Kierownik Działu Controllingu Centrala Złotów oferta pracy Media Expert
Stanowisko: Kierownik Działu Controllingu
Wynagrodzenie: -
Zakres obowiązków: Tworzenie budżetu rocznego, prognoz finansowych oraz planów wieloletnich Firmy.
Sporządzanie analiz i raportów zarządczych,
Tworzenie i rozwój narzędzi kontrolingowych i systemu raportowania, w tym QlikView
Analiza rachunku zysków i strat, bilansu oraz Cash Flow.
Kontrola wykonania budżetu przez poszczególne działy, raportowanie, analiza odchyleń.
Analiza rentowności sprzedaży wg poszczególnych kanałów, realizacji inwestycji.
Współudział w tworzeniu i rozwoju systemów raportowych dla poszczególnych obszarów biznesowych w firmie,
Data publikacji: 2015-11-16
Lokalizacja: Centrala Złotów (wielkopolskie)
Pracodawca: Media Expert
Nazwa stanowiska: Kierownik Działu ControllinguMiejscowość: Centrala Złotów
Województwo: wielkopolskie
Powiat: pilski
Data dodania ogłoszenia: 2015-11-16
Wymagania dla kandydatów:
Wykształcenie wyższe ekonomiczne (zarządzanie finansami, Controlling).
Doświadczenie w obszarze finansów, analizy i controllingu.
Znajomość zasad rachunkowości zarządczej, planowania i budżetowania,
Wysokie zdolności w procesie analizowania danych, prezentacji oraz zasad komunikowania danych finansowych na potrzeby raportowania zarządczego.
Doświadczenie w zarządzaniu i motywowaniu personelu.
Bardzo dobra znajomość Pakietu MS Office, wskazana praktyczna znajomość systemów BI,
Systematyczność w działaniu, umiejętność pracy pod presją czasu i nastawienie na realizację celów
Oferowane korzyści:
Możliwość rozwoju zawodowego w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
Ambitną i satysfakcjonującą pracę
Atrakcyjne wynagrodzenie
Zakres obowiązków:
Tworzenie budżetu rocznego, prognoz finansowych oraz planów wieloletnich Firmy.
Sporządzanie analiz i raportów zarządczych,
Tworzenie i rozwój narzędzi kontrolingowych i systemu raportowania, w tym QlikView
Analiza rachunku zysków i strat, bilansu oraz Cash Flow.
Kontrola wykonania budżetu przez poszczególne działy, raportowanie, analiza odchyleń.
Analiza rentowności sprzedaży wg poszczególnych kanałów, realizacji inwestycji.
Współudział w tworzeniu i rozwoju systemów raportowych dla poszczególnych obszarów biznesowych w firmie,
Pracodawca: Media Expert
Podobne oferty pracy
praca na hali sprzedaży, tworzenie zamówień, zarządzanie personelem, prowadzenie marketingu wg standardów firmy
"DINO POLSKA" S.A. - 2016-06-03 - Gruczno (kujawsko-pomorskie)
Zarządzanie podległym zespołem, udzielanie informacji technicznych o produktach, eksponowanie nowości technicznych.
"SLET" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-16 - Będzin (śląskie)
KIEROWANIE STACJĄ PALIW, NEGOCJACJE HANDLOWE Z DOSTAWCAMI I KLIENTAMI, ZAMAWIANIE I KOORDYNOWANIE DOSTAW PALIW, NADZÓR NAD PRACĄ KIEROWCY CYSTERNY
DEZAKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-22 - Dębica (podkarpackie)
Opis stanowiska:Stworzenie działu sprzedaży części zamiennych i szybko zużywających się do oferowanych przez firmę produktówStworzenie we współpracy z firmą informatyczną i innymi działami firmy infrastruktury i procedur związanych z funkcjonowaniem działu Stworzenie oferty handlowej i strategii rynkowej oraz marketingowejZbudowanie i utrzymywanie relacji z Klientami, prowadzenie negocjacji handlowych oraz opracowanie nowych ofertAnaliza oraz raportowanie działań własnych jak i konkurencjiProwadzenie działań marketingowych.
POWER - TECH JANUSZ MARCIN EJMA - 2016-02-26 - Wałcz (zachodniopomorskie)
Opracowanie specyfikacji i założeń projektu od jego inicjacji do realizacji dla projektów o umiarkowanej złożoności; Przygotowywanie, utrzymywanie i aktualizacja planów, programów i systemów dla projektów; Obejmuje to określenie etapów projektu, działań, sekwencji zdarzeń, zależności i czasu trwania zadań; Regularna aktualizacja planu projektu aktualnościami i prognozami; Zbieranie informacji w celu zapoznania się z potrzebami klienta, biorąc pod uwagę dostępne procesy i usługi; Wykorzystanie tej wiedzy w celu oceny i zapewnienia zrozumiałej komunikacji z różnymi odbiorcami; Prowadzenie przeglądów po zakończeniu projektu z udziałem i pod okiem zespołu kierowniczego, w celu uchwycenia wiedzy i zidentyfikowania obszarów wymagających przyszłych ulepszeń oraz aktualizacji metodologii projektu i programu; Współpraca z kadrą kierowniczą i zespołami ds. opieki nad pracownikami w celu oceny i zabezpieczenia zasobów, stymulowania postępu w realizacji projektów i potrzebnej pomocy.
INTEL TECHNOLOGY POLAND SP. Z O.O. - 2018-03-21 - Gdańsk (pomorskie)
Zarządzanie oraz współpraca z grupą pracowników pogotowia energetycznego, udział w tworzeniu i realizacji polityki energetycznej firmy, zapewnienie ciągłości dostaw energii, zapewnienie właściwego stanu infrastruktury technicznej (instalacji i urządzeń energetycznych), monitorowanie stanu technicznego instalacji i urządzeń, obsługa systemu monitorowania urządzeń pomiarowych, prowadzenie dokumentacji technicznej przedsiębiorstwa energetycznego OSD, przygotowywanie zapytań ofertowych, przygotowywanie kalkulacji kosztów, kontakt z klientem, udział w negocjacjach handlowych.
EnH2O Sp. z o.o. - 2015-11-30 - Gdańsk (pomorskie)
Organizacja i koordynacja pracy podległych pracowników, kontrola przestrzegania zasad BHP, prowadzenie dokumentacji realizacji planu.
TANDEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-13 - Żagań (lubuskie)
Zarządzanie procesem produkcji, planowanie i koordynowanie praca zespołu, optymalizacja procesów produkcji zwiększająca wydajność pracy, nadzór nad stanem zaopatrzenia
ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MIĘSNEGO GROT SP. JAWNA - 2016-03-01 - Starowa Góra (łódzkie)
Zarządzanie biurem. Pilnowanie spraw firmy, spotkania z kontrahentami, kontrola wewnątrz firmy.
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
utrzymanie porzadku na hali produkcyjnej,wykonywanie drobnych prac porządkowych
INDROL Sp. z o.o. Sp. k. - 2017-08-11 - Rostarzewo (wielkopolskie)
godziny pracy od 05 00 do 19 00; zarzadzanie personelem, obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej
GZELLA NET SP. Z O.O. - 2018-04-19 - Stargard (zachodniopomorskie)
zarządzanie zespołem ludzi i robót
Zakład Produkcyjno Usługowo Handlowy AUTIMEX Okrągły Szczepan - 2017-10-23 - Augustów (podlaskie)
Koordynacja działań artystycznych teatru, przygotowanie i kontrola planów pracy, wyszukiwanie i organizacja obsad spektakli, negocjowanie umów z realizatorami i wykonawcami, współpraca z partnerami opery, kontrola i archiwizacja raportów z prób i spektakli, rozliczenia czasu pracy pracowników pionu artystycznego
OPERA BAŁTYCKA W GDAŃSKU - 2016-12-22 - Gdańsk (pomorskie)
- Kierowanie działem laboratoryjnym, prowadzenie dokumentacji laboratoryjnej, nadzór nad pracownikami laboratorium. - Wynagrodzenie: 3000 zł brutto, do uzgodnienia na rozmowie kwalifikacyjnej. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do 3 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:30- 15:30. Wykształcenie min. średnie kierunek: chemia, mile widziane wyższe kierunek chemia. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Podstawowa znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Kontakt koniecznie wstępnie telefoniczny (tel.: 692-922-199) w godz.: 8:00-15:00 celem ustalenia spotkania z pracodawcą lub e-mail: pri (at) prisilesia.eu
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNYCH SILESIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-19 - Katowice (śląskie)
Kierowanie grupą pracowniczą. Zapewnienie terminowości i zgodności realizowanych przez wydział zleceń z zapisami kontraktów. Planowanie, organizowanie i kontrolowanie wszelkich aspektów funkcjonowania wydziału.. Optymalizacja procesów spawalniczych. Raportowanie do Dyrektora Produkcji.
ZAMET INDUSTRY S.A. - 2017-11-27 - Chojnice (pomorskie)
• Kompleksowe zarządzanie sklepem• Osiąganie założonych celów sprzedażowych• Zapewnienie funkcjonowania sklepu-sklepów zgodnie z obowiązującymi standardami SPAR• Dbanie o wysoką jakość obsługi klientów• Motywowanie, organizowanie i nadzorowanie pracy podległego personelu
SPAR POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-02-05 - Rzeszów (podkarpackie)
- Programowanie i uruchomienie systemów sterowania. Diagnozowanie usterek układów automatycznych i usuwanie awarii. Optymalizację pracy systemów automatyki. Programowanie sterowników PLC np. Siemens S7 lub innych. Praca w CRM-ie. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klientów. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (automatyka, elektrotechnika, elektromechanika, elektronika przemysłowa). Wymagane min. 2-letnie doświadczenie zawodowe zdobyte na stanowisku automatyka-programisty przy programowaniu i uruchomieniu systemów sterowania. Wymagana gotowość do wyjazdów służbowych (wymagane prawo jazdy kat. B). Wymagane uprawnienia SEP do minimum 1kV (eksploatacja lub dozoru). Wymagana znajomość programowania sterowników PLC np. Siemens S7 lub innych. Mile widziana umiejętność parametryzowania falowników, znajomość języków programowania wyższego poziomu np. C++, VB, podstawowych zasad programowania obiektowego. Wymagana znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację w mowie i piśmie. Wymagana umiejętność testowania, wdrażania oprogramowania i diagnozowania - robotów np. ABB oraz pras w systemie Siemens. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2016-11-25 - Katowice (śląskie)
Planowanie, kierowanie i nadzorowanie wykonania robót budowlanych, nadzór i koordynacja robót podwykonawców, udział w procesie oferowania, weryfikacja dokumentacji projektowej i zastosowanych rozwiązań, sporządzanie dokumentacji powykonawczej, nadzór nad przestrzeganiem zasad BHP.
Skanska S.A w Kielcach - 2015-11-19 - Kielce (świętokrzyskie)
kierowanie pracownikami magazynu, umiejętności logistyczne miejsce pracy : Wrocław- Leśnica
Agloma Hurt, Detal, Wydawnictwo, Reklama Szumska Barbara - 2018-08-29 - Wrocław (dolnośląskie)
Nadzór nad procesem produkcji, zarządzanie zespołem podległych pracowników. Praca w godz. 6:00-14:00; 14:00-22:00
BADER POLSKA Sp.z o.o. - 2016-09-13 - Nowa Sól (lubuskie)
codzienne wyznaczanie czynności operacyjnych z uwzględnieniem potrzeb, ekonomicznego uzasadnienia oraz warunków pogodowych, zarządzanie podległym personelem, kontrolowanie i rozliczanie ilości wykonanych prac i zużycia środków w porównaniu do poszczególnych pół i upraw, prowadzenie podstawowych roizliczeń wydatków, dbanie o prawidłowy przepływ informacji. Praca w okolicach Żarowa.
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Żarów (dolnośląskie)
-kontakt z inwestorem,-prowadzenie dokumentacji budowlanej,-wyceny,-rozliczanie projektów,-organizacja zaplecza budowy,-kierowanie i nadzór nad pracami,-kontrola harmonogramu i jakości prac
TOCZPOL KRZYSZTOF HAJDUGA - 2017-01-18 - Ścinawa (dolnośląskie)
Kierowanie zespołem planowania na budowie. Planowanie harmonogramu realizacji budowy, zapewnienie zgodno0ści harmonogramem wdrażania umowy. Koordynacja działań z kierownikiem ds. planowania projektu, celem sprawdzenia zgodności i harmonogramem realizacji budowy z planowaniem pozostałych obszarów projektu (inżynierii, zamówień itp.). Rozbicie planu realizacji budowy na bardziej szczegółowy do poziomu wymaganego dla prawidłowego wykonania, monitorowania i kontroli wykonywanych działań. Bieżąca aktualizacja harmonogramu wykonywania budowy zgodnie z zapotrzebowaniem. Współpraca z kierownictwem budowy i projektu w sytuacjach w których pojawią się nieprzewidziane okoliczności wpływające na harmonogramem realizacji. Proponowanie alternatywnych i awaryjnych planów zawsze gdy jest to potrzebne, w przypadku odstępstw od pierwotnego planu. Weryfikacja i kontrola celów projektu. Zbieranie informacji na temat postępu prac od podwykonawców. Koordynacja ze stronami trzecimi (partnerami, klientami, podwykonawcami) w celu ujednolicenia i zapewnienia spójności działań zawartych w harmonogramie. Przygotowywanie krótkoterminowych prognoz wykonywania harmonogramu oraz ogólnego harmonogramu budowy w oparciu o wymagania spółki, przygotowywanie szczegółowego harmonogramu rozkładu prac oraz planu dostaw materiałów i sprzętu. Przygotowywanie tygodniowych i miesięcznych sprawozdań z postępów prac, w tym statusu postępów, trendów i środków naprawczych.
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Bogatynia (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem; umowa od 3 miesięcy do 5 lat; godziny pracy: 8.00- 23.00
ROYAL-BALTIC M.W. BURZYŃSCY S.J. - 2017-04-24 - Ustka (pomorskie)
zarządzanie personelem, zamawianie towaru, wycena towaru, fakturowanie, analizy finansowe
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Kłobuck (śląskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Warszawa (mazowieckie)
Nazdór na d pracami budowlano-remontowymi i elektrycznymi. Praca dwuzmianowa (08:00-16:00, 14:00-22:00). Pierwsza umowa zlecenie, a następna na czas określony.
Zamek Kliczków Sp. z o.o. - 2018-08-21 - Kliczków (dolnośląskie)
do uzgodnienia
INŻYNIERIA RZESZÓW SA - 2016-11-14 - Rzeszów (podkarpackie)
zarządzanie podległym zespołem pracownikówodpowiedzialnych za sprzedaż i obsługę klienta współpraca zdziałem szkoleń i działem HR udział w rekrutacji pracowników kontrola i raportowanie pracy zespołu Oferujemy: systempremiowy niezbędne narzędzia pracy atrakcyjne benefitypozapłacowe.
Meritumkredyt Spółka z o.o - 2017-07-28 - Opole (opolskie)
Koordynowanie pracami podległych pracowników sprzątających, nadzór nad prawidłową realizacją kontraktu. Praca na terenie Krakowa i okolic. Na początek umowa zlecenie, potem umowa o pracę.
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Kraków (małopolskie)