KIEROWNIK SKLEPU / SUPERMARKETU Rypin oferta pracy Kujawsko-Dobrzyńska Spółdzielnia Handlowa w Rypinie
Stanowisko: KIEROWNIK SKLEPU / SUPERMARKETU
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: kierownik sklepuW dn. 08.04.2019 r. w godz. 10.00 - 13.00 w sali 8A w Powiatowym Urzędzie Pracy w Rypinie odbędzie się giełda pracy.
Data publikacji: 2019-04-05
Lokalizacja: Rypin (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Kujawsko-Dobrzyńska Spółdzielnia Handlowa w Rypinie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Plac Sienkiewicza 11, 87-500 Rypin, powiat: rypiński, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kierownik sklepuW dn. 08.04.2019 r. w godz. 10.00 - 13.00 w sali 8A w Powiatowym Urzędzie Pracy w Rypinie odbędzie się giełda pracy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK SKLEPU / SUPERMARKETU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rypin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: rypiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rypin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik sklepu / supermarketu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.04.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Nazwa pracodawcy:
Kujawsko-Dobrzyńska Spółdzielnia Handlowa w Rypinie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rypinie
Adres pracodawcy:
Plac Sienkiewicza 11, 87-500 Rypin, powiat: rypiński, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv ze zdjęciem
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Termin: od poniedziałku do piątku, Godziny : 9.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: rypiński
Gmina pracodawcy: Rypin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rypin
Ulica pracodawcy: Plac Sienkiewicza
Numer budynku pracodawcy: 11
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rypinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik sklepu / supermarketu
Data dodania oferty pracy: 08.04.2019
Oferta pracy ważna do: 06.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 08.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 05.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
planowanie imprez okolicznościowych , współpraca z pozostałymi pracownikami
kontakt przez PUP - 2019-01-23 - Nowa Sól (lubuskie)
Odpowiedzialność za bieżącą działalność operacyjno- zarządczą na obszarze działania biura OR PCK w BB : organizacja pracy biura zgodnie z przepisami wewnętrznymi, wykonywanie czynności związanych z realizacją polityki kadrowej, organizowanie kontroli wewnętrznej pod kątem księgowym, celowe i gospodarne dysponowanie majątkiem PCK, przygotowywanie sprawozdań finansowych oraz preliminarzy budżetowych, realizacja programów zgodnie z zawartymi umowami, nadzór nad prawidłowym wykorzystaniem dotacji.
POLSKI CZERWONY KRZYŻ - 2017-07-17 - Bielsko-Biała (śląskie)
- organizacja pracy zespołu pracowników- tworzenie harmonogramu prac- tworzenie protokołów z przeglądów- wykonywanie dokumentacji powykonawczych- koordynacja robót- kosztorysowanie prac- asysta działu logistyki
ELTEC Sp. z o. o. - 2017-06-16 - Szczecin (zachodniopomorskie)
obsługa klienta, składanie i przyjmowanie zamówień, organizowanie pracy na sklepie, prowadzenie dokumentacji, dokonywanie zwrotów
ARO MARKET Sp. z o.o. - 2019-01-29 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Informacje szczegółowe dostępne na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Wołowie http://bip.powiatwolowski.pl
Starostwo Powiatowe w Wołowie - 2016-03-21 - Wołów (dolnośląskie)
Sprzedawca w sklepie spożywczym. Praca na umowę zlecenie, stawka godzinowa 13,70 zł, praca na 2 zmiany.
KAR-OLA Magdalena Świtalska - 2019-02-01 - Starowa Góra (łódzkie)
zarządzanie i organizacja prac pracowników magazynu, obsługa komputera, sporządzanie dokumentacji magazynowej oraz kontrola jej poprawności i terminowości, nadzór i kontrola nad przepływem towaru w magazynie, współpraca z pozostałymi działami firmy, reprezentowanie firmy oraz współpraca z kontrahentami.
Podkarpacki Park Logistyczny OMEGA PILZO Sp. z o.o. w Mokrzcu - 2017-06-22 - Gdańsk (pomorskie)
- budowanie podległej struktury,- zarządzanie zespołem oraz monitorowanie na bieżąco osiąganych efektów,- aktywne inicjowanie działań dotyczących pozyskiwania klientów, konsultantów, agentów,- prowadzenie spotkań, prezentacji, rozmów telefonicznych z klientami indywidualnymi, biznesowymi oraz instytucjami,- szkolenie, motywowanie, coaching podległych konsultantów i agentów
Powszechny Zakład Odszkodowań Sp. z o.o. - 2016-04-11 - Piaseczno (mazowieckie)
Organizowanie i nadzorowanie robót budowlanych zgodnie z harmonogramem, specyfikacją i dokumentacją projektową. Organizowanie rozliczanie i ocena pracy podległych pracowników. Rozliczanie materiałów na budowie, ewidencja godzin pracy pracownikówKontakt Agnieszka Ludwicka 041 387 51 30 wew. 27
Zakład Usług Remontowych i Produkcyjnych ZURIP S.A. - 2018-08-22 - Małogoszcz (świętokrzyskie)
obsługa maszyny do produkcji kartonów
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Stary Łom (dolnośląskie)
Praca z partnerami marketingowymi i biznesowymi w celu ustalenia tematów dostosowanych do potrzeb klientów oraz celów biznesowych State Street; Analiza danych z zewnętrznych źródeł oraz własnych badań w celu tworzenia przekonujących treści dopasowanych do potrzeb klientów, perspektyw i wpływów na świecie; Wprowadzanie innowacji w ramach programu thought leadership, zarówno pod względem treści, jak i formy (w tym cyfrowej/interaktywnej); Zarządzanie planami i realizacjami złożonych projektów dla globalnych odbiorców; Tworzenie i edycja treści dla wewnętrznych i zewnętrznych odbiorców przy zapewnieniu zgodności ze standardami jakości, tonem przekazu i przesłaniem State Street; Odpowiedzialność za zapewnienie wszystkich wymaganych zezwoleń na użycie wypracowanych treści, w tym działu prawnego i compliance; Skuteczna współpraca w ramach zespołu marketingowego w tym zespołu ds. komunikacji wewnętrznej, relacji z mediami, wydarzeń globalnych, mediów społecznościowych i zespołu kreatywnego do pomocy w realizacji kampanii marketingowych oraz zapewnienia konsekwentnej i efektywnej realizacji strategii thought leadership; Wsparcie rozwoju narzędzi i materiałów informacyjnych w celu bardziej efektywnego wykorzystania badań przez dział sprzedaży oraz inne zespoły pracujące bezpośrednio z klientami
State Street Bank GMBH Sp. z o. o. Oddział w Polsce - 2019-03-21 - Gdańsk (pomorskie)
ORGANIZACJA I NADZÓR NAD PRACĄ ZESPOŁU PRACOWNIKÓW DZIAŁU FINANSOWEGO; SPRAWOWANIE KONTROLI WEWNĘTRZNEJ DOWODÓW KSIĘGOWYCH; - ROZLICZENIA W ZAKRESIE PODATKU VAT, CIT I INNYCH, SPORZĄDZANIE I WERYFIKACJA DEKLARACJI PODATKOWYCH; SPORZĄDZANIE RAPORTÓW FINANSOWYCH; - SPORZĄDZANIE SPRAWOZDAŃ DLA INSTYTUCJI ZEWNĘTRZNYCH; - NADZÓR NAD ZAMKNIĘCIEM OKRESÓW ROZLICZENIOWYCH; SPRAWOZDAWCZOŚĆ GUS; - ZASTĘPSTWO GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO, W TYM: WSPÓŁODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA POLITYKĘ RACHUNKOWOŚCI, PLAN KONT ORAZ PROCEDURY KSIĘGOWO-PODATKOWE; SPORZĄDZANIE SPRAWOZDAŃ FINANSOWYCH; KONTROLA I NADZÓR NAD EWIDENCJĄ MAJĄTKU TRWAŁEGO I OBROTOWEGO; KONTROLA I NADZÓR W ZAKRESIE NALICZANIA I EWIDENCJI WYNAGRODZEŃ ORAZ ZWIĄZANYCH Z TYM ROZLICZEŃ PUBLICZNO-PRAWNYCH; KONTROLA I NADZÓR W ZAKRESIE PŁATNOŚCI SPÓŁKI, W TYM ROZRACHUNKI Z DOSTAWCAMI I ODBIORCAMI
POLKOWICKA DOLINA RECYKLINGU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-04 - Polkowice (dolnośląskie)
-Rozwożenie potraw do klientów lokalu z potrawami kuchni włoskiej,-Praca w godzinach 12:00-17:00, -Wynagrodzenie do ustalenia,-Kontakt telefoniczny z pracodawcą 570-256-208
BISTRO ITALIANO CLAUDIO ARCURI - 2016-06-29 - Tczew (pomorskie)
koordynowanie pracy magazynu, skrupulatne prowadzenie ewidencji towarów, czuwanie nad prawidłowym załadunkiem towarów.
Projektowanie i Optymalizacja Nowoczesnych Alternatywnych Rozwiązań Technicznych PIONART Grzegorz Sztobryn - 2019-01-16 - Zabrze (śląskie)
W/g zawodu.
About You. PL Sp. z o. o. - 2017-10-13 - Kielce (świętokrzyskie)
1.Kiownik Sekcji odpowiada za:1) Nadzorowanie dokonywania wydatków przez koordynatorówposiadajęcych odpowednie upowżnienia;2)Odpowiedzialność za właścwe ewdencjonowanie rozrachunków w sposób umożliwiający ich terminową reaiizację i dochodzenie;3)Nadzór nad wstępnym wprowadzanlem zobowłęzań oraz Sporzędzanymi plikami do przelewu;4)Zapewnenie właściwgo kwalifikowania wpływów na dochody budżetowe,5) Monitorowanie sporządzanych zestawień informacyjnych za OG 2303 w zakresie wsparcia udzielonego wojskom obcym na terenie kraju (HNS);6) nadzór nad przectiowywanlem na rachunkach bankowych wadiów i zabezpieczeń umownych, prowadzane w przypadku takiej konieczności odrębnej ewidencji;7)zgodność pliku JPK z deklaracją podatku VAT 7;8) odpowedzialność za zgodność rejestrów należności i zobowiązań z operacjami zapiaanymi w ZWSI RON;9)Sprawdznie kompletności dowodów księgowych stanowiącychpodstawę do dokonnia wydatku;10)Nadzór nad dokonywaniem przelewów oraz kompletowaniem wyciągów bankowych;11) Udział w opracawaniu oraz aktualizacji instrukcji obegu dokumentów księgowych, polityki rachunkowocl oraz procedur wewnętrznych w zakrasie zadań realzowanych przez sekcję rachunków i rozliczeń;12)nadzór nad sporządzanlem zaświdczeń dotyczących podatku akcyzowego;13) nadzór i odpowiedzialność w zakresie sporzqdzania deklaracji VAT-7;14) umiejętność zastąpienia pracowników kierowanej sekcji w razie ich neobecności,15) odpowiadzialność i nadzór nad sporządzaniem sprawozdań RB-N oraz Rb- Z w SI SFINKS:16) nadzór nad rozliczaniem krajowych podróży slużbawych;17) nadzór nad razliczaniem zagrancznych podrży służbowych:18) nadzór nad prawdłowością naliczeń dia osób wezwanych do WKU:19) nadzór nad sporządzaniem deklaracji podatkowej PIT- BC w zakreie nleżności osób wezwanyeh.2.Do obowięzków Kierownika Sekcji należy:1) Zabezpieczenie w zasilania na środki budżetowe w sposóbzapewniejący pokrycie zobowiązań oddziału gapadarczego:2) wyznaczanie zastępstw w przypadku nieobecoości podległych pracowników z zachowaniem cięglości fnkcjonowania sekcji3) Weryfikacja wykonanych obowązków i zadań przez podległych pracowników4)Odpowiedzialność za sporządzanie rocznego hrmonogramuwydatków oraz jego aktualicację;5) Wykonywanie kantroli nstępczej (na zasadzie kontroli wewnętrznej) w zakresie realizacji rachunków i i prowadzenia rozliczeń;8) Bieżąca współpraca z sekcjami PGK w zakreeie cięgłej analizy reallzacji planu wydatków na każdym etaple w celu wyeliminownia przekroczeń i zagrozeń w zakresie braku planu finansowego oraz przygotowanie infomacjl w tym zakresie głównemu księgowemu;7) Podpisywanie dyspozycji bankowych w cel realzacji zleceń płatniczych w zakresie rachunków bankowych w ramach kolumriy Il:8)Elektryczne podpisywania dokumantw w zakresie środkówbudżetowych w systems TREZOR w kolumnia II;9) Podpaywanie zawiadczeń na hotele:10) Sprawdzanie raportów kasowych w zakresie dochodów budżetowych;11) wykonywanie i proadzenie niezbędnej korespondencji dotyczącej określonych powyzej obowlęzków;12) znajomoś instrukcji obiegu dokumentw księgowych (udział w wykonywaniu instrukcji obiegu dokumntów księgowych oraz innych dokumemów wewętrznych - wnioskowania w nim zmian, udzielanie wyjaśnień na temat obiagu dokumentów, egzekwowanie ustalonego obiegu dokumentów, kontrola i weryfikacja obiegu poszczególych dokumentów, sprawdzanle poprawnoci dzałania poszczególnych etapów obiegu w zakresle sekcji rachunków i rozliczeń};13)systematyczne studiawanie przepisów finansowych, podwyższane swoich kwalflkacji zawodowych, brania udziału w szkoleniach fachowych oraz współpracowanie z pozostałymi pracownkami Pionu Głównego Kslęgowego w celu oeięgnięcia jak na]lepszych wynikw oraz wyeliminowania nieprawidłowościi3. Kierownik Sekcjii jest uprawniony do:1) zgłaszania w formie ustnaj lub plsemnej wszelkich nieprawidłowości i odstępstw od zakresu obowiązków;2) odma wykonania polecenia przełożonego, kłóre naraziłoby panią na odpowiedziafność karną i dyscyplinamą;3)w razie ujawnienia niezgodnoci na otrzymnanym dokumencie zwrócić właściwemu rzeczowo precownikowl w celu uzupełnienia.4. Kierownik Sekcji współuczstnimy w:procese zmian obiegu dokumentacji w zekresie relizowanych obowiązków (udział w wykonywaniu instrukcji obiegu dokumentów księgowych, polityce rachunkowoci i procdur wewnętrznych, wnioskowanie w nich zmian); Glówny księgowy - szef finansów 24. Czy oferła pracy jest ofertg pra ty tymczasowejw rozumieniu rł. 19g ustawy (zgla. zanQ przez agencję zatrudnienia):
JEDNOSTKA WOJSKOWA- Baza Lotnictwa Transportowego - 2019-01-08 - Powidz (wielkopolskie)
organizacja, pozyskiwanie klientów oraz szkolenie i nauka w kierunku gastronomi, sprzedaż i utrzymanie porządku miejsca pracy.
kontakt przez PUP - 2017-12-11 - Kluczbork (opolskie)
Koordynacja pracy osób zatrudnionych przy wyrównywaniu terenu, ułożeniu kostki brukowej, montowaniu elementów drewnianych i stalowych.Wymagania: rok doświadczenia, prawo jazdy kat. B, ( mile widziane prawo jazdy kat.E, uprawnienia do obsługi na koparko-ładowarki), umiejętność układania kostki brukowej , zarządzanie zespołem pracowniczym.Praca w delegacji.
OK JOB Sp. z o.o. - 2017-03-27 - Jarosław (podkarpackie)
zgodnie z charakterystyką pracy
Kotlarstwo - Ślusarstwo Kaczorowski Marek - 2015-12-01 - Gizałki (wielkopolskie)
Realizacja gotowego produktu
kontakt przez PUP - 2018-09-19 - Kraków (małopolskie)
•Nadzór nad realizacją i kontrolą robót budowlanych - kosztów, jakości, ilości, terminowości, prawidłowości i zgodności z dokumentacją•Odpowiedzialność za organizację robót w powierzonym zakresie •Nadzorowanie i koordynacja prac brygad budowlanych i podwykonawców•Koordynacja i realizacja harmonogramu robót•Koordynacja rozliczeń z podwykonawcami •Bieżące zaangażowanie w Rady Budowy i aktualizację harmonogramu robót•Organizacja pracy zespołuPraca na umowę o pracę w godz. 7-17 w Kołobrzegu, również w weekendy.
PORR S.A. - 2017-07-11 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Obsługa wtryskarki przy produkcji opakowań z tworzyw sztucznych
CEREMUGA KAZIMIERZ SPÓŁKA HYDROENERGETYCZNA - 2016-01-21 - Skawica (małopolskie)
nadzór nad realizowanymi pracami, nadzór nad pracownikami, zapewanianie niezbędnej dokumentacji w procesie realizacji inwestycji
Firma Usługowo - Handlowa Kamil Kossowski - 2019-03-20 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: - koordynowanie i kontrolę procesów wewnętrznych, w celu zapewnienia terminowego wystawiania faktur, w sposób zgodny z wymaganiami podatkowymi, - monitorowanie pracy pozostałych członków grupy, - podawanie informacji zwrotnej o błędach, które mają miejsce, a także ich eliminacja, -monitorowanie i konrola sieci wewnętrznej i płatności bankowych, -koordynowanie i nadzorowanie okresu zamknięcia ksiąg rachunkowych zgodnie z wyznaczonym terminem i wymogami US GAAP (standardy rachunkowości), -rozwiązywanie problemów i ich ekskalacja, - monitorowanie SOX i innych operacji kontrolnych dla działu księgowego - doskonalenie systemu i pracy metodologów w celu zapewnienia efektywnej sprawozdawczości finansowej.
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Kraków (małopolskie)
Kierowanie pracami ogrodniczymi, udział w odbiorach prac.Praca od poniedziałku do piątku od 8:00 do 14:00
AGAdendron Agata Szymańska Bożena Szymańska sp.j. - 2018-01-22 - Raszyn (mazowieckie)
Producent oświetlenia LED poszukuje osoby na stanowisko kierownika robót elektrycznych z uprawnieniami SEP. Wynagrodzenie uzależnione od posiadanych kwalifikacji i doświadczenia. Praca w godz. 7-15. Wstępnie kontakt telefoniczny z pracodawcą.
Euroledlighting sp. z o.o. - 2016-08-02 - Redzikowo (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Warszawa (mazowieckie)
Bezpośredni kontakt z pracownikami i kontrahentami w języku syngaleskim i angielskim; monitorowanie rynków i działań konkurencji; ustalanie grafiku pracy zespołu; odpowiedzialność za przestrzeganie przepisów BHP.
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie marketu według standardów firmy, zarządzanie zespołem, tworzenie zamówień.
Dino Polska S.A. - 2017-04-13 - Boruja Kościelna (wielkopolskie)
Przygotowywanie/pakowanie przesyłek dla kurierów, przygotowywanie palet transportowych dla przewoźników, wprowadzanie dostaw do systemu magazynowego, wydawanie półproduktów na produkcję, obsługa programu magazynowego, prowadzenie wózka widłowego, utrzymywanie porządku na magazynie.
SABAJ-SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-06 - Kraków (małopolskie)