KIEROWNIK MAGAZYNU Nowe Miasto Lubawskie oferta pracy MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: KIEROWNIK MAGAZYNU
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: - nadzór nad prawidłowością działalności gospodarki magazynowej,- organizowanie pracy w sposób zapewniający pełne wykorzystanie czasu pracy,- osiąganie wysokiej wydajności i należytej jakości.
Data publikacji: 2020-03-20
Lokalizacja: Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kornela Makuszyńskiego 5, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, powiat: nowomiejski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- nadzór nad prawidłowością działalności gospodarki magazynowej,- organizowanie pracy w sposób zapewniający pełne wykorzystanie czasu pracy,- osiąganie wysokiej wydajności i należytej jakości.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK MAGAZYNU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowe Miasto Lubawskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 28
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowomiejski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2812
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowe Miasto Lubawskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik magazynu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Kierownik magazynu
wymagania_wymaganiaPozadane_zawodySzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: OPERATOR WÓZKÓW WIDŁOWYCH
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0:
umiejętność pracy w zespole (zdolności interpersonalne)
wymagania_wymaganiaDodatkowe_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Pracodawca zapewnia: bogaty pakiet socjalny, grupowe ubezpieczenie na życie, świadczenie ZZFSŚ, karnety SPA, talony świąteczne, paczki świąteczne dla dzieci..Oczekiwania dodatkowe: kreatywność, samodyscyplina
Nazwa pracodawcy:
MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 8771445721
danePracodawcy_regon: 28022842400000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim
Adres pracodawcy:
Kornela Makuszyńskiego 5, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, powiat: nowomiejski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 28
Powiat pracodawcy: nowomiejski
danePracodawcy_kodPowiatu: 2812
Gmina pracodawcy: Nowe Miasto Lubawskie
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Nowe Miasto Lubawskie
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0983563
Ulica pracodawcy: Kornela Makuszyńskiego
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|132404
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik magazynu
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 20.03.2020
Oferta pracy ważna do: 19.04.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 20.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 20.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
tekstNieDotyczy: nie dotyczy
tekstNie: NIE
tekstTak: TAK
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ad2c3326686337e41d2f1664ee7277f2
Podobne oferty pracy
realizacja nałożonych celów sprzedażowych, zamawianie i przyjmowanie towarów z centrum dystybucyjnego, zamawianie i przyjmowanie dostaw beszpośrednich, przygotowanie hali sprzedaży, dbanie o zachowanie porządku na hali sprzedaży i terenie hurtowni, pełnienie obowiązków kierownika hurtowni podczas jego nieobecności, nadzór nad prawidłowym przebiegiem przyjęcia towarów
kontakt przez PUP - 2020-01-21 - Kraków (małopolskie)
- Sprzątanie salonu samochodowego. Praca jest na ulicy lotnisko (proszę nie mylić z pracą na lotnisku).- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 2 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 21:00-5:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie zawodowe w usługach porządkowych. Wymagany brak przeciwwskazań do pracy w godzinach nocnych. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (8:00-14:00) (Te. 605-256-106) lub e-mail: a.imielska (at) probet.info.pl
PROBET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-18 - Katowice (śląskie)
Oferta dla osób do 30 rż. - refundacja części wynagrodzenia Dwie zmiany 06:30 do 20:00 +zmiany w soboty i niedziele.
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Markusy (warmińsko-mazurskie)
przegląd stanów ntechnicznych budynków w zasobach Sp-ni, odbiory wykonywanych robót budowlanych
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Ujeścisko" - 2020-01-08 - Gdańsk (pomorskie)
Osoba zatrudniona na stanowisku Doradcy Sprzedaży odpowiedzialna będzie za efektywną obsługę zewnętrznych Klientów działu części oraz akcesoriów.
AUTO PREMIUM RZESZÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-03 - Świlcza (podkarpackie)
Zgodny ze stanowiskiem
BUDZYŃSCY Sp. z o.o. - 2015-11-26 - Jarantowice (kujawsko-pomorskie)
wdrażanie ISO, kierowanie procesem produkcji, utrzymanie linii produkcyjnej w ciągłej pracy
Jaksa Jacek - 2015-12-09 - Piątkowisko (łódzkie)
prowadzenie budowy zgodnie ze sztuką oraz prawem budowlanym, weryfikacja postępów prac i ich zgodności z harmonogramem, kontrola jakości wykonywanych robót, zarządzanie zespołem pracowników, zamawianie i kontrola zużycia materiałów, rozliczanie budów, prowadzenie dokumentacji budowy, współpraca z wykonawcami
AM-FOR ARKADIUSZ FORTUNA - 2018-08-31 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
przewóz towarów
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Kamieniec (wielkopolskie)
Nadzór pralni. Kontakt z Klientami. OFERTA SKIEROWANA DO BEZROBOTNYCH DO 30rż. - Kontakt z doradcą klienta zgodnie z podziałem literowym.
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Techniczne sprawdzanie wszystkich materiałów do druku; utrzymanie/ustawienie Censhare; kontrola prawidłowego procesu przygotowania produkowanych przez zespół materiałów; pomoc i trening dla nowych pracowników/użytkowników Censhare.
kontakt przez PUP - 2019-07-05 - Warszawa (mazowieckie)
- planowanie, koordynowanie oraz nadzór nad procesami produkcji,- zarządzanie zespołem pracowników Działu Zbiorniki/Miszealniki,- podnoszenie efektywności oraz motywacji do pracy;- odpowiedzialność za terminowość produkcji, realizację założonego planu pracy;- analiza dokumentacji dotyczącej produkcji;- przygotowanie oferty,- przygotowanie wymaganej dokujmentacji techniczbej,- kalkulacje materiałowe,- kontakt z klientem- nadzór nad prowadzeniem projektu przygotowywanie oferty;przygotowywanie wymaganej dokumentacji technicznej;kalkulacje materiałowe, kontakt z klientem, nadzór nad prowadzeniem projektu
B&W Sp. z o.o. - 2017-02-16 - Jaworzyna Śląska (dolnośląskie)
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku m.in. będzie należało : organizowanie bezpiecznej, prawidłowej i ekonomicznie efektywnej pracy w podległym obiekcie nadzór nad pracą pracowników oraz maszyn i urządzeń szkolenie i instruowanie pracowników oraz kontrola przestrzegania dyscypliny pracy przestrzeganie terminów przeglądów technicznych i wyposażenia obiektów utrzymanie taboru transportowego oraz urządzeń technicznych we właściwym stanie technicznym i sanitarnym utrzymanie właściwego wyglądu terenu bazy oraz zaplecza technicznego i socjalnego Oczekiwania: doświadczenie w pracy na podobnym st
REMONDIS POLKOWICE SP. Z O.O. - 2020-03-31 - Polkowice (dolnośląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Żuromin (mazowieckie)
STANOWISKO: KIEROWNIK W ZESPOLE DS. PODATKÓW/TAX AND COMPLIANCE TEAM LEADEROBSŁUGA AUDYTÓW PODATKOWYCH, PRZYGOTOWANIE DOKUMENTACJI CEN TRANSFEROWYCH, OPTYMALIZACJA PROCESÓW PODATKOWYCH, KONTROLA SPRAWOZDAŃ FINANSOWYCH I DEKLARACJI ODNOŚNIE PODATKU DOCHODOWEGO OD OSÓB PRAWNYCH, NADZÓR NAD POPRAWNOŚCIĄ ROZLICZEŃ PODATKOWYCH, ZARZĄDZANIE PODLEGŁYM ZESPOŁEM KONTROLERÓW PODATKOWYCH, WYJAZDY SŁUŻBOWE (20-30 DNI W ROKU)WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, ZNAJOMOŚĆ JĘZKA AGIELSKIEGO NA POZIOMIE MIN. C1, CO NAJMNIEJ 7 LAT DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO W DZIALE FINANSOWYM LUB FIRMIE KSIĘGOWEJ, ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW I ZAGADNIEŃ ZWIĄZANYCH Z ROZLICZANIEM CIT, DOŚWIADCZENIE W PRZYGOTOWYWANIU SPRAWOZDAŃ FINANSOWYCH I DEKLARACJI PODATKU DOCHODOWEGO OD OSÓB PRAWNYCH, DOŚWIADCZENIE NA SYANOWISKU KIEROWNICZYM ORAZ W ZARZĄDZANIU ZESPOŁEM, GOTOWOŚĆ DO ODBYWANIA PODRÓŻY SŁUŻBOWYCH (20-30 DNI W ROKU)GODZINY PRACY OD 8-16PO UMOWIE NA OKRES PRÓBNY-UMOWA NA CZAS NIEOKREŚLONY
"COLOPLAST BUSINESS CENTRE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Zarządzanie restauracji, układaie grafików, utrzymywanie standardów obsługi na wysokim poziomie, prowadzneie gospodarki magazynowej, przygotowanie karty menu.
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Łódź (łódzkie)
jw.
INVENI CONSTRUCTION SP. Z O.O. - 2016-08-10 - Warszawa (mazowieckie)
Kontakt z klientem, poszukiwanie nowych kontrahentów, zamówienie części do aut, dyspozycja pracownikami, organizacja czasu pracy
DEIKO SP. Z O.O. - 2020-06-16 - Skórzewo (wielkopolskie)
Organizowanie , koordynowanie, kierowanie, nadzorowanie pracowników działu technicznego.
Zarząd Dróg Powiatowych w Białogardzie - 2018-08-28 - Białogard (zachodniopomorskie)
Wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych oraz centralnego ogrzewania.
Grzegorz Łapawa TERMO-AQUA - 2020-06-30 - Głogów (dolnośląskie)
Obsługa klientów. Wykładanie towaru. Obsługa kasy(nie zawsze). Sprzątanie. Praca fizyczna.
Jeronimo Martins Polska s.a. - 2018-06-22 - Otwock (mazowieckie)
Osoba pracująca na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za: - organizowanie, zarządzanie oraz kontrolowanie pracy podwładnych, włącznie ze wszystkimi zadaniami administracyjnymi;- nadzorowanie rekordów księgowych odnoszących się do danych oddziałów firmy w sposób dokładny, pełny oraz zgodny z wymaganiami czasowymi,- zapewnianie zgodności rekordów księgowych z US GAAP oraz innymi wymaganiami ustawowymi, a także zgodności z wewnętrznymi procedurami i politykami PMI; - implementację wzorów organizacji pracy zgodnie z kluczowymi wskaźnikami efektywności (KPI) oraz wytycznymi SLA-OLA,- administrowanie faktur przychodzących i / lub oświadczeń o wydatkach oraz przetwarzania zleceń płatniczych,- kontrolę nad wejściami do systemu rachunków i kont sprawozdań bilansowych, w celu zapewnienia ich zgodności z wymaganiami ustawowymi, - współpraca w zamykaniu i / lub przygotowywaniu rachunków statutowych i rachunków wg US GAAP, a także deklaracji podatkowych, przygotowywanie raportów statystycznych i finansowych i/lub procesów budżetowych, - proponowanie i wdrażanie zmian i ulepszeń w procedurach księgowych, w celu ciągłego wzrostu efektywności ;- motywowanie i zachęcanie podwładnych do profesjonalnego rozwoju; - szacowanie wyników podwładnych i przygotowywanie planów rozwojowych; odpowiedzialność za realizację celów zespołu.
kontakt przez PUP - 2017-12-21 - Kraków (małopolskie)
Kierownik sklepu
PIZZERIA-BAR ''CIAO BELLA''- MONIKA DUDZIK - 2020-07-16 - Pogórze (pomorskie)
Prace wykończeniowe (sucha zabudowa, gipsowanie, malowanie, glazurnictwo).
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Kamionka Wielka (małopolskie)
Logopeda szkolny, praca pn-pt 8-17 według harmonogramu. Czas trwania umowy od 01.09.2016-31.08.2017.
Szkoła Podstawowa nr 6 im. Jana Pawła II - 2016-08-18 - Łaziska Górne (śląskie)
Wykonywanie obowiązków kierownika działu i płac
Eurostyle 707 Sp. z o. o. - 2019-06-03 - Gdańsk (pomorskie)
Utrzymanie maszyn i urządzeń w ruchuMożliwość zapewnienia dojazdów do miejsca wykonywania pracy
SIMOLDES PLASTICOS POLSKA SP. Z O.O. - 2019-07-16 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
zbijanie palet drewnianych
DREWNIK Jacek Cichoń - 2017-06-14 - Bedlno (świętokrzyskie)
Przygotowywanie wykonanychh elementów stalowych, wyznaczanie punktów pomiarowych, montowanie elementów metalowych.
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Muchówka (małopolskie)
prowadzenie robót budowlanych, dokumentacja
FHUB Martica Martyna Apcewicz - 2017-09-01 - Iława (warmińsko-mazurskie)