KIEROWNIK SERWISU Tychy oferta pracy ZBIGNIEW DZICZKOWSKI BEN
Stanowisko: KIEROWNIK SERWISU
Wynagrodzenie: od 4聽000 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Umiej臋tno艣膰 kierowania zespo艂em.Obs艂uga codziennych zada艅 serwisowych - przydzielanie i rozliczanie zada艅 serwisowych, ustalanie plan贸w pracy, wspieranie sieci dealerskiej w zakresie wiedzy technicznej, sta艂e uzupe艂nianie i aktualizowanie wiedzy w celu poprawy jako艣ci i efektywno艣ci pracy.Wsparcie dzia艂u handlowego w procesie sprzeda偶y.Budowanie wizerunku firmy na rynku.
Data publikacji: 2019-03-22
Lokalizacja: Tychy (艣l膮skie)
Pracodawca: ZBIGNIEW DZICZKOWSKI BEN
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy: 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: 艣l膮skieRodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
Umiej臋tno艣膰 kierowania zespo艂em.Obs艂uga codziennych zada艅 serwisowych - przydzielanie i rozliczanie zada艅 serwisowych, ustalanie plan贸w pracy, wspieranie sieci dealerskiej w zakresie wiedzy technicznej, sta艂e uzupe艂nianie i aktualizowanie wiedzy w celu poprawy jako艣ci i efektywno艣ci pracy.Wsparcie dzia艂u handlowego w procesie sprzeda偶y.Budowanie wizerunku firmy na rynku.
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na okres pr贸bny
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 4聽000 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Czy pracodawca szuka pracownik贸w gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK SERWISU
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Tychy
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: 艣l膮skie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Tychy
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Tychy
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: kierownik dzia艂u zarz膮dzania zasobami ludzkimi
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 4聽000 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 22.03.2019
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie og贸lnokszta艂c膮ce
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: PRAWO JAZDY KAT. B*
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Wykszta艂cenie min. 艣rednie, do艣wiadczenie w serwisowaniu kserokopiarek, drukarek, urz膮dze艅 i maszyn introligatorskich i poligraficznych, kultura osobista, umiej臋tno艣膰 nawi膮zywania i utrzymywania relacji z klientami, umiej臋tno艣膰 analizy wymaga艅 klienta, znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego w stopniu komunikatywnym, prawo jazdy kat, B, dobra organizacja pracy, rzetelno艣膰 w wykonywaniu powierzonych zada艅, odpowiedzialno艣膰
Nazwa pracodawcy: ZBIGNIEW DZICZKOWSKI BEN
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Tychach
Adres pracodawcy: 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: 艣l膮skie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV - 偶yciorys zawodowy
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: 艣l膮skie
Powiat pracodawcy: m. Tychy
Gmina pracodawcy: Tychy
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Tychy
Profil dzia艂alno艣ci pracodawcy:
Pozosta艂a sprzeda偶 detaliczna prowadzona poza sieci膮 sklepow膮, straganami i targowiskami
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Tychach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: kierownik dzia艂u zarz膮dzania zasobami ludzkimi
Data dodania oferty pracy: 22.03.2019
Oferta pracy wa偶na do: 22.04.2019
Data udost臋pnienia oferty pracy: 22.03.2019
Data przyj臋cia oferty pracy: 22.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sprzeda偶 artyku艂贸w z zakresu pomocy logopedycznej.(Praca w Jaworznie, ul. Chodkiewicza 5 oraz ul. Rydla 1).
PJ THERAPEUTIC Piotr Jaworski - 2019-01-09 - Jaworzno (艣l膮skie)
- planowanie i obs艂ugiwanie proces贸w logistycznych zwi膮zanych z zaopatrzeniem i dystrybucj膮 - zapewnienie ci膮g艂o艣ci dostaw
kontakt przez PUP - 2019-02-15 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
jw.
PRZEDSZKOLE NR 69 - 2017-12-20 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie spraw kadrowo-administracyjnych, nadz贸r nad pracownikami.
kontakt przez PUP - 2018-10-29 - Krak贸w (ma艂opolskie)
nadzorowanie wszystkich aspekt贸w dzia艂a艅 dla rob贸t in偶ynieryjnych, monitorowanie stopnia zaawansowania prac, zgodno艣ci z harmonogramem, przyj臋tymi za艂o偶eniami projektowymi oraz standardami jako艣ciowymi, prowadzenie dokumentacji formalno-prawnej budowy, zarz膮dzanie zespo艂em
IZODOM 2000 POLSKA Sp贸艂ka z O.O. - 2017-01-24 - Zdu艅ska Wola (艂贸dzkie)
Wykszta艂cenie: min. zawodowe; wymagane do艣wiadczenie zawodowe na podobnym stanowisku oraz w pracy w dzia艂. handlowej; znajomo艣膰 dokumentacji dot. prowadzenia sklepu; mile widziana znajomo艣c programu PC market; obs艂uga komputera w zakresie u偶ytkowania programu do zarz膮dzania sklepem; umiej臋tno艣膰 kierowania plac贸wk膮 detaliczn膮/ sklep z art. spo偶ywczymi; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice;
"SPO艁EM" POWSZECHNA SP脫艁DZIELNIA SPO呕YWC脫W W GLIWICACH - 2018-01-23 - Gliwice (艣l膮skie)
- Koordynacja i nadz贸r nad wykonywanymi robotami budowlanymi, nadz贸r nad pracownikami, organizacja rob贸t, kontakt z inwestorami. Praca na terenie woj. 艣l膮skiego.- Wynagrodzenie: 3800 z艂/brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na okres pr贸bny do trzech miesi臋cy. Docelowo praca na sta艂e. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykszta艂cenie 艣rednie budowlane lub wy偶sze budowlane. W przypadku posiadania wykszta艂cenie 艣redniego budowlanego jest wymagane do艣wiadczenie zawodowe min. 6 lat w bran偶y budowlanej. W przypadku wykszta艂cenia wy偶szego do艣wiadczenie NIE jest wymagane -> mog膮 by膰 absolwenci szk贸艂 wy偶szych. Uprawnienia budowlane NIE s膮 wymagane. Wymagane nieumiej臋tno艣ci og贸lnobudowlane oraz umiej臋tno艣ci organizacyjne. Kontakt KONIECZNIE wst臋pnie telefoniczny (7:00-18:00) (Tel. 604-677-557) celem ustalenia spotkania z pracodawc膮 (ul. Traugutta 7 m. 8, 41-300 D膮browa G贸rnicza) lub e-mail: batpol (at) autograf.pl
RACHWA艁 S艁AWOMIR P.P.H.U. BATPOL - 2016-09-22 - D膮browa G贸rnicza (艣l膮skie)
wyksz. wy偶sze, uprawnienia budowlane, do艣wiadczenie na ww stanowisku, prawo jazdy kat. B
Przedsi臋biorstwo Budownictwa In偶ynieryjnego "BUDIN呕" Sp贸艂ka z ograniczon膮 odpowiedzialno艣ci膮 - 2017-02-15 - Ostr贸w Wielkopolski (wielkopolskie)
samodzielne zarz膮dzanie obiektem noclegowym; przygotowanie, realizacja i kontrolowanie bud偶etu; dba艂o艣膰 o jako艣膰 艣wiadczonych us艂ug, prowadzenie odpowiedniej polityki sprzeda偶owej; aktywne pozyskiwanie nowych klient贸w; koordynowanie dzia艂a艅 administracyjnych i marketingowych; tworzenie raport贸w oraz analiz sprzeda偶owych.
kontakt przez PUP - 2019-01-03 - Krak贸w (ma艂opolskie)
praca na hali sprzeda偶y, tworzenie zam贸wie艅, zarz膮dzanie personelem, prowadzenie marketu wg standard贸w firmy
DINO POLSKA SP脫艁KA AKCYJNA - 2016-06-02 - Brusy (pomorskie)
Weryfikacja dokument贸w ksi臋gowych pod wzgl臋dem formalnym i rachunkowym, ksi臋gowanie na kontach, dekretacja i ksi臋gowanie dokument贸w, kontrola prawid艂owo艣ci sporz膮dzania raport贸w kasowych, prowadzenie dokumentacji ksi臋gowej zwi膮zanej z zakupami us艂ug, towar贸w, 艣rodk贸w trwa艂ych etc., windykacja i analiza kont rozrachunkowych dostawc贸w i odbiorc贸w krajowych, czynne uczestnictwo w przygotowaniu danych do sprawozda艅 finansowych i innych raport贸w na potrzeby zarz膮du i bank贸w, prowadzenie ewidencji kasowej w zast臋pstwie.
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Gda艅sk (pomorskie)
Zarz膮dzanie salonem i zespo艂em pracownik贸w, realizacje plan贸w sprzeda偶owych, organizacja i planowanie czasu pracy podleg艂ego zespo艂u,coaching pracownik贸w. Praca Mediaexpert w Go艂dapi
TERG Sp贸艂ka Akcyjna - 2016-12-09 - Go艂dap (warmi艅sko-mazurskie)
- koordynowanie pracy podleg艂ych pracownik贸w,- nadz贸r na pr贸bami technologicznymi,- kontakt z klientami,- planowanie zam贸wie艅 i wysy艂ka towaru,- kontrola nad realizacj膮 plan贸w sprzeda偶owych,- analiza dokument贸w wewn臋trznych - raporty i sprawozdania
CEROMA COLOR AGNIESZKA WAWRZYNEK - 2016-07-07 - I艂awa (warmi艅sko-mazurskie)
przyj臋cie towaru i jego eksponowanie z przyj臋tymi standardami,odpowiednie znakowanie i kontrola przydatno艣ci do spo偶ycia,obs艂uga klient贸w, obs艂uga kasy fiskalnej, wydawanie dokument贸wsprzeda偶y.
FOTON Sp. z o.o Sp.K - 2018-10-16 - Opole (opolskie)
Kierowanie robotami budowlanymi i drogowymi, nadz贸r
Przedsi臋biorstwo Gospodarki Komunalnej "Komunalnik"sp.z o.o. K臋trzyn - 2016-09-23 - K臋trzyn (warmi艅sko-mazurskie)
Obs艂uga urz膮dze艅 specjalistycznych, produkowanie sztuk zgodnie z wymaganiami klienta, konserwacja i kontrola stanu technicznego urz膮dze艅.
kontakt przez PUP - 2019-01-04 - 呕ywiec (艣l膮skie)
Znajomo艣膰 i skuteczne stosowanie wszystkich aspekt贸w eskalacji do krytycznych kont, jednostek biznesowych i innych organizacji Cisco, aby spe艂ni膰 rol臋 globalnego mened偶era partnera dostaw; Przek艂adanie strategii TAC na obs艂ug臋 klienta i aby to osi膮gn膮膰 kierowanie organizacj膮Partnera Dostaw; Wsp贸艂praca z innymi mened偶erami w globalnejorganizacji pomocy technicznej, aby zapewni膰 dostosowanie,jako艣膰 i dzielenie si臋 wiedz膮; Dzia艂anie w organizacjach Cisco, abywspiera膰 i zarz膮dza膰 wielofunkcyjnymi mo偶liwo艣ciamiwsp贸艂pracy; Odpowiedzialno艣膰 za pomy艣lne osi膮gni臋cie cel贸wumownych Partnera Dostaw ustalonych zgodnie ze wsparciemtechnicznym Cisco; Rozwijanie, zarz膮dzanie i utrzymywaniesynergicznej, produktywnej, zaufanej i trwa艂ej relacji zwyznaczonym partnerem dostawy Cisco i odpowiednim centrumTAC; Odpowiedzialno艣膰 za wsp贸艂prac臋 z kierownictwembiznesowym w definiowaniu prognozowania zapotrzebowaniaoperacyjnego na zlecanie firmom trzecim planowanie zasob贸w;Zarz膮dzanie obci膮偶eniem prac膮 mi臋dzy zespo艂ami, w tymwdra偶aniem innowacyjnych technik zarz膮dzania zleceniamiserwisowymi; Dzia艂anie jako punkt eskalacyjny dla klient贸w izarz膮dzania w imieniu klient贸w; Identyfikowanie i rozwi膮zywanieproblem贸w przy wsp贸艂pracy z kierownikami Global TechnicalServices, kierownikami terenowymi, dyrektorami, BU i innymiinteresariuszami Cisco w r贸偶nych obszarach; Budowanie kulturyCisco; Prowadzenie coaching/mentoring kierownik贸w zespo艂贸w;Rozpracowywanie szerszych problem贸w, kt贸re maj膮 wp艂yw nazespo艂y partner贸w dostaw; Opracowywanie plan贸w dzia艂ania wcelu zarz膮dzania zmianami zale偶no艣ci mi臋dzy firmami (Cisco-Partner); Zarz膮dzanie dzieleniem si臋 i przekazywaniem wiedzy wzespo艂ach; Umiej臋tno艣膰 zarz膮dzania wszystkimi aspektamieskalacji operacyjnych Partnera dostaw; W razie potrzebykontynuowanie kontaktu z klientami; Zapewnianie wskaz贸wek dokierowania zespo艂ami w osi膮ganiu cel贸w; Zapewnianie wskaz贸wek dla os贸b o osi膮gni臋ciu uzgodnionych cel贸w; Zarz膮dzanie obci膮偶eniem prac膮 pomi臋dzy zespo艂ami i cz艂onkami zespo艂u, w tym wdra偶anie innowacyjnych technik zarz膮dzania sprawami.
kontakt przez PUP - 2018-03-19 - Krak贸w (ma艂opolskie)
-
YUNIVERSAL PODLASKI Sp. z o.o. - 2017-10-24 - Bia艂ystok (podlaskie)
Kierowanie sprzeda偶膮 p艂yt i akcesori贸w biurowych.Przyjmowanie i zamawianie towaru.
P.H.U "TOMP艁YT" TOMASZ DUNAJSKI - 2016-10-06 - Gorz贸w Wielkopolski (lubuskie)
Koordynacja wszystkich dzia艂a艅 podejmowanych przez zesp贸艂 specjalist贸w do spraw oprogramowania, zapewnienie doradztwa architektonicznego i technicznego oraz zapewnienie przestrzegane praktyk in偶ynieryjnych, ustalenie kierunku dzia艂ania oraz cel贸w dla zespo艂u oraz wsp贸艂praca z decydentami wewn臋trznymi i zewn臋trznymi, odpowiedzialno艣膰 za zarz膮dzanie personelem oraz przekazywanie niezb臋dnych danych zwi膮zanych z zatrudnieniem do funkcji saportuj膮cych, odpowiedzialno艣膰 za odpowiednie przeszkolenie pracownik贸w, odpowiedzialno艣膰 za zarz膮dzanie wynikami bezpo艣rednich podw艂adnych, raportowanie oraz prac臋 nad rozwojem umiej臋tno艣ci.
INTEL TECHNOLOGY POLAND SP. Z O.O. - 2016-08-31 - Gda艅sk (pomorskie)
G艂贸wne obowi膮zki: kierowanie zespo艂em pracownik贸w zatrudnionych na stanowiskach warsztatowych, gospodarczych i sprz膮taczek; nadz贸r nad dzia艂alno艣ci膮 konserwacyjn膮 prowadzan膮 w obiektach b臋d膮cych z zarz膮dzie oddzia艂u, bie偶膮ce sprawdzane i odbi贸r prac prowadzonych przez podleg艂ych pracownik贸w; potwierdzanie faktycznie wykonanych prac oraz usuni臋cia awarii, a tak偶e kontrolowanie rozlicze艅 prac konserwacyjnych w ksi膮偶ce pracy konserwatora; udzia艂 w pracach zwi膮zanych z kosztorysowaniem prowadzonych prac konserwacyjnych, ustalanie potrzeb w zakresie niezb臋dnej dokumentacji technicznej; przygotowanie materia艂贸w do wykonania raport贸w wytw贸rczo艣ci dla prac wykonanych przez pracownik贸w warsztat贸w; zapewnienie w艂a艣ciwego i terminowego zaopatrzenia warsztat贸w w sprz臋t i materia艂y w uzgodnieniu z inspektorem do spraw planowania i zaopatrzenia.Warunki pracy: warunki dotycz膮ce charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zada艅: konieczno艣膰 wykonywania niekt贸rych czynno艣ci poza sta艂ym miejscem pracy. Miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narz臋dzia i materia艂y pracy: komputer, urz膮dzenia biurowe; mo偶liwo艣膰 poruszania si臋 po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szeroko艣膰 drzwi.Wykszta艂cenie: 艣rednie.Wymagania niezb臋dne: posiadanie wiedzy z zakresu prawa budowlanego; posiadanie wiedzy z zakresu prac budowlanych i gospodarki materia艂owej; posiadanie minimum 4 lat do艣wiadczenia zawodowego; posiadanie umiej臋tno艣ci kierowania personelem; umiej臋tno艣膰 dzia艂ania w sytuacjach stresowych, analitycznego my艣lenia, rozwi膮zywania problem贸w, komunikatywno艣膰; posiadanie po艣wiadczenia bezpiecze艅stwa osobowego lub pozytywne zako艅czenie procedur sprawdzaj膮cych zako艅czonych wydaniem po艣wiadczenia bezpiecze艅stwa osobowego, uprawniaj膮cego do dost臋pu do informacji niejawnych oznaczonych klauzul膮 POUFNE.Wymagania dodatkowe: wykszta艂cenie 艣rednie techniczne (budowlane lub pokrewne); umiej臋tno艣膰 pos艂ugiwania si臋 programem do kosztorysowania; posiadanie uprawnie艅 budowlanych, energetycznych w zakresie dozoru.
艢l膮ski Oddzia艂 Stra偶y Granicznej z siedzib膮 w Raciborzu - 2016-11-25 - Racib贸rz (艣l膮skie)
nadz贸r nad salonem, sprzeda偶 towar贸w i us艂ug
TECHPOL Artur Magdziarz Czarnk贸w - 2016-09-21 - Czarnk贸w (wielkopolskie)
organizacja, kontrola i nadz贸r nad prawid艂owym przebiegiem obs艂ugi i napraw pojazd贸w, maszyn i urz膮dze艅 budowlanych i specjalistycznych, nadz贸r nad jako艣ci膮, sprawozdawczo艣膰
PROGMET PPHU, Bogdan Grys - 2016-02-11 - Starachowice (艣wi臋tokrzyskie)
prace zlecone na obiekcie wynajmowanym przez najemc贸w
Service Max Urszula 呕ochowska - 2016-07-14 - Olsztyn (warmi艅sko-mazurskie)
Szycie odzie偶y na maszynach przemys艂owych: owerlok, st臋bn贸wka.
Genowefa Gruszka Krawiectwo - 2016-01-27 - K臋ty (ma艂opolskie)
Asystowanie przy zabiegach z zakresu: stomatologii zachowawczej, periodontologii, chirurgii stomatologicznejUtrzymywanie porz膮dku na stanowisku pracyPrzygotowywanie gabinetu do pracy (dezynfekcja i sterylizacja narz臋dzi, przygotowywanie narz臋dzi do okre艣lonych zabieg贸w, przygotowywanie pacjenta)Samodzielne przeprowadzanie zabieg贸w higienizacyjnych, instrukta偶u higieny jamy ustnej
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Gda艅sk (pomorskie)
Zakres wykonywanych zada艅 na stanowisku:1) Kierowanie dzia艂alno艣ci膮 Gminnego O艣rodka Pomocy Spo艂ecznej oraz reprezentowanie go na zewn膮trz.2) Realizacja zada艅 w zakresie pomocy spo艂ecznej, 艣wiadcze艅 rodzinnych, funduszu alimentacyjnego, dodatk贸w mieszkaniowych oraz dodatk贸w energetycznych, pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczni贸w, wspieraniu rodziny i systemie pieczy zast臋pczej, pomocy pa艅stwa w wychowaniu dzieci, i innych wynikaj膮cych z przepis贸w prawa przekazanych do kompetencji i statutu jednostki.3) Organizacja pracy o艣rodka pomocy spo艂ecznej oraz ustalanie organizacji wewn臋trznej GOPS.4) Organizacja pracy w GOPS na poszczeg贸lnych stanowiskach pracy, zapewniaj膮ca sprawne wykonywanie zada艅.5) Wykonywanie czynno艣ci ze stosunku pracy wobec pracownik贸w GOPS6) Prowadzenie prawid艂owej gospodarki finansowej GOPS7) Przestrzeganie dyscypliny finans贸w publicznych przy 艣cis艂ej wsp贸艂pracy ze skarbnikiem gminy ig艂贸wnym ksi臋gowym GOPS.8) Nadz贸r merytoryczny nad prac膮 pracownik贸w i kontrola dokumentacji prowadzonej przez pracownik贸w.9) Analizowanie i ocenianie zjawisk powoduj膮cych zapotrzebowanie na 艣wiadczenia z pomocy spo艂ecznej oraz kwalifikowanie do uzyskania tych 艣wiadcze艅.10) Udzielanie informacji, wskaz贸wek i pomocy w trudnych sytuacjach 偶yciowych osobom potrzebuj膮cym.11) Wsp贸艂dzia艂anie z instytucjami, organizacjami spo艂ecznymi, stowarzyszeniami, fundacjami oraz zak艂adami pracy w celu realizacji zada艅 spo艂ecznych.12) Sprawowanie nadzoru i odpowiedzialno艣膰 za maj膮tek GOPS.13) Zapewnienie zabezpieczenia przetwarzanych danych osobowych opracowanie i wdro偶enie procedur polityki bezpiecze艅stwa w jednostce.14) Przygotowanie i sk艂adanie informacji i sprawozda艅 dotycz膮cych funkcjonowania GOPS.15) Pozyskiwanie 艣rodk贸w pozabud偶etowych, w tym unijnych na dzia艂alno艣膰 O艣rodka.16) Zapewnienie realizacji zada艅 wynikaj膮cych z rz膮dowych program贸w pomocy spo艂ecznej, wdra偶anie lokalnych program贸w pomocy spo艂ecznej17) Informowanie prze艂o偶onego o stanie prowadzonych spraw i zaistnia艂ych problemach.18) Aktualizowanie, opracowywanie i realizacja Gminnej Strategii Rozwi膮zywania Problem贸w Spo艂ecznych.19) Przygotowywanie projekt贸w uchwa艂 i zarz膮dze艅 dot. dzia艂alno艣ci O艣rodka.20) Wykonywanie innych zada艅 zleconych przez W贸jta Gminy Stegna.Warunki pracy na danym stanowisku:1) Stanowisko: administracyjne, kierownicze.2) Wymiar czasu pracy: pe艂ny etat, czas pracy nienormowany.3) Miejsce pracy: Gminny O艣rodek Pomocy Spo艂ecznej w Stegnie, Stegna ul. Wojska Polskiego 12, 82-103 Stegna,4) Praca przy komputerze.5) Praca z klientem.Wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych: W miesi膮cu listopadzie 2017 roku wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w Gminnym O艣rodku Pomocy Spo艂ecznej w Stegnie, w rozumieniu przepis贸w o rehabilitacji zawodowej i spo艂ecznej oraz zatrudnieniu os贸b niepe艂nosprawnych wynosi poni偶ej 6%.6. Wymagane dokumenty:1) CV z dok艂adnym opisem przebiegu pracy zawodowej.2) List motywacyjny.3) Kopie dyplom贸w oraz innych dokument贸w potwierdzaj膮cych posiadane wykszta艂cenie ikwalifikacje.4) Pisemna koncepcja funkcjonowania Gminnego O艣rodka Pomocy Spo艂ecznej w Stegnie w perspektywie 2018-2022, W opracowaniu powy偶szej koncepcji pomocne b臋d膮 uchwa艂y Rady Gminy w Stegnie dotycz膮ce program贸w i zada艅 realizowanych przez GOPS. Wszelkie niezb臋dne dokumenty dost臋pne s膮 w BIP. Prezentacj臋 nale偶y z艂o偶y膰 w formie drukowanej. Kandydaci zaproszeni do kolejnego etapu kwalifikacji b臋d膮 proszeni o przedstawienie koncepcji komisji konkursowej.5) Kopie 艣wiadectw pracy, w tym kopie dokument贸w po艣wiadczaj膮cych wymagany sta偶 pracy.6) Podpisane o艣wiadczenie o posiadaniu pe艂nej zdolno艣ci do czynno艣ci prawnych, korzystaniu zpe艂ni praw publicznych oraz braku prawomocnego skazania za przest臋pstwa umy艣lne 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe.7) Podpisane o艣wiadczenie kandydata o wyra偶eniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezb臋dnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie zustaw膮 z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922).8) O艣wiadczenie o stanie zdrowia kandydata pozwalaj膮cym na prac臋 na wskazanym stanowisku.9) Wype艂niony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegaj膮cej si臋 o zatrudnienie wg wzoru stanowi膮cego za艂膮cznik do niniejszego og艂oszenia.Przed nawi膮zaniem stosunku pracy osoba wskazana do zatrudnienia zobowi膮zana jest do dostarczenia do Urz臋du Gminy za艣wiadczenia o niekaralno艣ci z Krajowego Rejestru S膮dowego oraz za艣wiadczenia lekarskiego potwierdzaj膮cego zdolno艣膰 do pracy.Wymagane dokumenty aplikacyjne nale偶y sk艂ada膰 na Dzienniku Podawczym Urz臋du Gminy w Stegnie lub poczt膮 na adres: Urz膮d Gminy w Stegnie, ul. Gda艅ska 34, 82-103 Stegna, w zamkni臋tych kopertach z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Kierownika Gminnego O艣rodka Pomocy Spo艂ecznej w Stegnie w terminie do dnia 4 grudnia 2017 r. do godziny 12.00.Aplikacje, kt贸re wp艂yn膮 do Urz臋du po wy偶ej okre艣lonym terminie nie b臋d膮 rozpatrywane.Informacja o wyniku naboru b臋dzie umieszczona niezw艂ocznie po jego zako艅czeniu na stronie Biuletynu Informacji Publicznej, na stronie internetowej Urz臋du Gminy oraz na tablicy informacyjnej w Urz臋dzie Gminy.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczeg贸艂owe CV (z uwzgl臋dnieniem dok艂adnego przebiegu kariery zawodowej), powinny by膰 opatrzone klauzul膮: Wyra偶am zgod臋 na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezb臋dnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustaw膮 z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r , poz. 922) oraz ustaw膮 z dn. 21.11.2008 r. o pracownikach samorz膮dowych ( Dz. U. z 2016 r, poz. 902 ze zm.).Kserokopie z艂o偶onych dokument贸w w ofercie musz膮 by膰 po艣wiadczone przez kandydata za zgodno艣膰 zorygina艂em. Informujemy, 偶e:- dokumenty aplikacyjne kandydata, kt贸ry zostanie wy艂oniony w procesie rekrutacji zostan膮 do艂膮czone do jego akt osobowych;- dokumenty aplikacyjne os贸b, kt贸re w procesie rekrutacji zakwalifikowa艂y si臋 do dalszego etapui zosta艂y umieszczone w protokole, b臋d膮 przechowywane, zgodnie z instrukcj膮 kancelaryjn膮, przez okres 2 lat, a nast臋pnie przekazane do archiwum zak艂adowego;- dokumenty aplikacyjne pozosta艂ych os贸b b臋d膮 odsy艂ane lub odbierane osobi艣cie przez zainteresowanych przez okres 3 miesi臋cy od zako艅czenia procedury naboru.
Gmina Stegna - 2017-11-23 - Stegna (pomorskie)
Kierowanie budow膮, nadzorowanie jako艣ci i terminowo艣ci realizowanych rob贸t pod k膮tem zgodno艣ci ze specyfikacj膮 techniczn膮 i dokumentacj膮 projektow膮, organizowanie oraz koordynowanie budowy zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem rob贸t. Miejsce pracy: woj. pomorskie.
Zak艂ad Budowlany Rafa艂 Lehmann - 2016-12-21 - Kie艂pino (pomorskie)
kierowanie zespo艂em
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - K臋trzyn (warmi艅sko-mazurskie)
Kierowanie inwestycjami budowlanymi ORLEN BUDONAFT na terenie Wroc艂awia. Realizacja zalece艅 wpisanych do dziennika budowy, odpowiednie zabezpieczenie terenu budowy, prowadzenie dokumentacji budowy, nadz贸r nad pracownikami, dokonywanie odbior贸w budowlanych. Pracodawca zapewnia samoch贸d s艂u偶bowy i zakwaterowanie.
ORLEN BUDONAFT Sp. z o.o. Limanowa - 2019-02-19 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)