KIEROWNIK GOSPODARCZY K/M Warszawa oferta pracy Szkoła Podstawowa nr 84 im. Waleriana Łukasińskiego w Warszawie
Stanowisko: KIEROWNIK GOSPODARCZY K/M
Wynagrodzenie: od 3 189 PLN
Zakres obowiązków: nadzór merytoryczny nad pracownikami obsługi: wnioskowanie o zatrudnienie bądź zwolnienie pracownika obsługi, wnioskowanie o nagrody lub kary dla tych pracowników, określenie zakresów obowiązków tych pracowników; opracowanie harmonogramów pracy oraz rozliczenie czasu pracy pracowników administracji i obsługi; wyliczanie podwyżek dla pracowników administracji obsługi; wyliczanie pracownikom administracji i obsługi dodatku stażowego i przygotowanie wniosków o nagrodę jubileuszową; prowadzenie dokumentacji kadrowej dla pracowników administracji i obsługi: opracowanie umów o pracę oraz aneksów do tych umów, prowadzenie ewidencji urlopów pracowników administracji i obsługi, przygotowywanie projektu planu urlopów oraz nadzór nad realizacją tych planów, prowadzenie kart ewidencji czasu pracy pracowników administracji i obsługi, nadzór nad realizacją wynagrodzeń dla pracowników administracji i obsługi, przygotowanie list obecności i egzekwowanie wpisów na nich; nadzór nad techniczną stroną funkcjonowania szkoły w dwóch lokalizacjach i dwóch filii: dbanie o sprawność sprzętu szkolnego, dbanie o sprawność urządzeń i instalacji technicznej budynku, nadzór nad realizacją wymagań bhp (pomiary sprawności urządzeń, przeglądy techniczne), przeglądy bhp / praca w Komisji Kontroli Wewnętrznej w zakresie okresowych kontroli bhp/, zgłaszanie i kontrola realizacji napraw zleconych firmie konserwatorskiej, nadzór nad pracą konserwatora szkolnego / zlecanie zadań i ich rozliczanie/; prowadzenie książki obiektu budowlanego, organizowanie systematycznych przeglądów budynku wynikających z przepisów p-poż. i budowlanych, realizacja procedur związanych z przeprowadzanymi przez Szkołę remontami; nadzór nad organizacją pracy szkoły w dwóch lokalizacjach i w filiach: organizowanie zakupów zgodnie z obowiązującymi procedurami zgodnie z Ustawą Prawo Zamówień Publicznych, inwentaryzowanie i znakowanie zakupów zgodnie z przepisami, prowadzenie ksiąg inwentarzowych, coroczna inwentaryzacja mienia szkolnego, przyjęcie, przekazanie, likwidacja środków trwałych; opracowywanie ankiet i sprawozdań związanych z funkcjonowaniem szkoły; organizacja obsługi finansowej szkoły: współpraca z DBFO, projektowanie budżetu szkoły i konta dochodów własnych, czuwanie nad prawidłową realizacją budżetu, stały monitoring realizacji WB i WRD opracowywanie stosownych zmian, odpowiedzialność za obrót gotówką w szkole (budżet i dochody własne), prowadzenie dokumentacji dotyczącej rozliczeń finansowych, opisywanie faktur i wpisywanie ich do rejestru zakupów, terminowe rozliczanie dokonanych zakupów, nadzór nad oszczędnym i celowym wydatkowaniem środków finansowych, natychmiastowe zgłaszanie dyrektorowi wszelkich nieprawidłowości w zakresie gospodarki finansowej w szkole; opracowanie i gromadzenie dokumentacji związanej z udzielaniem przez Szkołę dostaw lub usług nieprzekraczających równowartości 30000 euro, wprowadzanie danych z faktur do indeksu Warszawskiej Grupy Zakupowej
Data publikacji: 2019-02-11
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Szkoła Podstawowa nr 84 im. Waleriana Łukasińskiego w Warszawie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Radzymińska 227, 03-611 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
nadzór merytoryczny nad pracownikami obsługi: wnioskowanie o zatrudnienie bądź zwolnienie pracownika obsługi, wnioskowanie o nagrody lub kary dla tych pracowników, określenie zakresów obowiązków tych pracowników; opracowanie harmonogramów pracy oraz rozliczenie czasu pracy pracowników administracji i obsługi; wyliczanie podwyżek dla pracowników administracji obsługi; wyliczanie pracownikom administracji i obsługi dodatku stażowego i przygotowanie wniosków o nagrodę jubileuszową; prowadzenie dokumentacji kadrowej dla pracowników administracji i obsługi: opracowanie umów o pracę oraz aneksów do tych umów, prowadzenie ewidencji urlopów pracowników administracji i obsługi, przygotowywanie projektu planu urlopów oraz nadzór nad realizacją tych planów, prowadzenie kart ewidencji czasu pracy pracowników administracji i obsługi, nadzór nad realizacją wynagrodzeń dla pracowników administracji i obsługi, przygotowanie list obecności i egzekwowanie wpisów na nich; nadzór nad techniczną stroną funkcjonowania szkoły w dwóch lokalizacjach i dwóch filii: dbanie o sprawność sprzętu szkolnego, dbanie o sprawność urządzeń i instalacji technicznej budynku, nadzór nad realizacją wymagań bhp (pomiary sprawności urządzeń, przeglądy techniczne), przeglądy bhp / praca w Komisji Kontroli Wewnętrznej w zakresie okresowych kontroli bhp/, zgłaszanie i kontrola realizacji napraw zleconych firmie konserwatorskiej, nadzór nad pracą konserwatora szkolnego / zlecanie zadań i ich rozliczanie/; prowadzenie książki obiektu budowlanego, organizowanie systematycznych przeglądów budynku wynikających z przepisów p-poż. i budowlanych, realizacja procedur związanych z przeprowadzanymi przez Szkołę remontami; nadzór nad organizacją pracy szkoły w dwóch lokalizacjach i w filiach: organizowanie zakupów zgodnie z obowiązującymi procedurami zgodnie z Ustawą Prawo Zamówień Publicznych, inwentaryzowanie i znakowanie zakupów zgodnie z przepisami, prowadzenie ksiąg inwentarzowych, coroczna inwentaryzacja mienia szkolnego, przyjęcie, przekazanie, likwidacja środków trwałych; opracowywanie ankiet i sprawozdań związanych z funkcjonowaniem szkoły; organizacja obsługi finansowej szkoły: współpraca z DBFO, projektowanie budżetu szkoły i konta dochodów własnych, czuwanie nad prawidłową realizacją budżetu, stały monitoring realizacji WB i WRD opracowywanie stosownych zmian, odpowiedzialność za obrót gotówką w szkole (budżet i dochody własne), prowadzenie dokumentacji dotyczącej rozliczeń finansowych, opisywanie faktur i wpisywanie ich do rejestru zakupów, terminowe rozliczanie dokonanych zakupów, nadzór nad oszczędnym i celowym wydatkowaniem środków finansowych, natychmiastowe zgłaszanie dyrektorowi wszelkich nieprawidłowości w zakresie gospodarki finansowej w szkole; opracowanie i gromadzenie dokumentacji związanej z udzielaniem przez Szkołę dostaw lub usług nieprzekraczających równowartości 30000 euro, wprowadzanie danych z faktur do indeksu Warszawskiej Grupy Zakupowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 189 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + dodatek funkcyjny 588 złotych
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK GOSPODARCZY K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 189 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Kierownik działu administracyjno-gospodarczego (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Pakiet MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie co najmniej średnie, umiejętność pracy samodzielnej i zespołowej, biegła znajomość: systemu operacyjnego Windows XP, Windows 7, pakietu Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint), mile widziana znajomość języka angielskiego. Obowiązki: nadzór merytoryczny nad pracownikami obsługi: wnioskowanie o zatrudnienie bądź zwolnienie pracownika obsługi, wnioskowanie o nagrody lub kary dla tych pracowników, określenie zakresów obowiązków tych pracowników; opracowanie harmonogramów pracy oraz rozliczenie czasu pracy pracowników administracji i obsługi; wyliczanie podwyżek dla pracowników administracji obsługi; wyliczanie pracownikom administracji i obsługi dodatku stażowego i przygotowanie wniosków o nagrodę jubileuszową; prowadzenie dokumentacji kadrowej dla pracowników administracji i obsługi: opracowanie umów o pracę oraz aneksów do tych umów, prowadzenie ewidencji urlopów pracowników administracji i obsługi, przygotowywanie projektu planu urlopów oraz nadzór nad realizacją tych planów, prowadzenie kart ewidencji czasu pracy pracowników administracji i obsługi, nadzór nad realizacją wynagrodzeń dla pracowników administracji i obsługi, przygotowanie list obecności i egzekwowanie wpisów na nich; nadzór nad techniczną stroną funkcjonowania szkoły w dwóch lokalizacjach i dwóch filii: dbanie o sprawność sprzętu szkolnego, dbanie o sprawność urządzeń i instalacji technicznej budynku, nadzór nad realizacją wymagań bhp (pomiary sprawności urządzeń, przeglądy techniczne), przeglądy bhp / praca w Komisji Kontroli Wewnętrznej w zakresie okresowych kontroli bhp/, zgłaszanie i kontrola realizacji napraw zleconych firmie konserwatorskiej, nadzór nad pracą konserwatora szkolnego / zlecanie zadań i ich rozliczanie/; prowadzenie książki obiektu budowlanego, organizowanie systematycznych przeglądów budynku wynikających z przepisów p-poż. i budowlanych, realizacja procedur związanych z przeprowadzanymi przez Szkołę remontami; nadzór nad organizacją pracy szkoły w dwóch lokalizacjach i w filiach: organizowanie zakupów zgodnie z obowiązującymi procedurami zgodnie z Ustawą Prawo Zamówień Publicznych, inwentaryzowanie i znakowanie zakupów zgodnie z przepisami, prowadzenie ksiąg inwentarzowych, coroczna inwentaryzacja mienia szkolnego, przyjęcie, przekazanie, likwidacja środków trwałych; opracowywanie ankiet i sprawozdań związanych z funkcjonowaniem szkoły; organizacja obsługi finansowej szkoły: współpraca z DBFO, projektowanie budżetu szkoły i konta dochodów własnych, czuwanie nad prawidłową realizacją budżetu, stały monitoring realizacji WB i WRD opracowywanie stosownych zmian, odpowiedzialność za obrót gotówką w szkole (budżet i dochody własne), prowadzenie dokumentacji dotyczącej rozliczeń finansowych, opisywanie faktur i wpisywanie ich do rejestru zakupów, terminowe rozliczanie dokonanych zakupów, nadzór nad oszczędnym i celowym wydatkowaniem środków finansowych, natychmiastowe zgłaszanie dyrektorowi wszelkich nieprawidłowości w zakresie gospodarki finansowej w szkole; opracowanie i gromadzenie dokumentacji związanej z udzielaniem przez Szkołę dostaw lub usług nieprzekraczających równowartości 30000 euro, wprowadzanie danych z faktur do indeksu Warszawskiej Grupy ZakupowejSzczegóły zgłoszenia: http://www.bip.sp84warszawa.wikom.pl/?url=przetargi/1/162,oferta-nr-sp8411032019-dyrektor-szkoly-informuje-o-naborze-na-stanowisko-kierownik-gospodarczy.html. Zgłoszenia osobiste.
Nazwa pracodawcy:
Szkoła Podstawowa nr 84 im. Waleriana Łukasińskiego w Warszawie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Radzymińska 227, 03-611 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
http://www.bip.sp84warszawa.wikom.pl/?url=przetargi/1/162,oferta-nr-sp8411032019-dyrektor-szkoly-informuje-o-naborze-na-stanowisko-kierownik-gospodarczy.html
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: do 22.02.2019 roku (sekretariat)
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Radzymińska
Numer budynku pracodawcy: 227
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Data dodania oferty pracy: 12.02.2019
Oferta pracy ważna do: 26.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 12.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 11.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie dokumentacji, zarządzanie zespołem pracowników
P.H.U. "JAN" Jan Burkat - 2016-04-12 - Dobczyce (małopolskie)
Przygotowanie i podawanie potraw kuchni wietnamskiej z miesa, drobiu, ryb, owoców morza, warzyw i innych. Umowa o pracę na czas okreslony, praca na dwie zmiany w przedziale godz.: 10:00-22:00. Proponowany okres zatrudnienia: 3 lata. Oferta dostępna w sali G
kontakt przez PUP - 2019-02-28 - Wrocław (dolnośląskie)
nadzorowanie robót budowlanych
ZAKŁAD ROBÓT OGÓLNOBUDOWLANYCH OPANOWICZ - 2018-03-30 - Lubin (dolnośląskie)
przygotowywanie ofert i wycen prac budowanych, zarządzanie materiałami i sprzętem budowanym, pełnienie nadzoru nad zakupami materiałów, nadzorowanie wykonywania robót elektycznych
kontakt przez PUP - 2018-11-20 - Poznań (wielkopolskie)
Odpowiedzialność za sprawne funkcjonowanie szwalni. Kontrolowanie procesu produkcyjnego.Nadzorowanie i rozliczanie pracowników.Rozwiązywanie bieżących problemów technologicznych i produkcyjnych.Współpraca z innymi działami w celu realizacji planu produkcyjnego.Prace administracyjne -rozliczanie produkcji i wynagrodzeń pracowników
"Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe" Jarosław Cierniewski - 2019-02-08 - Piecki (warmińsko-mazurskie)
NADZOROWANIE DOKUMENTACJI ORAZ URZĄDZEŃ KONTROLNO-POMIAROWYCH W LABORATORIUM. PROWADZENIE BADAŃ MIKROBIOLOGICZNYCH Z ZAKRESU CZYSTOŚCI MIKROBIOLOGICZNEJ PRODUKTÓW, ZAWARTOŚCI ANTYBIOTYKÓW, TESTÓW SKUTECZNOŚCI PRZECIWDROBNOUSTROJOWEJ. OPRACOWYWANIE NOWYCH METOD BADAŃ MIKROBIOLOGICZNYCH, PROWADZENIE BADAŃ PRZYDATNOŚCI I WALIDACJI METOD MIKROBIOLOGICZNYCH. PRACA ZE SZCZEPAMI DROBNOUSTROJÓW.
CHEMA-ELEKTROMET SPÓŁDZIELNIA PRACY - 2017-03-06 - Rzeszów (podkarpackie)
zarządzanie ludzmi, delegowanie zadań, utrzymywanie miejskich terenów zielonych, strzyżenie trawników, pielęgnowanie drzew i krzewów, prace porządkowe, prace konserwatorskie
Spółka Mieszkaniowa Spółka z o.o. - 2017-05-23 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
zarządzanie zespołem, analizowanie rynku, zawieranie umów, współpraca z podmiotami gospodarczymi chińskimi i polskimi, sprzedaż towaru
kontakt przez PUP - 2018-11-30 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
zgodnie z charakterystyką pracy
PHU Skowroński - 2019-01-02 - Gołuchów (wielkopolskie)
Kierownik produkcji
EUROS Sp. zo.o. Ostrzeszów - 2016-03-31 - Rojów (wielkopolskie)
staż - pomoc w przygotowywaniu posiłków, utrzymanie w czystości bloku żywieniowego, pomieszczeń oraz znajdującego się w nim wyposaźenia, załatwianie zleconych czynności zwiazanych z zakupem i dostarczaniem produktów, pomoc w ustalaniu jadłospisu, pomoc w sporzadzaniu zamówień żywności, rozdzielanie posilków, zastępowanie kucharza, wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego. Wymagane badanie do celów sanitarno-epidemiologicznych.
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
w/g potrzeb
POCZTA POLSKA S.A. - 2018-08-22 - Kielce (świętokrzyskie)
- sprzątanie pokładów samolotów- wyposażanie pokładów samolotów- praca w magazynie wyposażenia pokładowego (sortowanie, liczenie, układanie materiałów)
LS Airport Services S.A. - 2016-02-01 - Warszawa (mazowieckie)
Efektywne zarządzanie gospodarką magazynową; kontrola przyjmowania i wychodzenia produktów z magazynu w tym katalogowanie towarów uszkodzonych oraz dokumentacja z tym związana; współpraca z działami zaopatrzenia i sprzedaży;zarządzanie podległym zespołem; wprowadzenie systemu skanowanie produktów.Zatrudnienie od zaraz, na podstawie umowy o pracę na okres próbny- 3 miesiące; docelowo umowa na czas nieokreślony; jedna zmiana od 8.00-16.00.Pracodawca zapewnia dojazd i powrót.
FZK INTER NOVUM - Jan Trocki - 2018-09-06 - Tuczno (zachodniopomorskie)
prowadzenie rekrutacji pracowników wśród kandydató rosyjsko- lub ukraińskojęzycznych, selekcja CV, prowadzenie rozmów rekrutacyjnych, koordynowanie pracy podwładnych, zarządzanie działem
kontakt przez PUP - 2017-03-08 - Poznań (wielkopolskie)
wykonywanie obowiązków pedagoga szkolnego
Liceum Ogólnokształcące w Tuchowie - 2018-08-09 - Tuchów (małopolskie)
w/g stanowiska
Aluco System Sp. z o.o. - 2017-09-01 - Kielce (świętokrzyskie)
nadzór nad prawidłowym działaniem sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2018-03-23 - Częstochowa (śląskie)
Praca przy linii produkcyjnej Ręczne pakowanie produktu Ręczny załadunek kartonów z wyrobem gotowym na palety Magazynowanie palet Prace porządkowe w obszarze produkcji Obsługa sprzętu okołoprodukcyjnego (owijarka do palet, wózkipaletowe itp.), praca w godz. 7-15/10-18/13-21
Pasta Food Company Sp.z o.o - 2018-08-07 - Opole (opolskie)
rejestracja telefoniczna i osobista pacjentów, wprowadzanie terminów do systemu komputerowego, oferta stażu skierowana do osób bezrobotnych do 30 roku życia, II profil pomocy
kontakt przez PUP - 2018-03-12 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
WYKSZTAŁCENIE KIERUNKOWE BUDOWLANE, UMIEJĘTNOŚĆ CZYTANIA I ANALIZOWANIA DOKUMENTACJI BUDOWLANEJ, ZNAJOMOŚĆ PAKIETU OFFICE, UMIEJĘTNOŚĆ ZARZĄDZANIA PRACĄ PODLEGŁEGO ZESPOŁU, DOBRA ORGANIZACJA PRACY.
FIRMA BUDOWLANA ARKADA MIELEC SP. Z O.O. - 2017-06-14 - Rzeszów (podkarpackie)
Realizacja planów i celów produkcyjnych działu pakowania, monitorowanie procesu pakowania produktów w zakresie jakości i wydajności, zarządzanie pracownikami, identyfikacja i rozwiązywanie problemów produkcyjnych w celu zapewnienia prawidłwoego funkcjonowania działu pakowania.
Fabryka Przetworów Rybnych "Mieszko" sp. z o.o. Warszkowo 117a 76-100 Sławno - 2018-06-14 - Warszkowo (zachodniopomorskie)
zarzadzanie personelem, przyjmowanie zamówień
SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY Jolanta Kasprzak - 2016-05-10 - Słopnice (małopolskie)
nadzór nad utrzymaniem odpowiedniego stanu technicznego budynku i jego infrastruktury, planowanie przeglądów i napraw maszyn, urządzeń infrastruktury budynkowej.
Gegenbauer Polska Sp. z o.o. - 2017-09-05 - Starachowice (świętokrzyskie)
Prace fizyczne związane z budowa dróg i autostrad
CZECHANOWICZ EKOLOGIA I ZIELEŃ SP. Z O.O - 2018-01-09 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Kierowanie podległą grupą pracowników. Praca na umowę o pracę w godz. 7-18 w równowaznym systemie czasu pracy w Kołobrzegu. W soboty praca w godz. 8-14.
PPHU TERMEX Sp.z o. o. - 2016-08-25 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
sklejanie ręczne stoperów do uszu; godz. pracy 7-14; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 07.00-11.30
Spółdzielnia Niewidomych Zakład Pracy Chronionej - 2017-09-01 - Słupsk (pomorskie)
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1)Kierowanie Wydziałem Geodezji w zakresie zadań wynikających z Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Płocka i Regulaminu Wewnętrznego Wydziału Geodezji;2) kontrolowanie i nadzorowanie realizacji zadań Wydziału;3) planowanie zadań Wydziału;4) wykonywanie zadań Służby Geodezyjnej i Kartograficznej jako organ administracji geodezyjnej i kartograficznej w Płocku mieście na prawach powiatu, określonych w ustawie z dnia 17 maja 1989 roku Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2017 r. poz. 2101 ze zm.).
Urząd Miasta Płocka - 2018-02-14 - Płock (mazowieckie)
W/g zawodu.
SHL Production Sp. z o.o. - 2017-05-18 - Kielce (świętokrzyskie)
-wystawianie faktur,-obsługa kasy fiskalnej,-pozyskiwanie ogłoszeń
kontakt przez PUP - 2018-11-08 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)