KIEROWNIK ODDZIAŁU SPRZEDAŻY Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: KIEROWNIK ODDZIAŁU SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: do 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Realizacja gotowego produktu
Data publikacji: 2018-09-19
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Realizacja gotowego produktu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK ODDZIAŁU SPRZEDAŻY
Data rozpoczęcia pracy: 09.10.2018
Data zakończenia pracy: 08.10.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), kierunek: logistyka
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie zawodowe niewymagane, umiejętność sprzedaży i rozmowy z klientem.
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 19.09.2018
Oferta pracy ważna do: 28.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 19.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 19.09.2018
Podobne oferty pracy
zapewnienie maksymalnej sprzedaży i wysokiej jakości usług oferowanych gościom restauracji, barów i centrum konferencyjnego, nawiązywanie pozytywnych relacji z gośćmi, organizacja pracy punktu gastronomicznego i kierowanie personelem, nadzorowanie i realizacja usług gastronomicznych oraz realizacja standardów marki
ARCHE Sp. z o. o. - 2015-12-16 - Janów Podlaski (lubelskie)
zarządzanie współpracą z chińskimi dostawcami, kreowanie wizerunku marki na rynku chińskim i polskim, zarządzanie podległym personelem
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Sprzątanie pokoi i łazienek hotelowych, mycie okien.
Akademia Muzyczna im. Stanisława Moniuszki w Gdańsku - 2017-06-22 - Gdańsk (pomorskie)
Zarządzanie działem sprzedaży.
Przedsiębiorstwo Handlowe AGRO-TERS E.Solak & S.Solak Sp. Jawna - 2016-11-10 - Chełm (lubelskie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-06-18 - Warszawa (mazowieckie)
- Szkolenie BHP i PPOŻ,- Zapoznanie z regulaminem pracy, stanowiskiem pracy,- Zapoznanie z zasadami mycia cystern, schematem budowy cysterny,- Mycie cystern i kontenerów przy użyciu urządzeń myjących i środków chemicznych,- Czyszczenie cystern stosując głowice, karchery,- dobieranie środków myjących do stopnia zanieczyszczenia cysterny,- Przestrzeganie zasad wewnętrznego regulaminu zakładowego oraz ładu i porządku na stanowisku pracy,- Staż w godz. 6.00-14.00 lub 14.00-22.00 (MAZOWSZE 2018)
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Płock (mazowieckie)
KIEROWANIE ROBOTAMI BUDOWLANYMI.
Usługi Ogólnobudowlane Damian Kubiak Polkowice - 2016-05-02 - Polkowice (dolnośląskie)
sprzątanie, mycie i dezynfekcja pomieszczeń, pomoc przy kąpaniu, ubieraniu
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Mnichów (świętokrzyskie)
praca na skupie złomu, dowóz złomu do miejsc docelowych
TORUŃSKIE SUROWCE WTÓRNE SP. Z O.O. - 2018-07-24 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
praca na hali sprzedaży,tworzenie zamówień,zarzadzanie personelem,prowadzenie marketu wg standardów firmy
"DINO POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-15 - Rozlazłów (mazowieckie)
Wprowadzanie danych do aplikacji finansowych, ich przetwarzanie i raportowanie.
INTERTEK Poland Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-06-28 - Helenów (mazowieckie)
Do zadań i obowiązków pracownika należy kierowanie Informacją Turystyczną. 1. Swoje zadania realizuje pod kierunkiem ZastępcyBurmistrza, Sekretarza i Skarbnika, stosownie do dokonanego podziału obowiązków i kompetencji pomiędzy Burmistrzem, Zastępcą,Sekretarzem i Skarbnikiem. 2. Kierownik w ustalonym zakresie podejmuje działania i prowadzi sprawy związane z realizacją zadań ikompetencji Burmistrza. 3. Kierownik organizuje pracę Wydziału, koordynuje jego działalność z działalnością innych Wydziałów oraz sprawuje bezpośredni nadzór nad całokształtem pracy kierowanego przez siebie Wydziału i jest przełożonym podległych mu pracowników. 4.Precyzyjnie formułowanie zadań i określenie warunków pracy oczekiwanych od podległych pracowników. 5. Wykonywanie kontroliwewnętrznej wobec podległych pracowników. 6. Sprawiedliwe ocenianie pracy podległych pracowników w oparciu o ich wyniki pracy i stosowanie się do przepisów i reguł postępowania obowiązujących w Urzędzie. 7.Wyznaczenie w porozumieniu z bezpośrednim przełożonym osobę, która będzie Panią zastępować podczas nieobecności w pracy. 8. Zapewnić ciągłość pracy w kierowanej komórce podczas organizacyjnej w przypadku nieobecności z powodu urlopu, choroby itp
Urząd Miejski w Barczewie - 2017-03-10 - Barczewo (warmińsko-mazurskie)
1. Utrzymywanie optymalnych warunków pracy instalacji sanitarnych w tym: wod-kan, co., gaz oraz urządzeń z nimi związanych znajdujących się w obiektach KWP w Lublinie a tym samym zapewnienie:-dostawy zimnej i ciepłej wody użytkowej o odpowiednich parametrach założeniowych (jakości, ilości, temperatury, ciśnienia)- ogrzania pomieszczeń do temperatur oznaczonych w normie,- utrzymania w sprawności urządzeń gazowych, - utrzymania drożności kanalizacji wewnętrznej oraz zewnętrznej będącej w zakresie KWP w Lublinie- utrzymania w sprawności urządzeń zainstalowanych w kotłowniach, węzłach cieplnych.2. Sprawdzanie prawidłowego działania wewnętrznych i zewnętrznych instalacji sanitarnych, a także urządzeń.3. Wykonywanie nowych instalacji wod-kan, c.o., lub przeróbka istniejących zgodnie z zaistniałymi potrzebami konserwacyjno-remontowymi w tym zakresie.4. Podejmowanie działań mających na celu usuwanie zaistniałych nieprawidłowości w działaniu ww. instalacji i urządzeń, poprzez - bieżącą konserwację, w tym uzupełnianie materiałów uszczelniających, wymianę zużytych części lub elementów ww. instalacji. - demontaż zużytych rurociągów, urządzeń sanitarnych i ich podłączeń nie nadających się do dalszej eksploatacji oraz montaż nowych materiałów i urządzeń.5. Niezwłoczne podjęcie działań w przypadku zaistnienia awarii oraz usuwanie jej siłami własnymi lub współpraca w tym zakresie z firmami zewnętrznymi.6. Okresowe, zgodnie z przyjętymi w KWP terminami, odczyty liczników mediów tj. wodomierzy, gazomierzy, ciepłomierzy zainstalowanych w KWP w celu monitoringu nad racjonalnym zużyciem wody, gazu, energii cieplnej.7. Organizowanie stanowiska pracy, zgodnie z ustalonym i zleconym charakterem prac przy uwzględnieniu technologii wykonywanych robót elektrycznych wiedzy i sztuki zawodowej ze szczególnym zachowaniem wymagań BHP z zastosowaniem niezbędnych środków ochrony osobistej.8. Bezwłoczne powiadamianie bezpośredniego przełożonego o dostrzeżonych uszkodzeniach lub wadliwym działaniu używanego sprzętu i urządzeń.9. Bieżące dokumentowanie wykonywanych czynności w dzienniczku pracy oraz terminowe rozliczenie się z pobranych i wbudowanych materiałów, zgodnie z obowiązującym systemem rozliczeń KWP w Lublinie.10. Uczestniczenie w pracach zespołów lub komisji powołanych przez Komendanta Wojewódzkiego Policji w Lublinie oraz Naczelnika Wydziału Inwestycji i Remontów KWP w Lublinie.11. Przestrzeganie dyscypliny pracy oraz przepisów BHP i PPoż. na stanowisku pracy, ze szczególnym uwzględnieniem warunków technicznych bezpieczeństwa pracy dotyczących używanego sprzętu i narzędzi, właściwego toku postępowania w czasie wykonywania pracy oraz uzywania niezbędnych środków ochrony osobistej ( w tym sprzetu i odzieży ochronnej)12. Pomoc przy pracach porządkowych w ramach zadań Sekcji Administracyjno - Gospodarczej.13. Wykonywanie prac pomocniczych w ramach zadań Sekcji Administracyjno - Gospodarczej nie związanych bezpośrednio z zakresem obowiązków na stanowisku pracy.Wymagane dokumenty i oświadczenia: list motywacyjny i CV, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe. Poświadczenie bezpieczeństwa dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postepowania sprawdzającego dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne". Termin składania dokumentów: do 6 grudnia 2016 roku. Miejsce składania dokumentów: Sekretariat Wydziału Inwestycji i Remontów Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie, ul. Narutowicza 73, 20-019 LublinSzczegóły oferty dostępne są na stronie internetowej http://bip.lublin.kwp.policja.gov.pl/ w zakładce wolne stanowiska nie bedące w SC, dodatkowe informacje pod nr tel.: 81 535 46 62
KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W LUBLINIE - 2016-11-24 - Lublin (lubelskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-11-26 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa kasy fiskalnej (bez doświadczenia), dbanie o jakoś i ekspozycję towarów, prace porządkowe
kontakt przez OHP - 2016-08-11 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Tworzenie grafików, kontrola obiektów i zatrudnionych pracowników. Obsługa monitoringu.
STEN Stanisław Jaroszuk - 2018-02-23 - Dziedzice (opolskie)
Organizacja pracy sklepu, kontrola kosztów, efektywne zarządzanie zespołem, zapewnienie wysokich standardów obsługi klienta, dbanie o dobry wizerunek firmy, współpraca z przełożonymi, centralą firmy, gotowość do pracy w systemie równoważnym
VIVE PROFIT CENTER Sp. z o.o. - 2018-02-08 - Jaworzno (śląskie)
Praca w sklepie odzieżowym : obsługa sklepu stacjonarnego, sprzedaż, przebieg dokumentów, kontrola stanów magazynowych, obsługa sklepu internetowego, wysyłki, kontrola stanów magazynowych, kontrola sprzedaży, mailing do klientów,współpraca z projektantem
GALILO S.C. MARIUSZ PAJĄK, ANNA PIWOWARCZYK-PAJĄK - 2015-12-10 - Kraków (małopolskie)
Kierowanie robotami związanymi z wykonywaniem instalacji sanitarnych na budowie
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Krosno (podkarpackie)
wyksz. średnie, doświadczenie na podobnym stanowisku,dyspozycyjność, zaangażowanie, łatwość na wiązywania kontaktów z klientami, umiejętność kierowania zespołem, uczciwość,wynagrodzenie: 2000 brutto + 300 zł brutto dodatek funkcyjny+ premia uznaniowa
"SOMERO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ (Bricomarche) - 2017-10-25 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
prowadzenie bydowy
Ekoline-Budownictwo Sp. z o.o. - 2016-07-08 - Niziny (podkarpackie)
organizowanie pracy podległego personelu, przyjmowanie dostaw, wystawianie faktur VAT,opracowywanie grafików i kart pracy.
"SPOŁEM" OŁAWA Sp. z o.o - 2017-11-07 - Oława (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-08-23 - Warszawa (mazowieckie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2016-05-24 - Stargard (zachodniopomorskie)
Nadzór nad prawidłowym przebiegiem obsługi klientów, przygotowywanie hali do sprzedaży, zapewnienie ciągłości sprzedaży, prawidlowego funkcjonowania magazynu, zarządzanie pracownikami, dbałość o powierzone mienie, nadzór nad prawidłowym przesyłaniem dokumentów do przełożonego i do działu księgowości, stosowanie sie do obowiązujących procedór i regulaminów, przepisów BHP, PPOŻ i norm sanitarnych
FHC-2 Sp. z o.o. - 2016-03-21 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
KIEROWANIE ZESPOŁEM PODLEGŁYCH PRACOWNIKÓW, ZNAJOMOŚĆ ZAGADNIEŃ BUDOWLANYCH
ENERGOSIECI PODKARPACIE SP. Z O.O. - 2016-10-13 - Rogoźnica (podkarpackie)
Planowanie pracy podległego zespołu,nadzór nad dokumentacją dozorową, przygotowywanie i realizacja planów przeglądowych i remontowych, nadzór nad rozwojem pracowników
Nestle Polska S.A. - 2016-10-14 - Namysłów (opolskie)
1. Kierowanie i planowanie pracy zespołu pracowników. Organizowanie i koordynowanie pracy podległych pracowników w tym sporządzanie zakresów obowiązków służbowych oraz grafików pracy.2. Planowanie, organizowanie oraz nadzorowanie prac remontowych budynku i urządzeń szkolnych zgodnie z obowiązującymi przepisami.3. Prowadzenie i dokumentowanie spraw związanych z inwestycjami i remontami (usługi, dostawy) i zakupami na terenie szkoły, zgodnie z przepisami ustawy o zamówieniach publicznych.4. Prowadzenie ewidencji majątku szkoły, ksiąg inwentarzowych pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych.5. Tworzenie odpowiedniej dokumentacji (instrukcje, regulaminy), regulujących działalność gospodarczo-administracyjną.6. Przeprowadzanie, nadzór i rozliczani prac inwentaryzacyjnych majątku szkoły, w tym powoływanie zespołów i przygotowywanie protokołów poinwentaryzacyjnych.7. Wykonywanie zadań i związanych z tym czynności administratora bezpieczeństwa informacji.8. Sporządzanie sprawozdań i opracowań statystycznych dotyczących pracy administracji szkoły.Informacja o warunkach pracy na stanowisku:1. praca na pełny etat, w wymiarze 8 godzin,2. praca przy komputerze powyżej 4 godzin na dobę, przy oświetleniu częściowo sztucznym,3. praca administracyjno-biurowa często z narażeniem na sytuacje stresujące. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub pocztą, w terminie do dnia 08.12.2017 r. (do godz. 15:30), na adres: Powiatowy Zespół Szkół nr 1 w Krzyżowicach, ul. Główna 2, 55-040 Kobierzyce, w kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Kierownik gospodarczy. Decyduje data faktycznego wpływu oferty do Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Krzyżowicach, a nie data nadania!Zgłoszenia, które wpłyną do Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Krzyżowicach po wyżej wymienionym terminie, nie będą rozpatrywane.Nabór będzie prowadzony przez Komisję powołaną przez Dyrektora PZS Nr 1 w Krzyżowicach.Otwarcie kopert nastąpi w dniu 13.11.2017 r. Kandydaci zakwalifikowani na podstawie analizy złożonych dokumentów zostaną poinformowani telefonicznie lub na wskazany adres e-mail o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 71 311 84 79.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na tablicy ogłoszeń w Powiatowym Zespole Szkół Nr 1 w Krzyżowicach oraz na stronie internetowej http://www.pzs-krzyzowice.wroc.pl/. Po zakończeniu procesu naboru dokumenty kandydatów zebrane w procesie naboru na stanowisko przechowuje się w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Krzyżowicach przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru tj. od daty zamieszczenia wyników naboru. Na wniosek kandydata dokumenty mogą zostać odebrane osobiście przed upływem w/w terminu. Po upływie 3 miesięcy dokumenty podlegają brakowaniu z czynności, której Komisja sporządza protokół.Oferta dostępna w sali E, D. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 311 84 79, e-mail: sekretariat (at) pzs-krzyzowice.wroc.pl
Powiatowy Zespół Szkół Nr 1 w Krzyżowicach - 2017-11-20 - Krzyżowice (dolnośląskie)
Praca na Stopniu Wodnym w Januszkowicach.
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - Zarząd Zlewni w Opolu - 2018-08-08 - Januszkowice (opolskie)
nadzór nad dzialaniem warsztatu, zamawianie części, fakturowanie
MAZITRANS Krzysztof Mazurek - 2018-05-15 - Karlino (zachodniopomorskie)