KIEROWNIK SELEKCJI ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH Pruszcz Gdański oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim
Stanowisko: KIEROWNIK SELEKCJI ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH
Wynagrodzenie: do 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Zarządzanie, nadzorowanie i kierowanie bieżącą działalnością Sekcji Świadczeń Rodzinnych, zapewnienie właściwej organizacji pracy Sekcji, dokonywanie podziału zadań, nadzór nad planowaną i terminową realizacją przypisanych Sekcji zadań, przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych, wprowadzanie danych do programu komputerowego, prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców), analizowanie pod względem merytorycznym treści wniosków oraz załączonej do nich dokumentacji o przyznanie świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych, przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych, przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych, sporządzanie sprawozdań, wyjaśnianie okoliczności budzących wątpliwości, mogących mieć wpływ na prawo do świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych, prowadzenie postępowań w sprawie ustalenia nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych, prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń; sporządzanie list wypłat, tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń, zapewnienie funkcjonowania w Sekcji Świadczeń Rodzinnych adekwatnej, skutecznej i efektywnej kontroli zarządczej.
Data publikacji: 2016-03-31
Lokalizacja: Pruszcz Gdański (pomorskie)
Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Niepodległości 9, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zarządzanie, nadzorowanie i kierowanie bieżącą działalnością Sekcji Świadczeń Rodzinnych, zapewnienie właściwej organizacji pracy Sekcji, dokonywanie podziału zadań, nadzór nad planowaną i terminową realizacją przypisanych Sekcji zadań, przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych, wprowadzanie danych do programu komputerowego, prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców), analizowanie pod względem merytorycznym treści wniosków oraz załączonej do nich dokumentacji o przyznanie świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych, przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych, przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych, sporządzanie sprawozdań, wyjaśnianie okoliczności budzących wątpliwości, mogących mieć wpływ na prawo do świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych, prowadzenie postępowań w sprawie ustalenia nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych, prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń; sporządzanie list wypłat, tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń, zapewnienie funkcjonowania w Sekcji Świadczeń Rodzinnych adekwatnej, skutecznej i efektywnej kontroli zarządczej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Praca od pn-pt. Zakres godzin pracy: 07:30-15:30.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK SELEKCJI ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gdański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali kierownicy w instytucjach pomocy społecznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagania niezbędne: posiadanie obywatelstwa polskiego, wykształcenie wyższe, doświadczenie zawodowe: minimum 4 lata ogólnego stażu pracy, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku, nieposzlakowana opinia, umiejętność interpretacji przepisów prawnych, znajomość przepisów prawa z zakresu: ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci, ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy kodeks pracy, ustawy o finansach publicznych i ustawy prawo zamówień publicznych, biegła znajomość oprogramowania komputerowego stosowanego w pracy biurowej, niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe; wymagania dodatkowe: doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym, staż pracy w ośrodku pomocy społecznej lub w urzędzie realizującym świadczenia rodzinne, komunikatywność i odporność na stres. Miejsce pracy:Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim. Kontakt: Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim lub pocztą na adres Ośrodka z dopiskiem: Dotyczy zatrudnienia na stanowisko kierownika Sekcji Świadczeń Rodzinnych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim przy ulicy Niepodległości 9, w terminie do dnia 12.04.2016 r. (tj. 14 dni od dnia opublikowania w BIP). Aplikacje, które wpłyną do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 4
Nazwa pracodawcy:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku
Adres pracodawcy:
Niepodległości 9, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
a) curriculum vitae,b) list motywacyjny,c) dokument poświadczający wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),d) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,e) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,f) kserokopie dokumentów poświadczających dotychczasowy przebieg pracy zawodowej,g) oświadczenie o niekaralności, pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: gdański
Gmina pracodawcy: Pruszcz Gdański
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pruszcz Gdański
Ulica pracodawcy: Niepodległości
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali kierownicy w instytucjach pomocy społecznej
Data dodania oferty pracy: 01.04.2016
Oferta pracy ważna do: 28.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 01.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 31.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- zaznajamianie klientów z ofertą - zarówno online, osobiście i przez telefon;- prowadzeniu rozmów telefonicznych - zarządzanie harmonogramem pracowników, nadzór nad nimi;- obsługa urządzeń biurowych: komputerów, kopiarki, itp.Mile widziane osoby niepełnosprawne.
Jarosław Patrzyk EURODIALOG - 2016-05-23 - Łódź (łódzkie)
Realizacja planów sprzedażowych, koordynowanie pracy zespołu sprzedawców, zarządzanie magazynem, ekspozycja towaru w sklepie, przyjmowanie i zamawianie towaru, profesjonalna obsługa klienta (aktywna sprzedaż i pozyskiwanie klientów).
JASKOT Spółka Jawna T.Jaskot, G.Jaskot - 2017-01-10 - Bolesławiec (dolnośląskie)
- Obowiązki na stanowisku kierownika Działu Naukowo-Oświatowego:1. Zapewnienie właściwej organizacji stanowisk pracy, koordynacji nadzoru nad pracownikami działu. 2. Nadzór nad ruchem zwiedzających po wystawach stałych i czasowych, zapewnienie obsługi przewodników dla grup zorganizowanych oraz osób indywidualnych.3. Oprowadzanie zwiedzających po wystawach stałych i czasowych, prowadzenie lekcji muzealnych.4. Bieżąca opieka nad wystawami w budynku głównym Muzeum i dbałość o ich zabezpieczenie.5. Przygotowanie aktualnej muzealnej oferty wystaw i propozycji z zakresu edukacji historycznej i regionalnej dla szkół.6. Kreowanie wizerunku Muzeum w mediach i wdrażanie strategii promocyjnej Muzeum.7. Nadzór nad organizowaniem spotkań z dziennikarzami, wywiadów w związku z odbywającymi się wystawami i przedsięwzięciami muzealnymi.8. Pozyskiwanie patronów medialnych dla projektów realizowanych w Muzeum Historii Katowic.9. Utrzymywanie stałych kontaktów i kreowanie nowych projektów z instytucjami kultury i nauki działającym na terenie miasta oraz podmiotami, z którymi Muzeum Historii Katowic podpisało umowy o współpracy. 10. Podejmowanie działań w celu pozyskiwania pozabudżetowych źródeł finansowania na działalność działu.11. Współpraca z muzeami, instytucjami kultury oraz innymi podmiotami działającymi w zakresie upowszechniania kultury w kraju i za granicą. 12. Współpraca z działami merytorycznymi Muzeum w zakresie przygotowywania materiałów prasowych Muzeum oraz treści druków promocyjnych i ich opracowywanie.13. Organizacja Nocy Muzeów.- Pracodawca oferuje: wysokie standardy pracy; udział w ciekawych projektach; pracę w prestiżowej instytucji kultury.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Praca: 8:00-16:00 lub 10:00-18:00 - wg harmonogramu.- Wymagania niezbędne: posiadanie pełniej zdolności do czynności prawnych,brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, wykształcenie wyższe, magisterskie, znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnego porozumiewania się, obsługa komputera, doświadczenie na podobnym stanowisku, umiejętność pracy w zespole lub kierowania zespołem, komunikatywność, otwartość i kreatywność,umiejętność publicznego przemawiania, łatwość wypowiedzi, poprawna polszczyzna, dobra dykcja, nieposzlakowana opinia, etyka zawodowa i profesjonalizm w podejmowanych działaniach, planowanie i efektywna organizacja własnego czasu pracy,dokładność, sumienność, samodzielność w wykonywaniu zadań, kreatywność i dyspozycyjność, umiejętność pracy pod presją czasu.- Wymagania pożądane: mobilność prawo jazdy kat. B + dysponowanie własnym samochodem, kurs obsługi kasy fiskalnej, wykształcenie lub przygotowanie pedagogiczne, znajomość dodatkowego języka obcego.
MUZEUM HISTORII KATOWIC - 2017-12-06 - Katowice (śląskie)
organizacja i nadzów transportów, poszukiwanie nowych kontrahentów, współpraca z kontrahentami włoskimi, kontrola załadunków i rozładunków, współpraca z kierowcami
MARAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-02-24 - Jawczyce (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Święta (wielkopolskie)
- organizacja podstawowej opieki lekarskiej dla osadzonych w areszcie,- udzielanie porad lekarskich- przyjmowanie podopiecznych
ARESZT ŚLEDCZY - 2017-11-27 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
kelnerowanie,bycie barmanem,zarządzanie personelem,zarządzanie restauracją.
Fabio Sp.zo.o. - 2016-10-31 - Czarnowąsy (opolskie)
kierowanie grupą, nadzór nad realizacją prac, kontrola pracy, dobór osób do realizacji prac
MOP-SERWIS DAGMARA GRZEGORZ KUTYŁA - 2016-06-09 - Kwidzyn (pomorskie)
- wprowadzenie systemu skanowania produktów,- efektywne zarządzanie gospodarką magazynową,- nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji magazynowej- współpraca z działami: zaopatrzenia i sprzedaży- zarządzanie podległym zespołem,- kontrola i czuwanie nad realizacją zamówień od klientów,- optymalne i efektywne wykorzystanie przestrzeni magazynowej,- rozpatrywanie reklamacji związanych z brakami i uszkodzeniami towarów powstałych podczas transportu.
FZK INTER NOVUM - Jan Trocki - 2018-07-10 - Tuczno (zachodniopomorskie)
kierowanie składem, sprzedaż materiałów budowlanych, fakturowanie, obsługa klienta, zamawianie towaru
SYLMET -BUD Piotr Wróbel - 2016-08-26 - Alwernia (małopolskie)
Utrzymywanie czystości pomieszczeń.
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "KARABELA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-18 - Zamość (lubelskie)
odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe, zarzadzanie zespołek sprzedawców i asortymentem, dbanie o ekspozycję i wystrój sklepu
kontakt przez OHP - 2016-04-05 - Skoczów (śląskie)
wymiana części w samochodach, sprawdzanie i uzupełnianie płynów w pojeździe, dbanie o czystość stanowiska pracy, miła obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2016-08-16 - Glinno (wielkopolskie)
wg załącznika
kontakt przez PUP - 2016-11-23 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
- Realizacja celów handlowych szyldu INTERMARCHE. Odpowiedzialność za sprawne funkcjonowanie sklepu. Nadzorowanie i organizowanie pracy podległego zespołu. Dbanie o przestrzeganie wewnętrznych procedur grupy muszkieterów.- Miejsce wykonywania pracy: 3 miesiące szkolenie wyjazdowe, następnie SKLEP INTERMARCHE KATOWICE.- Wynagrodzenie: 2000 do 2500 zł/brutto. Praca przez pierwsze 3 miesiące na umowę zlecenie (szkolenie wyjazdowe w promieniu 40 do 200 km), kolejna - umowa o pracę na czas określony 2 lata, kolejna na czas nieokreślony. Praca od maja 2016 r. Zleceniodawca zapewnia diety + ryczałt noclegowy + zwrot kosztów podróży (w okresie szkolenia).- Praca w godzinach: 6:00-14:00, 14:00-22:00 + soboty, niedziele - zgodnie z grafikiem. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w handlu wielkopowierzchniowym (na przykład na stanowisku: kierownika sklepu lub kierownika zmiany lub kierownika działu). Mile widziana Książeczka sanepidu (może być nieaktualna) ---> Książeczka sanepidu będzie wymagana podczas podjęcia pracy (koszty jej wyrobienia ponosi osoba podejmująca pracę).
"SCA PR POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-23 - Katowice (śląskie)
telefoniczne umawianie spotkań
kontakt przez OHP - 2018-07-26 - Chełm (lubelskie)
ROBOTNIK DROGOWY
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Ciechocinek (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta na stacji paliw
OLKOP HURTOWNIA OLEJÓW I PALIW GABRIEL KROPKOWSKI - 2017-11-22 - Kalisz (wielkopolskie)
opieka nad osobami z niepełnosprawnością intelektualną
Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnoscią Intelektualną Koło w Policach - 2018-05-14 - Police (zachodniopomorskie)
Zarządzanie podległym zespołem. Prowadzenie marketu zgodnie z obowiązującymi standami firmy. Zarządzanie asortymentem marketu, reprezentowanie firmy wobec klientów i dostawców
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-27 - Kisielice (warmińsko-mazurskie)
Organizowanie sieci sprzedaży także w Chinach, analizowanie rynku, sporządzanie umów i zamówień i umów, komeptencje kasjera i sprzedacy, wykonywanie prac zleconych przez zarząd
kontakt przez PUP - 2016-08-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
zarzadzanie sklepem, kierowanie zespołem pracowników
Firma Produkcyjno - Handlowa " WDT " Wiesław Salwa - 2017-04-10 - Żółkiewka-Osada (lubelskie)
sprzedaż usług firmy, reprezentowanie firmy w postępowaniach przetargowych, pozyskiwanie nowych klientów
NIRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-10 - Lubin (dolnośląskie)
koordynacja pracowników, kontakt z kontrahentami
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
zarządzanie oddziałem, nawiązywanie kontaktów z klientami oraz obsługa i utrzymywanie relacji z bieżącymi klientami
ENERGOKABEL Sp. z o. o. - 2017-05-19 - Poznań (wielkopolskie)
prowadzenie budowy, czytanie rysunków, zlecanie robót pracownikom. Umowa na 4 lata; godziny pracy: 7.00- 15.00
Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe ALPY-UNION Hanna Szuran-Kogut - 2018-08-15 - Słupsk (pomorskie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2016-05-13 - Warka (mazowieckie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 1) Administrowanie szkołą w zakresie: - przygotowywanie dokumentacji w zakresie zamówień publicznych, realizacja postępowań,- prowadzenie rejestru umów administrowania budynkami, - zaopatrywanie placówki w sprzęt szkolny i gospodarczy, pomoce naukowe oraz środki czystości, - zapewnianie sprawności techniczno eksploatacyjnej budynku szkoły, warsztatów szkolnych i innych obiektów znajdujących się na terenie szkoły,- dbanie o prawidłową organizację zabezpieczenia i ochronę mienia w tym p.poż i BHP,- prowadzenie spraw związanych z remontami i naprawami, - dbanie o stan sanitarny i estetykę obiektów oraz terenu wokół niego, - zaopatrywanie pracowników pedagogicznych i pracowników niepedagogicznych w odzież ochronną i prowadzenie jej rejestru. 2) Zarządzanie pracownikami obsługi: - organizacja pracy, nadzór i kierowanie zespołem pracowników obsługi, - opracowywanie w porozumieniu z pracownikiem kadr przydziałów i zakresów czynności dla pracowników obsługi zatrudnionych w szkole, - opracowywanie harmonogramów pracy i urlopów pracowników obsługi, 3) Prowadzenie spraw związanych z finansami i rachunkowością: - składanie wniosków do projektów planów finansowych w zakresie wykonywanych obowiązków, - współorganizowanie inwentaryzacji, - opisywanie faktur, - sporządzanie sprawozdań w zakresie swoich obowiązków.Wymagane dokumenty : - kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, uprawnienia i umiejętności (dokumenty uwierzytelnione przez kandydata),- dane osobowe zawarte w dowodzie osobistym (dokumenty uwierzytelnione przez kandydata),- życiorys (CV) i list motywacyjny,- kopie świadectw pracy (dokumenty uwierzytelnione przez kandydata),- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych,- oświadczenie o korzystaniu w pełni z praw publicznych,- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na ww. stanowisku,- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08. 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922),- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz.U. z 2016 r. poz. 902 ze zm.).Na oświadczeniach należy złożyć własnoręczny podpis. Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: ,,Nabór na stanowisko KIEROWNIK GOSPODARCZY " w terminie do 08 grudnia 2017 r. w sekretariacie - pok. nr 1 w Zespole Szkół nr 2 w Nowym Dworze Gdańskim ul. Warszawska 54, do godz. 1300. Aplikacje, które wpłyną do Zespołu Szkół nr 2 w Nowym Dworze Gdańskim po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na stronie internetowej Zespołu Szkół nr 2.
Zespół Szkół Nr 2 w Nowym Dworze Gdańskim - 2017-11-27 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
przyjmowanie towaru - zamawianie towaru - wysyłka towaru -kontakt z klientami
Fundacja Football Academy Group - 2016-01-19 - Opole (opolskie)
Sadzenie roślin, drzew owocowych, zbiór owoców
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Goszczyn (mazowieckie)