KIEROWNIK ROBÓT/KOORDYNATOR ROBÓT Wola Rafałowska oferta pracy DEKOR SŁAWOMIR RUDNICKI
Stanowisko: KIEROWNIK ROBÓT/KOORDYNATOR ROBÓT
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: do uzgodnienia
Data publikacji: 2018-05-09
Lokalizacja: Wola Rafałowska (podkarpackie)
Pracodawca: DEKOR SŁAWOMIR RUDNICKI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:36-017 Wola Rafałowska 173, powiat: rzeszowski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: do uzgodnienia
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK ROBÓT/KOORDYNATOR ROBÓT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wola Rafałowska
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: rzeszowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chmielnik Rzeszowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik budowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.05.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: może byc osoba bez uprawnień
Nazwa pracodawcy: DEKOR SŁAWOMIR RUDNICKI
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
36-017 Wola Rafałowska 173, powiat: rzeszowski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: rzeszowski
Gmina pracodawcy: Chmielnik Rzeszowski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wola Rafałowska
Numer budynku pracodawcy: 173
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik budowy
Data dodania oferty pracy: 09.05.2018
Oferta pracy ważna do: 08.06.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 09.05.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 09.05.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
nadzór nad prawidłowym przebiegiem produkcji, wycena stolarki p.pożarowej, nadzór nad montażem na miejscu budowy, zarządzanie podległym zespołem pracowników
PPHU Tel-Poż-System ISKRA sp.z o.o. - 2015-12-03 - Poznań (wielkopolskie)
1. prowadzenie spraw związanych z administrowaniem nieruchomościami na terenie szkoły,2. organizowanie i nadzorowanie zabezpieczenia i ochrony administrowanych budynków i terenu,3. organizowanie i nadzorowanie prac porządkowych w budynku i na terenach zielonych szkoły,""4. prowadzenie okresowych przeglądów stanu technicznego budynku i terenów przyległych oraz infrastruktury technicznej wraz z określeniem potrzeb w zakresie konserwacji i koniecznych remontów,5. organizowanie i nadzorowanie pracy personelu techniczno-konserwatorskiego,6. utrzymywanie terenu, budynku i mienia w należytym stanie techniczno-eksploatacyjnym i w należytej czystości,""7. prowadzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami ksiąg obiektów budowlanych (Gim LO, obiekt sportowy)8. dbanie o zapewnienie odpowiednich warunków ppoż i bhp,9. organizacja remontów bieżących (poszukiwanie wykonawców, przygotowywanie umów, nadzór nad realizacją)10. przestrzeganie dyscypliny budżetowej,11. planowanie, zakup środków i materiałów niezbędnych do utrzymywania budynku i terenów zielonych w dobrym stanie techniczno-eksploatacyjnym, realizacja zakupów wyposażenia szkoły zgodnie z decyzjami dyrektora i potrzebami szkoły,""12. odbiór i porządkowanie dokumentacji dotyczącej zakupów, dostaw, zakończenia inwestycji i prac remontowych, atestów, certyfikatów, instrukcji obsługi, kart gwarancyjnych,13. prowadzenie zagadnień wynikających z decyzji Sanepid, PPoż,14. przygotowanie umów wynajmu pomieszczeń szkolnych, prowadzenie rejestru wszystkich umów najmu, aneksów, korekt przygotowanie umów, przekazywanie do GCUW oraz rejestracja w GRU (wg procedury GCUW)""15. Realizacja przeglądów technicznych wynikających z prawa budowlanego: a. Instalacja elektryczna pomieszczeń suchych i mokrych,b. Instalacja odgromowa,c. Instalacja gazowa oraz przewody kominowe w tym wentylacja, d. Instalacja piorunochronowa,e. Badanie wody,f. Przeglądy obiektów.16. Prowadzenie korespondencji z DRMG w zakresiea. Remontów bieżący i kapitalnych,b. Awarii,c. Prac wynikających z decyzji,d. Prac wynikających z przeglądów szkoły.17. Prowadzenie korespondencji z WRS UM, GZDiZ, ZUT, Saur Neptun Gdańsk, Straży Pożarnej oraz z innymi instytucjami miejskimi i wojewódzkimi w zakresie wynikającym z decyzji i eksploatacji obiektów szkolnych""18. Opieka nad realizacją budżetu obywatelskiego, 19. zlecenie prac o charakterze usługowym (usług transportu, serwisu urządzeń, itp.)20. prowadzenie analizy wydatków za dostawę mediów, zlecane usługi, zakupy środków i materiałów do utrzymywania czystości, zakupy materiałów eksploatacyjnych itp.,21. kontrola procesu realizacji inwestycji i remontów, udział w pracach komisji odbioru częściowego i końcowego inwestycji i prac remontowych,22. organizacja inwentaryzacji rocznej i okresowej,23. prowadzenie prac związanych z przekazaniem pomieszczeń nowym użytkownikom,24. sporządzanie harmonogramu dyżurów dla pracowników gospodarczych,""25. planowanie oraz zakup maszyn i sprzętu do utrzymywania budynków i infrastruktury (kosiarki, maszyny czyszczące, itp.), uczestniczenie w rozruchu urządzeń i instalacji,26. dokonywanie kontroli wewnętrznej,27. przekazywanie akt spraw zakończonych do zakładowego archiwum,""28. prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem mienia i majątku szkolnego,29. dokonywanie okresowych ocen pracowników na stanowiskach gospodarczych,30. obsługa techniczna imprez i uroczystości (nagłośnienie, wystrój pomieszczeń, wywieszanie flag),31. nadzór nad gospodarką odpadami (utylizacja i ochrona środowiska)."
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 5 - 2017-08-10 - Gdańsk (pomorskie)
Kierownik działu zarządzania zasobami ludzkim- kierownik sekcji sprzątającej
MAXUS CLEANING Sp.zo.o. - 2017-06-19 - Skarbimierz (opolskie)
Obowiązki:- obsługa wózka widłowego, pomoc w załadunku- przyjmowanie i wydawanie towaru na podstawie dokumentacji magazynowej - transportowanie towarów - inne czynności zlecone na terenie magazynuMiejsce pracy: Mirków160-168 h pracy w miesiącupraca na dwie zmiay 6-14, 14-22Firma oferuje-pracę na stałe od poniedziałku do piątku grafik indywidualnie do ustalenia - możliwość zatrudnienia na stałe po okresie próbnym-przyjazną atmosferę w miejscu pracy-wynagrodzenie zawsze na czasOsoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na warszawa (at) jobhouse.pl z podaniem nr ref. MAG/WOZ/WROC/PEKSala D
Jobhouse Sp. z o.o. - 2017-05-10 - Mirków (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie prac związanych z kierowaniem i nadzorem przy budowach dróg, boisk sportowych.
GIERMAKOWSKA ROBOTY DROGOWE I BRUKARSKIE, BUDOWA KORTÓW TENISOWYCH - 2016-04-08 - Łęgonice Małe (mazowieckie)
Pomoc przy budowie i montażu pokryć dachowych
ZENTEX-DACH - 2017-06-06 - Gostyń (wielkopolskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Warszawa (mazowieckie)
prace ogólnobudowlane, kamieniarstwo
Centrum Usług Kamieniarskich - H.Ciemny - 2018-05-02 - Głogów (dolnośląskie)
wszelkie prace związane z kierowaniem zakładem gastronomicznym
PPHU Pod Żaglami Zbigniew Nasuta - 2017-04-26 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Kierowanie zespołem doradców finansowych, planowanie i organizacja, realizacja planów sprzedażowych, dbałość o biuro stacjonarne, postępowanie zgodnie z wymogami i procedurami, wywiązywanie się z celów wytyczanych przez firmę.
PROFI CREDIT POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-09-15 - Jarosław (podkarpackie)
Rekrutacja i szkolenie konsultantów, kierowanie pracą zespołu, organizowanie i planowanie pracy, motywowanie i ocenianie pracowników
GETRUCK.PL KOTLIŃSKI-SIENIAWSKI SP.JAWNA - 2016-01-19 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Wykonywanie instalacji elektrycznych.Praca na terenie całej Polski.
ELEKTRO-TECH Elektroenergetyka Paweł Plewa - 2017-10-19 - Święcica (świętokrzyskie)
Kierowanie apteką czynną 24h. Kierowanie zespołem pracowników
MAGJACK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-10 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
organizacja pracy podległych pracowników;zamawianie towaru;sporządzanie raportów;monitorowanie planów sprzedaży;praca na sali sprzedaży;szkolenie pracowników
Sano Sp. z o. o. - 2016-03-24 - Koszalin (zachodniopomorskie)
w/g stanowiska
Kancelaria Prawno-Finansowa LIDER Rehabilitacja i Leczenie Skolioz SKOLIO-FED Jarosław Wieliński - 2015-07-21 - Kielce (świętokrzyskie)
Nadzór inwestycji instalacji klimiatyzacji i wentylacji. Praca w godzinach 08.00-16.00.
CITO POLSKA Andrzej Szymański - 2017-09-07 - Żelków-Kolonia (mazowieckie)
zgodnie z stanowiskiem
Favet Sp. z o.o. Kruszewnia - 2018-02-08 - Kruszewnia (warmińsko-mazurskie)
Główne zadania: zarządzanie sprzedażą w podległej placówce, odpowiedzialność za planowanie, realizację i monitoring, wyznaczonych celów sprzedażowych, aktywne zarządzanie zespołem sprzedażowym w celu utrzymania wysokiego poziomu motywacji skuteczności powierzonych zadań, nadzór i wsparcie dla pracowników w realizacji powierzonych zadań, nawiązywanie nowych kontaktów handlowych oraz podtrzymywanie relacji z kluczowymi klientami. Pracodawca oferuje: atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + prowizja), ożliwość podnoszenia kwalifikacji (m.in. poprzez udział w szkoleniach), stabilne warunki zatrudnienia, przyjazną atmosferę pracy, narzędzia pracy: laptop, telefon komórkowy.
ASAJ Sp. z o.o. - 2015-11-19 - Siedlce (mazowieckie)
Zarządzanie projektami IT, zarządzanie budżetem projektów, zarządzanie zmianą w projektach, tworzenie harmonogramu projektów, współpraca z podwykonawcami, zarządzanie ryzykiem, tworzenie dokumentacji projektowej.Sala H
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Wrocław (dolnośląskie)
skuteczna realizacja procesów rekrutacji na stanowiska specjalistyczne, koordynatorskie i wykonawcze- zapewnienie prawidłowego przebiegu procesu integracji pracowników- wsparcie i koordynowanie polityki szkoleń i rozwoju pracowników- prowadzenie procesów kadrowo-płacowych w sklepie ( prowadzenie dokumentacji pracowniczej, rozliczenie czasu pracy, przygotowanie listy płac)- dbałość o dobrą atmosferę i komunikację w sklepie-współpracę z menedżerami sklepu i centrali we wdrażaniu nowych rozwiązań HR
Leroy Merlin Sp. z o.o. - 2016-05-24 - Bełchatów (łódzkie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Łasin (kujawsko-pomorskie)
Szycie pokrowców materiałowych, obszywanie
Zakład Tapicerski Stanisław Oberc w Prudniku - 2016-02-19 - Prudnik (opolskie)
Organizowanie pracy własnej zespołu z uwzglednieniem zasad BHP, ochrony przeciwpożarowej ergonomii, prowadzenie dokumentacji budowy, praca w godz. 8-16
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Opole (opolskie)
prowadzenie budowy
PPiU CONCRET Sp. z o.o. - 2017-08-28 - Tychy (śląskie)
Organizacja pracy placówkibankowej, sprzedaż produktów bankowych Alior Banku
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Szczawnica (małopolskie)
pielęgnacja , zrywanie malin
EAST LOGISTICS Maciej Witamborski - 2017-08-03 - Hrubieszów (lubelskie)
Sporządzanie planów oraz strategii w wybranych obszarach działalności.
kontakt przez PUP - 2016-12-09 - Tychy (śląskie)
obsługa klienta , przygotowywanie fast food , obsluga kasy fiskalnej ,utrzymanie porządku w miejscu pracy
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Rogajny (warmińsko-mazurskie)
realizacja projektów zgodnie z kontraktem oraz przepisami technicznymi; renowacja generalna, rozbudowa oraz infrastruktura techniczna budynku. Praca w Niemczech.
MEBLOFORM sp. z o.o. - 2018-06-08 - Kalwaria Zebrzydowska (małopolskie)