KIEROWNIK SEKCJI - SEKCJI TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI WYDZIAŁU EKSPLOATACJI NIERUCHOMOŚCI (NR 1172) Bydgoszcz oferta pracy REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY

Stanowisko: KIEROWNIK SEKCJI - SEKCJI TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI WYDZIAŁU EKSPLOATACJI NIERUCHOMOŚCI (NR 1172)
Wynagrodzenie: od 4 150 PLN
Zakres obowiązków: Zakres głównych obowiązków w szczególności:- kierowanie sekcją zapewniające pełną realizację zadań- planowanie i realizację budżetu w zakresie remontów i konserwacji nieruchomości- organizacja i archiwizacja dokumentacji Sekcji Technicznego Utrzymania Nieruchomości- nadzorowanie i opracowywanie: - realizacji rzeczowo-finansowej zadań ujętych w PRN i PKiN realizowanych przez administratorów; - prawidłowości technicznego utrzymania i eksploatacji nieruchomości oraz stałych urządzeń technicznych stosowanie do wymogów prawa budowlanego, instrukcji i przepisów resortowych w tym przepisów dot. Ochrony środowiska; - przestrzegania przepisów przeciwpożarowych, bhp i norm w zakresie eksploatacji i utrzymania w pełnej sprawności sieci, instalacji i urządzeń gazowych; - prawidłowości prowadzenia przez Administratorów pomiarów ochronnych urządzeń elektroenergetycznych i instalacji odgromowych w kompleksach wojskowych; - stanu przygotowania obiektów, urządzeń i instalacji do sezonu grzewczego oraz prawidłowości prowadzenia książek rewizyjnych urządzeń podlegających dozorowi technicznemu; - działań administratora zmierzających do osiągnięcia korzystnych efektów ekonomicznych i oszczędnego gospodarowania energią elektryczną, cieplną, gazem oraz paliwami stałymi i płynnymi zgodnie z obowiązującymi prawem i przepisami resortowymi; - wdrażania nowych systemowych rozwiązań technicznych w zakresie eksploatacji i utrzymania obiektów; - przestrzeganie przepisów techniczno-budowlanych; - organizowanie i prowadzenie szkoleń z personelem techniczno-obsługowym Administratora, odpowiedzialnym za eksploatację obiektów; - organizowanie (pięcioletnich) oraz nadzorowanie (rocznych) ustawowych kontroli okresowych stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów budowlanych oraz infrastruktury technicznej, przeglądów, pomiarów, prób i badań realizowanych przez administratorów; - realizacja rzeczowo-finansowa zadań ujętych w PRN Zarządu; - właściwe postepowanie z dokumentacją stanowiącą materiały archiwalne - i dokumentacją niearchiwalną zgodnie z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;RODZAJ UMOWY: UMOWA O PRACĘ NA CZAS OKREŚLONY - NA CZAS USPRAWIEDLIWIONEJ NIEOBECNOŚCI PRACOWNIKA (UMOWA O PRACĘ NA CZAS ZASTĘPSTWA) ,
Data publikacji: 2021-04-12
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Fabryczna 16, 85-741 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres głównych obowiązków w szczególności:- kierowanie sekcją zapewniające pełną realizację zadań- planowanie i realizację budżetu w zakresie remontów i konserwacji nieruchomości- organizacja i archiwizacja dokumentacji Sekcji Technicznego Utrzymania Nieruchomości- nadzorowanie i opracowywanie: - realizacji rzeczowo-finansowej zadań ujętych w PRN i PKiN realizowanych przez administratorów; - prawidłowości technicznego utrzymania i eksploatacji nieruchomości oraz stałych urządzeń technicznych stosowanie do wymogów prawa budowlanego, instrukcji i przepisów resortowych w tym przepisów dot. Ochrony środowiska; - przestrzegania przepisów przeciwpożarowych, bhp i norm w zakresie eksploatacji i utrzymania w pełnej sprawności sieci, instalacji i urządzeń gazowych; - prawidłowości prowadzenia przez Administratorów pomiarów ochronnych urządzeń elektroenergetycznych i instalacji odgromowych w kompleksach wojskowych; - stanu przygotowania obiektów, urządzeń i instalacji do sezonu grzewczego oraz prawidłowości prowadzenia książek rewizyjnych urządzeń podlegających dozorowi technicznemu; - działań administratora zmierzających do osiągnięcia korzystnych efektów ekonomicznych i oszczędnego gospodarowania energią elektryczną, cieplną, gazem oraz paliwami stałymi i płynnymi zgodnie z obowiązującymi prawem i przepisami resortowymi; - wdrażania nowych systemowych rozwiązań technicznych w zakresie eksploatacji i utrzymania obiektów; - przestrzeganie przepisów techniczno-budowlanych; - organizowanie i prowadzenie szkoleń z personelem techniczno-obsługowym Administratora, odpowiedzialnym za eksploatację obiektów; - organizowanie (pięcioletnich) oraz nadzorowanie (rocznych) ustawowych kontroli okresowych stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów budowlanych oraz infrastruktury technicznej, przeglądów, pomiarów, prób i badań realizowanych przez administratorów; - realizacja rzeczowo-finansowa zadań ujętych w PRN Zarządu; - właściwe postepowanie z dokumentacją stanowiącą materiały archiwalne - i dokumentacją niearchiwalną zgodnie z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;RODZAJ UMOWY: UMOWA O PRACĘ NA CZAS OKREŚLONY - NA CZAS USPRAWIEDLIWIONEJ NIEOBECNOŚCI PRACOWNIKA (UMOWA O PRACĘ NA CZAS ZASTĘPSTWA) ,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|22
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 150 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie kwota brutto 4.150,00 zł. + dodatek za staż pracy + 31% premii regulaminowej, dodatek funkcyjny w wysokości 375,00 zł, pracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczne oraz nagrody jubileuszowe.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
KIEROWNIK SEKCJI - SEKCJI TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI WYDZIAŁU EKSPLOATACJI NIERUCHOMOŚCI (NR 1172)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0461
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: naczelnik / kierownik wydziału
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 150 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa programu: Pakiet MS OFFICE
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania konieczne: - wykształcenie minimum średnie, - staż pracy 5 lat - udokumentowany 5 letnią praktyką zawodową w branży budowlanej oraz w pełnieniu funkcji obejmującej kierowanie zasobem ludzkim, - bardzo dobra znajomość obsługi pakietu Microsoft Office: Word, Excel, PowerPoint,- odporność ma stres, dokładność, terminowość,- umiejętność planowania i organizacji pracy,- znajomość ustawy Prawo Budowlane oraz aktów wykonawczych- umiejętność sporządzania i sprawdzania kosztorysów- posiadanie uprawnień budowlanych- umiejętność analitycznego myślenia.Wymagania preferowane: - wykształcenie - wyższe (branży budowlanej),- staż pracy 3 lata- dodatkowym atutem będzie posiadanie doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w instytucji wojskowej.
Nazwa pracodawcy: REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY
danePracodawcy_nip: 5541006057
danePracodawcy_regon: 090570782
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Podchorążych 33, 85-915 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:- list motywacyjny, CV, - kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie,- oświadczenie o wyrażeniu zgodny na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb realizacji procesu rekrutacyjnego przez Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Bydgoszczy zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych - oferty należy składać w formie papierowej listownie na adres: RZI Bydgoszcz lub osobiście w siedzibie Rejonowego Zarządu Infrastruktury Bydgoszcz 85-915 ul. Podchorążych 33, w kancelarii p. 2, w zamkniętej, podpisanej kopercie z dopiskiem Kierownik Sekcji Technicznego Utrzymania Nieruchomości Wydziału Eksploatacji Nieruchomości w terminie do 15.05.2021 r.- kontakt tel: pod nr 261-413-855; 261-413-860, 261-413-882
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 04
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
danePracodawcy_kodPowiatu: 0461
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0928363
Ulica pracodawcy: Podchorążych
Numer budynku pracodawcy: 33
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|121303
Zawód wykonywany przez pracownika: naczelnik / kierownik wydziału
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 12.04.2021
Oferta pracy ważna do: 15.05.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 12.04.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 12.04.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8a5585b2b4ac0a695c1ad545f7adf8ef
Podobne oferty pracy
- koordynowanie pracy podległych pracowników,- nadzór na próbami technologicznymi,- kontakt z klientami,- planowanie zamówień i wysyłka towaru,- kontrola nad realizacją planów sprzedażowych,- analiza dokumentów wewnętrznych - raporty i sprawozdania
CEROMA COLOR AGNIESZKA WAWRZYNEK - 2016-07-07 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Nadzór techniczny.
MEBLEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-14 - Kalisz (wielkopolskie)
- Udział w opracowywaniu strategii firmy. - Przygotowywanie planów rzeczowo-finansowych krótko- i długookresowych. - Udział w opracowywaniu oraz wdrażaniu budżetów i nadzór nad ich realizacją. - Przygotowywanie ofert handlowych. - Udział w negocjacjach handlowych. - Analiza umów, transakcji, kluczowych klientów. - Analiza i optymalizacja struktury kosztów i rentowności projektów. - Sporządzanie analiz ekonomicznych. - Nadzór i koordynacja pracy działu. Oferujemy: - Możliwości rozwoju zawodowego. - Ciekawe wyzwania zawodowe. - Pakiet socjalny: bony podarunkowe, dofinanswoanie do wypoczynku, kolonii, obozów dla dzieci. - Korzystanie, na preferencyjnych warunkach, z wypoczynku w Górskim Kompleksie Turystycznym w Świeradowie Zdrój. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 381 01 42, 71 318 01 86 wew. 226, e-mail: ek (at) wzl2.pl, e.skladzien (at) wzl2.pl
Wojskowe Zakłady Łączności nr 2 S.A. - 2016-11-03 - Czernica (dolnośląskie)
kierowanie zespołem lakierników, nadzór i koordynacja prac lakierniczych, stałe monitorowanie procesu produkcji.
STAR SAN DUO PPHU - 2018-03-22 - Starachowice (świętokrzyskie)
Kierownie zespołem doradców, realizacja planów, rozwój w wyznaczonym terenie,wykształcenie średnie, doświadczenie w branży pożyczkowej lub windykacyjnej,do dyspozycji auto słuzbowe, telefon, komputer,praca na terenie województwa warmińsko-mazurskiego,wynagrodzenie od 3 000 do 15 000 zł + premia
PRO Domo Sp.z.o.o. - 2017-05-12 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Zarządzanie zespołem oraz procesem produkcji (spawalnia, montażownia).
PRO-TRAILER Sp. z o.o. - 2020-11-24 - Lipiany (zachodniopomorskie)
gotowanie ,produkcja ,szykowanie posiłków i inne
CENTRUM KULTURALNO- ROZRYWKOWE ZAWADZKI ŁUKASZ - 2021-05-24 - Chustki (mazowieckie)
j.w
Miejskie Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych - 2016-04-28 - Warszawa (mazowieckie)
Do obowiązków kierownika internatu należy:1.Zapewnienie właściwej działalności opiekuńczo-wychowawczej internatu;2.Sprawowanie nadzoru nad całokształtem przebiegu i organizacją pracy wychowawców internatu;3.Organizowanie kontroli oraz analizowanie i ocenianie efektów pracy wychowawczej w internacie oraz pracowników obsługi internatu;4.Koordynowanie bezpieczeństwa, dyscypliny, stanu higienicznego i porządku przebywania młodzieży na terenie internatu;5.Dbałość o ogólną estetykę pomieszczeń i tematykę dekoracji;6.Nadzór i współpraca z wychowawcami w organizacji życia internatowego uczestników;7.Rozwijanie wśród młodzieży działalności kulturalno-oświatowej i sportowo rekreacyjnej oraz nawyków respektowania powszechnie obowiązujących norm społecznych i pomocy rówieśniczej;8.Prowadzenie współpracy ze szkołami, do których uczęszczają wychowankowie oraz z lokalnymi organizacjami i instytucjami wspierającymi działalność jednostki;9.Inicjowanie i współdecydowanie o remontach, modernizacji budynku pomieszczeń internatu, zakupu sprzętu i urządzeń;10.Przeprowadzanie kontroli stanu technicznego sprzętu będącegona wyposażeniu wychowawców grup oraz kół zainteresowań i innych agend działających na terenie internatu;11.Planowanie i wykorzystanie środków finansowych przeznaczonych dla internatu;12.Prowadzenie dokumentacji związanej z funkcjonowaniem internatu;13.Reprezentowanie pracowników internatu wobec Kierownika jednostki;Do obowiązków zastępcy kierownika OSiW należy:1.Kierowanie działalnością jednostki podczas nieobecności Kierownika OSiW;2.Współorganizowanie nadzoru kształcenia, szkolenia i przygotowania zawodowego oraz opieki i wychowania uczestników Ośrodka;3.Współtworzenie warunków dla harmonijnego rozwoju psychofizycznego uczestników;4.Współorganizowanie systemu kontroli w Ośrodku oraz wprowadzenie do użytku wewnętrznego jej zasad;5.Monitorowanie, analizowanie i przygotowywanie wstępnej oceny efektów działalności kształceniowo-wychowawczo-opiekuńczej oraz innej działalności ustawowej;6.Wspomaganie kadry w realizacji zadań kształceniowo-wychowawczo opiekuńczych i doskonalenia ich jakości;7.Dbanie o terminowość zgłaszania wniosków o zapewnienie kształcenia ogólnego i zawodowego, co jest związane z planowaniem i organizacją nauczania przez organy prowadzące szkoły;8.Udzielanie pracodawcom niezbędnej informacji i pomocy w przygotowaniu wniosków dotyczących refundacji;9.Organizowanie współpracy z partnerami OSiW oraz zapewnianie młodzieży dostępu do usług świadczonych przez jednostki podległe CEiPM;10.Reprezentowanie Ośrodka na zewnątrz podczas nieobecności Kierownika OSiW;11.Współpraca ze środowiskiem lokalnym;12.Realizacja uchwał organów funkcjonujących w Ośrodku;13.Przestrzeganie przepisów ujętych w Karcie Nauczyciela (w zakresie dotyczącym pracowników OHP) oraz innych stanowiących o działalności OSiW;14.Prowadzenie dokumentacji związanej z funkcjonowaniem i działalnością Ośrodka;15.Upowszechnianie doświadczeń wynikających z dobrych praktyk oraz wdrożonych rozwiązań nowatorskich i innowacji;16.Przygotowywanie wstępnych propozycji w zakresie realizacji polityki personalnej oraz przyznawania nagród i nakładania kar za naruszenie obowiązków pracowniczych;WYMAGANIA NIEZBĘDNE:-wykształcenie wyższe ( studia wyższe na kierunku pedagogika, psychologia lub socjologia w specjalności odpowiadającej prowadzonym zajęciom, oraz przygotowanie pedagogiczne lub studia wyższe na dowolnym kierunkui studia podyplomowe w zakresie prowadzonych zajęć, oraz przygotowanie pedagogiczne)-obywatelstwo polskie;-pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;-kandydat nie może być prawomocnie skazany za przestępstwa umyślne;-stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku:-minimum 3 lata stażu pracy zawodzieWYMAGANIA DODATKOWE:-doświadczenie w pracy z młodzieżą, -zdolności interpersonalne;-komunikatywność, kreatywność, samodzielność w realizacji zadań;-rzetelność i dokładność;-umiejętność organizacji pracy;-umiejętność radzenia sobie ze stresem;-chęć stałego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE:- Życiorys/CV i list motywacyjny,- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy,- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa,- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE:- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia,- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy.TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:- Dokumenty należy złożyć do: 05.06.2020 r.- Decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty,- Miejsce składania dokumentów: Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda OHP, ul. Artyleryjska 3B, 10-165 Olsztyn z dopiskiem KD-15/KI/2020".- Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną;
Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda OHP w Olsztynie - 2020-05-21 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
NADZÓR NAD PRAWIDŁOWYM PROWADZENIEM GOSPODARKI MATERIAŁOWEJ; NADZÓR NAD WYKONANIEM USŁUG TECHNICZNYCH; ZAPEWNIENIE TERMINOWEJ OBSŁUGI SPRZĘTU WOJSKOWEGO W OPARCIU O STACJONARNĄ BAZĘ OBSŁUGOWO-REMONTOWĄ; ZAPEWNIENIE WARUNKÓW DO WYDAWANIA PALIW, SMARÓW; ZAPEWNIENIE WARUNKÓW DO GROMADZENIA I WYDAWANIA PRZEDMIOTÓW ZAOPATRZENIA MUNDUROWEGO, ŚRODKÓW BOJOWYCH I MATERIAŁOWYCH; REALIZACJA ZADAŃ W ZAKRESIE KONSERWACJI OBIEKTÓW INFRASTRUKTURY KOSZAROWEJ W SŁUPSKU I REDZIKOWIE; PROWADZENIE PRACY PROFILAKTYCZNEJ I PRZECIWDZIAŁANIE POWSTAWANIU WYPADKÓW; OPINIOWANIE PODLEGŁYCH ŻOŁNIERZY.OKRES PRÓBNY 3 M-CE Z MOŻLIWOŚCIĄ DALSZEGO ZATRUDNIENIA. GODZ. PRACY 7.00-15.00.
6 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2019-06-11 - Słupsk (pomorskie)
prace zbrojeniowe, murowanie, szalunki
WYZWANIA CONSULTING Czajkowski Damian - 2019-09-19 - Lubin (dolnośląskie)
kierowanie zespołem pracowników recepcji, pokojowych, dozorców prac gospodarczych, konserwatorów
SPÓŁDZIELNIA INWALIDÓW "REHABILITACJA" W ZIELONEJ GÓRZE OŚRODEK REHABILITACYJNO-WYPOCZYNKOWY - 2016-06-02 - Gościm (lubuskie)
Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mail.
CENTRUM HANDLOWO-DYSTRYBUCYJNE RT-PROJEKT SP.Z.O.O 09-120 NOWE MIASTO UL.GŁÓWNY RYNEK 30 - 2016-05-09 - Nowe Miasto (mazowieckie)
prace wykonywane w końcowym etapie budowy
kontakt przez PUP - 2021-03-10 - Bratoszewice (łódzkie)
Wykonywanie dociepleń budynków, remonty balkonów.
"HAPT" JAROSŁAW TELEGA W PRZEWORSKU - 2017-06-07 - Łańcut (podkarpackie)
kierownik RIPOKu (kompostownia)
Spółka Wodna "ŁEBA" - 2018-10-18 - Łeba (pomorskie)
NADZÓR I ZARZĄDZANIE NAD PRODUKCJĄ ELEMENTÓW METALOWYCH
kontakt przez PUP - 2015-12-07 - Kamieniec Ząbkowicki (dolnośląskie)
sporządzanie dokumentacji; naprawa silników
JEDNOSTKA WOJSKOWA 4229 WARSZTATY TECHNICZNE - 2016-02-11 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
obsługa pralek, magli, żelazka
Danuta Maras PUH BODEGA - 2018-04-18 - Kościan (wielkopolskie)
Koordynacja prac zespołu, zajmowanie się planowaniem i organizacją projektu, monitoring projektu.
Gremi Sp. Z O.O. - 2017-01-05 - Gdańsk (pomorskie)
prowadzenie sekretariatu, odbiór, wysyłanie i segregacja poczty, prowadzenie kalendarza/ terminarza Adwokata, rozmowy z klientami i instytucjami, mała księgowość, sporządzanie prostych pism do Sądów i instytucji, praca samodzielna itp.
Kancelaria Adwokacka - 2016-11-24 - Tczew (pomorskie)
Zarządzanie jednostką
kontakt przez OHP - 2017-02-15 - Olesno (opolskie)
Opracowywanie dokumentacji technicznej. Opracowywanie dokumentacji produkcyjnej. Planowanie i nadzór nad procesem produkcyjnym.
SZKŁO-BUD Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2018-10-04 - Płock (mazowieckie)
strzyżenie damsko-męskie, farbowanie, upinanie fryzur
WYBRANIEC ELŻBIETA ZAKŁAD FRYZJERSKI - 2019-08-26 - Chorzów (śląskie)
zarządzanie personelem, koordynowanie zamówień, utrzymywanie dobrych relacji z kontrahentami
Miejska Biblioteka Publiczna - 2017-07-24 - Leszno (wielkopolskie)
planowanie i organizowanie pracy podległych pracowników grupy remontowo konserwacyjnej, planowanie i nadzór nad rozliczeniem zleceń i zadań
Suwalska Spółdzielnia Mieszkaniowa w Suwałkach - 2021-05-06 - Suwałki (podlaskie)
KIEROWANIE LUDŹMI PRZY PRACACH DROGOWYCH, NADZÓR NAD PODLEGŁYMI PRACOWNIKAMI PRZY BUDOWIE DROGI, KONTROLA I RAPORTOWANIE O POSTĘPACH BUDOWY
CZECHANOWICZ EKOLOGIA I ZIELEŃ SP. Z O.O. - 2018-06-18 - Radom (mazowieckie)
nadzór nad pracą pracowników produkcji, organizacja pracy na produkcji, planowanie procesu produkcyjnego
Grupa Polskie Produkty Naturalne Sp. z o. o - 2017-03-31 - Sandomierz (świętokrzyskie)
Sprzedawca
Gospodarstwo Ogrodnicze Tadeusz Bogdan - 2017-03-17 - Mielec (podkarpackie)
układanie dokumentów, numeracja i dekretacja faktur, księgowanie faktur, prowadzenie teczek akt osobowych, obsługa urządzeń biurowych, obsługakorespondencji, kontakt z klientami biura
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Jabłonowo Pomorskie (kujawsko-pomorskie)