KIEROWNIK DS. DOŚWIADCZALNICTWA POLOWEGO Minikowo oferta pracy Uniwersytet Technologiczno - Przyrodniczy Rolniczy Zakład Doświadczalny Minikowo
Stanowisko: KIEROWNIK DS. DOŚWIADCZALNICTWA POLOWEGO
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Zakładanie i prowadzenie doświadczeń polowychOrganizowanie i koordynowanie przebiegu prac agrotechnicznych i badawczych w sposób zapewniający terminową i rzetelną realizację wymagań określonych w metodykach badańPlanowanie i kontrolowanie efektywności stosowanych zabiegów agrotechnicznych, spoza metodyki badańSystematyczna dokumentacja ,analiza i raportowanie danych związanych z prowadzonymi doświadczeniamiUczestniczenie w procesie przygotowania i realizacji zamówień publicznych związanych z prowadzonymi badaniamiUczestniczenie w składaniu wniosków o dopłatyAdministrowanie powierzonym mieniemBudowanie i rozwijanie trwałych relacji ze zleceniodawcami badań, ośrodkami naukowymi, czy opiniotwórczymiPopularyzowanie wyników doświadczeń poprzez uczestniczenie w organizowaniu imprez promocyjnych, publikacji wyników itp.Praca od godz.7 do 15.W okresie intensywnych prac polowych może okresowo zachodzić konieczność pracy po godzinachWymagane dokumenty: CV, list motywacyjnyProsimy o zawarcie w CV klauzuli : Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę Uniwersytet Technologiczno- Przyrodniczy w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.Termin składania dokumentów do 24.05.2019 roku.
Data publikacji: 2019-05-10
Lokalizacja: Minikowo (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Uniwersytet Technologiczno - Przyrodniczy Rolniczy Zakład Doświadczalny Minikowo
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:89-122 Minikowo, powiat: nakielski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakładanie i prowadzenie doświadczeń polowychOrganizowanie i koordynowanie przebiegu prac agrotechnicznych i badawczych w sposób zapewniający terminową i rzetelną realizację wymagań określonych w metodykach badańPlanowanie i kontrolowanie efektywności stosowanych zabiegów agrotechnicznych, spoza metodyki badańSystematyczna dokumentacja ,analiza i raportowanie danych związanych z prowadzonymi doświadczeniamiUczestniczenie w procesie przygotowania i realizacji zamówień publicznych związanych z prowadzonymi badaniamiUczestniczenie w składaniu wniosków o dopłatyAdministrowanie powierzonym mieniemBudowanie i rozwijanie trwałych relacji ze zleceniodawcami badań, ośrodkami naukowymi, czy opiniotwórczymiPopularyzowanie wyników doświadczeń poprzez uczestniczenie w organizowaniu imprez promocyjnych, publikacji wyników itp.Praca od godz.7 do 15.W okresie intensywnych prac polowych może okresowo zachodzić konieczność pracy po godzinachWymagane dokumenty: CV, list motywacyjnyProsimy o zawarcie w CV klauzuli : Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę Uniwersytet Technologiczno- Przyrodniczy w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.Termin składania dokumentów do 24.05.2019 roku.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Wynagrodzenie do uzgodnienia z pracodawcą
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK DS. DOŚWIADCZALNICTWA POLOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Minikowo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nakielski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nakło nad Notecią
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik gospodarstwa upraw polowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), rolnicze
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B*
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Znajomość zagadnień związanych z polową produkcją roślinnąUmiejętność organizowania i znajomość specyfiki prac polowychDoświadczenie w prowadzeniu badań polowychUmiejętności komunikacyjne i analityczneDyspozycyjnośćZdolności organizacyjneUmiejętności zarządzania czasemSamodzielności w działaniuOdpowiedzialność, terminowośćDobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietów biurowychPodstawowa znajomość zagadnień prawa pracy, planowania i rozliczania czasu pracyPożądane inne uprawnienia przydatne w prowadzeniu gospodarstwaPożądane doświadczenie na stanowisku kierowniczym
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy:
Uniwersytet Technologiczno - Przyrodniczy Rolniczy Zakład Doświadczalny Minikowo
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nakle nad Notecią
Adres pracodawcy:
Dąbrowskiego 46, 89-100 Nakło nad Notecią, powiat: nakielski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: nakielski
Gmina pracodawcy: Nakło nad Notecią
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nakło nad Notecią
Ulica pracodawcy: Dąbrowskiego
Numer budynku pracodawcy: 46
Nazwisko osoby zgłaszającej: Bogumił Szymański
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nakle nad Notecią
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik gospodarstwa upraw polowych
Data dodania oferty pracy: 10.05.2019
Oferta pracy ważna do: 24.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 10.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 10.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2c137bb224bc15d84f7e9a4dcc885bd8
Podobne oferty pracy
Kierowanie pracą działu organizacyjno-administracyjnego w sposób zapewniający jego sprawne funkcjonowanie i efektywną realizację powierzonych zadań. Sprawowanie bezpośredniego zwierzchnictwa nad pracownikami działu organizacyjno-administracyjnego, w tym m.in. ustalanie podziału zadań dla poszczególnych stanowisk pracy i szczegółowych zakresów czynności oraz dokonywanie ich okresowej oceny. Weryfikacja arkuszy organizacji pracy szkół i placówek oświatowych i aneksów do ww. arkuszy wraz z przygotowaniem tych dokumentów do zatwierdzenia. Prowadzenie, monitoring i ewaluacja działań związanych z realizacją strategii oświatowej miasta Tychy. Przygotowywanie projektów aktów prawa miejscowego (uchwał i zarządzeń) w zakresie spraw leżących w kompetencjach działu organizacyjno-administracyjnego. Rozpatrywanie skarg i wniosków dotyczących działalności podległych szkół i placówek oświatowych oraz działu organizacyjno-administracyjnego. Inicjowanie i prowadzenie działań mających na celu pozyskiwanie środków z funduszy unijnych na realizację projektów oświatowych. Opracowywanie sprawozdań, raportów, statystyk i analiz oraz opinii i odpowiedzi na wnioski i interpelacje radnych, dotyczących realizacji zadań oświatowych przez miasto Tychy. Przygotowywanie materiałów na posiedzenia komisji Rady Miasta Tychy i innych materiałów informacyjnych dla Prezydenta Miasta.
Miejskie Centrum Oświaty w Tychach - 2016-12-12 - Tychy (śląskie)
Kierowanie podległymi pracownikami, organizowanie oraz zarządzanie pracami budowlanymi
PIECEXPORT - PIECBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-19 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Kierowanie grupą budowlaną rosyjsko lub ukraińsko języczną. Praca w terenie, możliwe delegacje w kraje wschodnie min. 6tyg.
DPNORD SP.Z.O.O. - 2016-06-02 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
organizacja pracy sekcji, opracowywanie i bieżące uaktualnianie dokumentacji związanej z ochroną obiektów, nadzorowanie realizacji planu ochrony, kontrola stanu ochrony, prowadzenie szkoleń z zakresu ochrony
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Nowa Dęba (podkarpackie)
1.KONTROLA I NADZÓR NAD PRAWIDŁOWĄ REALIZACJĄ ROBÓT BUD. 2. ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM PRACOWNIKÓW3.PRZESTRZEGANIE HARMONOGRAMU ROBÓT4.TERMINOWOŚĆ 5.ROZLICZANIE OKRESOWYCH PRZEROBÓW, KOSZTÓW BUDOWY6.PROWADZENIE KOMPLEKSOWEJ DOKUMENTACJI BUDOWY7.NADZÓR NAD JAKOŚCIĄ WYKONANYCH ROBÓT
FIRMA BUDOWLANA ARKADA MIELEC SP. Z O.O. - 2018-02-06 - Rzeszów (podkarpackie)
zgodnie ze stanowiskiem, praca w godz. 7.00-15.00,wynagrodzenie 3100 zł + dodatek funkcyjny+dodatek stażowy
Spółdzielnia Mieszkaniowa Nad Jarem - 2017-08-07 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
nawiązywanie kontaktów handlowych, obsługa firm, prowadzenie rozmów handlowych, zbieranie danych o konkurencji, badanie i analiza potencjału rynku, przygotowanie ofert dla firm, sprawdzanie czystości auta
INVEST CONSULTING Tadeusz Szymański - 2017-09-25 - Poznań (wielkopolskie)
x
FADBET Spółka Akcyjna - 2015-12-10 - Białystok (podlaskie)
Koordynowanie pracy pięciu wydziałów produkcyjnych. Nadzór nad terminową realizacją planów produkcyjnych. Analizowanie i raportowanie wyników produkcji.
URSUS S.A. Oddział Opalenica - 2019-03-13 - Opalenica (wielkopolskie)
Rekrutacja i zarządzanie grupą Doradców Finansowych, prowadzenie działań marketingowych oraz planowanie działań handlowych, nadzorowanie pracy Biura Terenowego oraz obiegu dokumentacji.
Profi Credit Polska S.A. - 2016-08-03 - Śrem (wielkopolskie)
nadzór nad działem oraz personelem
MAJSTER S.A - 2017-05-18 - Głubczyce (opolskie)
naprawa samochodów osobowych w salonei Renault-Dacia
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Lubin (dolnośląskie)
Utrzymywanie stałych kontaktów handlowych (osobistych,telefonicznych) z kontrahentami z Ukrainy, Rosji, pozyskiwanie nowych klientów z terenu Europy Wschodniej. Wymagane: doświadczenie w zawodzie min. 1 rok, znajomość języka ukraińskiego, rosyjskiego i angielskiego w stopniu biegłym w mowie i piśmie. Praca-Boczów.
MUELLER ALEX - 2016-02-22 - Boczów (lubuskie)
Zakres obowiązków:1. Zapewnienie ochrony fizycznej informacji niejawnych, w tym stosowanie środków ochrony fizycznej w Inspektoracie Wsparcia SZ.2. Opracowywanie projektów dokumentów wewnętrznych regulujących ochronę informacji niejawnych. 3. Określanie propozycji dotyczących zasadniczych zadań w zakresie ochrony fizycznej informacji niejawnych i bezpieczeństwa przemysłowego. 4. Przedstawianie propozycji w zakresie zarządzania ryzykiem bezpieczeństwa informacji niejawnych na terenie Inspektoratu Wsparcia SZ.5. Realizowanie zadań związanych z ochroną informacji niejawnych podczas wykonywania umów przez przedsiębiorców na terenie Inspektoratu.6. Prowadzenie baz danych, ewidencji dotyczących obszaru działania sekcji. 7. Prowadzenie szkoleń dla żołnierzy i pracowników wojska z zakresu przepisów o ochronie informacji niejawnych.Rodzaj umowy: umowa o pracę na okres próbny (docelowo umowa na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy).
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2017-09-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
tworzenie harmonogramów produkcji, rozliczanie surowców, zużycie materiałów, zarządzanie podległym zespołem pracowniczym
"MD BUDINVEST" Sp. z o. o. - 2019-02-25 - Biały Bór (zachodniopomorskie)
Zarządzanie zespołem, realizacja planów sprzedażowych, obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy
Abra S.A. - 2016-11-21 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Oferta dla osób do 30 roku życia. Bieżąca obsługa klientów, przyjmowanie i zamawianie dostaw, obsługa portali gastronomicznych, dbanie o czystość, kierowanie pracą restauracji.
kontakt przez PUP - 2019-03-07 - Łódź (łódzkie)
Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mail.
CENTRUM HANDLOWO-DYSTRYBUCYJNE RT-PROJEKT SP.Z.O.O 09-120 NOWE MIASTO UL.GŁÓWNY RYNEK 30 - 2016-05-09 - Nowe Miasto (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-12 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie, gotowanie potraw kuchni orientalnej. Umowa zlecenie, nie mniej niż 124 godz./mies.
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Wrocław (dolnośląskie)
zgodny
13 Wojskowy Oddział Gospodarczy/Centrum Szkolenia Logistyki - 2018-08-22 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Montaż szalunków systemowych typu DOKA, szalowanie stropów, słupów trzpieni szalunkami systemowymi typu DOKA.Kontakt z pracodawcą telefoniczny. Oferta w sali: D
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Wrocław (dolnośląskie)
Organizacja pracy placówkibankowej, sprzedaż produktów bankowych Alior Banku
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Szczawnica (małopolskie)
Prowadzenie i kierowanie robotami żelbetowymi.
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE BUDSYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-05-04 - Rzeszów (podkarpackie)
Organizacja i nadzór pracy zespołu (pracowników), prowadzenie dokumentacji związanej z zakładem, planowanie zadań, sporządzanie raportów, reprezentacja zakładu przez organami sprawującymi nadzór nad zakładem
DS PROJECT Sp. z o.o. - 2017-01-11 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Rekrutacja i szkolenie konsultantów, kierowanie pracą zespołu, organizowanie i planowanie pracy, motywowanie i ocenianie pracowników
GETRUCK.PL KOTLIŃSKI-SIENIAWSKI SP.JAWNA - 2016-01-19 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Rozładunek i przeładunek towaru.
Progres Serwis BIS Kacper Jarosiński - 2018-10-10 - Błonie (mazowieckie)
Zapewnienie działania usług w sieci operatora, obsługa klienta indywidualnego i biznesowego, konfiguracja urządzeń telekomunikacyjnych, utrzymanie systemów monitoringu sieci
ZINET sp z o.o. s.k. - 2017-04-27 - Łódź (łódzkie)
nadzór budowlany
PBU BUDMAX DARIUSZ MAŁEK - 2016-04-20 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
prace budowlane
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Świnna (śląskie)