KIEROWNIK DZIAŁU PRZEWOZÓW Lubliniec oferta pracy Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Lublińcu Sp. z o.o.

Stanowisko: KIEROWNIK DZIAŁU PRZEWOZÓW
Wynagrodzenie: 3 000 - 5 000 PLN
Zakres obowiązków: ZAKRES OBOWIĄZKÓW: planowanie, organizowanie, decydowanie, kontrola, nadzór w obszarach: realizacja zadań przewozowych, efektywne wykorzystanie pracy taboru autobusowego, planowanie i rozliczanie czasu pracy kierowców, zarządzanie kierowcami w celu realizacji zadań przewozowych, rozliczanie zrealizowanych zadań przewozowych, pracy dyżurnych ruchu, opracowywanie koncepcji układu sieci komunikacyjnej; WYMAGANIA: Wykształcenie wyższe - techniczne, ekonomiczne, menadżerskie, roczne doświadczenie na stanowisku kierowniczym lub samodzielnym w obszarach związanych z planowaniem i organizacją pracy zespołów (mile widziane doświadczenie na stanowiskach związanych z transportem samochodowym), znajomość zagadnień funkcjonowania komunikacji samochodowej, znajomość przepisów związanych z branżą transportową, umiejętność zarządzania zespołem/analizy/syntezy, znajomość programów Word, Excel, programów pocztowych, przeglądarki internetowej - na poziomie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych, prawo jazdy kat B
Data publikacji: 2016-12-08
Lokalizacja: Lubliniec (śląskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Lublińcu Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Plac Niepodległości 3a, 42-700 Lubliniec, powiat: lubliniecki, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: planowanie, organizowanie, decydowanie, kontrola, nadzór w obszarach: realizacja zadań przewozowych, efektywne wykorzystanie pracy taboru autobusowego, planowanie i rozliczanie czasu pracy kierowców, zarządzanie kierowcami w celu realizacji zadań przewozowych, rozliczanie zrealizowanych zadań przewozowych, pracy dyżurnych ruchu, opracowywanie koncepcji układu sieci komunikacyjnej; WYMAGANIA: Wykształcenie wyższe - techniczne, ekonomiczne, menadżerskie, roczne doświadczenie na stanowisku kierowniczym lub samodzielnym w obszarach związanych z planowaniem i organizacją pracy zespołów (mile widziane doświadczenie na stanowiskach związanych z transportem samochodowym), znajomość zagadnień funkcjonowania komunikacji samochodowej, znajomość przepisów związanych z branżą transportową, umiejętność zarządzania zespołem/analizy/syntezy, znajomość programów Word, Excel, programów pocztowych, przeglądarki internetowej - na poziomie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych, prawo jazdy kat B
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK DZIAŁU PRZEWOZÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubliniec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubliniecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubliniec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik działu transportu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2017
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Lublińcu Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lublińcu
Adres pracodawcy:
Kazimierza i Wiktorii Niegolewskich 5, 42-700 Lubliniec, powiat: lubliniecki, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: lubliniecki
Gmina pracodawcy: Lubliniec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lubliniec
Ulica pracodawcy: Kazimierza i Wiktorii Niegolewskich
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lublińcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik działu transportu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 08.12.2016
Data dodania oferty pracy: 08.12.2016
Oferta pracy ważna do: 30.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 08.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 08.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
-planowanie, kierowanie i nadzorowanie robót w zakresie instalacji i urządzeń kolejowej sieci trakcyjnej,-nadzór nad przestrzestrzeganiem zasad BHP,-realizacja robót zgodnie z zatwierdzonym budżetem,-sprawdzanie poprawności dokumentacji powykonawczej,-przygotowanie dokumentacji powykonawczej,-rozliczanie robót z zamawiającym i podwykonawcami, -nadzór nad robotami realizowanymi przez podwykonawców.
ART In Energy Sp. z o.o. - 2017-04-24 - Koluszki (łódzkie)
Realizacja polityki personalnej, nadzór nad prawidłowym stosowaniem przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych. Przygotowanie danych i dokumentów niezbędnych w naliczaniu płac oraz nadzór nad obiegiem i przygotowaniem dokumentów niezbędnych w naliczaniu płac oraz nadzór nad obiegiem i przygotowaniem dokumentów finansowych. Zarządzanie zespołem pracowników, w tym cudzoziemców (także w języku rosyjskim). Implementowanie nowoczesnych narzędzi HR (ocen pracowniczych; szkoleń; systemów wynagrodzeń). Planowanie i nadzorowanie procesami rekrutacji i szkoleń (także w języku rosyjskim).
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Płock (mazowieckie)
do uzgodnienia
DEKOR SŁAWOMIR RUDNICKI - 2018-05-09 - Wola Rafałowska (podkarpackie)
Kształtowanie wizerunku muzeum, reklama i promocja, współpraca z mediami, współpraca z placówkami kulturalnymi i edukacyjnymi. Administracja profilami społecznościowymi, organizacja imprez kulturalnych.
Muzeum Mazowieckie w Płocku - 2018-06-28 - Płock (mazowieckie)
zarządzanie dostawami, przygotowywanie zamówień klientów, analiza rynku, także w Chinach, sporządzanie zamówień, wykonywanie prac zleconych przez zarząd, zamawianie towaru u chińskich dostawców, zastępowanie innych pracowników w razie ich choroby lub nieobecności
kontakt przez PUP - 2016-12-08 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Tworzenie zgłoszeń zapotrzebowania, indeksów materiałowych, zamawianie towarów, organizacja transportu towarów, współpraca z dostawcami i producentami, realizacja dostaw zgodnie z warunkami umów, realizacja zamówień
OUDING Sp. z o.o. - 2016-02-17 - Jaworzno (śląskie)
Zarządzanie sklepem (dostawy, ceny itp.), nadzór nad pracownikami. Miejsce pracy Włocławek Market Lewiatan (ul. Wieniecka, Krasińskiego, Jana Pawła II, Jodłowa).
KRAMI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-18 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Doskonała znajomość przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy. Szczególnie znajomość konkretnych regulacji mających zastosowanie przy określonym profilu działalności firmy. Umiejętność prowadzenia szkoleń w zakresie BHP (wstępne, okresowe, stanowiskowe). Znajomość procedur postępowania w razie wypadków, naruszania przepisów BHP oraz działalności organów kontrolnych w tym zakresie. Znajomość norm OHSAS 18001.
Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach - 2017-04-27 - Suwałki (podlaskie)
Rekrutacja, zarządzanie grupą doradców, system adaptacyjny, raportowanie, inicjonowanie działańna podległym regionie.
Profi Credit Polska S.A - 2016-09-27 - Trzebnica (dolnośląskie)
- Prowadzenie ewidencji księgowej Wspólnot Mieszkaniowych, naliczanie zaliczek dla właścicieli lokali oraz ewidencja przychodów Wspólnoty, księgowanie faktur zakupu, ewidencja zobowiązań Wspólnoty, ewidencjonowanie wpłat, wypłat, wszelkich obrotów na rachunkach bankowych Wspólnoty, windykowanie należności, przygotowywanie wniosków do prawnika, sporządzanie okresowych i rocznych sprawozdań finansowych z działalności Wspólnoty, sporządzanie deklaracji dla Urzędu Skarbowego i innych organów administracji publicznej, współpraca z właścicielami lokali w kreowaniu polityki finansowej, windykacyjnej, opracowywanie symulacji finansowych, celem ustalenia wysokości zaliczek, norm ilościowych,współpraca z Zarządem Wspólnoty, prezentowanie dokumentacji i ewidencji.- Wynagrodzenie: 1500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca na 1/2 etatu w godzinach: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie min. średnie zawodowe ekonomiczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata w księgowości Wspólnot. Wymagana umiejętność księgowania wspólnot mieszkaniowych. Wymagane swobodne posługiwanie się pakietem MS OFFICE. Mile widziana znajomość systemu PROBIT.
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Katowice (śląskie)
Kierowanie zespołem, organizacja pracy, programowanie i obsługa maszyn sterowanych numerycznie
Altom-Service Sp. z o.o. - 2017-04-21 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Miejscem pracy kierownika jest niewielki warsztat mechaniczny firmy, w którym produkowane są drobne elementy na potrzeby automatyki przemysłowej (osprzęt montażowy armatury, siłowniki tłoczyskowe, itd.), a także prowadzone są prace montażowe i serwisowe. W godzinach pracy kierownik planuje, koordynuje i nadzoruje bieżące prace personelu montażu i serwisu, a także kontaktuje się z klientami warsztatu (pracownicy działów technicznych firmy). Sporządza niezbędną do funkcjonowania warsztatu dokumentację, w tym też wewnętrzne procedury mające usprawnić jego pracę. Kandydaci powinni wykazać się wiedzą techniczną z zakresu prowadzonej przez warsztat działalności, znajomością maszyn i urządzeń wykorzystywanych w warsztacie oraz umiejętnością obsługi komp. na potrzeby realizacji zleceń warsztatu. Kandydaci proszeni są o kontakt drogą elektroniczną przez wysyłkę CV na adres: marketing (at) arapneumatik.pl. Po weryfikacji zgłoszeń kandydatów skontaktujemy się z wybranymi osobami.
ARA PNEUMATIK LTM KOŚCIELNIAK SP.J. - 2016-04-22 - Wrocław (dolnośląskie)
Organizacja pracy, zarządzanie personelem, tworzenie grafików.Praca w godzinach 7-15 i 14-22.
Hotel "Prezydent" Jacek Urbańczyk FIRMA CONSULTINGOWA "PROMOTOR" - 2018-01-22 - Krynica-Zdrój (małopolskie)
kierowanie pracami, sporządzanie dokumentacji
Lechbud Firma Przemysłowo Budowlana Leszek Dziub - 2015-12-01 - Bytom (śląskie)
Kierownik ośrodka
Liga Obrony Kraju Wielkopolska Organizacja Wojewódzka - 2017-07-27 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, implantacja towaru na działach.Praca w godzinach 8-16, 13-21 od pn do sob; nd w godzinach 10-19.
Solei Sp. z o.o. - 2016-08-18 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Obsłga klienta, obsługa kasy fiskalnej, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, utrzymanie porządku w miejscu pracy
CLIFF SPORT Izabela Szybowska - 2017-10-02 - Rzgów (łódzkie)
pracownik administracji, praca w sekretariacie
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Niepołomice (małopolskie)
- Prowadzenie robót. Kierowanie zespołem ludzi. Praca na terenie Katowic i woj. śląskie.- Wynagrodzenie: 5500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony powyżej 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe: Inżynier inżynierii środowiska. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na stanowisku kierownika robót instalacji wewnętrznych. Kontakt e-mailowy: joanna.poplawska (at) tks.katowice.pl w celu przesłania CV lub osobisty WYŁĄCZNIE w poniedziałki w godzinach: 9:00-12:00 (ul. Tadeusza Boya Żeleńskiego 111, 40-750 Katowice) w celu pozostawienia CV. Można również kontaktować się telefonicznie (9:00-13:00) (Tel. 32-204-62-85).
TKS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-26 - Katowice (śląskie)
w/g stanowiska
Przedsiębiorstwo Robót Montażowo Inwestycyjnych Promontin sp zo.o. - 2017-05-31 - Kielce (świętokrzyskie)
naprawa samochodów ciężarowych
PRZEDSIĘBIORSTWO TRANSPORTU MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH SKAWINA - 2018-01-18 - Skawina (małopolskie)
- nadzór nad prawidłowością działalności gospodarki magazynowej,- organizowanie pracy w sposób zapewniający pełne wykorzystanie czasu pracy,- osiąganie wysokiej wydajności i należytej jakości.
MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-26 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
sporządzanie raportów, rejestrów, kontrola stad produkcyjnych, przestrzeganie przepisów hodowlanych, ochrony środowiska, bhp i ppoż, prowadzenie wymaganej dokumentacji zawodowo-hodowlanej oraz prostej dokumentacji ekonomicznej, sprawozdawczość.
Grupa Producentów Rolnych SUFLIDOWO Sp. z o.o. - 2016-08-01 - Teresin (łódzkie)
nadzór nad prowadzoną budową , doświadczenie przy pracach w kierowaniu robotami
PRZEDSIĘBIORSTWO INŻYNIERYJNE INMEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-22 - Zakopane (małopolskie)
zapoznanie się z programem poczta 2018, zapoznajie
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Wieruszów (łódzkie)
Podpisywanie umów z najemcami lokali, pobieranie opłat od najemców, dbanie o estetykę i reklamę targowiska, organizowanie informacji dla klientów i użytkowników, organizowanie wywozu śmieci. Wymagane: wykształcenie min. średnie, prawo jazdy kat. B. Tel.: 95 755 49 00/ 602 104 604 Bogdan Łankowski.
"JABOT" LUCYNA ŁANKOWSKA, BOGDAN ŁANKOWSKI SPÓŁKA JAWNA - 2017-01-16 - Sulęcin (lubuskie)
Pracownik myjni. Mycie samochodów. Tel 691 741 931 Janina Nodolski. Adres e-mail. cuspniow (at) o2.pl
CENTRUM USŁUG SAMOCHODOWYCH "SIMENTA" - 2017-03-28 - Pniów (lubuskie)
rozwijanie sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
praca w firmie produkującej m.in. suche zaprawy budowlane, farby i tynki
RIMIX Sp. z o.o - 2017-08-28 - Krzeszowice (małopolskie)
rozwój i zarządzanie zespołem specjalistów, techniczne wsparcie zespołu, wskazywanie złożonych kierunków zmian (technologia i procesy), dostosowanie i rozwój platformy do nowych potrzeb, tworzenie POC- s (prototypy i nowe aplikacje), wsparcie i ekspertyzy, gotowe rozwiązania do licznych projektów, zapewnienie spójności między technicznymi rozwiązaniami a standardami GSK IT oraz regulacjami prawnymi
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Poznań (wielkopolskie)