KIEROWNIK ZESPOŁU PRACOWNIKÓW PRAC WYKOŃCZENIOWYCH K/M Warszawa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: KIEROWNIK ZESPOŁU PRACOWNIKÓW PRAC WYKOŃCZENIOWYCH K/M
Wynagrodzenie: od 3 200 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2016-03-29
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
KIEROWNIK ZESPOŁU PRACOWNIKÓW PRAC WYKOŃCZENIOWYCH K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technolog robót wykończeniowych w budownictwie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.04.2016
Data zakończenia pracy: 15.04.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: praca na wysokości
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe - budownictwo; doświadczenie zawodowe: nie mniej niż 3 lata na ww. stanowisku; uprawnienia: praca na wysokości, prawa jazdy B; umiejętności: dobra organizacja pracy, praca zespołowa, punktualność, organizowanie stanowiska pracy do wykonywania robót wykończeniowych. Ogólny zakres obowiązków: Ocena jakości i poprawności wykonanej pracy, przygotowanie materiałów do robót wykończeniowych, organizowanie stanowiska pracy do wykonywania robót wykończeniowych, wykonywanie odbioru i kosztorysowanie robót wykończeniowych, sporządzenie stosownej dokumentacji. Praca w godzinach: 8.00-16.00.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Grochowska
Numer budynku pracodawcy: 171b
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technolog robót wykończeniowych w budownictwie
Data dodania oferty pracy: 29.03.2016
Oferta pracy ważna do: 08.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 29.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 29.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Nadzór nad prawidłowym przebiegiem produkcji, odpowiedzialność za przestrzeganie obowiązujących procedur, współpraca z działem handlowym w zakresie zamówień od klientów. Odpowiedzialność za przestrzeganie zasad i procedur BHP.Wynagrodzenie 5650 zł + premia uznaniowa.
PLASTIC FORM B. Jagiełło-Waszkiel, A. Waszkiel J.Wiśniewska, A.Wiśniewski Sp. Jawna - 2017-06-20 - Świdwin (zachodniopomorskie)
Opracowywanie złożonych projektów stolarskich, przygotowywanie dokumentacji produkcyjnej na podstawie projektów, zarządzanie zespołem stolarzy i organizacją pracy, organizacja logistyczna, ustawianie montażu, uczestniczenie w pracach stolarskich oraz w montażach. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej oraz w terenie (u Klientów).
"MARION" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-25 - Bielsko-Biała (śląskie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2015-11-25 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
do uzgodnienia
ALURES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-01 - Boguchwała (podkarpackie)
Zarządzanie grupą doradców finansowych. Rekrutacja i wdrożenie nowych osób. Analiza i raportowanie wyników sprzedażowych. Prowadzenie regionalnych inicjatyw marketingowych.
Profi Credit Polska S.A. - 2016-02-19 - Wadowice (małopolskie)
bezpośredni nadzór nad realizacją robót instalacyjnych w oparciu o wymagania kontaktu, dokumentację techniczną, harmonogramy oraz normy jajkości we współpracy z kierownikiem kontraktu, koordynacja robót w zakresie instalacji HVAC, wodnokanalizacyjnych i gazowych, analiza i optymalizacja projektów przetargowych, budowlanych i wykonawczych, opracowanie kosztorysów branżowych w zakresie instalacji, rozliczanie robót instalacyjnych z zamawiającymi i podwykonawcami
"Instal-Tech" - 2017-02-07 - Grzybów (świętokrzyskie)
organizacja pracy w zakładzie - kierowanie zespołem pracowników
TEMIS Sp. z o.o. - 2016-08-02 - Chojnice (pomorskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: zapewnienie funkcjonowania marketu, aktywna praca na sali sprzedaży, delegowanie pracy podległemu personelowi, prawidłowa obsługa klienta zgodnie z zasadami firmy; WYMAGANIA: wykształcenie średnie lub wyższe, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, książeczka sanepidowska
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-06-01 - Koszęcin (śląskie)
Bieżąca obsługa administarcyjna biura. Koordynowanie pracy w firmie. Odbieranie i koordynowanie dokumentacji, meili, poczty.
"LOKIS" S.C. Kwaśnik Jarosław, Kwaśnik Jolanta - 2016-02-08 - Koszwały (pomorskie)
zarządzanie firmą,grupami firm,administrowanie systemem CRM,generowanie raportów.Wymagane osoby zarejestrowane w PUP w Rzeszowie z określonym II profilem pomocy.
BIZNESOWA.COM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-28 - Rzeszów (podkarpackie)
zarządzanie personelem sklepu,zamawianie towaru,wprowadzanie faktur
Z-d Usług Rol. i Sam. Stacja Kontroli Poj. w Zdzisławicach - 2018-01-24 - Janów Lubelski (lubelskie)
realizacja planów sprzedażowych zgodnie z przyjętą strategią firmy, zarządzanie zespołem przedstawicieli i koordynatorów, prowadzenie szkoleń dla parcowników, motywowanie i nadzór nad pracownikami, przygotowywanie raportów, pozyskiwanie i profesjonalna obsługa klientów, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
EUROCENT Spółka Akcyjna - 2015-11-03 - Zielona Góra (lubuskie)
Praca na hali sprzedaży, tworzenie zamówień, zarządzanie personelem, prowadzenie marketu wg standardów firmy.
DINO POLSKA S. A. - 2017-01-19 - Radostów (zachodniopomorskie)
Sprzedaż produktów w sklepie firmowym.
DROP S.A. - 2017-02-09 - Kalisz (wielkopolskie)
Przygotowanie pojazdów do aplikacji folii (mycie, czyszczenie, odtłuszczanie). Pomoc przy aplikacji folii. Dbanie o czystość na stanowisku pracy.
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
prowadzenie dokumentacji, prowadzenie pojazdu ciężarowego, samodzielny załadunek i rozładunek autotransportera
BTK-TRANS Krystyna Białożyńska - 2016-01-21 - Gołańcz (wielkopolskie)
kierowanie robotami
EURO-GAZ TECHNIKA GRZEWCZA I GAZOWA Sp. z o.o. - 2016-03-29 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
organizacja realizacji przydzielonych zadań w zakresie technicznego utrzymania obiektów budowlanych; opracowywanie planu potrzeb w zakresie remontów, konserwacji i napraw na podstawie zgłoszonych potrzeb; udział w odbiorach technicznych, kierowanie podległymi pracownikami
43 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Świętoszowie - 2016-12-19 - Świętoszów (dolnośląskie)
ZAPEWNIENIE POMYŚLNEGO WYKONANIA PROJEKTU INFORMATYCZNEGO I BLISKA WSPÓŁPRACA Z MENADŻEREM BIZNESOWYM PROJEKTU NAD OGÓLNYM SUKCESEM PROJEKTU; PLANOWANIE, KOORDYNOWANIE I WYKONANIE PROJEKTU INFORMATYCZNEGO ZGODNIE Z USTALONYM ZAKRESEM, KOSZTEM I JAKOŚCIĄ; MONITOROWANIE I KONTROLOWANIE PROCESÓW ZARZĄDZANIA PROJEKTEM; PRZESTRZEGANIE WŁAŚCIWYCH STANDARDÓW I METOD ABB W ZARZĄDZANIU PROJEKTEM INFORMATYCZNYM; ZARZĄDZANIE, SZKOLENIE I KIEROWANIE ZESPOŁEM PROJEKTOWYM ODDELEGOWANYM DO PRACY PRZY PROJEKCIE INFORMATYCZNYM; DEFINIOWANIE, WSPÓLNIE Z MENADŻEREM BIZNESOWYM PROJEKTU, WSZYSTKICH DOKUMENTÓW PROJEKTOWYCH, W TYM ZAKRES I PLANY FINANSOWE, PLANY I ZARZĄDZANIE RYZYKIEM; EFEKTYWNE MONITOROWANIE I KONTROLOWANIE POSTĘPU PROJEKTU, AKTYWNE ZARZĄDZANIE I ZMNIEJSZANIE RYZYKA ZWIĄZANEGO Z PROJEKTEM; MONITOROWANIE I KONTROLOWANIE FINANSÓW PROJEKTU, PRZEWIDYWANIE STATUSU FAKTUROWANIA PROJEKTU, KOSZTÓW, WYDATKÓW IPRZEPŁYWU PIENIĘŻNEGO; ZAPEWNIENIE, ABYPROJEKT BYŁ ZGOSDNY Z USTALENIAMI ZAWARTYMI W KONTRAKCIE; ZAPEWNIENIE POMYŚLNEGO ZAMKNIĘCIA PROJEKTU I OPRACOWANIA DOKUMENTACJI.
kontakt przez PUP - 2017-12-27 - Kraków (małopolskie)
realizacja planów sprzedażowych, zarządzanie zespołem przedstawicieli i koordynatorów, motywowanie i nadzór nad podległymi pracownikami, prowadzenie szkoleń pracowników, przygotowywanie raportów, pozyskanie i profesjonalna obsługa klientów, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
EUROCENT S.A. - 2016-03-09 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
ZARZĄDZANIE KILKUOSOBOWYM TELEFONICZNYM ZESPOŁEM SPRZEDAŻY ( MOTYWACJA , SZKOLENIA,ROZWÓJ ORAZ INNE DZIAŁANIA Z ZAKRESU ZZL ), PLANOWANIE I NADZÓR NAD REALIZACJĄ PLANÓW SPRZEDAŻOWYCH I MARKETINGOWYCH , REKRUTACJE I WDROŻENIE NOWYCH PRACOWNIKÓW ,MONITOROWANIE WYNIKÓW PRACY PODLEGŁEGO ZESPOŁU , TELEFONICZNY KONTAKT Z KLIENTEM BIZNESOWYM , OKAZJONALNIE SPRZEDAŻ PRODUKTÓW.
LUST HR-Service Joanna Pieniążek Agencja Zatrudnienia - 2017-02-22 - Rzeszów (podkarpackie)
zarządzanie sprzedażą, kierowanie podległym zespołem, zamawianie towarów, organizacja inwentaryzacji (praca w Gniewkowie)
HURTOWNIA BUDOWLANA"AGAD" Sp. z o.o. - 2016-08-09 - Gniewkowo (kujawsko-pomorskie)
Zarządzanie sprzedażą produktów oferowanych przez sklep, kierowanie bieżącą działalnością sklepu, wycena towarów, odbiór towarów, organizowanie pracy własnej oraz podległych pracowników
H&Y Sp. z o.o. - 2015-12-03 - Jaworzno (śląskie)
sprzedaż artykułów spożywczo - przemysłowych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera, czytnika kodów, wprowadzanie asortymentu na stan magazynowy na podstawie faktur zakupu, metkowanie towaru, przyjmowanie i wykładanie towaru na półki, dbanie o porządek w miejscu pracy
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Libiszów (łódzkie)
tłumaczenie dokumentów biznesowych, obsługa sekretariatu, podstawowa obsługa płacowa ( rozliczanie czasu pracy pracowników), przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, przygotowywanie dokumentów finansowych dla księgowości, zgodnie z procedurami, przygotowywanie dokumentów kadrowych i administrowaniedokumentacją pracowniczą
Maschio-Gaspardo Poland Sp. z o.o. - 2015-12-22 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
NADZÓR NAD ROBOTAMI BUDOWLANYMI ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI, ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA JAKOŚĆ I TERMINOWOŚĆ REALIZOWANYCH INWESTYCJI, STAŁY NADZÓR NAD PRACOWNIKAMI, PROWADZENIE DZIENNIKA BUDOWYWYMAGANIA: UPRAWNIENIA BUDOWLANE, MIN.1 ROK DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO NA STANOWISKU KIEROWNIKA BUDOWY; PRAWO JAZDY KAT. B, SAMODZIELNOŚĆ W DZIAŁANIU, SYSTEMATYCZNOŚĆ, DOBRA ORGANIZACJA PRACY, ZANGAŻOWANIE I DYSPOZYCYJNOŚĆNA SPOTKANIE PROSZĘ UMAWIAĆ SIE TELEFONICZNIE,STAWKA OD 13 ZŁ/H DO UZGODNIENIA
GIARDINO BEATA CABAJ - 2017-06-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Nadzorowanie procesów kadrowo - płacowych (zatrudnienia, trwania stosunku pracy, ustania stosunku pracy, naliczania i wypłacania wynagrodzeń, ewidencji czasu pracy, ZFŚS), obsługa umów cywilno-prawnych, prowadzenie rozliczeń z ZUS i US, bieżące śledzenie zmian w obowiązujących przepisach.Pracodawca oferuje:-Aktrakcyjne wynagrodzenie - możliwość negocjacji-stabilne zatrudnienie-niezbędne narzędzia pracy-możliwość podnoszenia kompetencji zawodowych-możliwość uzgodnienia godzin pracy.
Promo Logistic Sp. z o.o. - 2017-08-03 - Bolesławiec (dolnośląskie)
jw.
XLII Liceum Ogólnokształcące im. Marii Konopnickiej - 2017-12-29 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa i zarządzanie kawiarnią, która znajduje się na terenie parku rozrywki. Współpraca z pracownikami i obsługa gości.
Künstlerische Holzgestaltung Bergmann GmbH - 2017-07-14 - Niemcy (Niemcy)
Obsługa klienta w branży płyty, akcesoria meblowe, wypisywanie faktur, paragonów, pozyskiwanie nowych Klientów, obsługa magazynu, rozładunek towaru.
FIRMA HANDLOWA ELCAVO POLSKA WIKTOR BILCZEWSKI - 2016-02-29 - Kęty (małopolskie)