
- zarządzanie personelem, obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, towarowanie na hali sprzedaży
TESCO POLSKA SP. Z O.O. - 2016-04-14 - Starogard Gdański (pomorskie)
Kierownik Schroniska dla bezdomnych zwierząt wMielcu w pełnym wymiarze czasu pracy.Praca w godzinach:od 7.00-14.00
Zakład Utylizacji Odpadów Komunalnych Spółka z o.o. - 2016-04-12 - Mielec (podkarpackie)
Realizacja planów sprzedażowych, zarządzanie zespołem Przedstawicieli i Koordynatorów, prowadzenie szkoleń dla pracowników, motywowanie i nadzór nad pracownikami, przygotowywanie raportów, pozyskiwanie i profesjonalna obsługa klientów, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy. Praca zdalna i w terenie: Stalowa Wola, Tarnobrzeg, Sandomierz.
EUROCENT S.A. - 2016-03-08 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Sprzedaż towarów, przyjmowanie i rozliczanie gotówki, przyjmowanie dostaw i eksploatacja towarówna sali sprzedaży.
GRANT Spółka Jawna - 2017-08-29 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
OBOWIĄZKI KIEROWNIKA BUDOWYWYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE TECHNICZNE, WYŻSZEPRACA OD 8-16WYNAGRODZENIE OD 3000,00-6000,00 ZŁ BRUTTOPRACODAWCA PROSI O KONTAKT TELEFONICZNY PRZED WIZYTĄ
GRAZ ANDRZEJ GRUSZKA ZBIGNIEW GRUSZKA SPÓŁKA JAWNA - 2018-01-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Praca w zawodzie kierownika budowy
RENMAL Firma Wielobranżowa - 2016-07-11 - Kraków (małopolskie)
Zarządanie salonem RTV, AGD, IT/MM, zarządzanie zespołem pracowników, realizacje planów sprzedażowych, utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta, motywowanie i ocena pracowników, organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu, coaching pracowników.
"TERG"SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-10-17 - Trzebnica (dolnośląskie)
Kierowanie zespołem pracowników w szwalni.
STUDIO KAMELEON IWONA JĘDRUCHÓW - 2017-04-25 - Jarosław (podkarpackie)
1. Kierowanie Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Hańsku i reprezentowanie go na zewnątrz, odpowiedzialność za jego mienie oraz prawidłowe funkcjonowanie. 2. Ustalanie organizacji wewnętrznej Ośrodka zapewniającej sprawną realizację zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami, z zakresu: pomocy społecznej, usług opiekuńczych, świadczeń rodzinnych, świadczeń wychowawczych fundusz alimentacyjnego, dodatków mieszkaniowych, dożywiania uczniów w szkołach, stypendiów szkolnych, dodatków energetycznych, prac społecznie użytecznych. 3. Racjonale gospodarowanie środkami finansowymi w ramach uchwalonego budżetu i współpraca w tym zakresie ze Skarbnikiem Gminy 4. Opracowywanie wewnętrznych aktów prawnych oraz projektów uchwał dotyczących pomocy społecznej. 5. Wydawanie decyzji administracyjnych z zakresu spraw realizowanych w GOPS. Sporządzanie sprawozdań z działalności Ośrodka.Obsługa organizacyjno- techniczna Zespołu Interdyscyplinarnego i grup roboczych oraz koordynowanie działań w ramach procedury Niebieska Karta
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Hańsk - 2017-11-28 - Hańsk Pierwszy (lubelskie)
sprzedaż i pozyskiwanie aut, planowanie transportów krajowych, nawiązywanie współpracy z przewoźnikami, stały kontakt z kierowcami, kontrola dokumentacji
ALSTAL SERWIS Spólka Z.O.O. Spółka Komandytowa - 2016-03-22 - Jacewo (kujawsko-pomorskie)
Kierowanie pracami budowlanymi.
GELA USŁUGI BUDOWLANE BARBARA JABŁOŃSKA - 2018-01-10 - Lublin (lubelskie)
Nadzór i koordynowanie robót drogowych, kontrola oraz prowadzenie rozliczeń inwestycji, nadzór nad pracownikami. Miejsce pracy: Litwa (Mariampol).
DEKPOL SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-07-10 - Litwa (Litwa)
Zakres obowiązków:1. Zapewnienie ochrony fizycznej informacji niejawnych, w tym stosowanie środków ochrony fizycznej w Inspektoracie Wsparcia SZ. 2. Opracowywanie projektów dokumentów wewnętrznych regulujących ochronę informacji niejawnych. 3. Określanie propozycji dotyczących zasadniczych zadań w zakresie ochrony fizycznej informacji niejawnych i bezpieczeństwa przemysłowego. 4. Przedstawianie propozycji w zakresie zarządzania ryzykiem bezpieczeństwa informacji niejawnych na terenie Inspektoratu Wsparcia SZ.5. Realizowanie zadań związanych z ochroną informacji niejawnych podczas wykonywania umów przez przedsiębiorców na terenie Inspektoratu.6. Prowadzenie baz danych, ewidencji dotyczących obszaru działania sekcji. 7. Prowadzenie szkoleń dla żołnierzy i pracowników wojska z zakresu przepisów o ochronie informacji niejawnych.
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2017-08-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
doświadczenie w kierowaniu projektami , zarządzanie monitoring i ewaluacja, kontrola przebiegu rekrutacji, szkoleń , odpowiedzialność za całość realizacji projektu
TOWARZYSTWO ALTUM - 2016-08-30 - Strzyżów (podkarpackie)
Organizowanie, nadzorowanie, koordynowanie, kontrola pracy podległego działu produkcji, zarządzanie zespołem, planowanie produkcji
Barton Bartłomiej Bierbasz - 2017-04-11 - Karaś (warmińsko-mazurskie)
nadzór nad pracownikami działu produkcji i magazynu
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Tarnów (małopolskie)
organizowanie pracy podległym mechanikom.Odpwiedzialność za utrzymanie parku maszyn.
POLIFLOR Spółka z o.o. - 2018-04-23 - Skwierzyna (lubuskie)
nadzór nad pracami remontowo - budowlanymi, uprawnienia o specjalności konstrukcyjno - budowlanej, znajomość zagadnień kosztorysowania, brak przeciwwskazań do pracy na wysokości.
Łódzki Zakład Usług Komunalnych - 2017-06-08 - Łódź (łódzkie)
Sprzedaż perfumów, kontakt z firmą produkcyjna znajdującą się w Turcji. Zamówienia, rozliczenia kas, inwentaryzacje, dbanie o wizerunek sklepu, zatrudnianie i zwalnianie pracowników. Przygotowanie receptur i produkcja perfum.
GOLDSTAR Antoni Podgórski - 2017-10-24 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Warszawa (mazowieckie)
Koordynowanie działań na rzecz zapewnienia serwisu IT dla klientów globalnych, działania na rzecz poprawy jakości świadczonych usług. Zarządzanie zespołem. Analiza danych, przygotowywanie cyklicznych raportów. Kontakt z klientem zagranicznym z wykorzystaniem języka angielskiego i francuskiego.
kontakt przez PUP - 2016-08-02 - Wrocław (dolnośląskie)