KIEROWNIK ROBÓT ELEKTRYCZNYCH Krapkowice oferta pracy Zakład Elektrotechniczny "ALFA" K. Miś, K.Koziołek Spółka Jawna
Stanowisko: KIEROWNIK ROBÓT ELEKTRYCZNYCH
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: -
Data publikacji: 2018-04-25
Lokalizacja: Krapkowice (opolskie)
Pracodawca: Zakład Elektrotechniczny "ALFA" K. Miś, K.Koziołek Spółka Jawna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:OPOLSKA 29, 47-300 Krapkowice, powiat: krapkowicki, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: -
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK ROBÓT ELEKTRYCZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krapkowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krapkowicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krapkowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: elektromonter instalacji elektrycznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.04.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie, budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: SEP - E
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość kosztorysowania w programie NORMA
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: doświadczenie
Nazwa pracodawcy:
Zakład Elektrotechniczny "ALFA" K. Miś, K.Koziołek Spółka Jawna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krapkowicach
Adres pracodawcy:
OPOLSKA 29, 47-300 Krapkowice, powiat: krapkowicki, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: krapkowicki
Gmina pracodawcy: Krapkowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Krapkowice
Ulica pracodawcy: OPOLSKA
Numer budynku pracodawcy: 29
Profil działalności pracodawcy: Usługi elektro-techniczne
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krapkowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: elektromonter instalacji elektrycznych
Data dodania oferty pracy: 25.04.2018
Oferta pracy ważna do: 24.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 25.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 25.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-05-11 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)
NADZOROWANIE PRACY INNYCH PRACOWNIKÓW
PHU RITEX WALDEMAR MICHAŁOWSKI - 2016-04-18 - Polkowice (dolnośląskie)
Przygotowywanie i wypiek drożdżówek . Kontakt osobisty w siedzibie firmy po wcześniejszym telefonicznym w godz. 8.00-16.00.
Zakład Produkcyjno-Usługowy Henryk Matejczuk - 2016-04-11 - Mordy (mazowieckie)
segregacja odpadów, niszczenie dokumentów
Przedsiębiorstwo Projektowo-Wykonawcze "EKOTECHNIKA-NORD" Sp. z o.o. - 2017-11-06 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Kierowanie Działem Gastronomii, Zarządzanie podległym zespołem, ustalaniegrafików i rozliczanie czasu pracy, Nadzór nad przebiegiem organizowanych imprez.
NEYA Sp. z o.o. Warszawa ZAMEK NA SKALE - 2017-01-23 - Trzebieszowice (dolnośląskie)
OBSŁUGA KOMPUTERA, URZĄDZEŃ BIUROWYCH, PROGRAMÓW KOMUTEROWYCH, POZYSKIWANIE KONTRAHENTÓW, NEGOCJOWANIE UMÓW, WYMAGANIA;WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, UMIEJETNOŚCI NEGOCJACYJNE, KOMUNIKACYJNE,
kontakt przez PUP - 2017-08-08 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Kierowanie bieżącą działalnością i reprezentowanie na zewnątrz Oddziału Rejonowego PCK w Koszalinie, zgodnie z obowiązującymi w PCK regulacjami wewnętrznymi, wtym: prace administracyjno biurowe, inicjowanie ikoordynacja współpracy z jednostkami podstawowymi PCKz terenu działania OR PCK w Koszalinie, koordynacja iodpowiedzialność za rzetelność sporządzania wszelkiejsprawozdawczości z działalności OR PCK w Koszalinie, współpraca z władzami statutowymi OR PCK wKoszalinie, pozyskiwanie źródeł finansowania działalnościmerytorycznej, a zwłaszcza poprzez składanie ofert narealizację zadań publicznych, za koordynację i realizację oraz właściwe rozliczenie odpowiada, inicjowanie różnego rodzaju imprez o charakterze edukacyjno - promocyjnymwykorzystując w tym celu lokalne środki przekazu iwspółpracę z władzami lokalnymi oraz innymiinstytucjami, odpowiada za właściwą politykę kadrową oraz zabezpieczenie finansowe podejmowanych działań, a także powierzone mienie.
Zachodniopomorski Oddział Okręgowy Polskiego Czerwonego Krzyża w Szczecinie - 2016-06-10 - Koszalin (zachodniopomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-11-26 - Warszawa (mazowieckie)
-Prace budowlane na terenie Tczewa i woj. Pomorskiego,-Osoby zainteresowane prosimy o kontakt telefoniczny: 602-477-196
Aleksander Szafrański - Instalatorstwo Wod. Kan. CO i Gaz. Ślusarstwo - 2018-03-09 - Tczew (pomorskie)
wykształcenie min. średnie, technik lub inżynier,nie wymagane uprawnienia budowlane,staż pracy min. 2 lata,kierowanie i zarządzanie zespołem pracowników
Zakład Posadzkarsko- Brukarski-Szablewski Andrzej - 2015-11-10 - Nowe Skalmierzyce (wielkopolskie)
koordynowanie pracą w magazynie
Agencja Handlowo - Usługowa "TRANZAX" Piotr Skotnicki - 2018-07-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prace pomocnicze przy obijaniu mebli tapicerowanych, obijanie pak, przykręcanie kółek itp. prace
Filek Kazimierz P.P.H. "FILEX" - 2017-11-13 - Klecza Dolna (małopolskie)
kierownik sekcji utrzymania ruchu w zakładzie produkcji pelletu, nadzór ciągły nad pracą maszyn, obsługa techniczna
Green 2 Blue Energy Europe Sp.zo.o. - 2016-12-16 - Rzeczenica (pomorskie)
Konfekcja opakowań z folii PET, proste czynności manualne
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Opole (opolskie)
1. Organizowanie właściwego przepływu informacji pomiędzy podległymi kierownikami zespołów a Dyrektorem Domu Pomocy Społecznej,2. Dbanie o prawidłowe prowadzenie dokumentacji, w szczególności medycznej i planów wsparcia mieszkańca domu pomocy społecznej,Pełna treść ogłoszenia: http://www.dpsszpegawsk.pl/download/ogloszenie_08032017/og%C5%82oszenie.pdf3. Organizowanie, koordynowanie i nadzór nad pracą podległego personelu w tym zatwierdzanie urlopów wypoczynkowych i należnej opieki,4. Nadzór i koordynacja harmonogramów czasu pracy podległego personelu,5. Dokonywanie okresowych analiz i ocen jakości i efektywności pracy podległego personelu,6. Koordynacja wyjazdów na wizyty lekarskie w tym terminów wizyt,7. Współpraca z lekarzem POZ, opieki psychiatrycznej, opieki długoterminowej i paliatywnej,8. Współpraca z pielęgniarką środowiskową oraz opieki długoterminowej i paliatywnej,9. Współpraca z placówkami organizacyjnymi na terenie Domu Pomocy Społecznej praktyki zawodowe,10. Merytoryczny nadzór nad pracą pielęgniarek, opiekunów, sanitariuszek, salowych i pokojowych,11. Wydawanie zaleceń w dziedzinie metodyki pracy i prowadzenie instruktażu na tym oddziale,12. Wnioskowanie w sprawach:a) planu pracy działu i podziału zadań pomiędzy pracowników,b) obsady osobowej, sposobu zatrudnienia, wynagrodzenia i karania podległego personelu,c) potrzeby dokształcania podległego personelu,d) właściwego wyposażania warsztatu pracy podległego personelu.13. Ustalanie ramowego rozkładu czasu pracy, planów urlopów dla podległego personelu i zastępstw.14. Współpraca ze wszystkimi działami organizacyjnymi w celu udzielenia należytej pomocy i opieki mieszkańcom Domu Pomocy Społecznej.15. W zakresie opieki medycznej nad mieszkańcami w szczególności:a. obecność podczas wizyty lekarskiej oraz dopilnowanie wpisania wszystkich zaleceń lekarskich do prowadzonej dokumentacji i podpisania zleceń przez lekarza,b. czuwanie nad wykonaniem zleceń lekarskich przez podległych pracowników w należyty sposób i we właściwym czasie,c. prowadzenie podręcznej apteczki oddziału, jej uzupełnienie, należyte przechowywanie leków, zaopatrywanie w leki terminowo i zgodnie ze zaleceniami lekarskimi,d. odbieranie raportów ustnych i pisemnych podczas danej zmiany pielęgniarek,e. prowadzenie dokumentacji działu,f. czuwanie nad bezpieczeństwem mieszkańców, roztaczanie szczególnej opieki nad chorymi,g. sporządzanie zapotrzebowań żywnościowych zgodnie ze zleceniami lekarskimi i czuwanie nad higienicznym podawaniem mieszkańcom przepisanego pożywienia wg właściwej diety i o należytej ciepłocie oraz karmienie mieszkańców niesprawnych.16. W zakresie nadzoru nad podległym personelem:a) kontrolowanie obecności oraz punktualności rozpoczynania i zakończenia pracy,b) powiadomienie Dyrektora Domu Pomocy Społecznej o nieobecności personelu w pracy,c) dopilnowanie, aby podległy personel nie opuszczał stanowisk pracy przed przekazaniem działu następnej zmianie,d) zgłaszanie Dyrektorowi Domu Pomocy Społecznej wniosków dotyczących urlopów i zastępstw,e) przedstawienie Dyrektorowi Domu Pomocy Społecznej opinii o pracy podległego personelu,f) czuwanie nad oszczędnym i racjonalnym wykorzystaniem towarów, sprzętu, urządzeń i energii,g) dbanie o odpowiednią postawę i zachowanie pracowników.17. W zakresie administracyjno-gospodarczym należy:a) czuwanie nad całością inwentarza,b) pobieranie sprzętu i innych materiałów potrzebnych dla działu, prowadzenie wymiany zużytego i zniszczonego sprzętu,18.Doskonalenie wiedzy teoretycznej i umiejętności praktycznych w drodze samokształcenia, udział w organizowanych szkoleniach.19.Udział w działaniach mających na celu zaspakajanie niezbędnych potrzeb mieszkańców.20.Przestrzeganie przepisów ustawy z 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (t.j. Dz.U. 2016 r., poz. 546 z późn. zm.).
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W SZPĘGAWSKU - 2017-03-14 - Szpęgawsk (pomorskie)
Oferujemy:•Umowę o pracę,•Zatrudnienie na pełny etat,•Stabilną pracę w międzynarodowej firmie,•Atrakcyjne wynagrodzenie,•Atrakcyjny system premiowy,•Możliwość ciągłego rozwoju kompetencji,•Liczne szkolenia,•Przyjazną atmosferę.Twoja odpowiedzialność to:•Zwiększanie sprzedaży,•Wysoka jakość obsługi klienta,•Wyniki sklepu,•Szkolenie załogi,•Zarządzanie zespołem,•Rekrutacja i budowanie zespołu,•Tworzenie dobrej atmosfery pracy.Oczekujemy od Ciebie:•Zorientowania na sprzedaż i obsługę klientów,•Zorientowania na osiąganie wyników,•Min. 2 lata doświadczenia w zakresie zarządzania zespołem,•Doświadczenia w sprzedaży i obsłudze klienta,•Gotowości do pracy w systemie zmianowym i w weekendy.Praca w godz. 10:00-20:00 w Kołobrzegu. Praca na czas określony 1 rok - potem na nieokreślony.
JYSK Sp. z o.o. - 2016-04-28 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-08-14 - Warszawa (mazowieckie)
Nadzór pracy podległego personelu.Planowanie grafików pracy.Nadzór nad bieżącą produkcją.Wdrażanie nowoczesnych rozwiązań technologicznych.Monitorowanie rynku.
kontakt przez PUP - 2017-05-16 - Wyszków (mazowieckie)
Obsługa maszyn i urządeń znajdujących sie w zakładzie produkcyjnym.
Bunge Polska sp. z o.o. - 2016-07-13 - Karczew (mazowieckie)
opieka nad dziećmi w przedszkolu
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Bieżuń (mazowieckie)
Zarządzanie grupą doradców finansowych. Rekrutacja i wdrożenie nowych osób. Analiza i raportowanie wyników sprzedażowych. Prowadzenie regionalnych inicjatyw marketingowych.
Profi Credit Polska S.A. - 2016-02-19 - Wadowice (małopolskie)
Wymagania: wykształcenie, doświadczenie bez znaczenia, książeczka sanepidowska lub chęć jej wyrobieniaZakres obowiązków: dbanie o ekspozycje towarów, obsługa klienta Praca w DINO Krotoszyn, ul.Ostrowska
DINO POLSKA SA - 2018-05-18 - Krotoszyn (wielkopolskie)
przyjmowanie i zamawianie towaru, nadzór nad funkcjonowanim sklepu
Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska" Miedzna - 2017-05-18 - Miedzna (mazowieckie)
sprzedaz w sklepie ogólnospożyczym
HURTOWNIA DROBIU "KOKO" Jolanta Kozyra - 2018-02-01 - Młoszowa (małopolskie)
Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe sklepuMotywowanieZarządzanie zespołem pracownikówZarządzanie asortymentemBudowanie pozytywnego wizerunkuDbanie o wystrój sklepu wg zasad
EURO NET Sp. z o.o. Warszawa - 2017-01-26 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie już istniejących kontaktówzarządzanie pracą działu handlowego opracowywanie i realizowanie założonej strategii i planu sprzedażybudowanie pozytywnego wizerunku firmyorganizacja i prowadzenie spotkań sprzedażowych z klientami
"CHOMIK" M.Świeży sp.j. - 2016-04-18 - Gdów (małopolskie)
Realizacja polityki personalnej, nadzór nad prawidłowym stosowaniem przepisów prawa pracy
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Gdańsk (pomorskie)
Zarządzanie zespołem ponad 30 osób, nadzór nad jakością i terminowością wykonywanych usług, planowanie i podział prac, nadzór nad właściwą gospodarką sprzętem i środkami czystości
DAKO SERVICES Sp. z o.o. - 2017-07-18 - Łódź (łódzkie)
PROWADZENIE ROBÓT W ZAKRESIE INSTALACJI SANITARNYCH , KIEROWANIE ZESPOŁEM PRACOWNIKÓW, NADZÓR TECHNICZNY I KONTROLA WYKONYWANYCH PRAC.
"PRODREM" SPÓŁDZIELNIA TECHNICZNO - HANDLOWA W RZESZOWIE - 2016-07-20 - Rzeszów (podkarpackie)
organizacja i kierowanie pracą personelu kuchni i stołówki; nadzór nad realizacją przedsięwzięć
26 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zegrzu - 2018-09-04 - Ciechanów (mazowieckie)