KIEROWNIK DS. ZAKUPÓW MIĘDZYNARODOWYCH (J. ANGIELSKI, J. ROSYJSKI, J. UKRAIŃSKI) Warszawa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: KIEROWNIK DS. ZAKUPÓW MIĘDZYNARODOWYCH (J. ANGIELSKI, J. ROSYJSKI, J. UKRAIŃSKI)
Wynagrodzenie: od 13 107 PLN
Zakres obowiązków: j.w.
Data publikacji: 2017-01-20
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: j.w.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 13 107 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
KIEROWNIK DS. ZAKUPÓW MIĘDZYNARODOWYCH (J. ANGIELSKI, J. ROSYJSKI, J. UKRAIŃSKI)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: kierownik do spraw strategii i planowania
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 13 107 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
rosyjski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_2:
ukraiński, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe, specj.: międzynarodowe stosunki gospodarcze; odbyte szkolenia z zakresu nawiązywania relacji z dostawcami, zarządzania strategicznymi partnerstwami, nabywania usług współdzielonych, wpływu Brexitu na globalne dostawy; min. 3 lata doświadczenia związanego z zaopatrzeniem w międzynarodowej korporacji z branży FMCG; zaawansowana znajomość języka angielskiego, rosyjskiego oraz ukraińskiego. Zakres obowiązków: wspieranie globalnej strategii rozwoju, planowania i wdrożeń, analiza danych dotyczących regionalnych rynków, przygotowywanie i planowanie regionalnych i globalnych negocjacji, kierowanie wdrażaniem umów i zapewnienie zgodności kontraktów z polityką zgodności dla wybranych obszarów, utrzymywanie relacji z lokalnymi dostawcami i zarządzanie ryzykiem, przygotowywanie klasyfikacji dostawców, przygotowywanie spotkań z dostawcami w celu podnoszenia jakości i obniżania kosztów, wspieranie zarządzania wewnętrznymi relacjami z konsumentami, bliska współpraca z lokalnymi przedstawicielami zaopatrzeniowymi, współpraca i konsultacje z globalnymi, regionalnymi i lokalnymi zespołami zaopatrzenia.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Grochowska
Numer budynku pracodawcy: 171b
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik do spraw strategii i planowania
Data dodania oferty pracy: 20.01.2017
Oferta pracy ważna do: 03.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 20.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 20.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prace ogólnobudowlane
MONTER Krzysztof Skiczak - 2017-10-22 - Sinki (kujawsko-pomorskie)
Nadzór i kierowanie robotami budowlanymi na terenie objętym działalnością firmy
BinŻ S.A. - 2017-03-14 - Bełchatów (łódzkie)
opracowywanie planów eksploatacji pojazdów i sprzętu technicznego, planowanie i rozliczanie czasu pracy kierowców, prowadzenie dokumentacji
2 Regionalna Baza Logistyczna - 2017-04-28 - Puszcza Mariańska (mazowieckie)
nadzorowanie prac budowlanych
ZAKŁAD ROBÓT BUDOWLANYCH Tadeusz Maciaszek - 2018-06-19 - Lubin (dolnośląskie)
Kierownik robót budowlanych, miejsce pracy Rawicz
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-USŁUGOWE BUDOPOL-POZNAŃ SP. Z O.O. - 2018-06-25 - Rawicz (wielkopolskie)
Testowanie rozwiązań systemów ERP, IT w Polsce, testowanie projektów przetwarzania informacji. Raportowanie. Optymalizacja rozwiązań informatycznych.
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Gdynia (pomorskie)
według zawodu
Handel Hurtowy i Detaliczny Waldemar Piekarczyk - 2017-05-02 - Lubsko (lubuskie)
Pomoc w przygotowaniu osprzętu, materiałów i narzędzi w zakresie instalacji grzewczych, elektrycznych i hydraulicznych. Montaż źródeł ciepła, chłodu, szaf rozdzielczych i sterowniczych, etc.
BARTQ Bartłomiej Szatkowski - 2018-03-29 - Malbork (pomorskie)
kierowanie zespołem pracowników, prowadzenie robót izolacyjno-blacharskich na budowie IOS w Kwidzynie
TERMOKOR KAEFER Sp. z o.o. - 2017-04-10 - Rogowiec (łódzkie)
organizacja pracy pracowników
POLOmarket sp. z o.o. - 2016-04-11 - Wschowa (lubuskie)
zarządzanie zespołem, dbanie o plany sprzedażowe, zarządzanie sklepem i ekspozycji, sprzedaż produktów, budownaie relacji z klientami
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
pozyskiwanie nowych klientów z Mongolii na towary z UE oraz Rosji, przygotowywanie ofert handlowych, częste wyjazdy zagraniczne
kontakt przez PUP - 2017-06-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Organizator obsługi sprzedaży internetowej
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Kąparzów (świętokrzyskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Gałęzów (lubelskie)
Zarządzanie projektami i zespołem, analiza możliwości systemu, testowanie, określanie docelowych rozwiązań
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Kraków (małopolskie)
Zarządzanie ośrodkiem
Ekonaft-Bolesławiec Sp. z o.o - 2018-06-06 - Tarnów Jezierny (lubuskie)
pozyskiwanie nowych klientów i rynków dla firmy, prowadzenie negocjacji handlowych, utrzymywanie kontaktów z klientami, nadzór nas siecią sprzedaży, kontakty z zagranicznymi podmiotami handlowymi
kontakt przez PUP - 2016-09-28 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka - Organizowanie i prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych w tym w ramach grup zakupowych. Zarządzanie podległych samodzielnym referatem.Ważniejsze zadania: kierowanie pracą samodzielnego referatu i nadzór merytoryczny nad realizowanymi zadaniami; nadzór i koordynacja działań przy prowadzonych postępowaniach o udzielanie zamówień publicznych; określanie trybu postępowania przetargowego; sporządzanie sprawozdania rocznego z udzielonych zamówień publicznych i przekazanie do Prezesa Zamówień Publicznych; sporządzanie rocznego planu zakupów i planu zamówień publicznych na dany rok budżetowy i jego aktualizacja; prowadzenie Centralnego Rejestru Umów zawieranych przez Miasto Słupsk w wersji papierowej; prowadzenie Rejestru Wydatków poniżej 30 000 euro poniesionych przez Miasto Słupsk; realizacja zadań w ramach grupy zakupowej (standaryzacja obszarów zakupowych dla Urzędu Miejskiego i jednostek podległych), prowadzenie postępowań wspólnych oraz rekomendowanie zmian organizacyjnych w tym zakresie; rekomendowanie rozwiązań optymalizacyjnych (kosztowych i organizacyjnych) w zakresie zakupów dla Urzędu Miejskiego i jednostek podległych.4.Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym, wymuszona pozycja ciała, zagrożenia wynikające z pracy na stanowiskach decyzyjnych i związanych z odpowiedzialnością, budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Średnie wynagrodzenie brutto 3500zł. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-12-13 - Słupsk (pomorskie)
PRZYGOTOWYWANIE, SKŁADANIE I ROZLICZANIE WNIOSKÓW O ŚRODKI EUROPEJSKIE I KRAJOWE, OBSŁUGA WNIOSKÓW I PROJEKTÓW W OBSZARZE WYMOGÓW FORMALNYCH ORAZ PRZYGOTOWYWANIE INFORMACJI, SPRAWOZDAŃ I RAPORTÓW Z PRZEBIEGU I REALIZACJI WNIOSKÓW
Urząd Gminy Radwanice - 2018-01-08 - Radwanice (dolnośląskie)
Koordynacja i zarządzanie parkiem maszynowym, zarządzanie podległym zespołem, kontrola wykonania napraw, udoskonalenie parku maszynowego, opracowanie i prowadzenie niezbędnej dokumentacji technicznej.
PPHU ELEKTROPAKS (TRZY KORONY) - 2017-01-13 - Puławy (lubelskie)
pozyskiwanie współpracowników, zarządzanie biurem, prowadzenie szkoleń
OVB ALLFINANZ POLSKA SPÓŁKA FINANSOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ WARSZAWA - 2017-01-04 - Wschowa (lubuskie)
jw
Grupa Profas Sp. z o.o. - 2017-07-07 - Warszawa (mazowieckie)
-REALIZACJA PLANÓW SPRZEDAŻOWYCH (KREDYTY, CHWILÓWKI, UBEZPIECZENIA)-AKTYWNE POZYSKIWANIE KLIENTÓW-OBSŁUGA KLIENTÓW W ZAKRESIE DEPOZYTOWYM, KREDYTOWYM I UBEZPIECZENIOWYM-OBSŁUGA OPERACJI GOTÓWKOWYCH I BEZGOTÓWKOWYCH-DBAŁOŚĆ O NAJWYŻSZE STANDARDY OBSŁUGI
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo -Kredytowa "Centrum" - 2017-02-27 - Przemków (dolnośląskie)
organizowanie i kierowanie praca działu, kontrola robót zleconych przez spóldzielnię ,przygotowywanie i uczestniczenie w przetargach dot. robót budowlanych.e-mail: sekretariat (at) smodra.pl
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko Własnościowa "ODRA" - 2017-11-10 - Oława (dolnośląskie)
Zarządzanie zespołem Telemarketingu i współpraca z zewnętrznymi Call Center;Zarządzanie procesami sprzedaży w Departamencie Obsługi Klienta;Budowanie modeli sprzedażowych i standardów sprzedaży;Monitorowanie i analiza efektywności sprzedaży;Projektowanie, wdrażanie i kontrola procesów sprzedażowych;Projektowanie i prowadzenie szkoleń sprzedażowych oraz coachingu sprzedażowego;Wdrażanie zmian optymalizacyjnych;Analiza i monitorowanie konkurencji oraz trendów rynkowych w zakresie sprzedaży.
"MAŁA POŻYCZKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-07 - Białystok (podlaskie)
-
PRZEDSIĘBIORSTWO PROD.DRZEW."JACK DREW" STANISŁAW KRYGER - 2015-11-19 - Rybokarty (zachodniopomorskie)
prace pomocnicze w składzie opału
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Żelechlinek (łódzkie)
Praca w Krapkowicach.
CYKORIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-28 - Krapkowice (opolskie)
obsługa klienta w placówce ALIOR Banku - zarządzanie placówką
Free Doradcy Finansowi Dariusz Bury - 2016-04-21 - Świebodzice (dolnośląskie)
kontrola płynności bieżącej działalności produkcyjnej przedsiębiorstwa, nadzór nad zasobami technicznymi zakładu, zapewnienie zgodności procesów produkcyjnych z wymaganiami BHP, jakościowymi oraz procedurami wewnętrznymi, zarządzanie podległym zepołem, kontrola i optymalizacja kosztów produkcji, planowanie i budżetowanie produkcji, rozwiązywanie problemów technicznych i organizacyjnych, przygotowywanie harmonogramów produkcyjnych, weryfikacja wykonywanych prac pod względem jakości i terminowości, prowadzenie wymaganych zapisów dotyczących produkcji, kontrola i ewidencja czasu pracy, współpraca z pozostałymi działami firmy
Maniak Bogusław Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe BODMAN Bogusław Maniak - 2017-04-18 - Tuchów (małopolskie)