KIEROWNIK ODDZIAŁU W WYDZIALE GEODEZJI, K/M Warszawa oferta pracy Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie
Stanowisko: KIEROWNIK ODDZIAŁU W WYDZIALE GEODEZJI, K/M
Wynagrodzenie: 5 300 - 5 600 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2018-02-09
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 5 300 - 5 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK ODDZIAŁU W WYDZIALE GEODEZJI, K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 5 300 - 5 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy obsługi biurowej (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: Geodezja/Prawo/Administracja
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Pakiet MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Kodeks Postępowania Administracyjnego
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe geodezyjne. Prawnicze lub administracyjne. Doświadczenie zawodowe: 3 lata w bezpośredniej produkcji geodezyjnej i kartograficznej lub w obsłudze prawnej (prowadzenie postępowań administracyjnych, orzecznictwo sądowo-administracyjne). Wymagana znajomość ustaw: prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z aktami wykonawczymi, Kodeks postępowania administracyjnego; o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie; znajomość zarządzenia w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej. Umiejętność obsługi komputera (Ms Office). Posiadanie kompetencji kierowniczych: myślenie strategiczne i planowanie, skuteczna komunikacja, zarządzanie zasobami, skuteczne negocjacje, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność. Posiadanie obywatelstwa polskiego. Korzystanie z pełni praw publicznych. Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymóg dodatkowy: roczne doświadczenie w kierowaniu zespołem; uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii; ukończona aplikacja radcowska. Zakres obowiązków: realizacja zadań z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi; nadzorowanie oraz organizowanie pracy podległych pracowników; nadzorowanie i monitorowanie procesu prowadzonych w oddziale postępowań administracyjnych z zakresu ewidencji gruntów i budynków, gleboznawczej klasyfikacji gruntów, prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz scaleń i wymiarów gruntów; nadzorowanie realizacji zadań związanych z opiniowaniem wniosków organów samorządu terytorialnego w sprawach dotyczących zmian i zniesienia nazw miejscowości oraz zmian terytorialnych; nadzorowanie realizacji zadań związanych z rozpatrywaniem skarg na działanie organów administracji geodezyjnej i kartograficznej; udział w kontrolach prowadzonych przez mazowieckiego wojewódzkiego inspektora nadzoru geodezyjnego i kartograficznego. Dokumenty i oświadczenia niezbędne: życiorys/CV i list motywacyjny; kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia; kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy; oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa; oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru; oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych; oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe; kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów; kopia dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy; kopia dokumentów potwierdzających uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii; kopie dokumentów potwierdzających ukończenie aplikacji radcowskiej. Dokumenty należy składać osobiście lub za pomocą poczty do 19 lutego 2018 r. na adres: Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie, Biuro Kadr i Obsługi Prawnej, pok. 39, Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa z dopiskiem "Oferta pracy WG-III/1".
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Pl. Bankowy
Numer budynku pracodawcy: 3/5
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 09.02.2018
Oferta pracy ważna do: 19.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 09.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 09.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Kontakt z kontrahentami zagranicznymi, planowanie systemu działania pracy firmy.
kontakt przez PUP - 2016-12-16 - Kraków (małopolskie)
prace budowlane, nadzór
Tomasz Czubak LIFT - 2017-06-13 - Międzyrzecz (lubuskie)
- Zarządzanie oddziałem firmy. Koordynowanie prawidłowej realizacji oraz obsługi bieżących kontraktów. Nadzór nad sprawami administracyjnymi. Przygotowywanie ofert, kalkulacji.- Wynagrodzenie: 2634 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do 3 miesięcy. Potem umowa o pracę na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie na podobnych stanowiskach. Mile widziana znajomość języków obcych. Prawo jazdy kat. B. Kreatywność, samodzielność, znajomość lokalnych środowisk biznesowych. Znajomość obowiązującego prawa pracy. Na stanowisko kontrolera jakości usług mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności. Kontakt e-mail: biuro (at) skarem.pl z dopiskiem Katowice.
SKAREM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-22 - Katowice (śląskie)
PRACA JAKO KIEROWNIK ROBÓT PRZY BUDOWIE OBIEKTÓW MOSTOWYCH
Wolmost Sp. z o.o. - 2018-06-19 - Rzeszów (podkarpackie)
- wykonywanie prac biurowych w danym Wydziale;- kserowanie dokumentów;- pisanie pism na komputerze;- pomoc w pobieraniu i zdawaniu akt oraz dokumentów do archiwum.
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Oświęcim (małopolskie)
Mycie, Sprzątanie, Obieranie warzyw
Grek RTC S.A. - 2015-12-17 - Zgierz (łódzkie)
I. Wymagania :1) niezbędne: a)wykształcenie wyższe: prawo, ekonomia lub administracja,b)4 lata stażu pracy lub wykonywanie przez 4 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na stanowiskuc)przedstawienie na piśmie koncepcji działań w zakresie rozwoju przedsiębiorczości i obsługi inwestora uwzględniającą elementy promocji w oparciu o Program Wspierania Przedsiębiorczości Miasta Racibórz na lata 2015-2020 przyjęty Uchwałą Rady Miasta Nr XIII/154/2015 z dnia 23.12.2015 r. ( publikacja uchwały http://www.bipraciborz.pl/bip/dokumenty-akcja-wyszukaj-idkategorii-73691)d)obywatelstwo polskiee)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznychf)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarboweg)nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a)znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,b)znajomość: ustawy o samorządzie gminnym; ustawy o swobodzie działalności gospodarczej; ustawy o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej; ustawy o krajowym Rejestrze Sądowym; ustawy o partnerstwie publiczno prawnym; ustawy o finansach publicznych ( Dział I Rozdział 1, 2, 6).II.Warunki pracy na stanowisku:a)praca biurowa 70 %b)praca w terenie 30 %c)praca przy komputerzed)pełny wymiar czasu pracye)zatrudnienie od m-ca listopada.2017 r.III.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu wrześniu 2017 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1.Kierowanie pracami Referatu w celu prawidłowej i sprawnej realizacji zadań ciążących na gminie Racibórz, a wynikających z Regulaminu Organizacyjnego Urzędu i Regulaminu Wewnętrznego Wydziału Rozwoju.2.Realizacja zadań przypisanych do wykonania Kierownikom jednostek organizacyjnych Urzędu w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu.3.Wykonywanie funkcji kierownika Urzędu w stosunku do pracowników Referatu oraz właściwe zarządzanie personelem.4.Podejmowanie działań służących osiągnięciu celów kontroli zarządczej przy realizacji zadań Urzędu/Referatu.5.Koordynacja prac związanych z tworzeniem i realizacja programu rozwoju przedsiębiorczości Miasta Racibórz.6.Koordynacja prac związanych z opracowaniem i realizacja planu pozyskania inwestora.7.Kreowanie pozytywnego wizerunku miasta w zakresie polityki gospodarczej i inwestycyjnej w kraju i za granica.8.Koordynacja prac nad przygotowaniem i realizacja projektów współfinansowanych ze środków pozabudżetowych dotyczących rozwoju przedsiębiorczości.
Urząd Miasta Racibórz - 2017-10-27 - Racibórz (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Krapkowice (opolskie)
- Rozwiązywanie potencjalnych konfliktów i problemów związanych z implementacją projektu. Analiza danych, przygotowywanie cyklicznych raportów. Biegła znajomość j. angielskiego jest wymagana do codziennego kontaktu z klientem wewnętrznym, zewnętrznym (zagranicznym).- Wynagrodzenie: nie mniej niż 7700 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony do trzech lat. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na trzy zmiany w godzinach: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, święta - według grafiku. Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 5 lat na stanowiskach kierowniczych w branży IT. Wymagane uprawnienia: certyfikat ITIL, PMI. Wymagana umiejętność zarządzania infrastrukturą IT. Wymagane umiejętności: biegła znajomość pakietu Office, Notes.
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Katowice (śląskie)
Organizowanie i kierowanie pracą podległych pracowników, nadzór nad utrzymaniem zieleni niskiej i wysokiej, projektowanie nasadzeń, opracowywanie kosztorysów
Bocheński Zakład Usług Komunalnych - 2018-03-14 - Bochnia (małopolskie)
j.w.
Zespół Żłobków m. st. Warszawy - 2015-12-03 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie gospodarstwa rolnego
Bio Concept Plus Andrzej Brzyski - 2017-05-26 - Wysocko (podkarpackie)
Kierownie zespołem pracowników, prowadzenie dokumentacji (lista obecności, urlopów itp.), dowożenie pracowników na budowę samochodem firmowym, nadzór nad pracami wykonywanymi przez pracowników. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku na terenie Bielska-Białej i okolic oraz województwa śląskiego.
NATUS PROJEKT Beata Iskrzycka - 2017-04-04 - Bielsko-Biała (śląskie)
rozmow7y z kontrahentami, wypisywanie faktur, przygotowywanie ofert sprzedaży, osbługa biura
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Sopot (pomorskie)
Dystrybucja artykułów spożywczych na wyznaczonym terenie województwa. Wymagane wykształcenie zawodowe, prawo jazdy C, uprawnienia na przewóz rzeczy. Miejsce rozpoczęcia pracy: Łódź, ul. Zakładowa 99. Wynagrodzenie od 1800 zł/m-ąc/netto. Mile widziane doświadczenie. Zgłoszenia cv na email.
SPECJAŁ PPHU Sp. z o.o. - 2015-12-08 - Łódź (łódzkie)
Stolarka budowlana, akustyczna. Teatry, biurowce.
LA VITA DESIGN DAWID BIERKUS - 2016-10-12 - Gdynia (pomorskie)
Zarządzanie personelem
BUSINESS SOLUTIONS - 2017-03-16 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
obsługa klienta w sklepie My Center (ze sprzętem AGD, RTV)
MY CENTER S.A. - 2017-01-27 - Murowana Goślina (wielkopolskie)
FORMALNE REPREZENTOWANIE SPÓŁKI ORAZ PODPISYWANIE SPRAWOZDAŃ;WYMAGANIA:DOBRA ORGANIZACJA PRACY, NIEKARALNOŚĆ;PRACA - 3 GODZ/MIESIĄC, MIEJSCE PRACY WG ZLECENIAKONTAKT TELEFONICZNY W CELU UMÓWIENIA SPOTKANIA
MANGO GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-06 - Szczecin (zachodniopomorskie)
sporządzanie i prowadzenie dokumentacji jakościowej, nadzór nad wdrażanym systemem zarządzania
Fine Altech Mława Sp. z o.o. - 2017-11-03 - Mława (mazowieckie)
Kierowanie kilkuosobową grupą pracowników w dziale lakierniczym, nadzór nad prawidłowym stanem technicznym parku maszynowego (linia automatyczna, linia manualna), organizacja i optymalizacja procesów lakierniczych, kontrola terminowości, jakości i ilości wykonywanych produktów seryjnych, współpraca z innymi działami (produkcja, logistyka, wyceny, konstrukcyjny, magazyn, zakupy)
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Siedlce (mazowieckie)
praca na warsztacie, nadzorowanie i organizacja pracy podległego zespołu, nadzór nad dostępnością materiałów, nadzór nad terminowiścią wykonywanych zleceń
Pracownia Kowalstwa Artystycznego Pro-Line Robert Męski - 2016-11-25 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa klienta (bez obsługi kasy); utrzymywanie czystości na sali sprzedaży i zapleczy; rozkładanie towaru; aktualizacja cen; sprawdzanie terminów przydatności; pomoc w przyjmowaniu dostaw.
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Wojkowice (śląskie)
sprzedaż usług finansowych, rekrutacja pracowników (doradców), działania marketingowe na podległym regionie, raportowanie
Profi Credit Polska S.A. - 2016-06-10 - Legnica (dolnośląskie)
Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna m. in. za:Realizację zadań w ramach powierzonych projektów inwestycyjnych w całej Polsce, zgodnie z harmonogramem i budżetem inwestycji,Zarządzanie obszarami ryzyka,Koordynacja procesów inwestycyjnych w zakresie przygotowania, realizacji,Bieżącą współpracę z instytucjami i firmami zaangażowanymi w projekt - w tym w szczególności z współinwestorami , projektantami, generalnym wykonawcą, inspektorem nadzoru, inżynierem kontraktu, doradcami prawnymi, biznesowymi oraz technicznymi, z jednostkami samorządu oraz pozostałymi podmiotami zaangażowanymi w realizację zadania,Analiza danych finansowych,Udział w postępowaniach przetargowych, konkursowych i negocjacji,
Kolejowe Zakłady Łączności Sp. z o.o. - 2015-12-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Opieka nad dziećmi, sprzedaż w barze
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Żary (lubuskie)
zarządzanie sprzedażą i organizacją pracy w podległych obszarach sklepu
pełnienie funkcji zastępcy kierownika podczas jego nieobecności
odpowiedzialność za realizacje planów sprzedażowych
szkolenie pracowników
odpowiedzialność za wysoki standard obsługi klienta
analizowanie danych
delegowanie i kontrola zadań
Media Expert - 2017-02-27 - Opole (opolskie)
prace polowe, obsługa maszyn rolniczych
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Gościejewice (wielkopolskie)
jw
NAFTOSERWIS sp. z o.o. - 2017-05-18 - Boronów (śląskie)
Renowacja powierzchni nadwozi samochodowych. Przygotowanie powierzschni,nakładanie powłok lakierniczych.
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Kościan (wielkopolskie)