KIEROWNIK MYJNI SAMOCHODOWEJ DLA SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH (TIR) Lubin oferta pracy PE Inwestycje Sp. z o.o.
Stanowisko: KIEROWNIK MYJNI SAMOCHODOWEJ DLA SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH (TIR)
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: •realizacja planów sprzedażowych•nawiązywanie bezpośrednich kontaktów handlowych oraz obsługa firm•prowadzenie rozmów handlowych z Klientami•badanie i analiza potencjału rynku•przygotowywanie ofert i umów oraz obsługa posprzedażowa Klientów myjni samochodowej•rekrutacja pracowników do myjni•nadzór nad podległymi pracownikami
Data publikacji: 2017-07-04
Lokalizacja: Lubin (dolnośląskie)
Pracodawca: PE Inwestycje Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Marii Skłodowskiej-Curie 177A, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
•realizacja planów sprzedażowych•nawiązywanie bezpośrednich kontaktów handlowych oraz obsługa firm•prowadzenie rozmów handlowych z Klientami•badanie i analiza potencjału rynku•przygotowywanie ofert i umów oraz obsługa posprzedażowa Klientów myjni samochodowej•rekrutacja pracowników do myjni•nadzór nad podległymi pracownikami
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska:
KIEROWNIK MYJNI SAMOCHODOWEJ DLA SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH (TIR)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: operator myjni
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała, praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : •doskonała organizacja pracy własnej•umiejętność kształtowania dobrych relacji z Klientami•systematyczność, komunikatywność•chęć nauki, pracy i rozwoju•dyspozycyjność•poparte sukcesami, minimum 2-letnie doświadczenie w sprzedaży usług B2B lub prowadzeniu myjni samochodowej•prawo jazdy kat. B
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: PE Inwestycje Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Adres pracodawcy:
Bukowńska 24a/65, 02-703 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Bukowńska
Numer budynku pracodawcy: 24a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: operator myjni
Data dodania oferty pracy: 04.07.2017
Oferta pracy ważna do: 18.07.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 04.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 04.07.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Umiejętność posługiwania się profesjonalnymi programami komputerowymi, umiejętnosć organizacji pracy podległych pracowników
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. - 2017-11-23 - Międzyrzecz (lubuskie)
Ochrona fizyczna mienia.
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Legnica (dolnośląskie)
kierowanie placówką handlową branży spożywczo-przemysłowej, zamawianie towaru,rozliczanie kas ,obsługa komputera,kierowanie podległym personelem. Praca na dwie zmiany między godzinami 6:00-20:00
"Społem" Powszechna Spółdzielnia Spożywców - 2016-10-11 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
zarządzanie operacjami sklepowymi,zarządzanie podległym zespołem,praca na terenie całego sklepu
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Zambrów (podlaskie)
nadzór nad prawidłową realizacją procesów magazynowych, współpraca z innymi działami w firmie, planowanie i nadzór nad stanami magazynowymi, forma kontaktu e-mail:praca (at) indrol.pl w tytule wiadomości proszę wpisać nr ref.18/01RKM
INDROL SP. Z O.O. SP. KOMANDYTOWA - 2018-01-24 - Rostarzewo (wielkopolskie)
Zamawianie towaru, aktualizacja cen, zwroty towarów, reklamacje, wykładanie towaru. Pierwsza umowa na okres próbny.
AMETYSTA Sp. z o.o. - 2017-06-02 - Bolesławiec (dolnośląskie)
kierowanie całokształtem spraw administracyjnych; przygotowywanie i prowadzenie prac inwestycyjnych i remontowych; prowadzenie inwestycji inwestycyjnej, remontowej i konserwatorskich; prowadzenie kart osobistego wyposażenia pracowników; kierowanie zaopatrzeniem materiałowym i środkami BHP; przygotowywanie umów na zakup usług; organizacja pracy podległych pracowników; nadzór nad utrzymaniem w należytym stanie dróg ewakuacyjnych, obiektów i ich otoczenia
MUZEUM ETNOGRAFICZNE W ZIELONEJ GÓRZE Z SIEDZIBĄ W OCHLI - 2016-06-21 - Zielona Góra (lubuskie)
obsługa klienta w sklepie mięsnym, wykładanie towaru
"NIEWIEŚCIN" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-12-21 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie czynności administratora obiektu w tym: gospodarowanie sprzętem kwaterunkowym, żywnościowym, radiowo- telewizyjnym, przedmiotami umundurowania oraz innym sprzętem stanowiącym wyposażenie pokoi, prowadzenie ewidencji wyposażenia pokoi, prowadzenia ewidencji osób tymczasowo zakwaterowanych w pokojach, kwaterowania nowo przyjmowanych osób, realizowanie obowiązku pobierania opłat klimatycznych, wystawianie faktur za odpłatny pobyt w pokojach gościnnych i internatowych, przypisywanie wpływów z opłat za korzystanie z pokoi gościnnych i internatowych w układzie zadaniowym, tj. na zadania, podzadania, działania, prowadzenie postepowań związanych z windykacją należności za nie dokonanie terminowych opłat za pokoje gościnne i internatowe, podejmowanie przedsięwzięć mających na celu zapobieganie powstawaniu szkód w mieniu, sprawowanie nadzoru nad stanem użytkowo technicznym i sanitarno-higienicznym obiektów, urządzeń i pomieszczeń oraz sprzętem w budynkach i terenie przyległym, właściwe i racjonalne planowanie wykorzystania pomieszczeń mieszkalnych w przypadku kwaterowania słuchaczy kursów oraz uczestników szkoleń specjalistycznych realizowanych w Ośrodku, składanie zapotrzebowań na zakup sprzętu, materiałów i pojazdów niezbędnych do funkcjonowania obiektu, realizowanie zaopatrzenia obiektu w środki czystości, wymianę pościeli itp., prowadzenie pojazdów służbowych, prowadzenie korespondencji w zakresie działalności pokoi gościnnych i internatowych, sporządzanie danych do sprawozdań, meldunków w zakresie funkcjonowania pokoi gościnnych i internatowych w Mielnie, odbieranie i wydawanie osobom korzystającym z zakwaterowania przepustek, ręczników, kluczy do pokoi oraz innych pomieszczeń w obiekcie,odbieranie pokoi od wyjeżdżających osób wraz ze sprawdzeniem stanu ilościowego i jakościowego pozostawionego sprzętu (porównanie stanu ewidencyjnego sprzętu ze stanem faktycznym), prowadzenie dokumentacji wymaganej na recepcji w tym: dokumentów wymaganych do zakwaterowania słuchaczy, książek ewidencji, list, książek dotyczących zgłaszanych usterek, odnotowywanie pobytu osób korzystających z zakwaterowania na dokumentach wydanych przez stosowne komórki organizacyjne (delegacja, rozkaz wyjazdu itp.), czuwanie nad przestrzeganiem przez osób korzystających z zakwaterowania regulaminu i obowiązującego porządku, dbanie o racjonalne korzystanie z energii prowadzeniu dokumentacji związanej z utrzymaniem obiektu w należytym stanie technicznym, prowadzenie dokumentacji związanej z utrzymaniem obiektu w należytym stanie technicznym
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego - 2017-03-13 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Organizacja pracy mechaników, zaopatrzenie w części zamienne do samochodów ciężarowych i naczep.
kontakt przez PUP - 2017-12-08 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Kierowanie pracą w zakresie realizacji zaplanowanej produkcji:- Ustalanie z Szefem Produkcji planów wewnątrzwydziałowych,- Utrzymanie odpowiedniej jakości produkowanych wyrobów,- Kontrola zużycia surowców i materiałów niezbędnych do wykonywania planowanej produkcji;- Prowadzenie dokumentacji procesów produkcyjnych i nadzór nad jej obiegiem.
GRUPA INCO S.A. - 2017-07-20 - Susz (warmińsko-mazurskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-07-31 - Białystok (podlaskie)
tworzenie zamówień, zarządzanie personelem, prowadzenie marketu wg standardów firmy
DINO POLSKA S.A. - 2015-10-26 - Wschowa (lubuskie)
- organizowanie i monitorowanie pracy personelu- dbałość o właściwą, zgodną ze standardami ekspozycję towaru na terenie sklepu- determinacja, samodzielność i skuteczność w działaniu
ORYKS Sp z o.o. - 2017-06-23 - Starogard Gdański (pomorskie)
-
HORTUS MICHAŁ LEWANDOWSKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-14 - Zamość (kujawsko-pomorskie)
Hurtownia mat budowlanych, przyjmowanie i wydawanie towarów, obsługa dokumentów dostaw oraz wydań, fakturowanie, koordynowanie pracy podległych magazynierów
3W DYSTRYBUCJA BUDOWLANA S.A - 2016-12-20 - Łódź (łódzkie)
Nadzór nad wykonaniem i montażem konstrukcji stalowych
Biomech Zakład Budowy Urządzeń Ochrony Środowiska - 2016-07-15 - Rudka (wielkopolskie)
Praca na produkcji, dźwiganie, praca w wymuszonej pozycji stojącej, obsługa maszyn i urządzeń elektrycznych, praca 3-zmianowa (możliwy również system 4-brygadowy). Umowa o pracę tymczasową. Oferta dostępna w sali B, D, F. Kontakt z pracodawcą - osobisty lub e-mail: wroclaw (at) ottoworkforce.pl
OTTO Work Force Polska Sp. z o. o. - 2017-06-14 - Wrocław (dolnośląskie)
planowanie i kontrolowanie ksztów funkcjonowania biura, współpraca i zawieranie umów z kontrahentami, organizowanie i rozdzielanie pracy podległym pracownikom, praca w Krakowie + delegacje na terenie całego kraju
kontakt przez PUP - 2017-12-15 - Kraków (małopolskie)
Kontrola i nadzór nad pracownikami. Kontrola jakości przygotowanych posiłków, stanu czystości kuchni. Prowadzenie dokumentacji. Pomoc przyrekrutacji pracowników. Obsługa urządzeń kuchni. Kontrola zapasów.
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Gdańsk (pomorskie)
Przyjmowanie i realizacja zamówień oraz reklamacji, fakturowanie klientów krajowych i zagranicznych, utrzymywanie dobrych kontaktów z klientami, zakładanie nowych dłużników i wierzycieli, dbanie o wizerunek firmy. Wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące, min. 1 rok doświadczenia na stanowisku bezpośrednio związanym z obsługą klienta, dobra znajomość pakietu MS Office (znajomość SAP będzie atutem), łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych, umiejętność pracy w zespole, pod presją czasu, bardzo dobra organizacja pracy, biegła znajomość j. angielskiego.
PERFECT CONSULTING - 2017-02-24 - Kartoszyno (pomorskie)
NADZOROWANIE PRACY INNYCH PRACOWNIKÓW
PHU RITEX WALDEMAR MICHAŁOWSKI - 2016-05-23 - Polkowice (dolnośląskie)
Pomoc przy obłsudze maszyn stolarskich, przygotowanie towaru do transportu, kontrola jakości elementów.Miejsce pracy: Wrocław, ul. Krzywoustego Kontakt z pracodawcą: 605544335Sala D
INTAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-24 - Wrocław (dolnośląskie)
Kierowanie działem: obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Zielona Góra (lubuskie)
- nadzór nad prawidłowością działalności gospodarki magazynowej,- organizowanie pracy w sposób zapewniający pełne wykorzystanie czasu pracy,- osiąganie wysokiej wydajności i należytej jakości.
MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-21 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Zarządzanie restauracji, układaie grafików, utrzymywanie standardów obsługi na wysokim poziomie, prowadzneie gospodarki magazynowej, przygotowanie karty menu.
kontakt przez PUP - 2017-11-21 - Łódź (łódzkie)
przygotowywanie dań kuchni wietnamskiej
"HN INVEST" Sp. z o.o. - 2018-04-20 - Sosnowiec (śląskie)
wykształcenie średnie, prawo jazdy kat B.Zarządzanie grupą konsultantów finansowych, realizacja celów operacyjnych, praca w terenie.
Euro Providus S.A - 2017-07-14 - Krotoszyn (wielkopolskie)
dbałość o wygląd sklepu, zamawianie towaru, nadzór nad personelem,
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "MARKO" Marek Skrobot - 2015-12-02 - Piaseczno (mazowieckie)
nadzór nad pracownikami, przyjęcia oraz wydawanie materiałów zgodnie z terminem, nadzór nad prawidłową rejestracją dokumentów magazynowych, kontrola dostaw, gospodarowanie odpadami
REMONTOWA HYDROSTER SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-04 - Prabuty (pomorskie)