KIEROWNIK RECEPCJI Iława oferta pracy S.C. VIDI Dorota Stadnicka, Piotr Stadnicki
Stanowisko: KIEROWNIK RECEPCJI
Wynagrodzenie: 3 500 - 5 000 PLN
Zakres obowiązków: odpowiedzialność za koordynowanie i organizowanie funkcjonowania recepcj,i ustalanie harmonogramu pracy recepcji w oparciu o prognozę obłożenia,uzupełnianie i stosowanie procedur usprawniających pracę recepcji,przygotowywanie i przekazywanie raportów,organizacja pracy podległego zespołu,dbałość o zachowanie najwyższych standardów w bezpośredniej obsłudze klienta,obsługa rezerwacji, pomoc przy marketingu,zarządzanie i obsługa portali rezerwacyjnych (np. booking.com, hrs.com),perfekcyjna znajomość bieżącej oferty hotelu.
Data publikacji: 2019-06-24
Lokalizacja: Iława (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: S.C. VIDI Dorota Stadnicka, Piotr Stadnicki
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Biskupska 5, 14-200 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
odpowiedzialność za koordynowanie i organizowanie funkcjonowania recepcj,i ustalanie harmonogramu pracy recepcji w oparciu o prognozę obłożenia,uzupełnianie i stosowanie procedur usprawniających pracę recepcji,przygotowywanie i przekazywanie raportów,organizacja pracy podległego zespołu,dbałość o zachowanie najwyższych standardów w bezpośredniej obsłudze klienta,obsługa rezerwacji, pomoc przy marketingu,zarządzanie i obsługa portali rezerwacyjnych (np. booking.com, hrs.com),perfekcyjna znajomość bieżącej oferty hotelu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 500 - 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
w zależności od posiadanych kwalifikacji i doświadczenia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK RECEPCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Iława
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: iławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Iława
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: recepcjonista hotelowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 500 - 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: samodzielność, komunikatywność, sumienność, dyspozycyjność, wysoka kultura osobista, wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, dobra organizacja pracy oraz łatwość w podejmowaniu decyzji, znajomość obsługi pakietu MS Office, doświadczenie na podobnym stanowisku , znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym ,dbałość o wysoki standard obsługi gości, umiejętność kierowania zespołem, organizacji czasu. Aplikację prosimy przesyłać na adres: konferencje (at) starytartak.com.pl lub osobiście do Hotelu Stary Tartak ul. Biskupska 5, 14 200 Iława
Nazwa pracodawcy: S.C. VIDI Dorota Stadnicka, Piotr Stadnicki
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Adres pracodawcy:
Biskupska 5, 14-200 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: iławski
Gmina pracodawcy: Iława
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Iława
Adres strony pracodawcy: www.starytartak.com.pl
Ulica pracodawcy: Biskupska
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: recepcjonista hotelowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 24.06.2019
Data dodania oferty pracy: 24.06.2019
Oferta pracy ważna do: 31.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 24.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 24.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?aa6f7aa8fee17d880be8ec848aa47322
Podobne oferty pracy
Sprzedaż:• Realizacja założonego planu sprzedaży• Przyjmowanie zamówień podczas kontaktów telefonicznych z klientem• Pozyskiwanie klientów• Analiza rynku oraz monitorowanie działań konkurencji• Umiejętność współpracy w zespole• Stały kontakt i opieka klienta• Samodyscyplina i zaangażowanie w realizację powierzonych zadań[Inne] : Praca w prestiżowej firmie biotechnologicznej Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę + system prowizyjny Możliwość awansu, rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji Niezbędne narzędzia pracy Atrakcyjny pakiet wynagradzaniaZainteresowanych proszę o przesyłanie ofert na maila: biuro (at) genoplast.plSkontaktujemy się z wybranymi ofertami.www.genoplast.pl, www.googlab.pl, www.nobelldna.pl, www.bio4u.pl
GenoPlast Biochemicals Tomasz Schroder - 2017-04-26 - Rokocin (pomorskie)
zarządzanie zespołem ludzi, zarządzanie gospodarką magazynową
Curtis Development Sp.z o.o. w W-e Dz. Przet.Tw. w Krzywonosi - 2018-08-31 - Krzywonoś (mazowieckie)
Kierownik Salonu odpowiedzialny jest za:
- zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
- zarządzanie zespołem pracowników
- realizacje planów sprzedażowych
- utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
- motywowanie i ocena pracowników
- organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
- coaching pracowników
Media Expert - 2017-02-03 - Bogatynia (dolnośląskie)
reprezentowanie firmy na zewnątrz, udział w spotkaniach i negocjacjach z kluczowymi partnerami biznesowymi firmy, udział w podejmowaniu decyzji, przygotowanie struktury podziału pracy, planowanie budżetu, wybór członków zespołu projektowego, utrzymanie kontaktu z klientem, zarządzanie zespołem projektowym
kontakt przez PUP - 2018-10-23 - Poznań (wielkopolskie)
PRZYGOTOWYWANIE POSIŁKÓW
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Ciechocinek (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta z wykorzystaniem kasy fiskelnej
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)
pisanie pism urzędowych, odbieranie i wysyłanie korespondencji
kontakt przez PUP - 2018-10-22 - Lublin (lubelskie)
Kierowanie zakładem stolarskim.
Handel Artykułami Konsumpcyjnymi Wiesław Nowakowski - 2018-10-01 - Witunia (kujawsko-pomorskie)
DO UZGODNIENIA
INŻYNIERIA RZESZÓW SA - 2016-04-25 - Warszawa (mazowieckie)
Składanie konstrukcji na hali produkcyjnej, montaż podzespołów instalacji, podstawowe operacje ślusarskie, obsługa maszyn produkcyjnych, szlifowanie, nitowanie, pomoc przy spawaniu elementów.
kontakt przez PUP - 2018-08-24 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Obsługa klientów, obsługa kasy fiskalnej, sprzedaż towaru,tworzenie grafiku,kierowanie zespołem.Praca na dwie zmiany od pn-pt od 9:00-20:00 ndz 10:00-19:00
TXM SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-03-04 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Wyjazdy służbowe krajowe i zagraniczne. Przygotowywanie ofert pracy, weryfikacja kandydatów, prowadzenie spotkań i rozmów rekrutacyjnych w języku angielskim, rosyjskim, ukraiński. Prowadzenie bazy kandydató. Administrowanie dokumentacji kadrowej, tłumacznie. Instruktaż stanowiskowy pracowników zatrudnionych, w tym kierowców samochodów ciężarowych.
TSL Sp. z o.o. - 2017-06-29 - Chełm (lubelskie)
Zakres kontrolny punktów lombardowych./praca: Łomża, Ostrołęka, Ełk/
STL SP.Z O. O. - 2016-09-19 - Łomża (podlaskie)
prowadzenie budowy na podstawie dokumentacji technicznej, kontakt z inspektorem nadzoru, sporządzanie zamówień materiałów i sprzętowych, rozliczanie budów
Przedsiębiorstwo Budowlane "IMBUD" Jerzy i Jarosław Gajdosz Sp. Jawna - 2016-06-16 - Tarnów (małopolskie)
Obsługa klienta, przyjmowanie i wykładanie towaru (branża: wędliny)
Radwan Kazimierz Handel artykułami spożywczo-przemysłowymi - 2016-04-08 - Pszów (śląskie)
nadzór nad salą produkcyjną oraz dotrzymywanie terminowości napływających zleceń od kontrahentów
P.H.U."EGRO" EWELINA ZNAJMIECKA - 2015-12-10 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
realizacja zabezpieczenia materiałowego i technicznego jednostek, prowadzenie gospodarki magazynowej, udział w opracowywaniu i realizacji planu rzeczowo- finansowego, organizacja zabezpieczenia w zakr. tankowania sprzętu technicznegow warunkach garnizonowych, prowadzenie przeglądów bieżących i utrzymywanie w stanie stałej sprawności technicznej administrowanych obiektów budowlanych, wykonywanie konsserwacji bieżącej i remontów obiektów budowlanych, udział w kontrolach okresowych i przeglądach obiektów, wykonywanie pomiarów, programów robót i typowanie robót w zakresieniezbędnym do opracowania programów robót i kosztorysów na prace konserwacyjne i remontowe
12 Wojskowy Oddział Gospodarczy Centrum Szkolenia Artylerii i Uzbrojenia - 2017-09-21 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Nadzór i organizacja pracy zespołów pracowniczych.Miejsce pracy: WrocławKontakt kandydatów z pracodawcą e-mail: kadry.zgora (at) poziom.com.pl w celu złożenia aplikacji.
Poziom Sp. z o.o. - 2016-01-18 - Wrocław (dolnośląskie)
nadzór nad pracą działu handlowego, sprzedaż pojazdów samochodowych, leasingów, ubezpieczeń, kredytów. Stosowanie procedór w zakresie autoryzacji marki.
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Lubin (dolnośląskie)
Ochrona mienia i terenu.
Przedsiębiorstwo Usługowe Jarexs od. Śląsk - 2017-03-24 - Częstochowa (śląskie)
Organizowanie i kierowanie pracą placówki szkoleniowej. Opracowywanie i realizowanie planów w zakresie kursów iszkoleń. Opracowywanie i zatwierdzanie programów kursów i szkoleń. Organizowanie i nadzór nad pracąwykładowców. Nadzór nad przebiegiem szkoleń. Nawiązywanie kontaktów ze Zleceniodawcami w sprawie zawierania umów i przyjmowanie zleceń. Nadzorowanie i kontrolowanie prowadzonej dokumentacji. Działaniamarketingowe w zakresie sprzedaży usług szkoleniowych
UNIA Sp. z o.o. - 2017-09-07 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Zapewnienie ciągłości utrzymania ruchu maszyn, urządzeń produkcyjnych i instalacji, planowanie remontów, nadzór nad naprawami oraz pracami konserwacyjmnymi maszyn oraz budynków. Planowanie uruchomień nowych procesów technologicznych oraz zakupu części zamiennych. Nadzór i prowadzenie dokumentacji maszyn i budynków. Analiza przyczyn i skutków awarii. Wspołpraca z dostawcami części oraz firmami serwisowymi. Ustalenie budzetu na inwestycje i koszty ogólne działu, kontro;a realizacji budżetu. Kierowanie pracą zespołu.
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Gręzówka-Kolonia (lubelskie)
nadzór , zarządzanie kadrą
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
sprzątanie pomieszczeń socjalnych i biurowych
Agro Grupa Bonako sp. z o.o. - 2018-09-06 - Posądza (małopolskie)
1. Administrowanie szkołą:prowadzenie rejestru umów administrowania budynku,zaopatrywanie placówki w sprzęt szkolny i gospodarczy, pomoce naukowe oraz środki czystości, zapewnianie sprawności techniczno-eksploatacyjnej budynku szkoły,dbanie o prawidłową organizację zabezpieczenia i ochronę mienia,prowadzenie spraw związanych z remontami i naprawami,dbanie o stan sanitarny i estetykę obiektu oraz terenu wokól niego,przestrzeganie terminów obowiązkowych przeglądów instalacji i sprzętu w budynku,dokumentowanie przebiegu prac związanych z przygotowaniem i wykonywaniem remontów i prac modernizacyjnych zgodnie z prawem zamówień publicznych.2.Sprawy kadrowe:prowadzenie akt personalnych wszystkich pracowników szkoły,ustalanie wynagrodzeń zgodnie z przepisami,przygotowywanie umów dla nauczycieli i pracowników szkoły,wypisywanie zaświadczeń dla pracowników dotyczących zatrudnienia.3.Prowadzenie dokumentacji Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami.4. Zarządzanie pracownikami:kierowanie zespołem pracowników obsługi,opracowywanie przydziałów i zakresów czynności dla wszystkich pracowników obsługi zatrudnionych w szkole.5.Prowadzenie spraw związanych z finansami i rachunkowością:opracowywanie z dyrektorem i głównym księgowym projektów planów finansowych,organizowanie inwentaryzacji,ewidencjonowanie i opisywanie faktur,przestrzeganie dyscypliny budżetowej,sporządzanie sprawozdań.
I Liceum Ogólnokształcące im. Władysława Broniewskiego w Bolesławcu - 2018-05-16 - Bolesławiec (dolnośląskie)
.
"NIEWIEŚCIN" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-12-07 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
•kierowanie Powiatowym Zespołem Doradztwa Rolniczego (PZDR); •koordynacja i kontrola pracy podległych pracowników; •czuwanie nad terminowością wykonania zadań PZDR-u; •prowadzenie bezpośredniego doradztwa rolniczego indywidualnego i grupowego dla zainteresowanych rolników i mieszkańców obszarów wiejskich w zakresie rozwoju obszarów wiejskich, ekologii i ochrony środowiska, ekonomiki i przedsiębiorczości, technologii produkcji na terenie powiatu i obsługiwanej gminy; •wspieranie rolników i innych mieszkańców obszarów wiejskich w zakresie przygotowywania dokumentacji niezbędnej do ubiegania się o przyznanie pomocy finansowej lub współfinansowanej ze środków pochodzących z funduszy UE lub innych instytucji krajowych i zagranicznych na terenie powiatu i obsługiwanej gminy;
Lubuski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Kalsku - 2017-06-09 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
nadzór nad powierzonymi budowami, nad ich terminowym i należytym wykonaniem zgodnie z budżetem i harmonogramem oraz umową inwestora. reprezentowanie pracodawcy w kontaktach z inwestorem, podwykonawcami i usługodawcami, udział w naradach budów. Wspołpraca z dzialem produkcji przy przygotowywaniu ofert, budżetów oraz harmonogramów, nadzorowanie realizacji umów. Bieżąca analiza dokumentacji projektowejrealizowanych budów w zakresie ich poprawności, zgodności oraz możliwości optymalizacji kosztów. wizytacja budów i odcinków robót, raportowanie o trudnościach i zagrożeniach
INSTALBUD-RZESZÓW, SP. Z O.O. - 2018-04-11 - Katowice (śląskie)
Tworzenie budżetu rocznego, prognoz finansowych oraz planów wieloletnich Firmy.
Sporządzanie analiz i raportów zarządczych,
Tworzenie i rozwój narzędzi kontrolingowych i systemu raportowania, w tym QlikView
Analiza rachunku zysków i strat, bilansu oraz Cash Flow.
Kontrola wykonania budżetu przez poszczególne działy, raportowanie, analiza odchyleń.
Analiza rentowności sprzedaży wg poszczególnych kanałów, realizacji inwestycji.
Współudział w tworzeniu i rozwoju systemów raportowych dla poszczególnych obszarów biznesowych w firmie,
Media Expert - 2015-11-16 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
nadzór merytoryczny nad pracownikami obsługi: wnioskowanie o zatrudnienie bądź zwolnienie pracownika obsługi, wnioskowanie o nagrody lub kary dla tych pracowników, określenie zakresów obowiązków tych pracowników; opracowanie harmonogramów pracy oraz rozliczenie czasu pracy pracowników administracji i obsługi; wyliczanie podwyżek dla pracowników administracji obsługi; wyliczanie pracownikom administracji i obsługi dodatku stażowego i przygotowanie wniosków o nagrodę jubileuszową; prowadzenie dokumentacji kadrowej dla pracowników administracji i obsługi: opracowanie umów o pracę oraz aneksów do tych umów, prowadzenie ewidencji urlopów pracowników administracji i obsługi, przygotowywanie projektu planu urlopów oraz nadzór nad realizacją tych planów, prowadzenie kart ewidencji czasu pracy pracowników administracji i obsługi, nadzór nad realizacją wynagrodzeń dla pracowników administracji i obsługi, przygotowanie list obecności i egzekwowanie wpisów na nich; nadzór nad techniczną stroną funkcjonowania szkoły w dwóch lokalizacjach i dwóch filii: dbanie o sprawność sprzętu szkolnego, dbanie o sprawność urządzeń i instalacji technicznej budynku, nadzór nad realizacją wymagań bhp (pomiary sprawności urządzeń, przeglądy techniczne), przeglądy bhp / praca w Komisji Kontroli Wewnętrznej w zakresie okresowych kontroli bhp/, zgłaszanie i kontrola realizacji napraw zleconych firmie konserwatorskiej, nadzór nad pracą konserwatora szkolnego / zlecanie zadań i ich rozliczanie/; prowadzenie książki obiektu budowlanego, organizowanie systematycznych przeglądów budynku wynikających z przepisów p-poż. i budowlanych, realizacja procedur związanych z przeprowadzanymi przez Szkołę remontami; nadzór nad organizacją pracy szkoły w dwóch lokalizacjach i w filiach: organizowanie zakupów zgodnie z obowiązującymi procedurami zgodnie z Ustawą Prawo Zamówień Publicznych, inwentaryzowanie i znakowanie zakupów zgodnie z przepisami, prowadzenie ksiąg inwentarzowych, coroczna inwentaryzacja mienia szkolnego, przyjęcie, przekazanie, likwidacja środków trwałych; opracowywanie ankiet i sprawozdań związanych z funkcjonowaniem szkoły; organizacja obsługi finansowej szkoły: współpraca z DBFO, projektowanie budżetu szkoły i konta dochodów własnych, czuwanie nad prawidłową realizacją budżetu, stały monitoring realizacji WB i WRD opracowywanie stosownych zmian, odpowiedzialność za obrót gotówką w szkole (budżet i dochody własne), prowadzenie dokumentacji dotyczącej rozliczeń finansowych, opisywanie faktur i wpisywanie ich do rejestru zakupów, terminowe rozliczanie dokonanych zakupów, nadzór nad oszczędnym i celowym wydatkowaniem środków finansowych, natychmiastowe zgłaszanie dyrektorowi wszelkich nieprawidłowości w zakresie gospodarki finansowej w szkole; opracowanie i gromadzenie dokumentacji związanej z udzielaniem przez Szkołę dostaw lub usług nieprzekraczających równowartości 30000 euro, wprowadzanie danych z faktur do indeksu Warszawskiej Grupy Zakupowej
Szkoła Podstawowa nr 84 im. Waleriana Łukasińskiego w Warszawie - 2019-02-11 - Warszawa (mazowieckie)