KIEROWNIK SEKCJI EWIDENCJI, OPRACOWANIA I UDOSTĘPNIANIA ZASOBU Oleśnica oferta pracy Archiwum Wojskowe w Oleśnicy
Stanowisko: KIEROWNIK SEKCJI EWIDENCJI, OPRACOWANIA I UDOSTĘPNIANIA ZASOBU
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: Nadzorowanie pracowni udostępniania akt, prowadzenie ewidencji materiałów archiwalnych znajdujących się w zasobie archiwalnym, tworzenie i aktualizacja komputera bez danych o zasobie archiwalnym, nadzorowanie i kierowanie pracami sekcji ewidencji, opracowania i udostępniania zasobu
Data publikacji: 2019-09-25
Lokalizacja: Oleśnica (dolnośląskie)
Pracodawca: Archiwum Wojskowe w Oleśnicy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wileńska 14, 56-400 Oleśnica, powiat: oleśnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Nadzorowanie pracowni udostępniania akt, prowadzenie ewidencji materiałów archiwalnych znajdujących się w zasobie archiwalnym, tworzenie i aktualizacja komputera bez danych o zasobie archiwalnym, nadzorowanie i kierowanie pracami sekcji ewidencji, opracowania i udostępniania zasobu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 4500 zł + wysługa lat
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
KIEROWNIK SEKCJI EWIDENCJI, OPRACOWANIA I UDOSTĘPNIANIA ZASOBU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Oleśnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: oleśnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Oleśnica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik archiwum
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy: Archiwum Wojskowe w Oleśnicy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnicy
Adres pracodawcy:
Wileńska 14, 56-400 Oleśnica, powiat: oleśnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
wykształcenie średnie, praca w archiwach zakładowych i państwowych, ( mile widziane wykształcenie wyższe archiwalne, kurs kancel., min.2 lata na stanowisku kierowniczym)
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: oleśnicki
Gmina pracodawcy: Oleśnica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Oleśnica
Ulica pracodawcy: Wileńska
Numer budynku pracodawcy: 14
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik archiwum
Data dodania oferty pracy: 25.09.2019
Oferta pracy ważna do: 24.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 25.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 25.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f6d8b0b7daed38109ce9a22e67eaaa8a
Podobne oferty pracy
Organizacja pracy sklepu, kontrola kosztów, efektywne zarządzanie zespołem, zapewnienie wysokich standardów obsługi klienta, dbanie o dobry wizerunek firmy, współpraca z przełożonymi, centralą firmy, gotowość do pracy w systemie równoważnym
VIVE PROFIT CENTER Sp. z o.o. - 2018-02-08 - Jaworzno (śląskie)
Kierownik internatu odpowiada za całokształt działalności części stacjonarnej jednostki, a w szczególności do jego obowiązków należy:1)kierowanie działalnością jednostki podczas nieobecności kierownika OSiW,2)prawidłowe gospodarowanie powierzonym majątkiem (nieruchomościami, budynkami, środkami trwałymi, transportowymi, obrotowymi, wyposażeniem) zgodnie z obowiązującymi przepisami i przeciwdziałanie powstawaniu szkód - odpowiada za stan techniczny obiektu, sprzętu i urządzeń będących w jego dyspozycji,3)organizowanie i nadzorowanie opieki oraz wychowania uczestników OHP,4)współtworzenie warunków dla harmonijnego rozwoju psychofizycznego uczestników,5)prawidłowe rozliczenie żywienia i zakwaterowania uczestników w jednostce,6)sprawowanie nadzoru nad zgodnością przygotowywanych posiłków z zasadami racjonalnego żywienia,7)zapewnienie właściwej działalności opiekuńczo-wychowawczej internatu,8)sprawowanie nadzoru nad całokształtem przebiegu i organizacją pracy internatu,9)organizowanie kontroli oraz analizowanie i ocenianie efektów pracy internatu oraz pracowników obsługi internatu,10)dbanie o bezpieczeństwo uczestników i pracowników na terenie internatu,11)utrzymywanie dyscypliny, właściwego stanu higienicznego i porządku wśród młodzieży przebywającej na terenie internatu,12)dbałość o ogólną estetykę pomieszczeń internatu,13)inicjowanie i wspieranie prowadzenia zajęć wychowawczych, edukacyjnych i sportowo-rekreacyjnych na terenie internatu, poprzez rozwijanie wśród młodzieży działalności kulturalno-oświatowej i sportowo-rekreacyjnej oraz nawyków respektowania powszechnie obowiązujących norm społecznych i pomocy rówieśniczej,14)dbanie o realizację odpowiedniej tematyki zajęć oraz motywowanie uczestników do udziału w tych zajęciach, jak również prowadzenia gazetki ściennej, oraz dbania o odpowiednią dekorację internatu,15)motywowanie i wspieranie wychowawców w organizacji zajęć oraz funkcjonowania internatu,16)inicjowanie i współdecydowanie o remontach, modernizacji budynku i pomieszczeń internatu, zakupu sprzętu i urządzeń,17)dbanie oraz przeprowadzanie kontroli stanu technicznego sprzętu będącego na wyposażeniu internatu,18)planowanie i zrównoważone wykorzystywanie środków finansowych przeznaczonych na działalność internatu,19)reprezentowanie pracowników internatu wobec Kierownika jednostki,20)monitorowanie, analizowanie i przygotowywanie wstępnej oceny efektów działalności kształceniowo-wychowawczo-opiekuńczej oraz innej działalności internatu,21)wspomaganie kadry w realizacji zadań kształceniowo-wychowawczo-opiekuńczych i doskonalenia ich jakości,22)realizacja uchwał organów funkcjonujących w jednostce,23)przestrzeganie przepisów ujętych w Karcie Nauczyciela (w zakresie dotyczącym pracowników OHP) oraz innych stanowiących o działalności internatu,24)organizowanie, opracowywanie i wdrażanie przepisów wewnętrznych, oraz prowadzenie dokumentacji związanej z funkcjonowaniem i działalnością internatu,25)upowszechnianie doświadczeń wynikających z dobrych praktyk oraz wdrożonych rozwiązań nowatorskich i innowacji,
Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda OHP w Olsztynie - 2016-05-06 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
Wykonywanie czynności z zakresu rachunkowości podatkowej i egzekucji administracyjnej.
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Staszów (świętokrzyskie)
sprzątanie pomieszczeń szkolnych, sanitariatów, ciągów komunikacyjnych, sprzątanie auli
I Liceum Ogólnokształcące w Świdnicy - 2019-03-08 - Świdnica (dolnośląskie)
Sprzedaż galanterii, odzieży, obuwia, tworzenie grafików, odbiór reklamacji.
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Znajomość procedury zamówień publicznych, znajomość specyfiki działania jednostki samorządowej, realizowanie zamówień, umiejętność obsługi Excel w praktyce, MS Office, przygotowywanie niezbędnej dokumentacji, zarządzanie grupą ludzi. Zatrudnienie od kwietnia 2019r. na podstawie umowy o pracę na zastępstwo 01.04.2019r.-31.08.2019r., praca na jedną zmianę od 7.00-15.00.
ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NR 3 W PILE - 2019-03-07 - Piła (wielkopolskie)
całokształt robót związanych z kierowaniem i organizacją robót budowlanych przy budowie sieci wodno - kanalizacyjnych, gazowych itd.
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Wieluń (łódzkie)
planowanie produkcji, zarządzanie zaspołem
Hoffmann Sp. z o.o. - 2019-02-05 - Śmigiel (wielkopolskie)
NADZÓR I KOORDYNACJA ROBÓT BUDOWLANYCH, WERYFIKACJA DOKUMENTACJI TECHNICZNO-KOSZTOWEJ, KONTROLA ORAZ PROWADZENIE ROZLICZEŃ INWESTYCJI, KONTROLA JAKOŚCI WYKONYWANYCH PRAC, DBAŁOŚĆ O TERMINOWĄ REALIZACJĘ HARMONOGRAMU BUDOWY, NADZÓR NAD PRACOWNIKAMI
Kinga - Serwis, Kinga Tkacz - 2018-09-20 - Polkowice (dolnośląskie)
Prowadzenie marketu wg standardów firmy, zarządzanie zespołem, tworzenie zamówień, obsługa klientów. Wymagane: umiejętność zarządzania zespołem, min 2 - letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Mile widziana książeczka Sanepid-u. Tel.: 665 941 451 Marcin Kroczyński. Adres e-mail: praca (at) marketdino.pl
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-01-19 - Torzym (lubuskie)
obsługa klienta głównie mailowa i telefoniczna, przygotowywanie ofert sprzedaży, obsługa dokumentacji przetargowych i inne prace biurowo - marketingowe
PRZEDSIĘBIORSTWO INNOWACYJNO - WDROŻENIOWE "CALMET" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-24 - Zielona Góra (lubuskie)
nadzór na budowie
PRZEDSIĘBIORSTWO KONSTRUKCYJNO-ŚLUSARSKIE DEKSTAL S.C. WŁODZIMIERZ KWAŚNIEWSKI, BOŻENA KWAŚNIEWSKA - 2017-12-29 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
kontakt z klientem, sprzedaż usług, ofertowanie
PROBET sp. z o.o. - 2018-03-30 - Chorzów (śląskie)
Praca na stanowisku kierownika budowy w Bielsku Podlaskim i Norwegii. Współpraca z Fabryką Domów Modułowych w zakresie przygotowania kontraktu do realizacji w Bielsku Podlaskim. Planowanie i kierowanie realizacją montażu modułów we Norwegii. Nadzór nad jakością prac i przestrzeganiem przepisów BHP. Nadzór nad podległymi pracownikami i podwykonawcami. Kontrola realizacji harmonogramu projektu.
kontakt przez OHP - 2017-05-08 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
wykształcenie średnie lub wyższe,mile widziane doświadczenie,obsługa komputera,miejsce pracy: Borowiec
"POLFEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-01 - Borowiec (wielkopolskie)
kierowanie stacją paliw, zarządzanie załogą, obsługa klienta
OLKOP HURTOWNIA OLEJÓW I PALIW GABRIEL KROPKOWSKI - 2018-10-09 - Gardeja (pomorskie)
MUROWANIE ŚCIAN Z BLOCZKÓW, MUROWANIE Z KLINKIERU, MUROWANIE Z KOSTEK GRANITOWYCH; PRZEPRACOWANE W TYM ZAWODZIE 1 ROK; DYSPOZYCYJNOŚĆ, SUMIENNOŚĆ. MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY WEDŁUG ZLECEŃ
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Spórok (opolskie)
monitoring drobnostanu zwierząt w zakładzie ubojowym oraz na wspólpracujących gospodarstwach, monitoring terenów w zakresie dbałości o dobrostan zwierząt
ZAKŁAD PRZEMYSŁU MIĘSNEGO BIERNACKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-30 - Golina (wielkopolskie)
Nadzór nad personelem sprzątającym i zamówieniami.
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Lublin (lubelskie)
opieka medyczna nad osobami pozbawionymi wolności, organizowanie pracy ambulatorium
ZAKŁAD KARNY W KWIDZYNIE - 2018-05-18 - Kwidzyn (pomorskie)
- Organizacja, kierowanie oraz nadzór nad pracami przy budowie linii i stacji średnich i wysokich napięć.- Praca na terenie całej Polski (obecnie okolice Wrocławia).- Wynagrodzenie: od 5000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe elektryczne, budowlane. Mile widziane doświadczenie budowlane. Wymagane uprawnienia budowlane. Pełna gotowość do pracy w delegacji. Wymagana biegła znajomość języka niemieckiego. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-15:00) (Tel. 32-606-56-00 w. 5660, 5662) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Ks. bpa Herberta Bednorza 19, 40-384 Katowice) lub e-mail. Kontakt e-mailowy w celu przesłania CV: pracowniczy (at) elbud.katowice.pl ---> Pracodawca po rozpatrzeniu CV skontaktuje się z wybranymi kandydatami.
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA ELEKTROENERGETYCZNEGO ELBUD W KATOWICACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-05 - Wrocław (dolnośląskie)
Kierownik drużyny hokeja
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Krynica-Zdrój (małopolskie)
w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Krasnopol (podlaskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2019-02-08 - Słupsk (pomorskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2018-12-13 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
nadzór i organizacja pracy zespołów pracowniczych związanych z usługą porządkową
Poziom Spółka z o.o. - 2017-09-06 - Gniezno (wielkopolskie)
- nadzór nad pracami budowlanymi w zakresie wodno-kanalizacyjnych oraz CO;- prowadzenie dokumentacji budowlanej.Praca od pn. do pt. w godz.: 7:00-15:00, soboty do uzgodnienia z pracodawcą.
Ekopremium Sp. zo.o. - 2019-10-18 - Turza Śląska (śląskie)
Zarządzanie personelem, planowanie i realizacja zakupów, zarządzanie budżetem.Praca w godzinach 7-15 i 15-23.
Jacek Urbańczyk Firma Consultingowa "PROMOTOR - 2019-02-21 - Krynica-Zdrój (małopolskie)
obróbka materiałów, której celem jest wyprodukowanie okna z tworzyw sztucznych,
ADVENTUS CENTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-19 - Zambrów (podlaskie)
pakowanie, montaż
kontakt przez OHP - 2017-02-01 - Radom (mazowieckie)