KIEROWNIK PRODUKCJI LAMONATÓW - WYROBÓW KOMPOZYTOWYCH TYPU GRP Gręzówka oferta pracy Vivenge sp. z o.o.
Stanowisko: KIEROWNIK PRODUKCJI LAMONATÓW - WYROBÓW KOMPOZYTOWYCH TYPU GRP
Wynagrodzenie: 20 - 30 PLN
Zakres obowiązków: organizacja i nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesu produkcyjnego, zarządzanie podległym zespołem, zagwarantowanie zgodności funkcjonowania dzialu produkcji z procedurami, normami i zasadami firmy oraz polityka bezpieczeństwa, współudział w projektach usprawniania i optymalizacji procesów produkcji, codzienna analiza realizacji zadań oraz raportowanie wyników produkcyjnych, rozliczanie procesu produkcji, prowadzenie projektów
Data publikacji: 2016-08-03
Lokalizacja: Gręzówka (lubelskie)
Pracodawca: Vivenge sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:21-400 Gręzówka 73, powiat: łukowski, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
organizacja i nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesu produkcyjnego, zarządzanie podległym zespołem, zagwarantowanie zgodności funkcjonowania dzialu produkcji z procedurami, normami i zasadami firmy oraz polityka bezpieczeństwa, współudział w projektach usprawniania i optymalizacji procesów produkcji, codzienna analiza realizacji zadań oraz raportowanie wyników produkcyjnych, rozliczanie procesu produkcji, prowadzenie projektów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 20 - 30 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką godzinową
Nazwa stanowiska:
KIEROWNIK PRODUKCJI LAMONATÓW - WYROBÓW KOMPOZYTOWYCH TYPU GRP
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gręzówka
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: łukowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łuków
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik produkcji w przemyśle
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 20 - 30 PLN/godz
Data rozpoczęcia pracy: 05.08.2016
Data zakończenia pracy: 04.11.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: doświadczenie w produkcji laminatów typu GRP
Nazwa pracodawcy: Vivenge sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łukowie
Adres pracodawcy:
21-400 Gręzówka 73, powiat: łukowski, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Cv na adres mailowy , w tytule koniecznie wpisać Kierownik produkcji laminatów ( Gręzówka)
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: łukowski
Gmina pracodawcy: Łuków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gręzówka
Numer budynku pracodawcy: 73
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łukowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik produkcji w przemyśle
Data dodania oferty pracy: 04.08.2016
Oferta pracy ważna do: 02.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 04.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 03.08.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
poszukiwanie nowych kontrahentów, prezentacja ofert firmy, prowadzenie wstępnych negocjacji, reklamowanie firmy na rynku polskim i ukraińskim
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Piaseczno (mazowieckie)
sprzedaż art. spożywczo-przemysłowych
SAN-GAZ Spółka Cywilna Artur Twardowski, Monika Twardowska - 2016-11-04 - Andruszkowice (świętokrzyskie)
pozyskiwanie nowych klientów firmy,Komunikacja z klientem,Koordynowanie pracowników,praca biurowa,tłumaczenie dokumentacji biurowej polski-rosyjski, polski-ukraiński.Sala G
kontakt przez PUP - 2017-12-21 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa stebnówki, strobla, lamownicy
IMPOL - PHUP Robert Mędrzycki - 2016-04-19 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
utrzymanie porzadku na hali produkcyjnej,wykonywanie drobnych prac porządkowych
INDROL Sp. z o.o. Sp. k. - 2017-08-11 - Rostarzewo (wielkopolskie)
1. Kierowanie i planowanie pracy zespołu pracowników. Organizowanie i koordynowanie pracy podległych pracowników w tym sporządzanie zakresów obowiązków służbowych oraz grafików pracy.2. Planowanie, organizowanie oraz nadzorowanie prac remontowych budynku i urządzeń szkolnych zgodnie z obowiązującymi przepisami.3. Prowadzenie i dokumentowanie spraw związanych z inwestycjami i remontami (usługi, dostawy) i zakupami na terenie szkoły, zgodnie z przepisami ustawy o zamówieniach publicznych.4. Prowadzenie ewidencji majątku szkoły, ksiąg inwentarzowych pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych.5. Tworzenie odpowiedniej dokumentacji (instrukcje, regulaminy), regulujących działalność gospodarczo-administracyjną.6. Przeprowadzanie, nadzór i rozliczani prac inwentaryzacyjnych majątku szkoły, w tym powoływanie zespołów i przygotowywanie protokołów poinwentaryzacyjnych.7. Wykonywanie zadań i związanych z tym czynności administratora bezpieczeństwa informacji.8. Sporządzanie sprawozdań i opracowań statystycznych dotyczących pracy administracji szkoły.Informacja o warunkach pracy na stanowisku:1. praca na pełny etat, w wymiarze 8 godzin,2. praca przy komputerze powyżej 4 godzin na dobę, przy oświetleniu częściowo sztucznym,3. praca administracyjno-biurowa często z narażeniem na sytuacje stresujące. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub pocztą, w terminie do dnia 08.12.2017 r. (do godz. 15:30), na adres: Powiatowy Zespół Szkół nr 1 w Krzyżowicach, ul. Główna 2, 55-040 Kobierzyce, w kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Kierownik gospodarczy. Decyduje data faktycznego wpływu oferty do Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Krzyżowicach, a nie data nadania!Zgłoszenia, które wpłyną do Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Krzyżowicach po wyżej wymienionym terminie, nie będą rozpatrywane.Nabór będzie prowadzony przez Komisję powołaną przez Dyrektora PZS Nr 1 w Krzyżowicach.Otwarcie kopert nastąpi w dniu 13.11.2017 r. Kandydaci zakwalifikowani na podstawie analizy złożonych dokumentów zostaną poinformowani telefonicznie lub na wskazany adres e-mail o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 71 311 84 79.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na tablicy ogłoszeń w Powiatowym Zespole Szkół Nr 1 w Krzyżowicach oraz na stronie internetowej http://www.pzs-krzyzowice.wroc.pl/. Po zakończeniu procesu naboru dokumenty kandydatów zebrane w procesie naboru na stanowisko przechowuje się w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Krzyżowicach przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru tj. od daty zamieszczenia wyników naboru. Na wniosek kandydata dokumenty mogą zostać odebrane osobiście przed upływem w/w terminu. Po upływie 3 miesięcy dokumenty podlegają brakowaniu z czynności, której Komisja sporządza protokół.Oferta dostępna w sali E, D. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 311 84 79, e-mail: sekretariat (at) pzs-krzyzowice.wroc.pl
Powiatowy Zespół Szkół Nr 1 w Krzyżowicach - 2017-11-20 - Krzyżowice (dolnośląskie)
Obsługa gości hotelowych, nadzór nad pokojowymi, nadzór nad majątkiem hotelu.
OŚRODEK WCZASOWY GRYF WIOLETTA ŁĄCKA - 2016-05-02 - Pobierowo (zachodniopomorskie)
odszywanie lekkiej odzieży damskiej
Identity Passion - Wiesław Pilewski, Justyna Lisiecka Spółka cywilna - 2016-08-10 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za:- dekretowanie i księgowanie dokumentów,- rozliczanie sprzedaży wewnętrznej,- prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie z kontami księgi głównej,- ewidencja środków trwałych,- kontrolę dokumentów źródłowych pod względem rachunkowym i formalnym,- współpraca z Głównym Księgowym w zakresie sporządzania sprawozdań finansowych, dekretacji podatkowych oraz lokalnych statystyk.- analiza rozrachunków,- wykonywanie czynności związanych z zamknięciem miesiąca i roku.Miejsce pracy: RajkowyKontakt: telefon: 887-070-153 lub 887-070-135; e-mail: kadry (at) schmithpolska.plCV kandydatów nierozpatrzone w danym procesie rekrutacji są przechowywane przez okres 12 miesięcy dla potrzeb kolejnych procesów rekrutacji. Po tym okresie są usuwane, a dane osobowe kandydatów, którzy nie wyrazili na to zgody nie są przetwarzane w żadnym innym celu. Aplikacji nie odsyłamy. Kontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Osoby zainteresowane udziałem w kolejnych i podobnych procesach rekrutacji prosimy o zamieszczenie w swoim CV klauzuli o treści:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie przez Schmith Polska S.A. z siedzibą przy ul. Szkolnej 3 w miejscowości Kulice, 83-130 Pelplin, wpisaną w Rejestrze Przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku , VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000500233, REGON 222042370, NIP 5932596525, kapitał zakładowy: 150 000,00 zł, zawartych w CV na potrzeby obecnego(*), przyszłych procesów rekrutacji (*).
SCHMITH POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-25 - Rajkowy (pomorskie)
praca z klientem
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Anabelle Trade Paweł Banaś - 2018-03-04 - Puławy (lubelskie)
opieka nad uczniami szkolonymi się w zawodzie
GLIDE-BM Michał Buchowski - 2016-03-03 - Lębork (pomorskie)
wg Pracodawcy
kontakt przez PUP - 2018-06-19 - Radziejów (kujawsko-pomorskie)
zarządzanie wszystkimi pracownikami działu gastronomiidbanie o miła atmosferę wewnątrz zespołu,sprawowanie kontroli nad pracą kadry pracowniczej, organizacja wszelkiego rodzaju imprez masowych na terenie: koncerty, imprezy plenerowe, imprezy masowe, bankiety i wiele innych, dbanie o rozwój firmy i jej renomę na rynku.
DREJK KAŹMIERCZAK SP.J. - 2016-09-15 - Jastrzębia Góra (pomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Radom (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
nadzorowanie prac, kierowanie zespołęm pracowników, koordynacja budowy
Netservice24 Sp. z o.o. - 2018-02-12 - Poznań (wielkopolskie)
Kierowanie budowami (specjalizacja: docieplenia obiektów, remonty), nadzór nad pracownikami, nadzór i koordynacja prac firm podwykonawczych, zamawianie materiałów (przy współpracy z działem realizacji inwestycji), kontrola rozliczeń finansowych budowy, reprezentowanie pracodawcy w kontaktach z inwestorami, wypełnianie obowiązków określonych ustawą Prawo Budowlane
DAN POL M.PIECHOTA SPÓŁKA JAWNA - 2018-07-02 - Tychy (śląskie)
Obsługa programu i bazy danych firmy, obsługa poczty elektronicznej i tradycyjnej, obsługa portali internetowych z branży nieruchomości
kontakt przez PUP - 2016-01-13 - Błonie (mazowieckie)
-wynagrodzenie ok. 4.000 złWypłacamy również dodatkowe wynagrodzenie roczne, nagrody jubileuszowe
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-12-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Planowanie, organizowanie, nadzorowanie działalności, kontakt z klientem zagranicznym w języku chińskim, planowanie czasu pracy, kontrola stanów magazynowych
YE 2013 Spółka z o.o. - 2016-11-16 - Jaworzno (śląskie)
refundacja - 30: organizacja pracy działu recepcji i rezerwacji
kontakt przez PUP - 2018-03-21 - Sulęcin (lubuskie)
nadzór nad prowadzonymi pracami budowlanymi
Przedsiębiorstwo Budownictwa Przemysłowego PRZEM-BUD Sp. z o.o. - 2017-12-12 - Sosnowiec (śląskie)
prowadzenie sklepu ogólnospożywczego
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Jaworzno (śląskie)
przygotowywanie i wydawanie potraw
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
wykształcenie średnie, doświadczenie min. 1 rok.Organizowanie i koordynowanie prac grupy budowlanej.Praca: siedziba firmy, teren kraju, teren Europy
PW PARTNER SP. Z O.O. SP. K. - 2016-05-12 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Operator wózka widłowego
WOK sp. z o.o. sp.k. - 2016-05-09 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Kierownik budowy
"UNI-BUD" Jacek Smoleń - 2017-10-23 - Jordanów (małopolskie)
pozyskiwanie klientów, tworzenie bazy kontrahentów rynku blisko wschodniego, ich obsługa, kontrola wierzytelności
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Kraków (małopolskie)
Sprzątanie pomieszczeń szpitalnych
MEDASIST Sp.zo.o. - 2017-08-24 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
Planowanie i rozliczanie czasu pracy podległych pracowników zgodnie z regulaminami OB, nadzór nad naparwami dekoracji, urządzeń i elementów oświetlenia, nagłośnienia i multimediów, sporządzanie zestawień przepracowanych godzin zgodnie z rehulaminami OB, sporządzanie planów urlopów,organizowanie zastępstw, branie udziału w naradach dotyczących planu pracy opery, nadzór nad przygotowaniem i przebiegiem montaży dekoracji na scenie, współpraca z realizatorami zewnętrznymi podczas przygotowywania spektakli opery, opracownaie wspólnie z dyrekcją planów rocznych i operacyjnych w zakresie zakupów, prowadzenie dokumentacji spektakli repertuarowych opery, współpraca ze specjalistami bhp i ppoż w zakresie obsługi prób i spektakli na scenie opery, udział w odbiorach technicznych prac związanych z zakresem działu scena i urządzeń scenicznych
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Gdańsk (pomorskie)