KIEROWNIK SEKCJI (SEKCJA RACHUNKÓW I ROZLICZEŃ PIONU GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO) Powidz oferta pracy JEDNOSTKA WOJSKOWA- Baza Lotnictwa Transportowego
Stanowisko: KIEROWNIK SEKCJI (SEKCJA RACHUNKÓW I ROZLICZEŃ PIONU GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO)
Wynagrodzenie: od 2 840 PLN
Zakres obowiązków: 1.Kiownik Sekcji odpowiada za:1) Nadzorowanie dokonywania wydatków przez koordynatorówposiadajęcych odpowednie upowżnienia;2)Odpowiedzialność za właścwe ewdencjonowanie rozrachunków w sposób umożliwiający ich terminową reaiizację i dochodzenie;3)Nadzór nad wstępnym wprowadzanlem zobowłęzań oraz Sporzędzanymi plikami do przelewu;4)Zapewnenie właściwgo kwalifikowania wpływów na dochody budżetowe,5) Monitorowanie sporządzanych zestawień informacyjnych za OG 2303 w zakresie wsparcia udzielonego wojskom obcym na terenie kraju (HNS);6) nadzór nad przectiowywanlem na rachunkach bankowych wadiów i zabezpieczeń umownych, prowadzane w przypadku takiej konieczności odrębnej ewidencji;7)zgodność pliku JPK z deklaracją podatku VAT 7;8) odpowedzialność za zgodność rejestrów należności i zobowiązań z operacjami zapiaanymi w ZWSI RON;9)Sprawdznie kompletności dowodów księgowych stanowiącychpodstawę do dokonnia wydatku;10)Nadzór nad dokonywaniem przelewów oraz kompletowaniem wyciągów bankowych;11) Udział w opracawaniu oraz aktualizacji instrukcji obegu dokumentów księgowych, polityki rachunkowocl oraz procedur wewnętrznych w zakrasie zadań realzowanych przez sekcję rachunków i rozliczeń;12)nadzór nad sporządzanlem zaświdczeń dotyczących podatku akcyzowego;13) nadzór i odpowiedzialność w zakresie sporzqdzania deklaracji VAT-7;14) umiejętność zastąpienia pracowników kierowanej sekcji w razie ich neobecności,15) odpowiadzialność i nadzór nad sporządzaniem sprawozdań RB-N oraz Rb- Z w SI SFINKS:16) nadzór nad rozliczaniem krajowych podróży slużbawych;17) nadzór nad razliczaniem zagrancznych podrży służbowych:18) nadzór nad prawdłowością naliczeń dia osób wezwanych do WKU:19) nadzór nad sporządzaniem deklaracji podatkowej PIT- BC w zakreie nleżności osób wezwanyeh.2.Do obowięzków Kierownika Sekcji należy:1) Zabezpieczenie w zasilania na środki budżetowe w sposóbzapewniejący pokrycie zobowiązań oddziału gapadarczego:2) wyznaczanie zastępstw w przypadku nieobecoości podległych pracowników z zachowaniem cięglości fnkcjonowania sekcji3) Weryfikacja wykonanych obowązków i zadań przez podległych pracowników4)Odpowiedzialność za sporządzanie rocznego hrmonogramuwydatków oraz jego aktualicację;5) Wykonywanie kantroli nstępczej (na zasadzie kontroli wewnętrznej) w zakresie realizacji rachunków i i prowadzenia rozliczeń;8) Bieżąca współpraca z sekcjami PGK w zakreeie cięgłej analizy reallzacji planu wydatków na każdym etaple w celu wyeliminownia przekroczeń i zagrozeń w zakresie braku planu finansowego oraz przygotowanie infomacjl w tym zakresie głównemu księgowemu;7) Podpisywanie dyspozycji bankowych w cel realzacji zleceń płatniczych w zakresie rachunków bankowych w ramach kolumriy Il:8)Elektryczne podpisywania dokumantw w zakresie środkówbudżetowych w systems TREZOR w kolumnia II;9) Podpaywanie zawiadczeń na hotele:10) Sprawdzanie raportów kasowych w zakresie dochodów budżetowych;11) wykonywanie i proadzenie niezbędnej korespondencji dotyczącej określonych powyzej obowlęzków;12) znajomoś instrukcji obiegu dokumentw księgowych (udział w wykonywaniu instrukcji obiegu dokumntów księgowych oraz innych dokumemów wewętrznych - wnioskowania w nim zmian, udzielanie wyjaśnień na temat obiagu dokumentów, egzekwowanie ustalonego obiegu dokumentów, kontrola i weryfikacja obiegu poszczególych dokumentów, sprawdzanle poprawnoci dzałania poszczególnych etapów obiegu w zakresle sekcji rachunków i rozliczeń};13)systematyczne studiawanie przepisów finansowych, podwyższane swoich kwalflkacji zawodowych, brania udziału w szkoleniach fachowych oraz współpracowanie z pozostałymi pracownkami Pionu Głównego Kslęgowego w celu oeięgnięcia jak na]lepszych wynikw oraz wyeliminowania nieprawidłowościi3. Kierownik Sekcjii jest uprawniony do:1) zgłaszania w formie ustnaj lub plsemnej wszelkich nieprawidłowości i odstępstw od zakresu obowiązków;2) odma wykonania polecenia przełożonego, kłóre naraziłoby panią na odpowiedziafność karną i dyscyplinamą;3)w razie ujawnienia niezgodnoci na otrzymnanym dokumencie zwrócić właściwemu rzeczowo precownikowl w celu uzupełnienia.4. Kierownik Sekcji współuczstnimy w:procese zmian obiegu dokumentacji w zekresie relizowanych obowiązków (udział w wykonywaniu instrukcji obiegu dokumentów księgowych, polityce rachunkowoci i procdur wewnętrznych, wnioskowanie w nich zmian); Glówny księgowy - szef finansów 24. Czy oferła pracy jest ofertg pra ty tymczasowejw rozumieniu rł. 19g ustawy (zgla. zanQ przez agencję zatrudnienia):
Data publikacji: 2019-01-08
Lokalizacja: Powidz (wielkopolskie)
Pracodawca: JEDNOSTKA WOJSKOWA- Baza Lotnictwa Transportowego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:WITKOWSKA 8, 62-430 Powidz, powiat: słupecki, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1.Kiownik Sekcji odpowiada za:1) Nadzorowanie dokonywania wydatków przez koordynatorówposiadajęcych odpowednie upowżnienia;2)Odpowiedzialność za właścwe ewdencjonowanie rozrachunków w sposób umożliwiający ich terminową reaiizację i dochodzenie;3)Nadzór nad wstępnym wprowadzanlem zobowłęzań oraz Sporzędzanymi plikami do przelewu;4)Zapewnenie właściwgo kwalifikowania wpływów na dochody budżetowe,5) Monitorowanie sporządzanych zestawień informacyjnych za OG 2303 w zakresie wsparcia udzielonego wojskom obcym na terenie kraju (HNS);6) nadzór nad przectiowywanlem na rachunkach bankowych wadiów i zabezpieczeń umownych, prowadzane w przypadku takiej konieczności odrębnej ewidencji;7)zgodność pliku JPK z deklaracją podatku VAT 7;8) odpowedzialność za zgodność rejestrów należności i zobowiązań z operacjami zapiaanymi w ZWSI RON;9)Sprawdznie kompletności dowodów księgowych stanowiącychpodstawę do dokonnia wydatku;10)Nadzór nad dokonywaniem przelewów oraz kompletowaniem wyciągów bankowych;11) Udział w opracawaniu oraz aktualizacji instrukcji obegu dokumentów księgowych, polityki rachunkowocl oraz procedur wewnętrznych w zakrasie zadań realzowanych przez sekcję rachunków i rozliczeń;12)nadzór nad sporządzanlem zaświdczeń dotyczących podatku akcyzowego;13) nadzór i odpowiedzialność w zakresie sporzqdzania deklaracji VAT-7;14) umiejętność zastąpienia pracowników kierowanej sekcji w razie ich neobecności,15) odpowiadzialność i nadzór nad sporządzaniem sprawozdań RB-N oraz Rb- Z w SI SFINKS:16) nadzór nad rozliczaniem krajowych podróży slużbawych;17) nadzór nad razliczaniem zagrancznych podrży służbowych:18) nadzór nad prawdłowością naliczeń dia osób wezwanych do WKU:19) nadzór nad sporządzaniem deklaracji podatkowej PIT- BC w zakreie nleżności osób wezwanyeh.2.Do obowięzków Kierownika Sekcji należy:1) Zabezpieczenie w zasilania na środki budżetowe w sposóbzapewniejący pokrycie zobowiązań oddziału gapadarczego:2) wyznaczanie zastępstw w przypadku nieobecoości podległych pracowników z zachowaniem cięglości fnkcjonowania sekcji3) Weryfikacja wykonanych obowązków i zadań przez podległych pracowników4)Odpowiedzialność za sporządzanie rocznego hrmonogramuwydatków oraz jego aktualicację;5) Wykonywanie kantroli nstępczej (na zasadzie kontroli wewnętrznej) w zakresie realizacji rachunków i i prowadzenia rozliczeń;8) Bieżąca współpraca z sekcjami PGK w zakreeie cięgłej analizy reallzacji planu wydatków na każdym etaple w celu wyeliminownia przekroczeń i zagrozeń w zakresie braku planu finansowego oraz przygotowanie infomacjl w tym zakresie głównemu księgowemu;7) Podpisywanie dyspozycji bankowych w cel realzacji zleceń płatniczych w zakresie rachunków bankowych w ramach kolumriy Il:8)Elektryczne podpisywania dokumantw w zakresie środkówbudżetowych w systems TREZOR w kolumnia II;9) Podpaywanie zawiadczeń na hotele:10) Sprawdzanie raportów kasowych w zakresie dochodów budżetowych;11) wykonywanie i proadzenie niezbędnej korespondencji dotyczącej określonych powyzej obowlęzków;12) znajomoś instrukcji obiegu dokumentw księgowych (udział w wykonywaniu instrukcji obiegu dokumntów księgowych oraz innych dokumemów wewętrznych - wnioskowania w nim zmian, udzielanie wyjaśnień na temat obiagu dokumentów, egzekwowanie ustalonego obiegu dokumentów, kontrola i weryfikacja obiegu poszczególych dokumentów, sprawdzanle poprawnoci dzałania poszczególnych etapów obiegu w zakresle sekcji rachunków i rozliczeń};13)systematyczne studiawanie przepisów finansowych, podwyższane swoich kwalflkacji zawodowych, brania udziału w szkoleniach fachowych oraz współpracowanie z pozostałymi pracownkami Pionu Głównego Kslęgowego w celu oeięgnięcia jak na]lepszych wynikw oraz wyeliminowania nieprawidłowościi3. Kierownik Sekcjii jest uprawniony do:1) zgłaszania w formie ustnaj lub plsemnej wszelkich nieprawidłowości i odstępstw od zakresu obowiązków;2) odma wykonania polecenia przełożonego, kłóre naraziłoby panią na odpowiedziafność karną i dyscyplinamą;3)w razie ujawnienia niezgodnoci na otrzymnanym dokumencie zwrócić właściwemu rzeczowo precownikowl w celu uzupełnienia.4. Kierownik Sekcji współuczstnimy w:procese zmian obiegu dokumentacji w zekresie relizowanych obowiązków (udział w wykonywaniu instrukcji obiegu dokumentów księgowych, polityce rachunkowoci i procdur wewnętrznych, wnioskowanie w nich zmian); Glówny księgowy - szef finansów 24. Czy oferła pracy jest ofertg pra ty tymczasowejw rozumieniu rł. 19g ustawy (zgla. zanQ przez agencję zatrudnienia):
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 840 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
rozpoczęcie pracy po zakończonej procedurze rekrutacyjnej oraz przedstawieniu badań lekarskich
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
KIEROWNIK SEKCJI (SEKCJA RACHUNKÓW I ROZLICZEŃ PIONU GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Powidz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: słupecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Powidz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw statystyki, finansów i ubezpieczeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 840 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie zawodowe 4 lata - MILE WIDZIANErozpoczęcie pracy po zakończonej procedurze rekrutacyjnej oraz przedstawieniu badań lekarskichKONTAK Z PRACODAWCĄ:CV + LIST MOTYWACYJNY PRZESYŁANY NA ADRES SIEDZIBY FIRMY + OŚWIADCZENIE DOT. ZGODY NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI:Zgodnie z art. 13 ust.1-2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.: w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) -dalej RODO informuję, że:1. Administratorem Danych Ogobowych jest Dowódca 33. Bazy Lotnictwa Transportowego z siedzibą: 62-430 Powidz , ul. Witkowska 8, REGON 380730244.2.Inspektor Ochrony Oanych OsobowychW sprawach związanych z ochroną danych osobowych oraz realizacją Pani/Pana praw należy kontaktować się z lnspektorem Ochrony Danych Osobowych (stanowisko nieetatowy inspektor ochrony danych osobowych) telefonicznie: 261 544323 lub pisemnie na adres siedziby.3. Cele i podstawy przetwarzaniaPani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzania rekrutacji na stanowisko pracy na jakie złożone będą dokumenty rekrutacyjne. W przypadku woli wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych w przyszłych rekrutacjach obowiązuje Panią/Pana pisemna zgoda.4. Prawo do odwołania zgody na przetwarzanie danychW każdym czasie przysługuje Pani/Panu prawo do odwołania udzielanej dobrowolnie i świadomie zgody na przetwarzanie danych osobowych. Odwołanie następuje w formie pisemnej poprzez złożenie oświadczenia Administratorowi Danych lub osobie upoważnionej do przetwarzania danych.5. Okres przechowywania Pani/Pana danych osobowychDane osobowe będą przechowywane w formie umożliwiającej identyfikację osoby, której dare dotyczą, przez okres nie dłuższy, niż jest to niezbędne do celów, w których dane te są przetwarzane.
Nazwa pracodawcy: JEDNOSTKA WOJSKOWA- Baza Lotnictwa Transportowego
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupcy
Adres pracodawcy:
WITKOWSKA 8, 62-430 Powidz, powiat: słupecki, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV + LIST MOTYWACYJNY PRZESYŁANY NA ADRES SIEDZIBY FIRMY + OŚWIADCZENIE DOT. ZGODY NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI:Zgodnie z art. 13 ust.1-2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.: w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) -dalej RODO informuję, że:1. Administratorem Danych Ogobowych jest Dowódca 33. Bazy Lotnictwa Transportowego z siedzibą: 62-430 Powidz , ul. Witkowska 8, REGON 380730244.2.Inspektor Ochrony Oanych OsobowychW sprawach związanych z ochroną danych osobowych oraz realizacją Pani/Pana praw należy kontaktować się z lnspektorem Ochrony Danych Osobowych (stanowisko nieetatowy inspektor ochrony danych osobowych) telefonicznie: 261 544323 lub pisemnie na adres siedziby.3. Cele i podstawy przetwarzaniaPani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzania rekrutacji na stanowisko pracy na jakie złożone będą dokumenty rekrutacyjne. W przypadku woli wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych w przyszłych rekrutacjach obowiązuje Panią/Pana pisemna zgoda.4. Prawo do odwołania zgody na przetwarzanie danychW każdym czasie przysługuje Pani/Panu prawo do odwołania udzielanej dobrowolnie i świadomie zgody na przetwarzanie danych osobowych. Odwołanie następuje w formie pisemnej poprzez złożenie oświadczenia Administratorowi Danych lub osobie upoważnionej do przetwarzania danych.5. Okres przechowywania Pani/Pana danych osobowychDane osobowe będą przechowywane w formie umożliwiającej identyfikację osoby, której dare dotyczą, przez okres nie dłuższy, niż jest to niezbędne do celów, w których dane te są przetwarzane.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, inny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: słupecki
Gmina pracodawcy: Powidz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Powidz
Ulica pracodawcy: WITKOWSKA
Numer budynku pracodawcy: 8
Profil działalności pracodawcy: Obrona narodowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupcy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw statystyki, finansów i ubezpieczeń
Data dodania oferty pracy: 08.01.2019
Oferta pracy ważna do: 04.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 08.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 08.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sprzatanie klatek schodowych
Prosperity Kamil Majczak - 2016-04-11 - Sopot (pomorskie)
-
HORTUS MICHAŁ LEWANDOWSKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-10 - Zamość (kujawsko-pomorskie)
-UTRZYMANIE RUCHU MASZYN NA BUDOWACH Z WYKORZYSTANIEM SERWISU WEWNĘTRZNEGO FIRMY,ZAKUP MASZYN ORAZ URZĄDZEŃ WG ZAPOTRZEBOWANIA,LOGISTYKA ZAPLECZA TECHNICZNEGO NA PODLEGŁYCH JEDNOSTKACH ORGANIZACYJNYCH,KONTROLA KOSZTÓW LOGISTYCZNYCH,NEGOCJACJE Z KONTRAHENTAMI,KIEROWANIE ZESPOŁEM PRACOWNIKÓW,LOGISTYKA TRANSPORTÓW PONADGABARYTOWYCH W OBROCIE WEWNĘTRZNYM FIRMY
CZECHANOWICZ EKOLOGIA I ZIELEŃ SP. Z O.O - 2017-03-22 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Nadzór nad taborem transportowym pod kątem napraw serwisowych pracą kierowców, nadzór nad magazynem serwisowym. Praca w godz. 7.00-15.00
Mirosław Cabaj - 2018-01-22 - Skórzec (mazowieckie)
•profesjonalna obsługa Klienta przy ladzie mięsnej,•obsługa krajalnicy oraz pieca do wypieku pieczywa,•dbałość o prawidłową jakość ekspozycji towarów,•dbanie o czystość na ladzie mięsnej.[Praca na czas określony] : 6 miesięcy, potem przedłużenie
H 500 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ P 500 SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2019-01-15 - Białe Błota (kujawsko-pomorskie)
- obsługa traka
kontakt przez PUP - 2016-05-02 - Żywiec (śląskie)
- zarządzanie (przyjmowanie, ewidencja, przechowywanie, użytkowanie dystrybucja, obsługiwanie, rotacja i zbywanie) sprzętem wyszkolenia, K-O, utworami plastycznymi, formularzami branżowymi i drukami, tabliczkami i kartami tożsamości, opaskami Czerwonego Krzyża, odznakami wojskowymi, a także nadzorowanie tych procesów i prowadzenie systemowej działalności kontrolno-rozliczeniowej w tym zakresie; - prowadzenie analizy potrzeb i utrzymania normatywnych zapasów, uaktualnienie ewidencji i wykonywanie sprawozdań w zakresie sprzętu wyszkolenia, K-O, utworów plastycznych, formularzy branżowych, druków oraz wws; - prowadzenie ewidencji w służbie z wykorzystaniem funkcjonalnych systemów informatycznych, w tym wykonywanie obowiązujących sprawozdań; - udział w planowaniu rzeczowo-finansowym (rocznym i wieloletnim), opracowywanie dokumentów planistyczno-sprawozdawczych do planowania rzeczowo-finansowego (rocznego i średniookresowego); - uczestniczenie w procesie utrzymania i modernizacji infrastruktury magazynowej w Składach przechowujących sprzęt wyszkolenia, K-O, utwory plastyczne, formularze branżowe i druki, wws, tabliczki i karty tożsamości, opaski Czerwonego Krzyża oraz odznaki wojskowe; - nadzór nad właściwym wykorzystaniem bazy magazynowej; - współuczestniczenie w planowaniu i nadzorowaniu przekazywania do Agencji Mienia Wojskowego sprzętu wyszkolenia (w tym sportowego), K-O i utworów plastycznych; - nadzorowanie przeklasyfikowania oraz wybrakowania sprzętu K-O w Składach Bazy oraz WOG/OG w rejonie odpowiedzialności Bazy; - organizowanie oraz nadzorowanie przyjmowania sprzętu wyszkolenia i K-O do Składów Bazy; - udział w opracowywaniu planów rozśrodkowania i ewakuacji sprzętu wyszkolenia i K-O w Składach Bazy; - stosowanie JIM w rejonie odpowiedzialności w systemach zaopatrywania, obsługowo-naprawczym oraz systemach ewidencyjno-sprawozdawczych, zgodnie z wytycznym gestorów SpW oraz organizatora systemu w resorcie obrony narodowej; - organizacja i prowadzenie szkolenia osób funkcyjnych odpowiedzialnych za gospodarkę sprzętem wyszkolenia, K-O, utworami plastycznymi, formularzami branżowymi i drukami, wws, tabliczkami i kartami tożsamości, opaskami Czerwonego Krzyża, odznakami wojskowymi w jednostkach organizacyjnych podległych Komendantowi Bazy. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 261 651 055.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2016-08-19 - Wrocław (dolnośląskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-02-28 - Zakopane (małopolskie)
opieka nad dzieckiem z orzeczeniem o niepełnosprawności podczas lekcji i przerw
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 2 Z ODDZIAŁAMI DWUJĘZYCZNYMI IM. KRÓLOWEJ JADWIGI W DZIAŁDOWIE - 2018-09-06 - Działdowo (warmińsko-mazurskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Warszawa (mazowieckie)
Doświadczenie zawodowe.
"POD TELEGRAFEM" S. A. w Kielcach - 2016-04-20 - Kielce (świętokrzyskie)
Zarządzanie zespołem specjalistów, planowanie strategi i rozwoju zespołu, odpowiedzialność za rezultaty zespołu, rozwój, realizację i optymalizację mobilnych działań marketingowych IG
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Kraków (małopolskie)
Nadzorowanie projektowania iprodukcji sprzętu, organizacja projektowania urządzeń, organizacja montazu urządzeń technologicznych, budowa i rozwój łańcuchów dostaw, organizacja zaopatrzenia w elementy OEM, certfikacja urządzeń
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Jasionka (podkarpackie)
prowadzenie budów
IRMARK Sp. z o.o. - 2017-11-08 - Grabówiec (mazowieckie)
TRANSPORT TOWARÓW - UNIA EUROPEJSKA
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Niedźwiednik (dolnośląskie)
Praca związana z wykonywanym zawodem
kontakt przez PUP - 2016-08-30 - Działdowo (warmińsko-mazurskie)
Koordynacja podległych pracowników.Realizacja złożonych zamówień i planów produkcyjnych.
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Kutno (łódzkie)
ustalanie prawa do świadczeń emerytalno-rentowych zgodnie z ustawą i przepisami wykonawczymi w sprawie zaopatrzenia emerytalnego żołnierzy zawodowych i ich rodzin; prowadzenie teczek emerytalnych, wykonywanie prac administracyjno-biurowych;
Wojskowe Biuro Emerytalne w Lublinie - 2018-03-23 - Lublin (lubelskie)
Przygotowywanie posiłków dla wychowanków internatu (11 osób, podwieczorek i kolacja).
Zespół Szkół Nr 2 w Sępólnie Krajeńskim - 2018-10-15 - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
Magazynier, przygotowanie towaru pod zamówienia klienta.Praca od pon-pt w godz.8-16.Wysokość wynagrodzenia 2.800 zł brutto + premia.
AMICUS STANISŁAW MAZUREK - 2018-06-07 - Kanie (mazowieckie)
Analiza finansowa w dziale produkcji - schematy, wyliczenia, odbiór próbek tkanin, ścisłe raporty w języku arabskim dla zarządu
kontakt przez PUP - 2017-05-16 - Rzgów (łódzkie)
Drobne naprawy, konserwacje, usterki, itp.
kontakt przez PUP - 2018-09-25 - Zabrze (śląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-04-11 - Warszawa (mazowieckie)
Kierowanie podległym zespołem, zarządzanie magazynem - przyjęcia dostawy, wywózki + prawidłowy obieg dokumentów
Novator Spółka Jawna Rajchel & Jelonkiewicz - 2017-06-09 - Kazimierza Wielka (świętokrzyskie)
Sortowanie , zamrażanie owoców , obsługa maszyn i urządzeń na linii produkcyjnej.
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Strzyżewice (lubelskie)
Prace porządkowe powierzchni handlowych
Panel Serwis spółka z o.o - 2016-07-25 - Kłodzko (dolnośląskie)
Koordynacja prac na budowach, rozwiązywanie problemów technicznych, dobór urządzeń oraz logistyka dostaw. Praca na terenie Polski oraz możliwość delegacji do Rosji i Ukrainy od poniedziałku do piatku.
ECOPOMP SP. Z O. O. - 2016-06-17 - Bielsko-Biała (śląskie)
pomocniczy robotnik budowlany
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Jasiorówka (mazowieckie)
wg.zawodu
ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH PIOTR LUBOWIDZKI - 2018-08-08 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
nadzór nad działem technicznycm,określenie zakresu prac remontowych nadzór, weryfikacja robót budowlanych
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Kraków (małopolskie)