KIEROWNIK GOSPODARCZY Gdańsk oferta pracy ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 5
Stanowisko: KIEROWNIK GOSPODARCZY
Wynagrodzenie: do 3 200 PLN
Zakres obowiązków: 1. prowadzenie spraw związanych z administrowaniem nieruchomościami na terenie szkoły,2. organizowanie i nadzorowanie zabezpieczenia i ochrony administrowanych budynków i terenu,3. organizowanie i nadzorowanie prac porządkowych w budynku i na terenach zielonych szkoły,""4. prowadzenie okresowych przeglądów stanu technicznego budynku i terenów przyległych oraz infrastruktury technicznej wraz z określeniem potrzeb w zakresie konserwacji i koniecznych remontów,5. organizowanie i nadzorowanie pracy personelu techniczno-konserwatorskiego,6. utrzymywanie terenu, budynku i mienia w należytym stanie techniczno-eksploatacyjnym i w należytej czystości,""7. prowadzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami ksiąg obiektów budowlanych (Gim LO, obiekt sportowy)8. dbanie o zapewnienie odpowiednich warunków ppoż i bhp,9. organizacja remontów bieżących (poszukiwanie wykonawców, przygotowywanie umów, nadzór nad realizacją)10. przestrzeganie dyscypliny budżetowej,11. planowanie, zakup środków i materiałów niezbędnych do utrzymywania budynku i terenów zielonych w dobrym stanie techniczno-eksploatacyjnym, realizacja zakupów wyposażenia szkoły zgodnie z decyzjami dyrektora i potrzebami szkoły,""12. odbiór i porządkowanie dokumentacji dotyczącej zakupów, dostaw, zakończenia inwestycji i prac remontowych, atestów, certyfikatów, instrukcji obsługi, kart gwarancyjnych,13. prowadzenie zagadnień wynikających z decyzji Sanepid, PPoż,14. przygotowanie umów wynajmu pomieszczeń szkolnych, prowadzenie rejestru wszystkich umów najmu, aneksów, korekt przygotowanie umów, przekazywanie do GCUW oraz rejestracja w GRU (wg procedury GCUW)""15. Realizacja przeglądów technicznych wynikających z prawa budowlanego: a. Instalacja elektryczna pomieszczeń suchych i mokrych,b. Instalacja odgromowa,c. Instalacja gazowa oraz przewody kominowe w tym wentylacja, d. Instalacja piorunochronowa,e. Badanie wody,f. Przeglądy obiektów.16. Prowadzenie korespondencji z DRMG w zakresiea. Remontów bieżący i kapitalnych,b. Awarii,c. Prac wynikających z decyzji,d. Prac wynikających z przeglądów szkoły.17. Prowadzenie korespondencji z WRS UM, GZDiZ, ZUT, Saur Neptun Gdańsk, Straży Pożarnej oraz z innymi instytucjami miejskimi i wojewódzkimi w zakresie wynikającym z decyzji i eksploatacji obiektów szkolnych""18. Opieka nad realizacją budżetu obywatelskiego, 19. zlecenie prac o charakterze usługowym (usług transportu, serwisu urządzeń, itp.)20. prowadzenie analizy wydatków za dostawę mediów, zlecane usługi, zakupy środków i materiałów do utrzymywania czystości, zakupy materiałów eksploatacyjnych itp.,21. kontrola procesu realizacji inwestycji i remontów, udział w pracach komisji odbioru częściowego i końcowego inwestycji i prac remontowych,22. organizacja inwentaryzacji rocznej i okresowej,23. prowadzenie prac związanych z przekazaniem pomieszczeń nowym użytkownikom,24. sporządzanie harmonogramu dyżurów dla pracowników gospodarczych,""25. planowanie oraz zakup maszyn i sprzętu do utrzymywania budynków i infrastruktury (kosiarki, maszyny czyszczące, itp.), uczestniczenie w rozruchu urządzeń i instalacji,26. dokonywanie kontroli wewnętrznej,27. przekazywanie akt spraw zakończonych do zakładowego archiwum,""28. prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem mienia i majątku szkolnego,29. dokonywanie okresowych ocen pracowników na stanowiskach gospodarczych,30. obsługa techniczna imprez i uroczystości (nagłośnienie, wystrój pomieszczeń, wywieszanie flag),31. nadzór nad gospodarką odpadami (utylizacja i ochrona środowiska)."
Data publikacji: 2017-08-10
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 5
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Na Zaspę 31A, 80-546 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. prowadzenie spraw związanych z administrowaniem nieruchomościami na terenie szkoły,2. organizowanie i nadzorowanie zabezpieczenia i ochrony administrowanych budynków i terenu,3. organizowanie i nadzorowanie prac porządkowych w budynku i na terenach zielonych szkoły,""4. prowadzenie okresowych przeglądów stanu technicznego budynku i terenów przyległych oraz infrastruktury technicznej wraz z określeniem potrzeb w zakresie konserwacji i koniecznych remontów,5. organizowanie i nadzorowanie pracy personelu techniczno-konserwatorskiego,6. utrzymywanie terenu, budynku i mienia w należytym stanie techniczno-eksploatacyjnym i w należytej czystości,""7. prowadzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami ksiąg obiektów budowlanych (Gim LO, obiekt sportowy)8. dbanie o zapewnienie odpowiednich warunków ppoż i bhp,9. organizacja remontów bieżących (poszukiwanie wykonawców, przygotowywanie umów, nadzór nad realizacją)10. przestrzeganie dyscypliny budżetowej,11. planowanie, zakup środków i materiałów niezbędnych do utrzymywania budynku i terenów zielonych w dobrym stanie techniczno-eksploatacyjnym, realizacja zakupów wyposażenia szkoły zgodnie z decyzjami dyrektora i potrzebami szkoły,""12. odbiór i porządkowanie dokumentacji dotyczącej zakupów, dostaw, zakończenia inwestycji i prac remontowych, atestów, certyfikatów, instrukcji obsługi, kart gwarancyjnych,13. prowadzenie zagadnień wynikających z decyzji Sanepid, PPoż,14. przygotowanie umów wynajmu pomieszczeń szkolnych, prowadzenie rejestru wszystkich umów najmu, aneksów, korekt przygotowanie umów, przekazywanie do GCUW oraz rejestracja w GRU (wg procedury GCUW)""15. Realizacja przeglądów technicznych wynikających z prawa budowlanego: a. Instalacja elektryczna pomieszczeń suchych i mokrych,b. Instalacja odgromowa,c. Instalacja gazowa oraz przewody kominowe w tym wentylacja, d. Instalacja piorunochronowa,e. Badanie wody,f. Przeglądy obiektów.16. Prowadzenie korespondencji z DRMG w zakresiea. Remontów bieżący i kapitalnych,b. Awarii,c. Prac wynikających z decyzji,d. Prac wynikających z przeglądów szkoły.17. Prowadzenie korespondencji z WRS UM, GZDiZ, ZUT, Saur Neptun Gdańsk, Straży Pożarnej oraz z innymi instytucjami miejskimi i wojewódzkimi w zakresie wynikającym z decyzji i eksploatacji obiektów szkolnych""18. Opieka nad realizacją budżetu obywatelskiego, 19. zlecenie prac o charakterze usługowym (usług transportu, serwisu urządzeń, itp.)20. prowadzenie analizy wydatków za dostawę mediów, zlecane usługi, zakupy środków i materiałów do utrzymywania czystości, zakupy materiałów eksploatacyjnych itp.,21. kontrola procesu realizacji inwestycji i remontów, udział w pracach komisji odbioru częściowego i końcowego inwestycji i prac remontowych,22. organizacja inwentaryzacji rocznej i okresowej,23. prowadzenie prac związanych z przekazaniem pomieszczeń nowym użytkownikom,24. sporządzanie harmonogramu dyżurów dla pracowników gospodarczych,""25. planowanie oraz zakup maszyn i sprzętu do utrzymywania budynków i infrastruktury (kosiarki, maszyny czyszczące, itp.), uczestniczenie w rozruchu urządzeń i instalacji,26. dokonywanie kontroli wewnętrznej,27. przekazywanie akt spraw zakończonych do zakładowego archiwum,""28. prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem mienia i majątku szkolnego,29. dokonywanie okresowych ocen pracowników na stanowiskach gospodarczych,30. obsługa techniczna imprez i uroczystości (nagłośnienie, wystrój pomieszczeń, wywieszanie flag),31. nadzór nad gospodarką odpadami (utylizacja i ochrona środowiska)."
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 3 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK GOSPODARCZY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2017
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1. wykształcenie wyższe o specjalności umożliwiającej efektywne wykonywanie zadań na stanowisku, 2. wykształcenie średnie umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku i co najmniej 5 letni staż pracy, 3. preferowane kierunki: administracja, ekonomia i co najmniej 2 letni staż pracy. Umiejętności: 1. znajomość zasad księgowości budżetowej sektora finansów publicznych2. znajomość ustawy o finansach publicznych i rachunkowości, prawa budowlanego, kodeksu postępowania administracyjnego, przepisów oświatowych w szczególności w zakresie bhp w szkołach i placówkach oświatowych,3. znajomość rozliczeń i prawidłowego sporządzania deklaracji VAT,4. umiejętność prawidłowej interpretacji przepisów prawa,5. ukończone szkolenia z administrowania nieruchomościami publicznymi,6. komunikatywność, samodzielność,7. dobra organizacja pracy. Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie w sekretariacie ZSO nr 5 w terminie do 20 sierpnia 2017r. na adres ZSO nr 5, ul. Na Zaspę 31a, 80-546 Gdańsk, w Gdańsku Decyduje data wpływu do szkoły. Oferty należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem: nabór na stanowisko kierownik gospodarczy Dokumenty, które wpłyną do szkoły po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną telefonicznie poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.Informacja o wynikach naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej szkoły oraz stronie internetowej BIP.Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do rozmowy kwalifikacyjnej zostaną odesłane pocztą.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 5
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Na Zaspę 31A, 80-546 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1. list motywacyjny2. życiorys (CV),3. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie,4. dodatkowe kwalifikacje, uprawnienia,5. kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy,6. oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,7. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,8. oświadczenie dotyczące zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Na Zaspę
Numer budynku pracodawcy: 31A
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 10.08.2017
Data dodania oferty pracy: 10.08.2017
Oferta pracy ważna do: 20.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 10.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 09.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
nadzór nad prawidłową realizacją zleceń zgodnie z obwiązującymi procedurami, standardami oraz zakładanymi wskaźnikami wykonania w powierzonym regionie, > zarządzanie zespołem pracowników technicznych - Telemonterów, > kontrola i raportowanie stopnia realizacji zakładanych wskaźników KPI, > współpraca z przedstawicielami Klienta oraz firm podwykonawczych, > załatwianie niezbędnych pozwoleń urzędowych na prowadzenie zleconych prac, > nadzór nad powierzonymi materiałami i narzędziami do realizacji zleceń.. WYMAGANIA> wykształcenie min. średnie o kierunkach technicznych, > doświadczenie w kierowaniu zespołem techników, > podstawowa wiedza z zakresu prawa pracy, > umiejętność sporządzania grafików pracy, > umiejętność kontrolowania pracy pracowników i motywowania do wysokiej efektywności, > dobra znajomość pakietu MS Office, > zaangażowanie w powierzone obowiązki oraz silna motywacja do pracy, > dyspozycyjność, > prawo jazdy kat. B. Mile widziane: > znajomość branży telekomunikacyjnej CV NA ADRES E-MAIL: slawomir.tomaszewski (at) sprint.pl
TELEKOM USŁUGI SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-01-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Praca na hali produkcyjnej przy produkcji okien i drzwi z PCV
Petecki Enterprises Sp z o.o. - 2018-09-19 - Łask (łódzkie)
Zaopatrzenie budów w materiałyProwadzenie rozliczenia stanów magazynowych
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Planowanie, kierowanie budową, organizowanie pracy własnej i zespołu
"EUROTECHNIKA" Mariusz Wojtasik - 2018-10-22 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
praca przy obsłudze slai podczas imprez
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "OMIX" Salnik Stanisław - 2017-06-16 - Poręba (śląskie)
szycie odzieży lekkiej tj. koszulki, torby, bluzy polarowe, spodnie, szycie od początku do końca produktu.
kontakt przez PUP - 2018-10-30 - Białystok (podlaskie)
kierowanie pracą sprzedaży i marketingu, wyznaczanie celów sprzedażowych i priorytetów oraz nadzór nad ich realizacją, kontakt i prowadzenie negocjacji z kluczowymi klientami, analiza rynku, rozwój sieci sprzedazy spółki, pozyskiwanie nowych klientów
SUPER Sp. z o.o. - 2016-09-21 - Jaworzno (śląskie)
zarzadzanie personelem, przyjmowanie zamówień
SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY Jolanta Kasprzak - 2016-05-10 - Słopnice (małopolskie)
Doręczania przesyłek, na terenie Konina
kontakt przez PUP - 2018-08-14 - Konin (wielkopolskie)
Nadzorowanie budowy w zakresie: wznoszenia budynków, remontów budowlanych
ZAKŁAD REMONTOWO BUDOWLANO INSTALATORSKI "BUDO-MAX"S.J. R. Marks,P. Marks - 2016-12-22 - Częstochowa (śląskie)
Bezpośredni nadzóe nad prowadzonymi pracami budowlanymi, pilnowanie ich zgodności z projektem oraz kontrola jakości pracy i terminowości,współpraca z dostawcammi i podwykonawcamiPraca w Grupie Robót w Nidzicy ul. Rozdroże 5B
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o. - 2017-01-26 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
Przygotowywanie ofert handlowych, pisanie pism, tłumaczenia.
"LAJON" TADEUSZ ZAJĄC Spółka Jawna - 2017-03-03 - Świętoszowice (śląskie)
Organizacja pracy i zarządzanie zespołem, współpraca z menadżerem regionalnym i centralą firmy, dbanie o wizerunek sklepu, zapewnienie wysokich standardów obsługi klienta.
VIVE PROFIT CENTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-08 - Kalisz (wielkopolskie)
Przyjmowanie i wydawanie towarów do i z magazynu, rozmieszczanie i układanie przyjętych towarów.
kontakt przez PUP - 2018-10-03 - Turza Śląska (śląskie)
zarządzanie zespołem wysoko wykwalifikowanych specjalistów technicznych, w tym organizacji pracy projektowej od podstaw, pełna odpowiedzialność za ludzi , harmonogramu wydania i jakości a także współpracowanie z klientami w celu określenia roli członków zespołu projektowego, struktur raportowania projektów i częstotliwości interakcji
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Kraków (małopolskie)
Przygotowywanie posiłków, napojów i deserów, obsługa kasy fiskalnej, prace porządkowe na terenie restauracji
ANDREW BROCHOCKI "SAFRON" - 2015-12-02 - Kraków (małopolskie)
Organizacja, zarządzanie i koordynacja biura, nadzór przepływu korespondencji i archiwizacji dokumentów. Planowanie i kontrolowanie kosztów w zakresie działań biura. Sporządzanie umów z kontrahentami i podwykonawcami.
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Gdynia (pomorskie)
nadzór nad pracownikami magazynu; kontrola wysyłek do dostawców; przygotowanie raportów wewnętrznych firmy
DONG YANG ELECTRONICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-16 - Mława (mazowieckie)
- sprzedawca-kasjer w sklepie spożywczo-przemysłowym
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Kopytowa (podkarpackie)
zgodnie ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2016-12-08 - Goleniów (zachodniopomorskie)
wykształcenie kierunkowe budowlane,nadzór na jakością i terminowością prac, umiejętność czytania i analizowania dokumentacji budowlanej, zarządzanie pracą podległego personelu, dobra organizacja pracy.
FIRMA BUDOWLANA ARKADA MIELEC SP. Z O.O. - 2017-06-27 - Mielec (podkarpackie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2016-07-04 - Łowicz (łódzkie)
Nadzór nad infrastrukturą zakładu. Systematyczna praca administracyjna.
"ASA" SP.Z O.O.- Głubczyce - 2017-05-15 - Głubczyce (opolskie)
odbiór gotowych elementów z maszyny
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Osielsko (kujawsko-pomorskie)
- organizacja pracy zespołu pracowników- tworzenie harmonogramu prac- tworzenie protokołów z przeglądów- wykonywanie dokumentacji powykonawczych- koordynacja robót- kosztorysowanie prac- asysta działu logistyki
ELTEC Sp. z o. o. - 2017-06-16 - Szczecin (zachodniopomorskie)
odpowiedzialność za efektywne zarządzanie sklepem m.in. za: realizację sprzedaży, dbałość o przestrzeganie wytyczonych standardówodpowiedzialność za zarządzanie podległym zespołem, wdrażanie, motywowanie i zapewnienie rozwoju pracowników oraz ich rekrutacjędbanie o wizerunek sklepu, sieci oraz profesjonalną obsługę Klientakontrola kosztów sklepu
SPS Handel S.A - 2016-08-25 - Biała Piska (warmińsko-mazurskie)
Kierownik biura. Umowa zlecenie około 80 h w m-cu, dyspozycyjność 8-18. Proponowany okres zatrudnienia 1 rok.MIejsce pracy: biuro, Wrocław, Polska
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Wrocław (dolnośląskie)
Nadzór nad powierzonym samochodem, maszynami i narzędziami, serwisowanie, koordynowanie pracy zespołów montażowych na terenie powiatu lubaczowskiego, nadzorowanie montaży.
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Lublin (lubelskie)
montaż konstrukcji stalowych
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Opatów (świętokrzyskie)
Wykształcenie: brak wymagań; roczne doświadczenie zawodowe; książeczka sanepidowska lub gotowość do jej wrobienia; mile widziana umiejętność zarządzania zespołem; zakres obowiązków: zapewnienie funkcjonowania marketu pod nieobecność Kierownika, zarządzanie asortymentem marketu, prowadzenie marketu zgodnie z obowiązującymi standardami firmy, reprezentowanie firmy wobec klientów i dostawców; dwie zmiany; miejsce pracy: Toszek;
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-26 - Toszek (śląskie)