KIEROWNIK DZIAŁU TECHNICZNEGO Głubczyce oferta pracy "ASA" SP.Z O.O.- Głubczyce
Stanowisko: KIEROWNIK DZIAŁU TECHNICZNEGO
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Nadzór nad infrastrukturą zakładu. Systematyczna praca administracyjna.
Data publikacji: 2017-05-15
Lokalizacja: Głubczyce (opolskie)
Pracodawca: "ASA" SP.Z O.O.- Głubczyce
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Oświęcimska 11, 48-100 Głubczyce, powiat: głubczycki, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Nadzór nad infrastrukturą zakładu. Systematyczna praca administracyjna.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK DZIAŁU TECHNICZNEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Głubczyce
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: głubczycki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Głubczyce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali inżynierowie mechanicy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: doświadczenie- mile widziane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dobra znajomość języka angielskiego
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: mile widziane uprawnienia elektryka
Nazwa pracodawcy: "ASA" SP.Z O.O.- Głubczyce
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Głubczycach
Adres pracodawcy:
Oświęcimska 11, 48-100 Głubczyce, powiat: głubczycki, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: głubczycki
Gmina pracodawcy: Głubczyce
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Głubczyce
Ulica pracodawcy: Oświęcimska
Numer budynku pracodawcy: 11
Profil działalności pracodawcy: Produkcja leków i wyrobów farmaceutycznych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Głubczycach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali inżynierowie mechanicy
Data dodania oferty pracy: 16.05.2017
Oferta pracy ważna do: 15.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 16.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 15.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Pielęgnacja terenów zieleni, koszenie trawników, pielenie rabat kwiatowych - teren miasta Bełchatowa
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Bełchatów (łódzkie)
nadzór i odpowiedzialność za całokształt pracy w Barze "Śródmiejskim" i Sali Bankietowej, Zarządzanie zespołem, nadzór nad produkcją gastronomiczną i jej rozliczanie, nadzór nad organizacją i rozliczaniem imprez okolicznościowych, szkoleń itp.
"SPOŁEM" Powszechna Spółdzielnia Spożywców - 2018-06-14 - Bełchatów (łódzkie)
Sprzedaż towarów, obsługa komputera.
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Ciechocinek (kujawsko-pomorskie)
pomoc przy obróbce elementów metalowych, pomoc podczas montażu gotowych wyrobów typu ogrodzenia, balustrady, jazda samochodem do kontrahenta
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Opoczno (łódzkie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2017-01-18 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
montowanie instalacji
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)
organizowanie pracy serwisu samochodowego,zarządzanie zespołem pracowników,zapewnienie wysokiej jakości świadczonych usług serwisowych,rozwiązywanie problemów natury technicznej,organizacyjnej,personalnej,przygotowywanie raportów,zestawień,prowadzenie dokumentacji
MAZUREK Sp. z o.o. - 2017-03-08 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
realizacja celów sprzedaży w Polsce i Chinach, budowanie i utrzymywanie stałych relacji z istniejącymi klientami, pozyskiwanie nowych klientów na podległym obszarze, sporządzanie ofert handlowych, prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych z klientami z Chin. praca od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-17.00
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Raszyn (mazowieckie)
Nadzór nad produkcją mebli tapicerowanych; zarządzanie zespołem ludzi.
P.P.U.H. "GABI Jerczyńscy" Sp. j. - 2016-07-20 - Piaski (wielkopolskie)
Monitoring węzłów sieci telekomunikacyjnej za pomocą dostępnych narzędzi oraz reagowanie na pojawiające się nieprawidłowości w jej funkcjonowaniu. Instalacja i modernizacja sieci telekomunikacyjnych i informatycznych. Instalacja urządzeń sieciowych i komputerowych u klienta. Serwis sprzętu komputerowego. Prowadzenie dokumentacji technicznej sieci dostępowej. Prowadzenie dyżurów w wyznaczone soboty i dni ustawowo wolne od pracy. Prowadzenie dyżurów w godzinach od 18 do 21. Czas pracy od 10-18.
Przedsiębiorstwo Informatyczne "Saba Service" Sp. z o.o. - 2017-08-22 - Barlinek (zachodniopomorskie)
Obsługa klienta. Przyjęcie towaru
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Kierowanie budową. Praca w delegacji na terenie całej Polski. - Wynagrodzenie: od 4000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stale.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe elektryczne lub budowlane. Wymagane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagane uprawnienia budowlane. Mile widziane posiadanie certyfikatu zarządzania projektami. Kontakt WSTĘPNIE e-mailowy w celu przesłania CV: pracowniczy (at) elbud.katowice.pl -lub- osobisty w celu pozostawienia CV (ul. Ks. bpa Herberta Bednorza 19, 40-384 Katowice). Pracodawca po rozpatrzeniu CV skontaktuje się z wybranymi kandydatami. Można również kontaktować się telefonicznie w celu uzyskania dodatkowych informacji (8:00-15:00) (Tel. 32-606-56-00 w. 5660, 5662).
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA ELEKTROENERGETYCZNEGO ELBUD W KATOWICACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-26 - Katowice (śląskie)
Negocjowanie i nadzorowanie realizacji umów z podwykonacami, odpowiedzialność za przygotowanie i realizację budowy, prowadzenie negcjacji i ustalanie z Inwestorem warunków realizacji umowy.
ARKA BUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-13 - Luzino (pomorskie)
-prowadzenie zajęć z języka angielskiego w formie i metodami dostosowanymi do wieku i potrzeb odbiorców (3-6 latki)-prowadzenie dokumentacji pracy.
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Lubań (dolnośląskie)
ANALIZA ROZWIĄZAŃ SYSTEMÓW ERP, IT ORAZ ICH WDRAŻANIE W POLSCE, PROJEKT ZASTOSOWAŃ INFORMATYKI. ANALIZA I OCENA PROJEKTÓW PRZETWARZANIA INFORMACJI. EKSPERTYZY SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH. PRACE ANALITYCZNE, BADAWCZE I WDROŻENIOWE. DIAGNOZA PROBLEMÓW. MODERNIZACJA PROJEKTÓW I PROCESU. DODATKOWE WARUNKI: PROJEKT Z INDII, WYMAGANY JĘZYK
Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o. - 2017-06-01 - Gdańsk (pomorskie)
realizacja założonych planów produkcyjnych ,przestrzeganie zasad BHP ,nadzór i kontrola wykonanych zadań przez podległych pracowników
ZAKŁAD MECHANIKI PRECYZYJNEJ " KRYZBYT" Sp. z o.o. - 2016-04-18 - Bieruń (śląskie)
obsługa klienta, praca z towarem, praca z pozostałym personelem sklepu
Frog Sp. z o.o. Warszawa - 2018-01-03 - Hajnówka (podlaskie)
nadzór nad pracownikami, kontakt z administratorem placówki, obieg dokumentacji, do dyspozycji samochód służbowy i telefon, Praca: Zielona Góra i okolice
CLAR SYSTEM S.A - 2016-04-14 - Zielona Góra (lubuskie)
Prowadzenie i organizacja rekrutacji pracowników na terenie Pomorza, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, planowanie reklamy oraz wystawianie ogłoszeń, koordynacja funkcjonowania biura.
Herzog Sp. z o.o. - 2018-05-07 - Koszalin (zachodniopomorskie)
zarządzanie salonem sprzedaży
motywowanie pracowników
planowanie czasu pracy
kontrolowanie realizacji zadań i planów
kontrola stanów magazynowych
nadzór nad procesem serwisowym i sprawami klientów
sporządzanie niezbędnej dokumentacji
dbanie o wizerunek salonu oraz budowanie pozytywnych relacji z klientami
Media Expert - 2016-12-16 - Staszów (świętokrzyskie)
Kierownik działu żywienia
Fundacja Pomoc Sanatorium Uzdrowiskowe "SOLINKA" - 2015-12-09 - Polańczyk (podkarpackie)
Wspieranie klienta zarządzającego aktywami w celu rozwiązywania zapytań klienta i wyszukiwanie skutecznych rozwiązań w zakresie zarządzania transakcjami rynkowymi; Zarządzanie zespołem dostarczającym usługi dla klienta zgodnie z jego wymaganiami i ustalonymi standardami.;
State Street Bank GMBH Sp. z o. o. Oddział w Polsce - 2018-04-24 - Gdańsk (pomorskie)
Organizowanie i koordynowanie działań administracyjnych w firmie, zapewnianie przepływu informacji i dokumentów wewnątrz przedsiębiorstwa oraz zarządzanie korespondencją; zapewnianie funkcjonowania urządzeń i sprzętu biurowego;organizowanie i nadzorowanie pracy asystentów/asystentek biura; organizowanie rekrutacji nowych pracowników; organizowanie i nadzorowanie zaopatrzenia biura w materiały biurowe, wyposażenie i artykuły spożywcze; wystawianie i kontrola faktur, przygotowanie faktur dla działu księgowego, monitorowanie należności i zobowiązań firmy, obsługa bankowości elektronicznej;przygotowywanie umów z kontrahentami oraz kontakt z dostawcami; koordynowanie spotkań Zarządu.
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Kraków (małopolskie)
Kierowanie pracami budowlanymi i zespołem pracowników. Praca na terenie Krakowa.
ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY UNI-BUD JÓZEF ROSIEK - 2018-07-31 - Kraków (małopolskie)
Praca na hali. Tworzenie zamówień. Zarządzanie personelem, prowadzenie marketu wg standardów firmy. Wykształcenie min. średnie. Doświadczenie zawodowe w branży spożywczej. Książeczka sanepid. Umiejętność zarządzania zespołem.
Dino Polska S.A. - 2016-03-04 - Jadów (mazowieckie)
-
PPHU PROMODA & PROHIPO - 2016-01-25 - Chrósty Wysińskie (pomorskie)
Kierownik internatu odpowiada za całokształt działalności części stacjonarnej jednostki, a w szczególności do jego obowiązków należy:1)kierowanie działalnością jednostki podczas nieobecności kierownika OSiW,2)prawidłowe gospodarowanie powierzonym majątkiem (nieruchomościami, budynkami, środkami trwałymi, transportowymi, obrotowymi, wyposażeniem) zgodnie z obowiązującymi przepisami i przeciwdziałanie powstawaniu szkód - odpowiada za stan techniczny obiektu, sprzętu i urządzeń będących w jego dyspozycji,3)organizowanie i nadzorowanie opieki oraz wychowania uczestników OHP,4)współtworzenie warunków dla harmonijnego rozwoju psychofizycznego uczestników,5)prawidłowe rozliczenie żywienia i zakwaterowania uczestników w jednostce,6)sprawowanie nadzoru nad zgodnością przygotowywanych posiłków z zasadami racjonalnego żywienia,7)zapewnienie właściwej działalności opiekuńczo-wychowawczej internatu,8)sprawowanie nadzoru nad całokształtem przebiegu i organizacją pracy internatu,9)organizowanie kontroli oraz analizowanie i ocenianie efektów pracy internatu oraz pracowników obsługi internatu,10)dbanie o bezpieczeństwo uczestników i pracowników na terenie internatu,11)utrzymywanie dyscypliny, właściwego stanu higienicznego i porządku wśród młodzieży przebywającej na terenie internatu,12)dbałość o ogólną estetykę pomieszczeń internatu,13)inicjowanie i wspieranie prowadzenia zajęć wychowawczych, edukacyjnych i sportowo-rekreacyjnych na terenie internatu, poprzez rozwijanie wśród młodzieży działalności kulturalno-oświatowej i sportowo-rekreacyjnej oraz nawyków respektowania powszechnie obowiązujących norm społecznych i pomocy rówieśniczej,14)dbanie o realizację odpowiedniej tematyki zajęć oraz motywowanie uczestników do udziału w tych zajęciach, jak również prowadzenia gazetki ściennej, oraz dbania o odpowiednią dekorację internatu,15)motywowanie i wspieranie wychowawców w organizacji zajęć oraz funkcjonowania internatu,16)inicjowanie i współdecydowanie o remontach, modernizacji budynku i pomieszczeń internatu, zakupu sprzętu i urządzeń,17)dbanie oraz przeprowadzanie kontroli stanu technicznego sprzętu będącego na wyposażeniu internatu,18)planowanie i zrównoważone wykorzystywanie środków finansowych przeznaczonych na działalność internatu,19)reprezentowanie pracowników internatu wobec Kierownika jednostki,20)monitorowanie, analizowanie i przygotowywanie wstępnej oceny efektów działalności kształceniowo-wychowawczo-opiekuńczej oraz innej działalności internatu,21)wspomaganie kadry w realizacji zadań kształceniowo-wychowawczo-opiekuńczych i doskonalenia ich jakości,22)realizacja uchwał organów funkcjonujących w jednostce,23)przestrzeganie przepisów ujętych w Karcie Nauczyciela (w zakresie dotyczącym pracowników OHP) oraz innych stanowiących o działalności internatu,24)organizowanie, opracowywanie i wdrażanie przepisów wewnętrznych, oraz prowadzenie dokumentacji związanej z funkcjonowaniem i działalnością internatu,25)upowszechnianie doświadczeń wynikających z dobrych praktyk oraz wdrożonych rozwiązań nowatorskich i innowacji,
Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda OHP w Olsztynie - 2016-05-06 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
Zapewnienie funkcjonowania marketu,delegowanie pracy podległemu personelowi,aktywna praca na sali sprzedaży,prawidłowa obsługa klienta zgodnie z zasadami firmy.
DINO POLSKA SA - 2016-04-07 - Praszka (opolskie)
wg.stanowiska
Usługi Lakiernicze Krzysztof Kozłowski - 2016-06-22 - Muntowo (warmińsko-mazurskie)