KIEROWNIK DZIAŁU UTRZYMANIA RUCHU Kalisz oferta pracy MEBLEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: KIEROWNIK DZIAŁU UTRZYMANIA RUCHU
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Nadzór techniczny.
Data publikacji: 2017-06-14
Lokalizacja: Kalisz (wielkopolskie)
Pracodawca: MEBLEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:ZACHODNIA 6-10, 62-800 Kalisz, powiat: m. Kalisz, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Nadzór techniczny.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK DZIAŁU UTRZYMANIA RUCHU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kalisz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Kalisz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kalisz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: kierownik utrzymania ruchu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: UPRAWNIENIA ENERGETYCZNE DOZOROWE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: PRAKTYKA NA WW.STANOWISKU MIN.3 LATA
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Uprawnienia dozorowe elektryczne i ciepłownicze, znajomość zagadnień ochrony środowiska.
Nazwa pracodawcy:
MEBLEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu
Adres pracodawcy:
ZACHODNIA 6-10, 62-800 Kalisz, powiat: m. Kalisz, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby zainteresowane proszone są o kontakt telefoniczny z pracodawcą w celu ustalenia terminu spotkania.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Kalisz
Gmina pracodawcy: Kalisz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kalisz
Ulica pracodawcy: ZACHODNIA
Numer budynku pracodawcy: 6-10
Profil działalności pracodawcy: Produkcja pozostałych mebli
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik utrzymania ruchu
Data dodania oferty pracy: 14.06.2017
Oferta pracy ważna do: 31.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 14.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 14.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
przyjmowanie i wykładanie towaru na półki, obsługa klienta, dbanie o porządek w miejscu pracy; godziny pracy 6.00-14.00, 14.00-22.00, również w dni wolne
"KAMPIZO" Handel-Marketing Latus Mariusz - 2018-04-18 - Zgorzelec (dolnośląskie)
wg stanowiska
ZAKŁAD ODLEWNICZO-MECHANICZNO-HANDLOWY NORBERT WÓJCIK - 2017-10-11 - Kielce (świętokrzyskie)
Organizacja stanowiska pracy wg BHP, kierowanie zespołem oraz dbanie o rozwój, inicjowanie i zgłaszanie usprawnień, monitorowanie i raportowanie wyników, organizacja pracy działu, praca przy obsłudze klienta.
PAMAKO - PAULA KORKOWSKA - 2017-04-07 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
budowanie zespołów konsultantów, organizacja call center, organizacja biura
WARMIŃSKO-MAZURSKIE BIURO KREDYTOWE JAROSŁAW GLABAS - 2017-01-24 - Białystok (podlaskie)
obróbka/przygotowywanie ciasta, obsługa urządzeń w piekarni, praca w piekarni
PIEKARNIA TOMCZYK S.C. - 2016-09-08 - Jaczów (dolnośląskie)
Nauczyciel jezyka angielskiego
PUBLICZNE GIMNAZJUM W CZŁOPIE - 2016-08-24 - Człopa (zachodniopomorskie)
SZYCIE NA MASZYNIE PRZEWAŻNIE Z MATERIAŁEM JERSEY
TANGOMODE BY AGA AGNIESZKA LEWICKA - 2016-01-12 - Polkowice (dolnośląskie)
pracownik działu zakupów
IN TEMPORIS POLSKA sp. z o.o. w Lublinie - 2016-10-21 - Tuczno (zachodniopomorskie)
naprawa uszkodzeń i wgnieceń karoserii samochodowych;wymiana elementów;szlifowanie, montowanie i szpachlowanie blachy;obsługa maszyn serwisu blacharsko - lakierniczego;
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Łódź (łódzkie)
obsługa ładowarki, prace ziemne
DEX - TRANS Robert Pach - 2018-05-07 - Sulejów (łódzkie)
Kierowanie podległą grupą pracowników. Praca na umowę o pracę w godz. 7-18 w równowaznym systemie czasu pracy w Kołobrzegu. W soboty praca w godz. 8-14.
PPHU TERMEX Sp.z o. o. - 2016-08-25 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
- Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze z dnia 01.08.2016 r. Dyrektor Domu Pomocy Społecznej Przystań ul. Ks. Bpa Adamskiego 22 40-069 Katowice poszukuje 1 kandydata na wolne stanowisko urzędnicze - kierownicze: Kierownik Działu Terapeutyczno-Socjalnego.- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: organizowanie i kontrola pracy podległych pracowników, nadzór nad kompleksowym realizowaniem zadań w powierzonym zakresie, nadzorowanie terminowego i rzetelnego załatwiania spraw, inspirowanie i wdrażanie projektów społecznych i profilaktycznych, koordynacja i aktywny udział w tworzeniu i realizacji planów wsparcia dla mieszkańców, nadzór nad zapewnieniem różnorodnych form rehabilitacji i podnoszenia sprawności oraz aktywności mieszkańców, udzielanie informacji, wskazówek i pomoc w zakresie rozwiązywania spraw życiowych mieszkańców, którzy dzięki tej pomocy będą zdolni samodzielnie rozwiązywać problemy będące przyczyną trudniej sytuacji życiowej; skuteczne posługiwanie się przepisami prawa w realizacji tych zadań, pomoc w uzyskaniu dla mieszkańców będących w trudnej sytuacji życiowej poradnictwa dotyczącego możliwości rozwiązywania problemów i udzielania pomocy przez właściwe instytucje państwowe, samorządowe i organizacje pozarządowe oraz wspieranie w uzyskiwaniu pomocy, pobudzanie społecznej aktywności i inspirowanie działań samopomocowych w zaspokojeniu niezbędnych potrzeb życiowych mieszkańców, udzielanie mieszkańcom pomocy zgodnie z zasadami etyki zawodowej, ocena efektywności pracy podległych pracowników, sporządzanie rozkładów czasu pracy, współdziałanie z Dyrektorem w realizacji zadań Domu.- Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy, miejsce pracy - DPS Przystań 40-069 Katowice ul. Ks. Bpa Adamskiego 22, praca na stanowisku samodzielnym, kierowniczym wymagającym dyspozycyjności, znajomości przepisów dotyczących funkcjonowania DPS-ów, związana z odpowiedzialnością za mieszkańców.- Wynagrodzenie: 2800 do 3200 zł/brutto (w tym wysługa lat oraz premia regulaminowa). Praca na początek na umowę o pracę na czas określony 3 miesiące. Kolejna umowa na czas określony lub na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe uprawniające do wykonywania zawodu pracownika socjalnego, zgodne ustawą o pomocy społecznej, minimum 5-letni staż pracy, obywatelstwo polskie, posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, zgoda na przetwarzanie danych osobowych, znajomość ustawy o pomocy społecznej i przepisów wykonawczych do ustawy, w szczególności rozporządzenia w sprawie domów pomocy społecznej, znajomość ustawy o pracownikach samorządowych, znajomość Kodeks postępowania administracyjnego.- Wymagania dodatkowe: doświadczenie na podobnym stanowisku, znajomość systemu pomocy społecznej, znajomość ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, znajomość ustawy o finansach publicznych, znajomość Kodeksu Pracy, umiejętność organizacji pracy własnej i podległego personelu, samodzielność w podejmowaniu decyzji, komunikatywność, odporność na stres, odpowiedzialność i dokładność w realizacji powierzonych zadań, umiejętność analizy problemu i poprawnego wyciągania wniosków, umiejętność pracy w zespole, umiejętność sprawnej i kompetentnej obsługi mieszkańców Domu Pomocy Społecznej, umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawa, wysoka kultura osobista.
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ "PRZYSTAŃ" W KATOWICACH - 2016-08-02 - Katowice (śląskie)
zbieranie półproduktów w opakowania, zbieranie odpadów produkcyjnych, pakowanie produktów, przygotowywanie składników na produkcję, prace pomocnicze przy linii; system 12 godzinny/spotkanie informacyjne dotyczace oferty pracy odbędzie się 21.03. 2018 r. godz. 10.00 w PUP Inowrocław p. 314
MANPOWERGROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-12 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
kierowanie sklepem spożywczym
NEOFARM sc, Renata Bilska, Tomasz Bilski - 2016-11-17 - Mirów Stary (mazowieckie)
Pakowanie borowiny. Praca w godz. 8-15 w Starym Borku. Po okresie próbnym możliwa praca stała. Dźwiganie do 20 kg.
BENETON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-14 - Stary Borek (zachodniopomorskie)
budowa i montaz okien, montaz stolarki okiennej i bram, demontaz okien i bram, obróbka okien,
kontakt przez PUP - 2015-12-17 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
- Prowadzenie budowy w sposób zgodny z wiedzą i sztuką budowlaną oraz prawem budowlanym- Bezpośredni nadzór realizacji robót w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentację techniczną, harmonogramy i plany organizacji robót, jakości, kontroli i badań;- Koordynację robót realizowanych przez podwykonawców i gromadzenie odpowiedniej dokumentacji- Weryfikacja jakościowa i ilościowa wykonywanej pracy podwykonawców;- Przygotowywanie raportów o stanie zaawansowania budowy;- Dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji budowlanej;- Sporządzanie dokumentacji powykonawczej oraz weryfikacja dokumentacji budowlanej;- Dbanie o przestrzeganie zasad BHP;- Przygotowywanie odpowiednich dokumentów niezbędnych do wystawienia faktur;- Uczestnictwo w odbiorze poszczególnych etapów robót- Uczestnictwo przy zamknięciu i odbiorze budów;
ZAKŁAD PRODUKCJI KONSTRUKCJI "MOSTOSTAL ROPCZYCE" Sp. z o.o. - 2017-09-28 - Ropczyce (podkarpackie)
zarządzanie salonem sprzedaży
motywowanie pracowników
planowanie czasu pracy
kontrolowanie realizacji zadań i planów
kontrola stanów magazynowych
nadzór nad procesem serwisowym i sprawami klientów
sporządzanie niezbędnej dokumentacji
dbanie o wizerunek salonu oraz budowanie pozytywnych relacji z klientami
Media Expert - 2016-09-07 - Lubaczów (podkarpackie)
zarządzanie serwisem, nadzór nad pracownikami
AUTO SERWIS NOWAK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-11 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
- współpraca w nadzorowaniu i zarządzaniu pracą zespołu Doradców ds. Obsługi Klienta;- monitorowanie przychodzących zapytań (mail, chat, telefon) i zadań, oraz ich dystrybucję do Doradców / Starszych Doradców;- prowadzenie spotkań z pracownikami;- rozwiązywanie sytuacji konfliktowych, - monitorowanie nieobecności zespołu. Proponowany okres zatrudnienia: 02.07.2018 - 30.06.20121.
kontakt przez PUP - 2018-06-12 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa maszyn do formowania szkła płaskiego
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Osiek Mały (wielkopolskie)
Prowadzenie procesu produkcyjnego, sprzedaż gotowych wyrobów, przyjmowanie surowców i materiałów do produkcji, przestrzeganie i kontrola przepisów BHP, prowadzenie ewidencji czasu pracy podległych pracowników, prowadzenie remontów maszyn i urządzeń, racjonalne gospodarowanie powierzonym mieniem i inne.Praca na 3 zmiany w godz. 7-15, 15-23, 23-72 dni - I zmiana2 dni - II zmiana2 dni - III zmiana2 dni - wolne
Zakład Surowców Chemicznych i Mineralnych "Piotrowice II " Sp. Z o.o. - 2018-07-16 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
pakowanie towaru, rozwożenie do klienta, odbiór należności;
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "KONAN" GRAŻYNA ŁUPKOWSKA - 2016-08-02 - Zgorzelec (dolnośląskie)
- Przyjmowanie zgłoszeń dotyczących wszelkich awarii, usterek od najemców i właścicieli budynku. Zgłaszanie oraz nadzorowanie procesu prac związanych z usuwaniem usterek przez generalnego wykonawcę oraz zatwierdzanie protokołem wykonanych prac. Odpowiedzialność za techniczną eksploatację obiektu. Nadzór nad eksploatacją przeglądami, konserwacjami, remontami oraz nad poprawnością pracy powierzonej infrastruktury technicznej (urządzenia, instalacje, systemy techniczne). Nadzór pracy podwykonawców na obiekcie oraz kontrola jakości usług świadczonych na rzecz Bilfinger FM Sp. z o.o. Podejmowanie i organizowanie interwencji awaryjnych i naprawczych w obiekcie. Opracowywanie harmonogramu i delegowanie prac podległym pracownikom. Bezpośredni nadzór nad pracą podległego personelu technicznego, w tym dopuszczenia do wykonywania pracy. Inicjowane dodatkowych prac i rozwiązań w obiekcie. Kalkulacja kosztów inwestycji, dbanie o obniżanie kosztów usług firm zewnętrznych. Proponowanie innowacyjnych rozwiązań prowadzących do wzrostu przychodów i rentowności. Opracowanie rocznego budżetu zgodnego z założeniami kontraktów pomiędzy Bilfinger HSG Facility Management Polska Sp. z o.o. a Klientami. Kontrola przepływu i akceptacja faktur. Praca w Katowicach (Spodek).- Wynagrodzenie: od 5000-7500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Po okresie próbnym umowa o pracę na czas określony, a następie na czas nieokreślony. - Praca: 9:00-17:00 + dyżury telefoniczne. Wymagane wykształcenie wyższe techniczne kierunek: elektrotechnika, elektromechanika, automatyka, mechatronika. Min. 2 letnie doświadczenie w pracy w technicznej obsłudze budynków. Orientacja w obsłudze instalacji budynkowych i HVAC. Doświadczenie w zarzadzaniu zespołem techników. Doświadczenie w nadzorowaniu podwykonawców. Doświadczenie w przygotowywaniu harmonogramów przeglądów technicznych. Uprawnienia SEP: min. 1 kV. Umiejętność zarządzania zespołem techników. Umiejętność utrzymywania dobrych relacji z zespołem i z kliemtem. Mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (poziom średniozaawansowany). Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: marek.wrobel (at) bilfinger.com
BILFINGER HSG FACILITY MANAGEMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-14 - Katowice (śląskie)
pozyskiwanie i bieżąca obsługa klienta biznesowego, firm, wysoka prowizja od sprzedaży, firma oferuje do dyspozycji: specjalistyczne oprogramowanie, telefon, komputer, samochód, praca w S-cu na ul. Warszawskiej i na Sobieskiego
"INTRACO" Sp. z o.o. - 2016-03-22 - Sosnowiec (śląskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Buków (lubuskie)
Prowadzenie budowy, praca na terenie całego kraju. Pracodawca zapewnia dojazd na miesjce pracy.
Maszyny Budowlane Janusz Dziewit - 2018-08-02 - Mielec (podkarpackie)
Wykształcenie: wyższe prawnicze, administracyjne, ekonomiczne; min. 3 lata doświadczenia w jedn. org. pomocy społecznej; niekaralność; zakres obowiązków: koordynacja prac pracowników sekcji świadczeń, nadzór nad działaniami pracowników sekcji, sporządzanie sprawozdań resortowych, jednorocznych i okresowych z zakresu świadczeń rodzinnych, świadczeń wychowawczych oraz z funduszu alimentacyjnego; jedna zmiana, umowa o pracę w zastępstwie; miejsce pracy: Pyskowice
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ Pyskowice - 2016-11-04 - Pyskowice (śląskie)
kontrola procesu budowlanego
EURO-SYSTEM Rosochowicz Łukasz - 2016-07-15 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
obsługa klienta, sprzedaż wyrobów mięsno-wędliniarskich, przyjmowanie i wykładanie towaru, dbanie o ład i porządek na stanowisku. Wymagane wykształcenie min. zawodowe, mile widziane doświadczenie, obsługa kasy fiskalnej, książeczka do celów sanitarnych. Miejsce pracy: Sklepy firmowe zakładu - zakład Larysz, Kosztowy
Zakłady Mięsne POLIWCZAK Sp. j. - 2016-08-25 - Mysłowice (śląskie)