KIEROWNIK DZIAŁU TECHNICZNEGO Białogard oferta pracy Zarząd Dróg Powiatowych w Białogardzie
Stanowisko: KIEROWNIK DZIAŁU TECHNICZNEGO
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Organizowanie , koordynowanie, kierowanie, nadzorowanie pracowników działu technicznego.
Data publikacji: 2018-08-28
Lokalizacja: Białogard (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Zarząd Dróg Powiatowych w Białogardzie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Szosa Połczyńska 57, 78-200 Białogard, powiat: białogardzki, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Organizowanie , koordynowanie, kierowanie, nadzorowanie pracowników działu technicznego.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 3 500 zł + funkcyjne
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK DZIAŁU TECHNICZNEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Białogard
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: białogardzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Białogard
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali inżynierowie budownictwa
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), budowlane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
5 lat stażu pracy w administracji państwowej, samorządowej.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: Zarząd Dróg Powiatowych w Białogardzie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Białogardzie
Adres pracodawcy:
Szosa Połczyńska 57, 78-200 Białogard, powiat: białogardzki, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- życiorys - CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej, - list motywacyjny, - kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie wg wzoru załącznika nr 1 do ogłoszenia, - kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,- kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń potwierdzających posiadane praktyki, - oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie wg wzoru załącznika nr 2 do ogłoszenia, - oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych wg wzoru załącznika nr 3 do ogłoszenia, - oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na w/w stanowisku wg wzoru załącznika nr 4 do ogłoszenia. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z podanymi: imieniem i nazwiskiem kandydata, adresem do korespondencji, numerem telefonu kontaktowego w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Białogardzie( sekretariat) lub pocztą ba adres : Zarząd Dróg Powiatowych w Białogardzieul. Szosa Połczyńska 5778-200 Białogardz dopiskiem" Dotyczy naboru na stanowisko kierownika działu technicznego w Zarządzie Dróg Powiatowych w Białogardzie". Oferty należy składać w terminie do dnia 12.09.2018 roku do godz. 15.00.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: inny - zgodnie z załącznikiem , Termin: Niezwłocznie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: białogardzki
Gmina pracodawcy: Białogard
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Białogard
Ulica pracodawcy: Szosa Połczyńska
Numer budynku pracodawcy: 57
Profil działalności pracodawcy: Zarzadzanie i naprawa dróg powiatowych.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Białogardzie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali inżynierowie budownictwa
Data dodania oferty pracy: 28.08.2018
Oferta pracy ważna do: 12.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 28.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 28.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Złotów (wielkopolskie)
obsługa klienta w sklepie spożywczym
FIRMA ROGALA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-25 - Rzeszów (podkarpackie)
Nadzorowanie zatrudnionych w firmie pracowników w podległym zespole. Kontrolowanie prawidłowości wykonywanej pracy, dyscypliny pracy i przestrzegania przepisów BHP. Opracowywanie grafików pracy i prowadzenie raportów czasu pracy pracowników. Praca samodzielna.[Godzina zakończenia pracy] : 15:00[Praca na czas określony] : 2 LATAoferta wyłącznie dla osób niepełnosprawnychkontakt z pracodawcą: KADRY (at) TOMMAX.PL lub 720847919
TOMMAX Koncesjonowana Firma Ochrony Mienia i Osób sp. z o.o. - 2016-12-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Nadzór nad pracownikami i instalacją do przetrwarzania odpadów komunalnych
TRANS- FORMERS KARPATIA Sp. z o.o. - 2016-09-29 - Tarnów (małopolskie)
Nadzór i koordynacja pracy pracowników sprzątających klatki schodowe. Praca na terenie Rudy Śląskiej, głównie dzielnic Orzegów i Godula.
J.D. ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY S .C . DOMKA JANINA , DOMKA JACEK - 2018-08-24 - Ruda Śląska (śląskie)
Zgodnie z dołączonym programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Żywiec (śląskie)
realizacja projektów zgodnie z kontraktem oraz przepisami technicznymi; renowacja generalna, rozbudowa oraz infrastruktura techniczna budynku. Praca w Niemczech.
MEBLOFORM sp. z o.o. - 2018-06-08 - Kalwaria Zebrzydowska (małopolskie)
sprzedawca w sklepie detalicznym
kontakt przez PUP - 2017-09-15 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
1)TRANSPORT I USTAWIANIE DEKORACJI NA SCENIE2)ZMIANY DEKORACJI NA SCENIE W TRAKCIE TRWANIA SPEKTAKLU3)KOSERWACJA I DROBNE NAPRAWY DEKORACJI
Opera na Zamku - 2017-10-17 - Szczecin (zachodniopomorskie)
projektowanie urządzeń automatycznej obsługi parkingowej oraz jej wykonawstwo, projektowanie i wykonawstwo urządzeń automatyki pakowania oraz robotyki dozowniczej; wysokość wynagrodzenia 2600 zł brutto; umowa min. 3 lata
1. LARSEN S.C. Tomasz Laskowski, Karolina Boratyńska 2. PARKING Tomasz Laskowski - 2017-07-27 - Ustka (pomorskie)
prowadzenie rekrutacji oraz szkolenie pracowników działu obsługi klienta, ukierunkowanie na terminowe realizacje zadań związanych z reklamacjami oraz sprawami klientow; prowadzenie statystyk oraz zestawień wyników pracy poszczególnych pracowników działu
Pośrednictwo w Zarządzaniu Marek Głodkowski - 2015-12-15 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
kontakt z klientami z krajów arabskich i Europy
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Żyrardów (mazowieckie)
Zarządzanie, nadzorowanie i kierowanie bieżącą działalnością Sekcji Świadczeń Rodzinnych, zapewnienie właściwej organizacji pracy Sekcji, dokonywanie podziału zadań, nadzór nad planowaną i terminową realizacją przypisanych Sekcji zadań, przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych, wprowadzanie danych do programu komputerowego, prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców), analizowanie pod względem merytorycznym treści wniosków oraz załączonej do nich dokumentacji o przyznanie świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych, przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych, przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych, sporządzanie sprawozdań, wyjaśnianie okoliczności budzących wątpliwości, mogących mieć wpływ na prawo do świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych, prowadzenie postępowań w sprawie ustalenia nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych, prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń; sporządzanie list wypłat, tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń, zapewnienie funkcjonowania w Sekcji Świadczeń Rodzinnych adekwatnej, skutecznej i efektywnej kontroli zarządczej.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2016-03-31 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
ZAPEWNIAMY ZAKWATEROWANIE W PENSJONACIE- zarządzanie zespołem pracowników oraz ich kontrola- współpraca z klientami w zakresie świadczonych usług- organizacja pracy w sposób zapewniający wysoką jakość realizowanych usług- koordynowanie i optymalizacja procesów produkcyjnych- wdrażanie procedur pracy oraz kontrola ich przestrzegania
Piotr Stroński - 2018-03-02 - Darłowo (zachodniopomorskie)
Pomoc w prowadzeniu spraw będących w zakresie działania Wydziału, pomoc w obsłudze systemu e-urząd, pomoc w archiwizacji dokumentów.
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
Przygotowywanie harmonogramu projektów oraz planowanie budżetu, monitorowanie statusu prpjektu, kontrola jakości, wybórczłonkówzespołu projektowego (p[odwykonawców),kontrolarealizaji ich zadań,motywowanie.
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Wrocław (dolnośląskie)
SPAWANIE I MONTOWANIE INSTALACJI SANITARNYCH PRACA W DELEGACJI NA TERENIE FRANCJI
GO-BOX METAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-10 - Dębica (podkarpackie)
zarządzanie współpracą z chińskimi dostawcami, kreowanie wizerunku marki na rynku chińskim i polskim, zarządzanie podległym personelem
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wykonywanie odczytów gazowych na terenie Olsztynka i okolic
Lireco Krzysztof Komajda - 2015-12-14 - Olsztynek (warmińsko-mazurskie)
Dbałość o zapewnienie mieszkańcom DPS odpowiednich usług bytowych, opiekuńczych i wspomagających, dbanie o właściwą organizację pracy podległych pracowników oraz nadzór nad relaizacją zadań działu opiekuńczo -terapeutycznego, przestrzeganie i nadzór nad realizacją przepisów sanitarno- epidemiologicznych.
Dom Seniora DWOREK Spółka z o.o. - 2018-01-22 - Dąbie (pomorskie)
prowadzenie badań rynku, organizowanie akcji reklamowych, prowadzenie działań marketingowych, kontakty z klientami i chińskojęzycznymi producentami i dostawcami towarów
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Kierowanie robotami budowlanymi, prowadzenie dokumentacji budowlanej.
PORTAL S.C. Dagmara Malmon-Lech, Paweł Lech - 2017-12-14 - Bielsko-Biała (śląskie)
zapewnienie funkcjonowania marketu, delegowanie pracy podległego personelu, zarządzanie towarem, składanie zamówień, aktywna praca na sali sprzedaży
DINO POLSKA Spółka Akcyjna - 2015-11-06 - Hażlach (śląskie)
kierowanie ludźmi na budowie
DEFORT MARIUSZ "DEMAR" Firma Remontowo-Budowlana - 2017-04-24 - Namysłów (opolskie)
Obsługa klienta,
Chata Starych Znajomych - 2016-04-05 - Sanok (podkarpackie)
Zarządzanie działem recepcji i służbą pięter.Praca w godz. 8-20 w równoważnym systemie czasu pracy na umowę o pracę w Hotelu Boulevard w Ustroniu Morskim.
Zdrojowa Hotels Sp. z o.o. - 2016-10-04 - Ustronie Morskie (zachodniopomorskie)
prace murarsko-dekarskie
kontakt przez PUP - 2018-02-10 - Chocielewko (pomorskie)
organizacja i nadzór nad robotami na budowie, nadzór nad pracownikami i podwykonawcami, przygotowanie dokumentacji technicznej kontraktuMiejsce pracy: CALY KRAJ
"PEON" Usługi remontowe. naprawcze, transportowe Ryszard Goździkowski - 2016-01-13 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
wylewanie posadzek, układanie styropianu, pomocnicze prace na budowie
MIXO-BUD Marian Górecki - 2016-10-18 - Piaseczno (mazowieckie)
Koordynacja prac, zarządzanie 25 osobowym zespołem, nadzór nad wykorzystaniem sprzętu i środków czystości, utrzymanie dobrych relacji z klientem, raportowanie.Wymagane wykształcenie min. średnie oraz doświadczenie w zarządzaniu zespołem.
DAKO SERVICES Sp. z o.o. - 2017-03-03 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)