KIEROWNIK PROJEKTU Bielsko-Biała oferta pracy "MARION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ"
Stanowisko: KIEROWNIK PROJEKTU
Wynagrodzenie: od 2 900 PLN
Zakres obowiązków: Kierowanie pracami związanymi z prowadzeniem projektu, organizacja i zarządzanie projektami, kontrola nad zgodnością przebiegu projektu.
Data publikacji: 2020-04-15
Lokalizacja: Bielsko-Biała (śląskie)
Pracodawca: "MARION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Komorowicka 35, 43-300 Bielsko-Biała, powiat: m. Bielsko-Biała, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kierowanie pracami związanymi z prowadzeniem projektu, organizacja i zarządzanie projektami, kontrola nad zgodnością przebiegu projektu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 900 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK PROJEKTU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bielsko-Biała
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bielsko-Biała
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2461
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bielsko-Biała
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: kierownik projektu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.04.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: podstawowe, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie min. podstawowe, wymagane doświadczenie na stanowisku kierownik projektu w branży meblarskiej. Konieczne posiadanie prawa jazdy kat. "B", umiejętność opracowywania dokumentacji związanej z projektem
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
"MARION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ"
danePracodawcy_nip: 9370011041
danePracodawcy_regon: 07058970000000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej
Adres pracodawcy:
Komorowicka 35, 43-300 Bielsko-Biała, powiat: m. Bielsko-Biała, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Wskazany kontakt mailowy.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: m. Bielsko-Biała
danePracodawcy_kodPowiatu: 2461
Gmina pracodawcy: Bielsko-Biała
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Bielsko-Biała
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0923584
Ulica pracodawcy: Komorowicka
Numer budynku pracodawcy: 35
Profil działalności pracodawcy:
salon meblowy, zakład produkcji mebli, hurtownia akcesoriów meblowych.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|121904
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik projektu
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 15.04.2020
Oferta pracy ważna do: 05.05.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 15.04.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 15.04.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
tekstNieDotyczy: nie dotyczy
tekstNie: NIE
tekstTak: TAK
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7703597327eacaf020b5b26cdae72caf
Podobne oferty pracy
prowadzenie budowy, kontakty z inwestorem
EUROSTONE Sp. z o.o. - 2017-06-26 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
do uzgodnienia
ZPM BŁAŻOWIAK S.C. - 2017-04-07 - Błażowa (podkarpackie)
Wymagane wykształcenie min. zawodowe lub średnie techniczne o kierunku spawacz elektryczny, min. dwa lata stażu w zawodzie spawacza elektrycznego, aktualne uprawnienia spawalnicze, dyspozycyjność. Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za prace spawalnicze przy naprawie taboru kolejowego. Kontakt z pracodawcą telefoniczny i e-mailowy: rekrutacja (at) lp.info.pl
L&P SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-07 - Rybnik (śląskie)
prowadzenie sprzedaży, szukanie nowych kontrahentów
AGROL Agnieszka Bondarczuk - 2017-01-05 - Głobino (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-11-28 - Warszawa (mazowieckie)
organizacja i koordynacja pracy twórczej z zakresu interpretacji dziedzictwa Kresów Dawnej Rzeczypospolitejprowadzenie obsługi administracyjnej redakcji portalu Muzeum Dziedzictwa Kresów Dawnej Rzeczypospolitej i koordynacja pracy sekretariatu redakcji Portaluwdrażanie strategii interpretacji dziedzictwa Kresów w ramach działalności Muzeum Dziedzictwa Kresów Dawnej Rzeczypospolitejplanowanie i koordynacja działań edukacyjnych Muzeum Dziedzictwa Kresów Dawnej Rzeczypospolitejplanowanie i koordynacja działań promocyjnych Muzeum Dziedzictwa Kresów Dawnej Rzeczypospolitejprowadzenie obsługi administracyjnej w zakresie produkcji wystawienniczej, filmowej, radiowej i wydawniczej Muzeum Dziedzictwa Kresów Dawnej Rzeczypospolitej zarządzanie zespołem pracowników działu oraz ko
CENTRUM KULTURALNE W PRZEMYŚLU - 2020-02-10 - Przemyśl (podkarpackie)
Nadzorowanie i kontrolowanie procesów związanych z realizacją nagrań studyjnych wydawnictw muzycznych, kreacja warstwy dźwiękowej filmu.
kontakt przez PUP - 2016-08-09 - Łódź (łódzkie)
organizowanie pracy i nadzorowanie prawidłowej pracy restauracji, czynny udział w pracy restauracji (serwowanie dań i napojów), współtworzenie i odpowiedzialność za marketing i reklamę restauracji, przestrzeganie wysokich standardów w zakresie obsługi gości, szkolenia oraz weryfikacji jakości pracy podległych pracowników, stała współpraca z pozostałymi działami w hotelu, przede wszystkim z kuchniąwynagrodzenie 2200 zł netto
L&P Sp. z o.o. - 2018-01-16 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
- pozyskiwanie nowych klientów dla firmy na rynku skandynawskim,- organizowanie transportów międzynarodowych,- utrzymywanie kontaktów z klientami i przewoźnikami,- monitorowanie i kontrola realizacji zleceń- rozbudowa bazy klientów i podwykonawców w krajach skandynawskich
KRAFTTRANS VENUS GMBH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ W POLSCE - 2018-02-13 - Marki (mazowieckie)
Prowadzenie zmian w restauracji. Zapewnianie 100% satysfakcji Klientów poprzez dostarczanie produktu i obsługi o najwyższej jakości. Budowanie zespołu - motywowanie. Analiza kosztów.
UNITED CHICKEN Sp. z o. o. - 2016-04-13 - Września (wielkopolskie)
realizacja planów sprzedażowych, zarządzanie zespołem przedstawicieli i koordynatorów, motywowanie i nadzór nad podległymi pracownikami, prowadzenie szkoleń pracowników, przygotowywanie raportów, pozyskanie i profesjonalna obsługa klientów, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
EUROCENT S.A. - 2016-03-09 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Obsługa maszyn do obróbki tartaku
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Kliszno (zachodniopomorskie)
NAPRAWY, REMONTY URZĄDZEŃ ELEKTROMECHANICZNYCH
ZAKŁAD URZĄDZEŃ DŹWIGNICOWYCH - 2017-05-02 - Rzeszów (podkarpackie)
Organizowanie i nadzorowanie pracy zespołu oraz obsługa klientów i dostawców.WYMAGANIA: rok doświadczenia ( branża spożywcza), obsługa komputera (program sprzedażowy), kasy fisklanej, sumienność, rzetelność, komunikatywność. PRACA W WIETLINIE.
Krzysztof Paściak "PERFEKT PLUS" - 2016-04-28 - Bachórz (podkarpackie)
- nadzór nad prawidłowością działalności gospodarki magazynowej,- organizowanie pracy w sposób zapewniający pełne wykorzystanie czasu pracy,- osiąganie wysokiej wydajności i należytej jakości.
MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-03-20 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Organizowanie zaopatrzenia działu farmacji szpitalnej w produkty lecznicze i wyroby medyczne,udział w racjonalnej gospodarce lakami oraz w optymalizacji kosztów farmakoterapii,obsługę elektronicznego systemu aptecznego, weryfikację autentyczności leków serializowanych w Systemie Baz Krajowego Systemu Weryfikacji Autentyczności Leków
UZDROWISKO LĄDEK - DŁUGOPOLE SPÓŁKA AKCYJNA - 2020-02-06 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
zakres obowiązków: Prowadzenie kompletnej rekrutacji; szukanie najlepszych konsultantów IT na lokalnym rynkupracy; publikowanie ogłoszeń rekrutacyjnych w mediach społecznościowych; szukanie potencjalnych kandydatów idopasowywanie ich do otwartych pozycji; wstępna kontrola wszystkich profili, organizowanie rozmów technicznych zkandydatami oraz z panelami na całym świecie; koordynowanie spotkań i rozmów z zespołem z Indii i kierownikami na miejscu,jak również partnerami wewnętrznymi i zewnętrznymi; przygotowywanie listów intencyjnych i dokumentów potrzebnych dozatrudnienia; przygotowywanie raportów; współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług
kontakt przez PUP - 2019-05-30 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie posiłków, miejsce wykonywania pracy Sierpc, Pl.Fryderyka Chopina 4
S.W.A.SKY HIGH AUTO-HANDEL SALEEM MUHAMMAD - 2017-05-22 - Sierpc (mazowieckie)
wykształcenie średnie, doświadczenie w zarządzaniu grupą pracowników, umiejętność czytania dokumentacji technicznej, kreatywność, dyspozycyjność.zarządzanie powierzoną inwestycją, prowadzenie dokumentacji, kierowanie grupą podległych pracowników, uczestniczenie w odbiorach, współpraca z kierownikiem budowy,
Gembiak - Mikstacki Spółka jawna - 2017-09-14 - Krotoszyn (wielkopolskie)
- kierowanie brygadami pracowniczymi,- współpraca z podwykonawcami oraz inspektorami nadzoru,- koordynacja i kontrola wykonania zadań,- prowadzenie analizy harmonogramu i postępu wykonanych robót,- rozliczanie planowanych robót
PACYNA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2020-07-29 - Rakoniewice (wielkopolskie)
organizacja pracy podległych pracowników i nadzór nad jej przebiegiem, monitorowanie procesów produkcyjnych w zakresie jakości, wydajności oraz spełniania wymogów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy
PAWEŁ BULIŃSKI P.P.H.U TRANSPORT I OBRÓBKA DREWNA PAWEŁ BULIŃSKI - 2019-09-12 - Czatkowice (dolnośląskie)
prace porządkowe, utrzymanie czystości, sprzatanie, drobne prace konserwatorskie, praca w zieleni miejskiej na terenie Barlinka
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Barlinek (zachodniopomorskie)
Wykształcenie dowolne, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, wymagana książeczka sanitarno-epidemiologiczna, obsługa kasy fiskalnej. Wynagrodzenie plus premia. Kontakt z pracodawcą osobisty bądź telefoniczny.
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA JOANNA ŚLEZIONA - 2018-01-04 - Czerwionka-Leszczyny (śląskie)
prace pomocnicze na budowie
Firma Ogólnobudowlana "WIESBUD" Szkopiński Wiesław - 2016-08-08 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Sprawna i efektywna organizacja działania placówki handlowej. Maksymalizacja zysku sklepu polegająca na realizacji planu marży i sprzedaży w połączeniu z optymalizacją kosztów.
Delikatesy STARA WĘDZARNIA Sp. z o.o. - 2016-05-19 - Płock (mazowieckie)
Nadzór prac budowlanych zgodnie z prawem budowlanym. Praca w godz. 8-16 w Kołobrzegu.
KM KOŁOBRZEG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-05 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Obsługa programu, nanoszenie towaru, ustawianie towaru, zamawianie towaru, koordynacja dostaw, promocje towarowy
kontakt przez PUP - 2019-01-17 - Turów (lubelskie)
- kierowanie zespołem ludzi w szwalni- pomoc pracownikom przy pracy- koordynowanie ich pracy:szwaczek,prasowaczek,konstruktora odzieży- przekazywanie pracownikom poleceń przełożonego- głównym asortymentem firmy są sukienki weselne,wieczorowe
kontakt przez PUP - 2019-09-18 - Łódź (łódzkie)
1) Koordynowanie i zapewnienie realizacji następujących zadań:a) zapewnienie sprawności techniczno-eksploatacyjnej budynków i urządzeń technicznych oraz zabezpieczenie majątku Uczelni,b) zapewnienie sprawności funkcjonowania urządzeń i sprzętu alarmowego, urządzeń odgromowych, elektrycznych, wodno-kanalizacyjnych, telefonicznych itp.2) Stała współpraca z firmami, którym zlecono usługi: sprzątania, ochrony, konserwacji, itp.3) Stała współpraca z jednostkami dla których świadczona jest usługa najmu.4) Przygotowywanie dokumentów dot. podatków od majątku i gruntu.5) Nadzór nad ekonomicznym gospodarowaniem energią, gazem, wodą i materiałami niezbędnymi dla bezpiecznego i sprawnego funkcjonowania obiektów administrowanych przez Uczelnię, a także nadzorowanie racjonalnej i oszczędnej gospodarki składnikami majątkowymi, w tym również związanymi z inwestycjami i remontami.6) Czuwanie nad zaopatrzeniem pracowników dydaktycznych oraz pracowników administracji w materiały niezbędne do realizacji procesu dydaktycznego i prawidłowego funkcjonowania Uczelni.7) Opracowywanie propozycji planów zadań inwestycyjno-remontowych i zakupów inwestycyjnych na podstawie wniosków zgłaszanych przez odpowiednie jednostki Uczelni.8) Nadzór nad eksploatacją, konserwacją i przeglądami obiektów Uczelni.9) Nadzorowanie gospodarki transportem samochodowym.10) Nadzór nad prowadzoną w Uczelni inwentaryzacją, a także związaną z tym dokumentacją.11) Nadzór nad prawidłowym prowadzeniem dokumentacji związanej z prowadzonymi inwestycjami i remontami.12) Nadzór nad prawidłowym prowadzeniem dokumentacji związanej z realizacją ustawy Prawo zamówień publicznych.13) Przyjmowanie od poszczególnych jednostek Uczelni rocznych planów zamówień publicznych oraz opracowanie projektu planu zamówień publicznych wraz z jego bieżącą aktualizacją.14) Prowadzenie rejestru zamówień publicznych.15) Organizacja postępowań i nadzór nad przestrzeganiem procedury dotyczącej zamówień publicznych.16) Współpraca ze wszystkimi jednostkami organizacyjnymi Uczelni w zakresie planowanych inwestycji, zakupów i pomoc przy sporządzaniu specyfikacji istotnych warunków zamówienia.17) Nadzór nad przygotowaniem projektów umów zawieranych przez Uczelnie w zakresie zadań wykonywanych przez Dział Administracyjny Uczelni.18) Nadzór nad terminową realizacją umów administracyjnych.19) Realizowanie innych zadań powierzonych przez Kanclerza i Rektora.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku - 2017-12-08 - Płock (mazowieckie)
zgodny
ENERGOSTAL Mateusz Reński - 2020-08-25 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)