KIEROWNIK BUDOWY Rakoniewice oferta pracy PACYNA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: KIEROWNIK BUDOWY
Wynagrodzenie: od 7 000 PLN
Zakres obowiązków: - kierowanie brygadami pracowniczymi,- współpraca z podwykonawcami oraz inspektorami nadzoru,- koordynacja i kontrola wykonania zadań,- prowadzenie analizy harmonogramu i postępu wykonanych robót,- rozliczanie planowanych robót
Data publikacji: 2020-07-29
Lokalizacja: Rakoniewice (wielkopolskie)
Pracodawca: PACYNA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Piaskowa 9A, 62-067 Rakoniewice, powiat: grodziski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- kierowanie brygadami pracowniczymi,- współpraca z podwykonawcami oraz inspektorami nadzoru,- koordynacja i kontrola wykonania zadań,- prowadzenie analizy harmonogramu i postępu wykonanych robót,- rozliczanie planowanych robót
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 7 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK BUDOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rakoniewice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 30
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: grodziski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3005
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rakoniewice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: kierownik budowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 7 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), budowlane
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Mile widziane doświadczenie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: odpowiedzialność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: samodzielność w działaniu
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
wymagania_wymaganiaPozadane_jezykiSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
umiejętność analizy dokumentacji branżowej, znajomość branży budowlanej, znajomość programów komputerowych niezbędnych na tym stanowisku (Autocad)
Nazwa pracodawcy:
PACYNA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
danePracodawcy_nip: 9950228716
danePracodawcy_regon: 302858864
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Grodzisku Wielkopolskim
Adres pracodawcy:
Piaskowa 9A, 62-067 Rakoniewice, powiat: grodziski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 30
Powiat pracodawcy: grodziski
danePracodawcy_kodPowiatu: 3005
Gmina pracodawcy: Rakoniewice
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Rakoniewice
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0971413
Ulica pracodawcy: Piaskowa
Numer budynku pracodawcy: 9A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Grodzisku Wielkopolskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|132301
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik budowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 30.07.2020
Oferta pracy ważna do: 29.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 30.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 29.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?da86402071c5db09a10338ba5e2b5283
Podobne oferty pracy
Miejsce pracy: siedziba RCKiK w Raciborzu oraz terenowe oddziały: w Rybniku, Jastrzębiu-Zdroju i Wodzisławiu Śląskim.Wymagania:1. Niezbędne: - Wykształcenie minimum średnie o kierunku technicznym;Pełny opis oferowanego stanowiska dostępny na stronie www.rckik.pl - BIP - zakładka Praca
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Raciborzu - 2017-06-19 - Racibórz (śląskie)
zarządzaniem personelem około 40 osób, delegowanie zadań , naliczanie czasu pracy, praca w godz. 7-1/15-23
kontakt przez PUP - 2019-12-05 - Opole (opolskie)
- Przyjmowanie zgłoszeń dotyczących wszelkich awarii, usterek od najemców i właścicieli budynku. Zgłaszanie oraz nadzorowanie procesu prac związanych z usuwaniem usterek przez generalnego wykonawcę oraz zatwierdzanie protokołem wykonanych prac. Odpowiedzialność za techniczną eksploatację obiektu. Nadzór nad eksploatacją przeglądami, konserwacjami, remontami oraz nad poprawnością pracy powierzonej infrastruktury technicznej (urządzenia, instalacje, systemy techniczne). Nadzór pracy podwykonawców na obiekcie oraz kontrola jakości usług świadczonych na rzecz Bilfinger FM Sp. z o.o. Podejmowanie i organizowanie interwencji awaryjnych i naprawczych w obiekcie. Opracowywanie harmonogramu i delegowanie prac podległym pracownikom. Bezpośredni nadzór nad pracą podległego personelu technicznego, w tym dopuszczenia do wykonywania pracy. Inicjowane dodatkowych prac i rozwiązań w obiekcie. Kalkulacja kosztów inwestycji, dbanie o obniżanie kosztów usług firm zewnętrznych. Proponowanie innowacyjnych rozwiązań prowadzących do wzrostu przychodów i rentowności. Opracowanie rocznego budżetu zgodnego z założeniami kontraktów pomiędzy Bilfinger HSG Facility Management Polska Sp. z o.o. a Klientami. Kontrola przepływu i akceptacja faktur. Praca w Katowicach (Spodek).- Wynagrodzenie: od 5000-7500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Po okresie próbnym umowa o pracę na czas określony, a następie na czas nieokreślony. - Praca: 9:00-17:00 + dyżury telefoniczne. Wymagane wykształcenie wyższe techniczne kierunek: elektrotechnika, elektromechanika, automatyka, mechatronika. Min. 2 letnie doświadczenie w pracy w technicznej obsłudze budynków. Orientacja w obsłudze instalacji budynkowych i HVAC. Doświadczenie w zarzadzaniu zespołem techników. Doświadczenie w nadzorowaniu podwykonawców. Doświadczenie w przygotowywaniu harmonogramów przeglądów technicznych. Uprawnienia SEP: min. 1 kV. Umiejętność zarządzania zespołem techników. Umiejętność utrzymywania dobrych relacji z zespołem i z kliemtem. Mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (poziom średniozaawansowany). Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: marek.wrobel (at) bilfinger.com
BILFINGER HSG FACILITY MANAGEMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-14 - Katowice (śląskie)
obsług aklienta, sprzedaż art. spożywczych, ekspozycja towaru, dbanie o czystość i porządek w miejscu pracy
F.H.U. MIX Jan Janik - 2017-06-13 - Kraków (małopolskie)
realizacja planów sprzedażowych,zarządzanie pracownikami,pozyskiwanie i obsługa klientów,przygotowywanie raportów,prowadzenie szkoleń pracowników,kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
Eurocent Sp.z o.o. - 2016-04-19 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- prowadzenie budowy w sposób zgodny z wiedzą i sztuką budowlaną oraz prawem budowlanym;- bezpośredni nadzór realizacji robót w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentację techniczną, harmonogramy i plany organizacji robót, jakości, kontroli i badań;- koordynację robót realizowanych przez podwykonawców i gromadzenie odpowiedniej dokumentacji;- weryfikacja jakościowa i ilościowa wykonywanej pracy podwykonawców;- dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji budowlanej; - sporządzanie dokumentacji powykonawczej;- dbanie o przestrzeganie zasad BHP;- przygotowywanie odpowiednich dokumentów niezbędnych do wystawienia faktur;- uczestnictwo przy zamknięciu i odbiorze budów.Lokalizacja wykonywanej pracy : Dąbrowa Górnicza (inwestycja na terenie Zakład Wytwarzania Nowa Al. J Piłsudskiego Dąbrowa Górnicza )
ZAKŁAD PRODUKCJI KONSTRUKCJI "MOSTOSTAL ROPCZYCE" Sp. z o.o. - 2017-07-28 - Ropczyce (podkarpackie)
Zapoznanie się z dokumentacją techniczną i inwentaryzacją geodezyjną sieci kanalizacyjnych, współudział w pracach remontowych sieci, współudział w usuwaniu awarii sieci kanalizacyjnych, pomoc w utrzymaniu w sprawności uzbrojenia sieci.
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Maszewo (mazowieckie)
Sprawowanie nadzoru nad zespołem pracowników obsługi, prawidłowe zabezpieczenie i przechowywanie oraz gospodarowanie środkami trwałymi, kontrola mediów w placówce, nadzór nad wynajmowanymi pomieszczeniami w placówce, prowadzenie gospodarki materiałowo-magazynowej.
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH NR 5 - 2018-08-24 - Gdańsk (pomorskie)
Zarządzanie zespołem, realizacja planów sprzedażowych. Obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy.
ABRA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-08-08 - Kęty (małopolskie)
Utrzymanie porządku w obiekcie, sprzątanie pokoi.
Usługi Transportowe Artur Przenniak - 2019-03-27 - Karpacz (dolnośląskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:nadzorowanie projektów pomiędzy elementami sieci szkieletowej/radiowej firmy, a urządzeniami innych dostawców sprzętu, planowanie weryfikacji interoperacyjności w odniesieniu do poszczególnych rozwiązań sieci mobilnej firmy , wspomaganie aktywności na rzecz wdrożenia urządzeń w sieciach operatorów mobilnych (sesje pilotażowe), wsparcie dla klientów zarówno w dziedzinie technicznej jak i procesowej, kontrola procesów pod kątem umów z dostawcami sprzętu w kontekście gwarantowanego poziomu świadczenia usług, badanie rynku urządzeń mobilnych.Praca w godz. 9-17
kontakt przez PUP - 2019-12-05 - Wrocław (dolnośląskie)
opieka nad dziećmi w przedszkolu, zajęcia rewalidacyjne, wspomagające
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Gniezno (wielkopolskie)
.
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 31 IM.JANA KILIŃSKIEGO - 2020-04-22 - Warszawa (mazowieckie)
Zarzadzanie magazynem, kontakt z odbiorcami wysyłek na wschodnich rynkach, odpowiedzialność za magazyn i znajdujący się na nim towar.
DM Group Sp. z o. o. sp.k. - 2016-01-12 - Gdańsk (pomorskie)
utrzymywanie porządku wokół szkoły i bieżące naprawy pozwalające na utrzymanie sprawnej działalności szkoły, malowanie pomieszczeń szkoły, wymiana świetlówek itp.
Szkoła Podstawowa Nr 5 im. M. Kopernika w Łasku - 2016-02-15 - Łask (łódzkie)
1. planowanie przedsięwzięć związanych z procesem udzielenia zamówień publicznych na podstawie planów rzeczowo-finansowych komórek wewnętrznych Bazy, właściwych merytorycznie ze względu na przedmiot zamówienia, zgodnych z aktualnym planem finansowym Bazy; 2. opracowywanie i aktualizowanie wewnętrznych regulaminów określających organizację, zasady i tryb udzielania zamówień publicznych w Bazie na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 j. t. z późn. zm.), zwanej dalej ustawą oraz zamówień, które ze względu na swoją wartość i rodzaj zostały wyłączone ze stosowania ustawy, zgodnie z art. 4, 4b i art. 131b ustawy; 3. właściwa i terminowa realizacja sprawozdawczości z realizowanych zamówień publicznych w bazie do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych; 4. przygotowanie merytoryczne osób powoływanych do komisji do przeprowadzania postępowania o udzielnie zamówienia w zakresie oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postepowaniu o udzielenie zamówienia, badania i oceny ofert oraz innych powierzonych przez Komendanta Bazy zamawiającego czynności związanych z przygotowaniem postępowania o udzielnie zamówienia; 5. udzielanie wyjaśnień w zakresie obowiązujących procedur dotyczących zamówień publicznych komórkom wewnętrznym przy opracowywaniu projektów dokumentów do postepowań w sprawie zamówień publicznych realizowanych przez bazę; 6. współpraca z komórkami wewnętrznymi Bazy odpowiedzialnymi merytorycznie za przygotowanie dokumentacji do spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych; 7. weryfikowanie pod względem formalnym projektów dokumentów przygotowywanych przez szefów komórek wewnętrznych Bazy wnioskujących o przeprowadzenie postepowania; 8. opracowywanie, w ramach prac komisji przetargowej, projektów ogłoszeń oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 9. przygotowywanie projektów odpowiedzi (na podstawie informacji uzyskanych od komórek wewnętrznych) na zapytania wykonawców w celu wyjaśnienia treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w zakresie procedury przetargowej w toku postepowania; 10. ocena ofert w ramach prac komisji przetargowej, 11. informowanie wykonawców o wyborze najkorzystniejszej oferty, ofertach odrzuconych oraz o wykonawcach wykluczonych z postepowania; 12. wnioskowanie do Głównego Księgowego Szefa Finansów o zwrot wadium wykonawcom; 13. bieżące prowadzenie dokumentacji udzielania zamówień publicznych, publikowanie jej w ustawowo ustalonych miejscach, kompletowanie i archiwizowanie zgodnie z ustawowymi terminami; 14. przygotowywanie stanowiska zamawiającego i reprezentowanie go z udziałem osób świadczących pomoc prawną w postępowaniach przed Krajową Izbę Odwoławczą oraz przed sądami; 15. przestrzeganie w procesie udzielania zamówień publicznych zasad efektywności, równego traktowania wykonawców i uczciwej konkurencji oraz zasad jawności z zachowaniem formy pisemnej postępowań; 16. kierowanie się w realizacji procesu udzielania zamówień publicznych przez Bazę zasadami określonymi w art. 44 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 885 j.t. z późn. zm.). Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 261 651 059.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2016-07-28 - Wrocław (dolnośląskie)
sprządzanie listy płac, zamówienia publiczne, prowadzenie ewidencji uczniów, rozliczanie pogotowia kasowego, przeglądy, zakup materiałów biurowych, środków czystości
kontakt przez PUP - 2019-11-18 - Oświęcim (małopolskie)
-planowanie pracy,-nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesu produkcji i rozbioru mięsa,-zarządzanie grupą pracowników;
PPHU "MASARNIA KACPERSCY" S.C. HALINA KACPERSKA, MARIUSZ KACPERSKI - 2020-05-25 - Doły Brzeskie (łódzkie)
produkcja cukierniczo-piekarnicza, nadzór nad produkcją i zaopatrzeniem
kontakt przez PUP - 2019-04-12 - Radom (mazowieckie)
- obsługa marketingowa- nadzór nad działaniami promocyjnymi- pozyskiwanie i obsługa klientów
TRADYCJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-18 - Rzeszów (podkarpackie)
-
F.H.U Daniel Wencki - 2016-11-08 - Kościerzyna (pomorskie)
Kierowanie Działem Usług Opiekuńczych, skuteczna realizacja polityki personalnej polegająca na pozyskiwaniu opiekunów środowiskowych do pracy oraz podnoszeniu ich kompetencji zawodowych, dbanie o jak najwyższą jakość świadczonych przez Spółdzielnię usług opiekuńczych, pozyskiwanie klientów indywidualnych na rzecz których realizowane są komercyjne usługi opiekuńcze, dbanie o pozytywny wizerunek Spółdzielni jako świadczeniodawcy i pracodawcy.
Gdańska Spółdzielnia Socjalna - 2016-03-01 - Gdańsk (pomorskie)
Praca polega na koordynowaniu funkcjonowania w Warsztatu Terapii Zajęciowej oraz Środowiskowego Domu Samopomocy, posadowionych w 1 budynku, w Kolniku gm. Pszczółki. Kierownik odpowiedzialny jest za pracę Ośrodków w sposób płynny. Kierownik pracuje w oparciu o plany i programy pracy, preliminarze wydatków oraz akty prawne właściwe dla każdego z Ośrodków. Kierownik pracuje pod nadzorem Zarządu Fundacji.
Fundacja ,,Żyć Godnie'' - 2018-09-10 - Kolnik (pomorskie)
prace biurowo - administracyjne
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Białogard (zachodniopomorskie)
Planowanie i organizowanie pracy Centralnej Sterylizacji.Nadzór nad prawidłowym przebiegiem sterylizacji.realizacja innych zadań wynikajacych z zakresu obowiązków.Praca w systemie jednozmianowym.Praca początkowo na okres próbny.Kontakt z pracodawcą - Dział Kadr, tel.: 261 660 215, e-mail: kadry (at) 4wsk.plSala C
4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ we Wrocławiu - 2018-07-10 - Wrocław (dolnośląskie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-03-09 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
Zjednoczone Przedsiębiorstwa Rozrywkowe S.A. - 2018-02-27 - Warszawa (mazowieckie)
kierowanie budową, współpraca z podwykonawcami, nadzór nad pracownikami, kosztorysowanie
WINIARCZYK S.C. Waldemar Winiarczyk, Karol Winiarczyk - 2019-09-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zarządzanie dostawami i przygotowywanie zamówień klientów, analizowanie rynku także w Chinach, sporządzanie zamówień, wykonywanie prac zleconych przez zarząd i inne, nadzorowanie sieci handlowej Spółki, kontakt z zarządem chińskim i zamawianie towaru w języku chińskim, zastępowanie innych pracowników w razie ich choroby lub nieobecności
YOU HE Sp. z o. o. - 2018-08-29 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
nadzorowanie sklepu oraz stacji paliw
P.H.U."BARYŁKA"Jacek Sieradzki - 2019-02-14 - Sandomierz (świętokrzyskie)