KIEROWNIK BUDOWY Białystok oferta pracy FADBET Spółka Akcyjna
Stanowisko: KIEROWNIK BUDOWY
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: x
Data publikacji: 2015-12-10
Lokalizacja: Białystok (podlaskie)
Pracodawca: FADBET Spółka Akcyjna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:42 Pułku Piechoty 46, 15-182 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: x
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK BUDOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Białystok
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Białystok
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Białystok
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik budowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.12.2015
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Kierownik budowy (wymagany staż - lata: 5)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: uprawnienia budowlane - wykonawcze
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawo jazdy kat. B
Nazwa pracodawcy: FADBET Spółka Akcyjna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Adres pracodawcy:
42 Pułku Piechoty 46, 15-182 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv przesłać e-mailem: kadry (at) fadbet.com.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: m. Białystok
Gmina pracodawcy: Białystok
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Białystok
Adres strony pracodawcy: www.fadbet.com.pl
Ulica pracodawcy: 42 Pułku Piechoty
Numer budynku pracodawcy: 46
Profil działalności pracodawcy:
budowa obiektów mieszkalnych, handel materiałami budowlanymi, usługi remontowo-budowlane
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik budowy
Data dodania oferty pracy: 10.12.2015
Oferta pracy ważna do: 31.12.2015
Data udostępnienia oferty pracy: 10.12.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 10.12.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
praca na hali sprzedazy; tworzenie zamówień; zarządzanie personelem; prowadzenie marketu wg. standardów firmy
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-01-18 - Marcinowice (lubuskie)
kierowanie i nadzór robót budowlanych, prowadzenie dokumentacji budowy
KADAL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - Spółka Komandytowa - 2016-07-11 - Chełm (lubelskie)
Współpraca w nadzorowaniu i zarządzaniu pracą ponad 65-osobowego zespołu doradców ds. obsługi klienta rosyjsko i ukraińskojęzycznego, sporadyczne odsłuchiwanie rozmów prowadzonych z klientami z Rosji i Ukrainy
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Kraków (małopolskie)
nadzór nad magazynem
kontakt przez PUP - 2017-10-03 - Proszowice (małopolskie)
Obsługa klienta, zamawianie oraz przyjmowanie towaru, układanie lady mięsnej, dbanie o czystość stoiska oraz zachowanie standardów firmy,organizacja pracy podległych pracowników. Praca dwuzmianowa od poniedziałku do soboty w Bielsku-Białej.
"Sklepy Plusik" D.J. Mirek sp.jawna - 2017-01-04 - Bielsko-Biała (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Warszawa (mazowieckie)
nadzór na budowie
PRZEDSIĘBIORSTWO KONSTRUKCYJNO-ŚLUSARSKIE DEKSTAL S.C. WŁODZIMIERZ KWAŚNIEWSKI, BOŻENA KWAŚNIEWSKA - 2018-06-29 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z ogłoszeniem PSD.KA.1200.03.2017 z dnia 18.10.2017 r. umieszczonym na stronie bip.warmia.mazury/powiat_olsztynski.pl oraz na stronie Powiatowej Służby Drogowej w Olsztynie psd.olsztyn.pl
Powiatowa Służba Drogowa w Olsztynie - 2017-10-19 - Barczewo (warmińsko-mazurskie)
do uzgodnienia
EXCEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-02-17 - Łańcut (podkarpackie)
Nadzór nad szwaczkami
Firma Handlow -Usługowa "SANNDY" Dariusz Królikowski - 2016-07-01 - Długosiodło (mazowieckie)
sprzedaż w sklepie detalicznym
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Gołańcz (wielkopolskie)
zarządzanie personelem
Delikatesy "DUET" Krzysztof Szustak - 2017-07-14 - Końskie (świętokrzyskie)
dbanie o teren wewnętrzny i zewnętrzny zakładu, dbanie opowierzony sprzęt i jego konserwacja, zbieranie odpadów, wykonywanie podstawowych prac na warsztacie
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Pruszcz (kujawsko-pomorskie)
Przygotowanie i dostarczanie części na stanowiska, montaż dostarczonych części zgodnie z instrukcją, kontrola prawidłowości wykonanych czynności.
TBAI Poland Sp. z o.o. - 2016-05-12 - Wykroty (dolnośląskie)
Organizowanie pracy magazynu wewnętrznego i zewnętrznego Odpowiedzialność za osiąganie założonych KPI; Optymalizacja kosztów wykorzystania magazynów wewnętrznych i zewnętrznych; Odpowiedzialność za przyjmowanie i wydawanie oraz stan ilościowy i jakościowy powierzonych materiałów, towarów, półproduktów i produktów; Dbałość o stan techniczny budynków magazynów oraz prawidłowe zabezpieczenie przechowywanych materiałów, towarów, półproduktów i produktów; Nadzór nad pracownikami logistyki; Odpowiedzialność za przestrzeganie 5S; Stosowanie narzędzi w celu ciągłej poprawy bezpieczeństwa, jakości, produktywności; Nadzór nad prawidłową eksploatacją wózków widłowych; Monitorowanie postępów pracy zespołu; Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem zasad BHP.Spotkanie Informacyjno- Rekrutacyjne Ząbkowice Śl. 15.12.2016 Godz. 10.00 Miejsce Spotkania: Starostwo Powiatowe, ul. Bolesława Prusa 5, Ząbkowice Śl. (sala konferencyjna nr 206)
MASFROST ZIĘBICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-21 - Ziębice (dolnośląskie)
Kierowanie pracownią leków cytostatycznych.Jedna znmiana + soboty (wybrane), dzień pracy wynosi 5 godzin.Kantakt z pracodawcą: kadry (at) 4wsk.pl, 261 660 215
4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ we Wrocławiu - 2017-02-22 - Wrocław (dolnośląskie)
organizacja, koordynacja pracy magazynierów; prowadzenie dokumentacji magazynowwej; koordynowanie płynnego przepływu towarów i zagospodarowania przestrzeni magazynowej; odpowiedialność za stany magazynowe
MARBA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-03-03 - Zielona Góra (lubuskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1) Kierowanie działalnością Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej oraz reprezentowanie go na zewnątrz.2) Realizacja zadań w zakresie pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego, dodatków mieszkaniowych oraz dodatków energetycznych, pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczniów, wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, pomocy państwa w wychowaniu dzieci, i innych wynikających z przepisów prawa przekazanych do kompetencji i statutu jednostki.3) Organizacja pracy ośrodka pomocy społecznej oraz ustalanie organizacji wewnętrznej GOPS.4) Organizacja pracy w GOPS na poszczególnych stanowiskach pracy, zapewniająca sprawne wykonywanie zadań.5) Wykonywanie czynności ze stosunku pracy wobec pracowników GOPS6) Prowadzenie prawidłowej gospodarki finansowej GOPS7) Przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych przy ścisłej współpracy ze skarbnikiem gminy igłównym księgowym GOPS.8) Nadzór merytoryczny nad pracą pracowników i kontrola dokumentacji prowadzonej przez pracowników.9) Analizowanie i ocenianie zjawisk powodujących zapotrzebowanie na świadczenia z pomocy społecznej oraz kwalifikowanie do uzyskania tych świadczeń.10) Udzielanie informacji, wskazówek i pomocy w trudnych sytuacjach życiowych osobom potrzebującym.11) Współdziałanie z instytucjami, organizacjami społecznymi, stowarzyszeniami, fundacjami oraz zakładami pracy w celu realizacji zadań społecznych.12) Sprawowanie nadzoru i odpowiedzialność za majątek GOPS.13) Zapewnienie zabezpieczenia przetwarzanych danych osobowych opracowanie i wdrożenie procedur polityki bezpieczeństwa w jednostce.14) Przygotowanie i składanie informacji i sprawozdań dotyczących funkcjonowania GOPS.15) Pozyskiwanie środków pozabudżetowych, w tym unijnych na działalność Ośrodka.16) Zapewnienie realizacji zadań wynikających z rządowych programów pomocy społecznej, wdrażanie lokalnych programów pomocy społecznej17) Informowanie przełożonego o stanie prowadzonych spraw i zaistniałych problemach.18) Aktualizowanie, opracowywanie i realizacja Gminnej Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych.19) Przygotowywanie projektów uchwał i zarządzeń dot. działalności Ośrodka.20) Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta Gminy Stegna.Warunki pracy na danym stanowisku:1) Stanowisko: administracyjne, kierownicze.2) Wymiar czasu pracy: pełny etat, czas pracy nienormowany.3) Miejsce pracy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Stegnie, Stegna ul. Wojska Polskiego 12, 82-103 Stegna,4) Praca przy komputerze.5) Praca z klientem.5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu listopadzie 2017 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Stegnie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi poniżej 6%.Wymagane dokumenty:1) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej.2) List motywacyjny.3) Kopie dyplomów oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie ikwalifikacje.4) Pisemna koncepcja funkcjonowania Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stegnie w perspektywie 2018-2022, W opracowaniu powyższej koncepcji pomocne będą uchwały Rady Gminy w Stegnie dotyczące programów i zadań realizowanych przez GOPS. Wszelkie niezbędne dokumenty dostępne są w BIP. Prezentację należy złożyć w formie drukowanej. Kandydaci zaproszeni do kolejnego etapu kwalifikacji będą proszeni o przedstawienie koncepcji komisji konkursowej.5) Kopie świadectw pracy, w tym kopie dokumentów poświadczających wymagany staż pracy.6) Podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu zpełni praw publicznych oraz braku prawomocnego skazania za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.7) Podpisane oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie zustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922).8) Oświadczenie o stanie zdrowia kandydata pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku.9) Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie wg wzoru stanowiącego załącznik do niniejszego ogłoszenia.Przed nawiązaniem stosunku pracy osoba wskazana do zatrudnienia zobowiązana jest do dostarczenia do Urzędu Gminy zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Sądowego oraz zaświadczenia lekarskiego potwierdzającego zdolność do pracy.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać na Dzienniku Podawczym Urzędu Gminy w Stegnie lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Stegnie, ul. Gdańska 34, 82-103 Stegna, w zamkniętych kopertach z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stegnie w terminie do dnia 29 grudnia 2017 r. do godziny 12.00.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona niezwłocznie po jego zakończeniu na stronie Biuletynu Informacji Publicznej, na stronie internetowej Urzędu Gminy oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r , poz. 922) oraz ustawą z dn. 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2016 r, poz. 902 ze zm.).Kserokopie złożonych dokumentów w ofercie muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność zoryginałem. Informujemy, że:- dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych;- dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapui zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przez okres 2 lat, a następnie przekazane do archiwum zakładowego;- dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowanych przez okres 3 miesięcy od zakończenia procedury naboru.
Gmina Stegna - 2017-12-20 - Stegna (pomorskie)
Prowadzenie kadr i rozliczeń z ZUS.
Biuro Rachunkowe sp. z o. o. - 2017-09-27 - Otwock (mazowieckie)
Zapoznanie się z obsługą urządzeń znajdujących się w biurze a także zapoznanie z dokumentacją firmową. Nabywanie umiejętności praktycznych: obsługa programu 4trans, rozliczanie czasu pracy kierowców. Udział w procesie monitorowania operacji transportowych i ładunkowych a także ich planowania. Nadzorowanie i porządkowanie dokumentów firmowych oraz ich odpowiednia archiwizacja. Sporządzanie dokumentów firmowych, raportów. Zarządzanie korespondencją i obiegiem dokumentów: segregacja. Wystawianie faktur i ich korekt, nabywanie umiejętności praktycznych. Pełnienie funkcji pomocnika spedytora. Udział w obsłudze kadr i płac.
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Krzynka (zachodniopomorskie)
planowanie codzeinnej pracy podległych pracowników, zarządzanie warsztatemv, czynny udział w pracach serwisowych,przeprowadzanie badań technicznych sprzętu
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "Hobby" Piotr Matuszewski Kobylarnia - 2016-07-07 - Kobylarnia (kujawsko-pomorskie)
wg stanowiska
Firma Handlowo - Usługowa ZIBUD-BRUK Zając Ewa Kamienica 282 - 2016-06-03 - Kamienica (małopolskie)
Kierownik Salonu odpowiedzialny jest za:
- zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
- zarządzanie zespołem pracowników
- realizacje planów sprzedażowych
- utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
- motywowanie i ocena pracowników
- organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
- coaching pracowników
Media Expert - 2016-10-12 - Żmigród (dolnośląskie)
- koordynowanie prac podległych pracowników- aktywne utrzymywanie kontaktów z klientów- organizacja pracy własnej oraz podległego zespołu- sporządzanie raportów- rekrutacja, rozliczanie pracowników- dbanie o pozytywny wizerunek firmy
Solid Security Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-01-31 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zarządzanie podległym zespołem pracowników. Kontrola zakupu i sprzedaży usług transportowych. Pozyskiwanie, planowanie oraz monitorowanie usług przewozowych, ustalanie warunków transportu. Dbanie o wysoką jakość usług transportowych oferowanych Klientom. Organizacja i rozliczanie czasu pracy kierowców. Nadzór nad terminowym wykonywaniem przeglądów technicznych i napraw okresowych pojazdów. Analiza wyników w celu optymalizacji kosztów w podległym obszarze. Opracowywanie analiz rynku, planowanie inwestycji, współpraca w opracowaniu strategii rozwoju. Budowanie długofalowej współpracy z przewoźnikami ustalania warunków współpracy.
Wektra Marek Brzozowski Spólka Jawna - 2017-05-26 - Płock (mazowieckie)
ZAPEWNIENIE POMYŚLNEGO WYKONANIA PROJEKTU INFORMATYCZNEGO I BLISKA WSPÓŁPRACA Z MENADŻEREM BIZNESOWYM PROJEKTU NAD OGÓLNYM SUKCESEM PROJEKTU; PLANOWANIE, KOORDYNOWANIE I WYKONANIE PROJEKTU INFORMATYCZNEGO ZGODNIE Z USTALONYM ZAKRESEM, KOSZTEM I JAKOŚCIĄ; MONITOROWANIE I KONTROLOWANIE PROCESÓW ZARZĄDZANIA PROJEKTEM; PRZESTRZEGANIE WŁAŚCIWYCH STANDARDÓW I METOD ABB W ZARZĄDZANIU PROJEKTEM INFORMATYCZNYM; ZARZĄDZANIE, SZKOLENIE I KIEROWANIE ZESPOŁEM PROJEKTOWYM ODDELEGOWANYM DO PRACY PRZY PROJEKCIE INFORMATYCZNYM; DEFINIOWANIE, WSPÓLNIE Z MENADŻEREM BIZNESOWYM PROJEKTU, WSZYSTKICH DOKUMENTÓW PROJEKTOWYCH, W TYM ZAKRES I PLANY FINANSOWE, PLANY I ZARZĄDZANIE RYZYKIEM; EFEKTYWNE MONITOROWANIE I KONTROLOWANIE POSTĘPU PROJEKTU, AKTYWNE ZARZĄDZANIE I ZMNIEJSZANIE RYZYKA ZWIĄZANEGO Z PROJEKTEM; MONITOROWANIE I KONTROLOWANIE FINANSÓW PROJEKTU, PRZEWIDYWANIE STATUSU FAKTUROWANIA PROJEKTU, KOSZTÓW, WYDATKÓW IPRZEPŁYWU PIENIĘŻNEGO; ZAPEWNIENIE, ABYPROJEKT BYŁ ZGOSDNY Z USTALENIAMI ZAWARTYMI W KONTRAKCIE; ZAPEWNIENIE POMYŚLNEGO ZAMKNIĘCIA PROJEKTU I OPRACOWANIA DOKUMENTACJI.
kontakt przez PUP - 2017-12-27 - Kraków (małopolskie)
wykładanie towaru do sprzedaży, prawidłowe eksponowanie towaru na regałach, krojenie pieczywa, pakowanie pieczywa w torebki i podawanie klientom, metkowanie towarów, segregowanie i selekcja wyrobów, segregowanie gazet i sprawdzanie ich z fakturami, obsługiwanie maszyny do lodów, ekspresu do kawy.
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Tarnów (małopolskie)
kierowanie działem produkcji i prowadzenie ewidencji dokumentów
PPH "SAS" Henryk Sadocha, Janusz Wiśniewski Sp.J. - 2016-07-27 - Choszczno (zachodniopomorskie)
zapoznanie się z przepisami BHP, miejscem pracy, poznanie zasad działania zakładu pracy, zapoznanie ze stanowiskiem pracy, narzędziami pracy, pakowanie mebli tapicerowanych, sprawdzanie wyrobów gotowych, opisywanie gotowych paczek, adresowanie
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Golenice (zachodniopomorskie)
kierowanie procesem produkcji - branża drzewna
PPHU DOLUX-M Lubiejewski Leszek Boreczno - 2016-11-24 - Boreczno (warmińsko-mazurskie)