KIEROWNIK SKLEPU (MAŁOMICE) Małomice oferta pracy ABZ INVESTMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: KIEROWNIK SKLEPU (MAŁOMICE)
Wynagrodzenie: od 4 900 PLN
Zakres obowiązków: Zarządzanie podległymi pracownikami, dbanie o relacje i komunikację w zespole, zapewnienie dostępności produktów oraz minimalizacja strat, realizacja celów sprzedażowych, reprezentowanie firmy wobec klientów i dostawców.
Data publikacji: 2020-07-02
Lokalizacja: Małomice (lubuskie)
Pracodawca: ABZ INVESTMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Małynicza 5, 67-320 Małomice, powiat: żagański, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zarządzanie podległymi pracownikami, dbanie o relacje i komunikację w zespole, zapewnienie dostępności produktów oraz minimalizacja strat, realizacja celów sprzedażowych, reprezentowanie firmy wobec klientów i dostawców.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|2
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 900 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Praca w godzinach 6-14, 14-22.Umowa na okres próbny lub umowa zlecenie 3 m-ce z możliwością przedłużenia w ramach umowy o pracę.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK SKLEPU (MAŁOMICE)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Małomice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 08
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: żagański
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0810
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Małomice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik sklepu / supermarketu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.07.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, brak
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane co najmniej roczne doświadczenie na podobnym stanowisku, umiejętność zarządzania personelem, mile widziana książeczka do celów sanitarno - epidemiologicznych.
Nazwa pracodawcy:
ABZ INVESTMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 9241907901
danePracodawcy_regon: 36584342500000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Żaganiu
Adres pracodawcy:
Małynicza 5, 67-320 Małomice, powiat: żagański, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt telefoniczny lub mailowy w celu ustalenia terminu spotkania. Na spotkanie z pracodawcą należy zgłosić się z otrzymanym skierowaniem do pracy oraz dokumentami aplikacyjnymi.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 08
Powiat pracodawcy: żagański
danePracodawcy_kodPowiatu: 0810
Gmina pracodawcy: Małomice
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Małomice
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0988514
Ulica pracodawcy: Małynicza
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Żaganiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|142004
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik sklepu / supermarketu
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 02.07.2020
Oferta pracy ważna do: 01.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 02.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 02.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f69325d6aef60cd8d691dd4c39425ca9
Podobne oferty pracy
zapewnienie przepływu informacji i dokumentów wewnątrz przedsiębiorstwa, planowanie i kontrolowanie kosztów funkcjonowania biura
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Piaseczno (mazowieckie)
prowadzenie kampanii reklamowej, wymiar czasu pracy 75h/m-c
kontakt przez PUP - 2019-11-05 - Kraków (małopolskie)
Zakładanie i prowadzenie doświadczeń polowychOrganizowanie i koordynowanie przebiegu prac agrotechnicznych i badawczych w sposób zapewniający terminową i rzetelną realizację wymagań określonych w metodykach badańPlanowanie i kontrolowanie efektywności stosowanych zabiegów agrotechnicznych, spoza metodyki badańSystematyczna dokumentacja ,analiza i raportowanie danych związanych z prowadzonymi doświadczeniamiUczestniczenie w procesie przygotowania i realizacji zamówień publicznych związanych z prowadzonymi badaniamiUczestniczenie w składaniu wniosków o dopłatyAdministrowanie powierzonym mieniemBudowanie i rozwijanie trwałych relacji ze zleceniodawcami badań, ośrodkami naukowymi, czy opiniotwórczymiPopularyzowanie wyników doświadczeń poprzez uczestniczenie w organizowaniu imprez promocyjnych, publikacji wyników itp.Praca od godz.7 do 15.W okresie intensywnych prac polowych może okresowo zachodzić konieczność pracy po godzinachWymagane dokumenty: CV, list motywacyjnyProsimy o zawarcie w CV klauzuli : Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę Uniwersytet Technologiczno- Przyrodniczy w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.Termin składania dokumentów do 24.05.2019 roku.
Uniwersytet Technologiczno - Przyrodniczy Rolniczy Zakład Doświadczalny Minikowo - 2019-05-10 - Minikowo (kujawsko-pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Suraż (podlaskie)
•realizacja planów sprzedażowych•nawiązywanie bezpośrednich kontaktów handlowych oraz obsługa firm•prowadzenie rozmów handlowych z Klientami•badanie i analiza potencjału rynku•przygotowywanie ofert i umów oraz obsługa posprzedażowa Klientów myjni samochodowej•rekrutacja pracowników do myjni•nadzór nad podległymi pracownikami
PE Inwestycje Sp. z o.o. - 2017-07-04 - Lubin (dolnośląskie)
pomoc administracyjno-biurowa
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Miechów (małopolskie)
Pełnienie obowiązków kierowniki budowy w zakresie budownictwa drogowego.
USŁUGI TRANSPORTOWE ADAM CHLECHOWICZ - 2017-03-01 - Kiełpino (pomorskie)
Sprzatanie z powierzchni płaskich, mycie, wycieranie kurzy, mycie okien, konserwacja stali nierdzewnej
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Sieradz (łódzkie)
pakowanie elementów drewnianych (elementy od łóżek dziecięcych i dla dorosłych - waga max. do 30 kg)
LUKDOM Łukasz Kuczmarski - 2020-05-13 - Rudzienice (warmińsko-mazurskie)
delegowanie zadan, rozliczanie efeektow pracy zespolu, praca w branży finansowej - pożyczki gotowkowe, praca na terenie Limanowej i powiatu limanowskiego
Profi Credit Spółka Akcyjna - 2016-07-05 - Limanowa (małopolskie)
Pomoc kuchenna
ALDONA DUDEK - 2019-05-17 - Goleniów (zachodniopomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Brudnice (mazowieckie)
wykształcenie średnie techniczne, absolwent lub student inżynierii środowiska, mile widziane doświadczenie, mile widziane uprawnienia, prawo jazdy kat B, samodzielność, kreatywność, dobra organizacja pracy.Zakres obowiązków: przygotowywanie obmiarów do wyceny ofert, obsługa dokumentacji technicznej i projektowej, przygotowywanie dokumentacji odbiorowej, przygotowawczej; nanoszenie zmian w projektach
ROSMOSIS- Wawrzyniak sp. z o.o. - 2016-03-18 - Perzyce (wielkopolskie)
obsluga fermy drobiu brojlera kurzego
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Radzanów (mazowieckie)
doświadczenie, zaawansowana znajomość pakietu MS Office oraz programu Subiekt GT, kreatywność, umiejętność kierowania zespołem, umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji
Elizab Stal Sp. z o.o. - 2016-02-29 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Monitorowanie rynki i działań konkurencjiAnalizowanie potrzeb klientówUtrzymywanie kontaktu z dostawcami, podwykonawcamiZarządzanie pracą personelu i dbanie o jakość obsługi klientaUstalanie grafiku pracy zespołuNadzorowanie poziomu stanu magazynowego i zakupówKontrola spełniania norm zewnętrznych i wewnętrznychDbałość o atmosferę i wystrój restauracjiZałatwianie formalności związanych z prowadzeniem lokaluRealizowanie założeń budżetowychPrzeprowadzanie szkoleń dla pracownikówRekrutacja nowych pracownikówTworzenie i nadzór promocjiOdpowiedzialność za przestrzeganie przepisów bhp i ppoż.sprawowanie kontroli nad zgodnością polityki personalnej z prawem pracy
Joanna Chrzanowska-Dyduch Locomotiva - 2020-06-22 - Lublin (lubelskie)
Kompleksowa obsługa nieruchomości w zakresie remontów i konserwacji,Prowadzenie nadzoru nad remontami budowlanymi w powierzonych nieruchomościach,Opracowywanie potrzeb remontowych dla nieruchomości,Prowadzenie dokumentacji dla powierzonych nieruchomości zgodnie z prawem i umowami,Przygotowywanie materiałów przetargowych na wykonanie remontów, uczestnictwo w przetargach,Współpraca z Urzędem Dozoru Technicznego, PINB oraz innymi instytucjami,Organizacja i udział w zebraniach Wspólnot Mieszkaniowych i spotkaniach z Klientami,Realizacja umów zawartych z Klientami w zakresie technicznym,Koordynowanie działań w zakresie obsługi technicznej.Okres próbny 3 miesiące, godziny pracy: 8.00- 16.00Pracodawca oferuje:Możliwości rozwoju zawodowego w rozwijającej się firmie,Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,Pakiet prywatnej opieki medycznej.Wstępnie kontakt telefoniczny z pracodawcą
Zespół Zarządców Nieruchomości Sp. Z o. o. - 2017-07-20 - Słupsk (pomorskie)
Prowadzenie zmian w restauracji. Kontrolowanie kosztów sprzedaży. Kontrolowanie właściwego poziomu zapasów i dbanie o dostępność produktów. Motywacja i docenianie pracowników, aby osiągali jak najlepsze wyniki. Analiza wyników oraz wybranych kategorii kosztowych, związanych z produktami oraz prawidłowym funkcjonowaniem restauracji.Praca w godz.: 6-02, praca w dni wolne, ruch ciągły. Pzewidywany okres wykonywania pracy: 3 lata. Miejsce wykonywania pracy: Wrocław, pl. Grunwaldzki 25-27 oraz inne lokalizacje wskazane przez Amrest Sp. z o.o.
kontakt przez PUP - 2020-02-03 - Wrocław (dolnośląskie)
kierowanie robotami; praca w godzinach od 07:00 do 15:00 na terenie całej Polski
Ruciński Mariusz "ELEKTRO- MONT" Zakład Wielobranżowy - 2019-02-08 - Stargard (zachodniopomorskie)
DBANIE O TEREN ZIELONY WOKÓŁ BUDYNKÓW FIRMY ORAZ NAPRAWY BIEŻĄCE W BUDYNKU USŁUGOWYM I BIUROWYM NALEŻĄCYM DO FIRMY
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe KINGA-SERWIS - 2016-03-31 - Polkowice (dolnośląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-07-12 - Szczyrzyc (małopolskie)
zgodny z pełnioną funkcją
Sklep Wielobranżowy K.Gajos, M.Gajos s.c. - 2020-04-16 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)
obsługa kelnerska
Grzegorz Ostrowski " TITTY TWISTER " - 2020-05-20 - Mrzeżyno (zachodniopomorskie)
-
Drukarnia Color-Print Sp.j. Maria Cicherska, Patrycja Śliwińska - 2016-07-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa programu komputerowego, obsługa kasy fiskalnej, nadzorowanie realizacji bieżących obowiązków w sklepie
Spółdzielnia Turystyczno-Handlowa Pilsko - 2015-12-01 - Jeleśnia (śląskie)
Bieżąca organizacja pracy zespołu budowy, zarządzanie realizowanymi pracami, planowanie robót
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-MOSTOWYCH sp. z o.o. - 2017-05-09 - Hrubieszów (lubelskie)
Koordynowanie i nadzorowanie pracy działu logistyki, tworzenie i realizowanie planów sprzedaży, kształtowanie relacji z klientam, przygotowywanie zestawień na potrzeby przełożonych, kontrolowanie magazynu towarów, obsługa kontrahentów.
kontakt przez PUP - 2020-06-09 - Zduńska Wola (łódzkie)
koordynacja, nadzór i rozdział prac, planowanie oraz analiza możliwości wykonywanych prac
P.H.U. TELSAT - 2019-04-10 - Gryfice (zachodniopomorskie)
NADZÓR NAD PROJEKTEM SPÓŁKI W SFERZE DOKUMENTACJI, PROWADZENIE ROZMÓW Z INWESTOREM I Z URZĘDAMI ADMINISTRACJI, PRACA W DELEGACJI, TWORZENIE RAPORTÓW I DOKUMENTACJI, PROJEKTÓW NA POTRZEBY ZARZĄDU ORAZ PARTNERÓW BIZNESOWYCH, WYJAZDY CYKLICZNE DO PARTNERA STRATEGICZNEGO NA TAJWAN - SKŁADANIE RAPORTÓW Z POSTĘPÓW PRAC
kontakt przez PUP - 2020-01-10 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Przyjmowanie i wydawanie towarów z magazynu.
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Płock (mazowieckie)