KIEROWNIK INTERNATU-ZASTĘPCA KIEROWNIKA OSIW Mrągowo oferta pracy Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda OHP w Olsztynie
Stanowisko: KIEROWNIK INTERNATU-ZASTĘPCA KIEROWNIKA OSIW
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Do obowiązków kierownika internatu należy:1.Zapewnienie właściwej działalności opiekuńczo-wychowawczej internatu;2.Sprawowanie nadzoru nad całokształtem przebiegu i organizacją pracy wychowawców internatu;3.Organizowanie kontroli oraz analizowanie i ocenianie efektów pracy wychowawczej w internacie oraz pracowników obsługi internatu;4.Koordynowanie bezpieczeństwa, dyscypliny, stanu higienicznego i porządku przebywania młodzieży na terenie internatu;5.Dbałość o ogólną estetykę pomieszczeń i tematykę dekoracji;6.Nadzór i współpraca z wychowawcami w organizacji życia internatowego uczestników;7.Rozwijanie wśród młodzieży działalności kulturalno-oświatowej i sportowo rekreacyjnej oraz nawyków respektowania powszechnie obowiązujących norm społecznych i pomocy rówieśniczej;8.Prowadzenie współpracy ze szkołami, do których uczęszczają wychowankowie oraz z lokalnymi organizacjami i instytucjami wspierającymi działalność jednostki;9.Inicjowanie i współdecydowanie o remontach, modernizacji budynku pomieszczeń internatu, zakupu sprzętu i urządzeń;10.Przeprowadzanie kontroli stanu technicznego sprzętu będącegona wyposażeniu wychowawców grup oraz kół zainteresowań i innych agend działających na terenie internatu;11.Planowanie i wykorzystanie środków finansowych przeznaczonych dla internatu;12.Prowadzenie dokumentacji związanej z funkcjonowaniem internatu;13.Reprezentowanie pracowników internatu wobec Kierownika jednostki;Do obowiązków zastępcy kierownika OSiW należy:1.Kierowanie działalnością jednostki podczas nieobecności Kierownika OSiW;2.Współorganizowanie nadzoru kształcenia, szkolenia i przygotowania zawodowego oraz opieki i wychowania uczestników Ośrodka;3.Współtworzenie warunków dla harmonijnego rozwoju psychofizycznego uczestników;4.Współorganizowanie systemu kontroli w Ośrodku oraz wprowadzenie do użytku wewnętrznego jej zasad;5.Monitorowanie, analizowanie i przygotowywanie wstępnej oceny efektów działalności kształceniowo-wychowawczo-opiekuńczej oraz innej działalności ustawowej;6.Wspomaganie kadry w realizacji zadań kształceniowo-wychowawczo opiekuńczych i doskonalenia ich jakości;7.Dbanie o terminowość zgłaszania wniosków o zapewnienie kształcenia ogólnego i zawodowego, co jest związane z planowaniem i organizacją nauczania przez organy prowadzące szkoły;8.Udzielanie pracodawcom niezbędnej informacji i pomocy w przygotowaniu wniosków dotyczących refundacji;9.Organizowanie współpracy z partnerami OSiW oraz zapewnianie młodzieży dostępu do usług świadczonych przez jednostki podległe CEiPM;10.Reprezentowanie Ośrodka na zewnątrz podczas nieobecności Kierownika OSiW;11.Współpraca ze środowiskiem lokalnym;12.Realizacja uchwał organów funkcjonujących w Ośrodku;13.Przestrzeganie przepisów ujętych w Karcie Nauczyciela (w zakresie dotyczącym pracowników OHP) oraz innych stanowiących o działalności OSiW;14.Prowadzenie dokumentacji związanej z funkcjonowaniem i działalnością Ośrodka;15.Upowszechnianie doświadczeń wynikających z dobrych praktyk oraz wdrożonych rozwiązań nowatorskich i innowacji;16.Przygotowywanie wstępnych propozycji w zakresie realizacji polityki personalnej oraz przyznawania nagród i nakładania kar za naruszenie obowiązków pracowniczych;WYMAGANIA NIEZBĘDNE:-wykształcenie wyższe ( studia wyższe na kierunku pedagogika, psychologia lub socjologia w specjalności odpowiadającej prowadzonym zajęciom, oraz przygotowanie pedagogiczne lub studia wyższe na dowolnym kierunkui studia podyplomowe w zakresie prowadzonych zajęć, oraz przygotowanie pedagogiczne)-obywatelstwo polskie;-pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;-kandydat nie może być prawomocnie skazany za przestępstwa umyślne;-stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku:-minimum 3 lata stażu pracy zawodzieWYMAGANIA DODATKOWE:-doświadczenie w pracy z młodzieżą, -zdolności interpersonalne;-komunikatywność, kreatywność, samodzielność w realizacji zadań;-rzetelność i dokładność;-umiejętność organizacji pracy;-umiejętność radzenia sobie ze stresem;-chęć stałego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE:- Życiorys/CV i list motywacyjny,- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy,- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa,- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE:- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia,- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy.TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:- Dokumenty należy złożyć do: 05.06.2020 r.- Decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty,- Miejsce składania dokumentów: Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda OHP, ul. Artyleryjska 3B, 10-165 Olsztyn z dopiskiem KD-15/KI/2020".- Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną;
Data publikacji: 2020-05-21
Lokalizacja: Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda OHP w Olsztynie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przemysłowa 11, 11-700 Mrągowo, powiat: mrągowski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Do obowiązków kierownika internatu należy:1.Zapewnienie właściwej działalności opiekuńczo-wychowawczej internatu;2.Sprawowanie nadzoru nad całokształtem przebiegu i organizacją pracy wychowawców internatu;3.Organizowanie kontroli oraz analizowanie i ocenianie efektów pracy wychowawczej w internacie oraz pracowników obsługi internatu;4.Koordynowanie bezpieczeństwa, dyscypliny, stanu higienicznego i porządku przebywania młodzieży na terenie internatu;5.Dbałość o ogólną estetykę pomieszczeń i tematykę dekoracji;6.Nadzór i współpraca z wychowawcami w organizacji życia internatowego uczestników;7.Rozwijanie wśród młodzieży działalności kulturalno-oświatowej i sportowo rekreacyjnej oraz nawyków respektowania powszechnie obowiązujących norm społecznych i pomocy rówieśniczej;8.Prowadzenie współpracy ze szkołami, do których uczęszczają wychowankowie oraz z lokalnymi organizacjami i instytucjami wspierającymi działalność jednostki;9.Inicjowanie i współdecydowanie o remontach, modernizacji budynku pomieszczeń internatu, zakupu sprzętu i urządzeń;10.Przeprowadzanie kontroli stanu technicznego sprzętu będącegona wyposażeniu wychowawców grup oraz kół zainteresowań i innych agend działających na terenie internatu;11.Planowanie i wykorzystanie środków finansowych przeznaczonych dla internatu;12.Prowadzenie dokumentacji związanej z funkcjonowaniem internatu;13.Reprezentowanie pracowników internatu wobec Kierownika jednostki;Do obowiązków zastępcy kierownika OSiW należy:1.Kierowanie działalnością jednostki podczas nieobecności Kierownika OSiW;2.Współorganizowanie nadzoru kształcenia, szkolenia i przygotowania zawodowego oraz opieki i wychowania uczestników Ośrodka;3.Współtworzenie warunków dla harmonijnego rozwoju psychofizycznego uczestników;4.Współorganizowanie systemu kontroli w Ośrodku oraz wprowadzenie do użytku wewnętrznego jej zasad;5.Monitorowanie, analizowanie i przygotowywanie wstępnej oceny efektów działalności kształceniowo-wychowawczo-opiekuńczej oraz innej działalności ustawowej;6.Wspomaganie kadry w realizacji zadań kształceniowo-wychowawczo opiekuńczych i doskonalenia ich jakości;7.Dbanie o terminowość zgłaszania wniosków o zapewnienie kształcenia ogólnego i zawodowego, co jest związane z planowaniem i organizacją nauczania przez organy prowadzące szkoły;8.Udzielanie pracodawcom niezbędnej informacji i pomocy w przygotowaniu wniosków dotyczących refundacji;9.Organizowanie współpracy z partnerami OSiW oraz zapewnianie młodzieży dostępu do usług świadczonych przez jednostki podległe CEiPM;10.Reprezentowanie Ośrodka na zewnątrz podczas nieobecności Kierownika OSiW;11.Współpraca ze środowiskiem lokalnym;12.Realizacja uchwał organów funkcjonujących w Ośrodku;13.Przestrzeganie przepisów ujętych w Karcie Nauczyciela (w zakresie dotyczącym pracowników OHP) oraz innych stanowiących o działalności OSiW;14.Prowadzenie dokumentacji związanej z funkcjonowaniem i działalnością Ośrodka;15.Upowszechnianie doświadczeń wynikających z dobrych praktyk oraz wdrożonych rozwiązań nowatorskich i innowacji;16.Przygotowywanie wstępnych propozycji w zakresie realizacji polityki personalnej oraz przyznawania nagród i nakładania kar za naruszenie obowiązków pracowniczych;WYMAGANIA NIEZBĘDNE:-wykształcenie wyższe ( studia wyższe na kierunku pedagogika, psychologia lub socjologia w specjalności odpowiadającej prowadzonym zajęciom, oraz przygotowanie pedagogiczne lub studia wyższe na dowolnym kierunkui studia podyplomowe w zakresie prowadzonych zajęć, oraz przygotowanie pedagogiczne)-obywatelstwo polskie;-pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;-kandydat nie może być prawomocnie skazany za przestępstwa umyślne;-stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku:-minimum 3 lata stażu pracy zawodzieWYMAGANIA DODATKOWE:-doświadczenie w pracy z młodzieżą, -zdolności interpersonalne;-komunikatywność, kreatywność, samodzielność w realizacji zadań;-rzetelność i dokładność;-umiejętność organizacji pracy;-umiejętność radzenia sobie ze stresem;-chęć stałego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE:- Życiorys/CV i list motywacyjny,- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy,- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa,- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE:- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia,- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy.TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:- Dokumenty należy złożyć do: 05.06.2020 r.- Decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty,- Miejsce składania dokumentów: Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda OHP, ul. Artyleryjska 3B, 10-165 Olsztyn z dopiskiem KD-15/KI/2020".- Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|22
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|3
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
dodatek funkcyjnydodatek stażowy zgodnie z obowiązującymi przepisami
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK INTERNATU-ZASTĘPCA KIEROWNIKA OSIW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mrągowo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 28
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mrągowski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2810
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mrągowo
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pedagog
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.06.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), pedagogiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy:
Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda OHP w Olsztynie
danePracodawcy_nip: 7392357716
danePracodawcy_regon: 001036891
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mrągowie
Adres pracodawcy:
Artyleryjska 3B , 10-580 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: brak
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 28
Powiat pracodawcy: m. Olsztyn
danePracodawcy_kodPowiatu: 2862
Gmina pracodawcy: Olsztyn
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Olsztyn
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0964465
Adres strony pracodawcy: www.warminsko-mazurska.ohp.pl
Ulica pracodawcy: Artyleryjska
Numer budynku pracodawcy: 3B
Profil działalności pracodawcy:
OHP wykonują zadania Państwa w zakresie zatrudnienia oraz przeciwdziałania marginalizacji i wykluczeniu społecznemu młodzieży, a także zadania w zakresie jej kształcenia i wychowania.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mrągowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|235921
Zawód wykonywany przez pracownika: pedagog
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 21.05.2020
Oferta pracy ważna do: 20.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 21.05.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 21.05.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d49f64f3224fdcaa83346d967ae08197
Podobne oferty pracy
Przygotowanie graficznej oprawy firmy Pareto Project, uczestnictwo w branżowych (logistycznnych) targach i konferencjach, pomoc w opracowaniu koncepcji Pareto Pricing Tool, a także wdrożenie strategii wdrożenia narzędzia na rynku. Praca Sułkowice, Warszawa, Gdynia.
PARETO PROJEKT Marcin Zarzecki - 2016-03-29 - Sułkowice (małopolskie)
Organizacja, planowanie, kontrola pracy. Koordynowanie pracy magazynu i zaopatrzenia. Nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesu produkcyjnego i terminową realizacją zleceń produkcyjnych. Rozwiązywanie bieżących problemów produkcyjnych.
kontakt przez PUP - 2018-10-24 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
Zarządzanie zespołem, realizacja planów sprzedażowych, obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy.
ABRA S.A. - 2017-03-21 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
j.w
PIOTR NIEWIADOMSKI PARTNER PLACÓWKA POLBANK EFG - 2015-12-02 - Warszawa (mazowieckie)
zamawianie towaru z Chin , składaniezamówień , obsługa kontrahentów, zarządzanie i koordynacja działalności
kontakt przez PUP - 2017-05-16 - Zator (małopolskie)
Ścisła współpraca z dyrektorem zarządzającym, kreowanie strategii spółki, zarządzanie podległym zespołem kładąc nacisk na budowanie nowych, długofalowych relacji z klientem zagranicznym (Rosja, Ukraina)
ALTEGO SP. Z O.O. - 2018-03-14 - Gdynia (pomorskie)
nadzór na pracami, przeprowadzanie odbiorów technicznych, nadzór nad spawaczami, szkolenie spawaczy, brygadzistów i pomiarowców
"INVESTRADE" Sp. z o.o. - 2017-07-07 - Warszawa (mazowieckie)
karmienie zwierząt, prace porządkowe
ZAKŁAD MIĘSNY 'RAKÓW' s.j. S.Lemański i D.Kiełbasa - 2017-01-12 - Raków Duży (łódzkie)
Zapewnienie aby usługi świadczone klientom odpowiadały ich potrzebom i zgadzały się z procesem zarządzania poziomem usług; tworzenie więzi z klientami, zrozumienie ich potrzeb dotyczących usług IT związanych z aplikacjami, zarządzanie wdrażaniem nowych usług aplikacji, ich poprawa i redukcja, zarządzanie i rozwój jakości świadczonych usług poprzez negocjacje, monitorowanie i utzymywanie poziomu usług; zarządzanie zespołem wdrażającym aplikacje, operacje, wsparcie, w tym także zewnętrznych dostawców usług; zarządzanie globalnym budżetem w tym porozumienie z udziałowcami w sprawie finansowanych inwestycji, komunikacja z udziałowcami, w tym przekazywanie nowych informacji, ogłoszeń i raportowanie; współpraca z pozostałymi menedżerami ds. usług i aplikacji oraz uzgodnienie pozostałych istniejących i planowanych usług aplikacji; zarządzanie i kierowanie zespołem projektowym, w tym planowanie zasobów, podejmowanie czynności związanych z HR; udział w rozwoju procesów zarządzania usługami w obszarze operacji związanych z aplikacjami, rozpoznawanie nowych możliwości dla dostarczanych usług; utrzymanie budżetu zgodnie z ustalonym harmonogramem i kosztami.
kontakt przez PUP - 2018-01-17 - Kraków (małopolskie)
kierownik marketu
Dino Polska S.A. - 2016-01-19 - Biedrusko (wielkopolskie)
Kierownie brygadą budowlaną. Wymagane doświadczenie min. 2 lata
"HOLUX" - Usługi Renomotowo Budowlane.Wykonywanie prac ... - 2016-04-21 - Łętownia (małopolskie)
Kierownik Schroniska dla bezdomnych zwierząt wMielcu w pełnym wymiarze czasu pracy.Praca w godzinach:od 7.00-14.00
Zakład Utylizacji Odpadów Komunalnych Spółka z o.o. - 2019-07-23 - Mielec (podkarpackie)
- Kierowanie budową. Kierowanie pracownikami. Wykonywanie kosztorysów ofertowych i powykonawczych w programie NORMA PRO, zamawianie materiałów, rozliczanie robót budowlanych, wykonywanie obmiarów robót, wykonywanie pomiarów niwelacyjnych, weryfikowanie przerobów podwykonawców, nadzór nad pracownikami na budowach, rozliczanie czasu pracy pracowników.- Praca w siedzibie firmy oraz na terenie woj. śląskiego.- Wynagrodzenie: 1850 do 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Możliwość pracy na 1/2 etatu.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie średnie techniczne: Technik Budownictwa lub wykształcenie wyższe: Budownictwo. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata przy robotach ogólnobudowlanych (budownictwo kubaturowe) na stanowisku kierownika robót budowlanych. Wymagana umiejętność sporządzania kosztorysów budowlanych w programie Norma PRO - warunek konieczny. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (7:00-15:00) (Tel. 501-320-391, 32-352-60-80) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Warszawska 58, 40-008 Katowice) lub e-mail: unibud (at) civ.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "UNI-BUD" HENRYK CHARUBA - 2016-06-06 - Katowice (śląskie)
zszywanie elementów, wszywanie zamków.
Zakład Produkcji Krawieckiej "JANUS" - 2016-03-31 - Zabawa (małopolskie)
Nadzór nad realizowanymi inwestycjami i pracownikami. Sporządzanie kosztorysów.
P.H.U. EL-SERWIS Andrzej Nowak - 2017-11-13 - Gdynia (pomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-09-20 - Warszawa (mazowieckie)
- nadzór nad działami zakładu- podejmowanie decyzji w sprawie zatrudnienia i wynagrodzenia pracowników- kontrolowanie kosztów i sytuacji finansowej- reprezentowanie firmy oraz kontakt z kontrahentami krajowymi i zagranicznymi- kontrola procesu produkcyjnego
Sylwester Mikrut Wyroby z Metalu Exp.-Imp. - 2017-06-09 - Gorlice (małopolskie)
prace pomocnicze w procesie druku (obsłuiga maszyn i urządzeń), proste prace magazynowe, dbanie o utrzymanie czystości maszyn i urządzeń oraz o ich stan technicznymiejsce pracy: Borównopracodawca zapewnia transport z Bydgoszczy do miejsca pracy
PP-DUO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-19 - Borówno (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż produktów i usług spółki, doradztwo hodowlane, poszukiwanie klientów, bieżąca obsługa.
MAŁOPOLSKIE CENTRUM BIOTECHNIKI SP. Z O.O. W KRASNEM - 2020-04-28 - Krasne (podkarpackie)
Dozór i organizacja pracy dla pracowników
Metalprodukt Polska Sp. z o.o. Sp.k. - 2018-11-07 - Namysłów (opolskie)
KIEROWANIE SKLEPEM, KONTROLA WDRAŻANIA OKREŚLONYCH DZIAŁAŃ PRZY WSPÓŁPRACY Z KIEROWNIKIEM REGIONU, KIEROWANIE ZESPOŁEM
MARTES SPORT SP. Z O.O. - 2018-01-10 - Gryfice (zachodniopomorskie)
obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2020-07-07 - Poznań (wielkopolskie)
wg stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2016-12-13 - Skawina (małopolskie)
mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowiskuchęć do pracyPraca na wysokości.1 zmiana
KRZYSZTOF PAUŚ E&K ALU,STAL CONSTRUCTION - 2020-06-17 - Odolanów (wielkopolskie)
www.rzeszow.so.gov.pl
SĄD OKRĘGOWY W RZESZOWIE - 2017-02-06 - Rzeszów (podkarpackie)
ochrona obiektumonitoring osiedla mieszkalnegoobsługa bramy wjazdowejobchód ogrodzonego terenu
Agencja Ochrony GROt 24 Spółka z o.o. - 2017-05-12 - Wisła (śląskie)
Bezpośredni nadzór nad prowadzonymi pracami budowlanymi, pilnowanie ich zgodności z projektem oraz kontrola jakości pracy i termonowości , współpraca z dostawcami i podwykonawcami robót
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o. - 2017-01-26 - Podlechy (warmińsko-mazurskie)
Przygotowanie i sprzedaż produktów i towarów gastronomicznych; przygotowanie surowców i potraw, sprzedaż biletów; obsluga klienta, nadzór i opieka nad osobami korzystającymi ze stref Aquaparku; wykonywanie czynności porządkowych. Praca na umowę zlecenie, nie przewiduje się zatrudnienia na umowę o pracę. Dyspozycyjność przez cały tydzień w godzinanch: 5:30-23:30. Oferta dostępna w sali G
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Wrocław (dolnośląskie)
Nadzorowanie budynku szkoły, prac remontowych, pracowników obsługi szkoły. Zakres czynności jako integralna część umowy o pracę.Umowa na czas nieokreślony.Niepełny wymiar czasu prac - pół etatu, w godzinach: 8:00 - 14:00.Kontakt kandydatów z pracodawcą: tel. 71 798 68 49, e-mail: sp30wroc (at) wp.pl
Szkoła Podstawowa nr 30 - 2019-08-05 - Wrocław (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-06-13 - Warszawa (mazowieckie)