KIEROWNIK ADMINISTRACYJNO - GOSPODARCZY Bolesławiec oferta pracy I Liceum Ogólnokształcące im. Władysława Broniewskiego w Bolesławcu
Stanowisko: KIEROWNIK ADMINISTRACYJNO - GOSPODARCZY
Wynagrodzenie: 3 100 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: 1. Administrowanie szkołą:prowadzenie rejestru umów administrowania budynku,zaopatrywanie placówki w sprzęt szkolny i gospodarczy, pomoce naukowe oraz środki czystości, zapewnianie sprawności techniczno-eksploatacyjnej budynku szkoły,dbanie o prawidłową organizację zabezpieczenia i ochronę mienia,prowadzenie spraw związanych z remontami i naprawami,dbanie o stan sanitarny i estetykę obiektu oraz terenu wokól niego,przestrzeganie terminów obowiązkowych przeglądów instalacji i sprzętu w budynku,dokumentowanie przebiegu prac związanych z przygotowaniem i wykonywaniem remontów i prac modernizacyjnych zgodnie z prawem zamówień publicznych.2.Sprawy kadrowe:prowadzenie akt personalnych wszystkich pracowników szkoły,ustalanie wynagrodzeń zgodnie z przepisami,przygotowywanie umów dla nauczycieli i pracowników szkoły,wypisywanie zaświadczeń dla pracowników dotyczących zatrudnienia.3.Prowadzenie dokumentacji Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami.4. Zarządzanie pracownikami:kierowanie zespołem pracowników obsługi,opracowywanie przydziałów i zakresów czynności dla wszystkich pracowników obsługi zatrudnionych w szkole.5.Prowadzenie spraw związanych z finansami i rachunkowością:opracowywanie z dyrektorem i głównym księgowym projektów planów finansowych,organizowanie inwentaryzacji,ewidencjonowanie i opisywanie faktur,przestrzeganie dyscypliny budżetowej,sporządzanie sprawozdań.
Data publikacji: 2018-05-16
Lokalizacja: Bolesławiec (dolnośląskie)
Pracodawca: I Liceum Ogólnokształcące im. Władysława Broniewskiego w Bolesławcu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Tyrankiewiczów 11, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Administrowanie szkołą:prowadzenie rejestru umów administrowania budynku,zaopatrywanie placówki w sprzęt szkolny i gospodarczy, pomoce naukowe oraz środki czystości, zapewnianie sprawności techniczno-eksploatacyjnej budynku szkoły,dbanie o prawidłową organizację zabezpieczenia i ochronę mienia,prowadzenie spraw związanych z remontami i naprawami,dbanie o stan sanitarny i estetykę obiektu oraz terenu wokól niego,przestrzeganie terminów obowiązkowych przeglądów instalacji i sprzętu w budynku,dokumentowanie przebiegu prac związanych z przygotowaniem i wykonywaniem remontów i prac modernizacyjnych zgodnie z prawem zamówień publicznych.2.Sprawy kadrowe:prowadzenie akt personalnych wszystkich pracowników szkoły,ustalanie wynagrodzeń zgodnie z przepisami,przygotowywanie umów dla nauczycieli i pracowników szkoły,wypisywanie zaświadczeń dla pracowników dotyczących zatrudnienia.3.Prowadzenie dokumentacji Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami.4. Zarządzanie pracownikami:kierowanie zespołem pracowników obsługi,opracowywanie przydziałów i zakresów czynności dla wszystkich pracowników obsługi zatrudnionych w szkole.5.Prowadzenie spraw związanych z finansami i rachunkowością:opracowywanie z dyrektorem i głównym księgowym projektów planów finansowych,organizowanie inwentaryzacji,ewidencjonowanie i opisywanie faktur,przestrzeganie dyscypliny budżetowej,sporządzanie sprawozdań.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 100 - 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK ADMINISTRACYJNO - GOSPODARCZY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bolesławiecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik administracji*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 100 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie wyższe z dwuletnim doświadczeniem na podobnym stanowisku bądż wykształcenie średnie z sześcioletnim stażem pracy, znajomość zagadnień z zakresu Prawa Pracy, Ustawy o pracownikach samorządowych, Prawa oświatowego, Karty Nauczyciela, Prawa o Zamówieniach Publicznych, Prawa Budowlanego i Aktów Wykonawczych, biegła znajomość pakietu MS Office, programu kadrowego, program SIO, program sprawozdawczy GUS.
Nazwa pracodawcy:
I Liceum Ogólnokształcące im. Władysława Broniewskiego w Bolesławcu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Adres pracodawcy:
Tyrankiewiczów 11, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt z pracodawcą osobisty po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym w godzinach 08.00-14.00 nr telefonu 757323193.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 08.00-14.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: bolesławiecki
Gmina pracodawcy: Bolesławiec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bolesławiec
Ulica pracodawcy: Tyrankiewiczów
Numer budynku pracodawcy: 11
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik administracji*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 16.05.2018
Data dodania oferty pracy: 14.05.2018
Oferta pracy ważna do: 14.06.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 14.05.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 14.05.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zapewnienie profesjonalnej obsługi naszych klientów; zarządzanie ekipą Doradców Klienta i Koordynatorów ds. Sprzedaży; współtworzenie polityki handlowej powierzonego działu; przygotowywanie wyników ekonomicznych działu
LEROY MERLIN sp. z o.o. - 2016-01-22 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
- przeszkolenie z zakresu BHP i P-poż.,- analiza dokumentów ubezpieczeniowych,- obsługa aplikacji interakcyjnych,- prowadzenie rejestru pism
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Szczecin (zachodniopomorskie)
planowanie i kontrolowanie ksztów funkcjonowania biura, współpraca i zawieranie umów z kontrahentami, organizowanie i rozdzielanie pracy podległym pracownikom, praca w Krakowie + delegacje na terenie całego kraju
kontakt przez PUP - 2017-12-15 - Kraków (małopolskie)
Sprawowanie nadzoru nad zespołem pracowników, nadzór nad powierzonym odcinkiem robót drogowych. Doświadczenie w branży drogowej min. 1 rok.
LitTRANS Łukasz Litwiński - 2017-07-25 - Nisko (podkarpackie)
Organizacja i nadzór pracy warsztatu
MADROCAR P.H.U - 2016-10-06 - Radziszów (małopolskie)
Zarządzenie personelem, towarem, przestrzeganie wymagań dotyczących zasad BHP, jakościowych.
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Jeziorany (warmińsko-mazurskie)
kierownie produkcją ogrodzeń, mile widziana znajomośc rysunku technicznego i kosztorysowania.
Firma "FEIMP" Aurelia Kubinka - 2017-03-02 - Świdnica (dolnośląskie)
prowadzenie prac magazynu wyrobów gotowych
Zakład Wyrobów Złącznych SHYMKO Zakład Pracy Chronionej - 2018-04-03 - Starachowice (świętokrzyskie)
nadzór nad działem technicznycm,określenie zakresu prac remontowych nadzór, weryfikacja robót budowlanych
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Kraków (małopolskie)
do uzgodnienia , praca w kraju kierownik budowy
"INSTALBUD" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-04 - Rzeszów (podkarpackie)
Zarządza pracą podległego działu. Opracowuje harmonogram działalności placówki, roczne założenie pracy, opracowuje sprawozdania merytoryczne, reprezentuje dom na zewn., prowadzi odpowiednią dokumentację.
Brodnickie Centrum Caritas im. Bpa Jana Chrapka - 2016-10-18 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
organizacja pracy kontrolerów, kontakt z przedstawicielem MPK, rozpatrywanie reklamacji, wprowadzanie danych do systemu
REWIZOR PAWEŁ ADAMIAK - 2015-11-18 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
nauka montażu gotowych wyrobów z tektury, kartonu, pakowanie gotowych wyrobów w opakowania zbiorcze
kontakt przez PUP - 2016-10-12 - Augustów (podlaskie)
Nadzór nad prowadzonymi robotami budowlanymi
Zakład Budowlano-Produkcyjno-Handlowy K. i B. Kotwica S.J - 2017-05-26 - Augustów (podlaskie)
naprawa urządzeń transportu bliskiego(wózki widłowe, żurawie); prowadzenie dokumentacji warsztatu
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA WARSZTATY TECHNICZNE - 2017-03-16 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
organizowanie, nadzorowanie i kierowanie pracą działu, dbanie o utrzymanie należytego stanu technicznego budynków, pomieszczeń, urządzeń i wyposażenia Galerii, prowadzenie dokumentacji dot. remontów, inwestycji, przeglądów, napraw i zakupów związanych ze stanem technicznym Galerii, nadzór nad dokumentacją techniczną będącą w posiadaniu Galerii sprzętu i oprogramowania komputerowego, nadzór nad drobnymi pracami remontowymi i konserwacyjnymi, organizowanie szkoleń i kontrola przestrzegania przez pracowników BHP, zabezpieczenie i nadzorowanie racjonalnego gospodarowania wodą i energią elektryczną, cieplną, opracowywanie rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych i remontowych obiektówbudowlanych, sprzętu i udządzeń oraz terminowa ich realizacja, prowadzenie spraw w zakresie Obrony Cywilnej jednostki, prowadzenie będącego w posiadaniu Galerii środka transportu, współpraca z innymi komórkami oraganizacyjnymi zakładu
GALERIA I OŚRODEK PLASTYCZNEJ TWÓRCZOŚCI DZIECKA TORUŃ - 2017-09-22 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Zlecanie i kontrola wykonania prac porządkowych.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "CLEAN-BUD" SPÓŁKA JAWNA JAROSŁAW ROMANOWSKI, HANNA ROMANOWSKA - 2017-06-05 - Gdynia (pomorskie)
pośrednictwo pomiędzy pracodawcami a osobami poszukującymi pracy, poszukiwanie nowych klientów (pracodawców i pracowników)
WITALEX Sp. z o.o. - 2017-12-13 - Kurowo (wielkopolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem. (Wynagrodzenie: 2000 zł-2500 zł. brutto)
Zakład Remontowo-Budowlany Sylwester Zawadzki - 2017-09-28 - Łomża (podlaskie)
zarzadzanie zasob. ludzkimi
F.H.U. ''DAV-POL" Znicz Leszek Misiak - 2017-03-06 - Rytwiany (świętokrzyskie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2015-12-17 - Sandomierz (świętokrzyskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Zielona Góra (lubuskie)
Wykształcenie wyższe inżynierskie lub pokrewne, min. 2 lata doświadczenia na analogicznym stanowisku związanym z przygotowaniem produkcji/ planowaniem produkcji lub zarządzaniem procesem produkcji, doświadczenie w firmie produkcyjnej, rozwinięte umiejętności komunikacyjne, plastyczne i organizacyjne, umiejętność zarządzania zespołem; umiejętność obsługi komputera pakietu MS OFFICE , umiejętność pracy w zespole, umiejętność zarządzania ludźmi i radzenia sobie ze stresującymi sytuacjami , pracodawca zapewnia stabilne zatrudnienie
PPH WAZA s.c. Ewa Kijowska, Zenon Kijowski - 2017-01-13 - Wysocko Małe (wielkopolskie)
rozliczanie wynagrodzeń, rozliczanie zadań wykonywanych przez innych pracowników, sprzedaż ubezpieczeń, wprowadzanie danych do systemu, kontrola terminów, zarządzanie dokumentacją, skanowanie, kserowanie
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Łaziska Górne (śląskie)
Nadzór nad funkcjonowaniem apteki, zarządzanie zespołem, realizowanie planów sprzedażowych
Apteka Miodowa Tomasz Zarzycki - 2018-01-12 - Malbork (pomorskie)
-
HALE CARLO Sp. z o.o. - 2017-01-13 - Krapkowice (opolskie)
doświadczenie w zawodzie;miejsce pracy: teren kraju
ENERGETYK ENERGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-03-18 - Kalisz (wielkopolskie)
Prowadzenie ciągłości zleceń, nadzór nad pracownikami, zakupy, organizacja zakładu
Krzysztof Szymański EKO-TECH - 2017-03-18 - Dąbrówka (mazowieckie)
Wykształcenie min. średnie; znajomość branży AGD-RTV i/lub komputerowej; doświadczenie w zarządzaniu zespołem oraz w aktywnej sprzedaży mile widziane; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
AVANS POŁUDNIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-21 - Gliwice (śląskie)
kierowanie zespołem grafików komputerowcyh i składu - przygotowanie komputerowe
DRUKARNIA "FRANCZAK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)