KIEROWNIK OŚRODKA SZKOLENIA I WYCHOWANIA Pasłęk oferta pracy Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Olsztynie
Stanowisko: KIEROWNIK OŚRODKA SZKOLENIA I WYCHOWANIA
Wynagrodzenie: 3 000 - 3 100 PLN
Zakres obowiązków: kierowanie całościową działalnością ośrodka;gospodarowanie majątkiem zgodnie z obowiązującymi przepisami i przeciwdziałanie powstawaniu szkód;organizowanie i nadzorowanie funkcjonowania wszystkich form działalności i komórek organizacyjnych ośrodka, w tym kształcenia, szkolenia i przygotowania zawodowego zgodnego z potrzebami rynku pracy oraz opieki i wychowania uczestników;dbanie o pozytywny wizerunek ośrodka i o korzystne relacje wewnątrz oraz na zewnątrz jednostki;systematyczna współpraca z rzecznikiem prasowym Wojewódzkiej Komendy OHP,prowadzenie grupy wychowawczej, sprawowanie opieki nas uczestnikami OHP oraz stwarzanie warunków dla ich harmonijnego rozwoju psychofizycznego;monitorowanie, analizowanie i ocenianie efektów działalności kształceniowo-wychowawczo-opiekuńczej oraz innej działalności ustawowej;organizowanie systemu kontroli w ośrodka, wprowadzenie do użytku wewnętrznego jej zasad oraz wdrażanie wniosków/zaleceń z niej wynikających;wspomaganie kadry w realizacji zadań kształceniowo-wychowawczo-opiekuńczych i doskonalenie ich jakości;zgodne z obowiązującymi terminami zgłaszanie do Wojewódzkiego Komendanta wniosków do organów prowadzących szkoły o zapewnienie kształcenia ogólnego i zawodowego, co jest związane z planowaniem i organizacją nauczania przez organy prowadzące szkoły;udzielanie pracodawcom informacji nt. refundacji kosztów szkolenia młodocianych pracowników;wskazywanie młodzieży możliwości dostępu do usług świadczonych przez jednostki rynku pracy podległe CEiPM OHP;reprezentowanie ośrodka na zewnątrz;rozwijanie współpracy ze środowiskiem lokalnym;realizacja uchwał organów funkcjonujących w ośrodku;przestrzeganie przepisów ujętych w Karcie Nauczyciela ( w zakresie dotyczącym pracowników OHP) oraz innych stanowiących o działalności ośrodka;nadzór nad prowadzeniem dokumentacji związanej z funkcjonowaniem i działalnością ośrodka ;upowszechnianie doświadczeń wynikających z dobrych praktyk oraz wdrożonych rozwiązań nowatorskich i innowacji;przedstawianie Wojewódzkiemu Komendantowi OHP propozycji w sprawie realizacji polityki personalnej;przedstawianie Wojewódzkiemu Komendantowi OHP propozycji odnośnie przyznawania pracownikom ośrodka nagród oraz nakładania kar za naruszenie obowiązków pracowniczych;przygotowywanie zakresów obowiązków podległych pracowników i przedstawianie ich do zatwierdzenia Wojewódzkiemu Komendantowi OHP;realizacja zadań związanych z obsługą ECAM;monitorowanie losów absolwentów
Data publikacji: 2018-09-26
Lokalizacja: Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Olsztynie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Westerplatte 20, 14-400 Pasłęk, powiat: elbląski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kierowanie całościową działalnością ośrodka;gospodarowanie majątkiem zgodnie z obowiązującymi przepisami i przeciwdziałanie powstawaniu szkód;organizowanie i nadzorowanie funkcjonowania wszystkich form działalności i komórek organizacyjnych ośrodka, w tym kształcenia, szkolenia i przygotowania zawodowego zgodnego z potrzebami rynku pracy oraz opieki i wychowania uczestników;dbanie o pozytywny wizerunek ośrodka i o korzystne relacje wewnątrz oraz na zewnątrz jednostki;systematyczna współpraca z rzecznikiem prasowym Wojewódzkiej Komendy OHP,prowadzenie grupy wychowawczej, sprawowanie opieki nas uczestnikami OHP oraz stwarzanie warunków dla ich harmonijnego rozwoju psychofizycznego;monitorowanie, analizowanie i ocenianie efektów działalności kształceniowo-wychowawczo-opiekuńczej oraz innej działalności ustawowej;organizowanie systemu kontroli w ośrodka, wprowadzenie do użytku wewnętrznego jej zasad oraz wdrażanie wniosków/zaleceń z niej wynikających;wspomaganie kadry w realizacji zadań kształceniowo-wychowawczo-opiekuńczych i doskonalenie ich jakości;zgodne z obowiązującymi terminami zgłaszanie do Wojewódzkiego Komendanta wniosków do organów prowadzących szkoły o zapewnienie kształcenia ogólnego i zawodowego, co jest związane z planowaniem i organizacją nauczania przez organy prowadzące szkoły;udzielanie pracodawcom informacji nt. refundacji kosztów szkolenia młodocianych pracowników;wskazywanie młodzieży możliwości dostępu do usług świadczonych przez jednostki rynku pracy podległe CEiPM OHP;reprezentowanie ośrodka na zewnątrz;rozwijanie współpracy ze środowiskiem lokalnym;realizacja uchwał organów funkcjonujących w ośrodku;przestrzeganie przepisów ujętych w Karcie Nauczyciela ( w zakresie dotyczącym pracowników OHP) oraz innych stanowiących o działalności ośrodka;nadzór nad prowadzeniem dokumentacji związanej z funkcjonowaniem i działalnością ośrodka ;upowszechnianie doświadczeń wynikających z dobrych praktyk oraz wdrożonych rozwiązań nowatorskich i innowacji;przedstawianie Wojewódzkiemu Komendantowi OHP propozycji w sprawie realizacji polityki personalnej;przedstawianie Wojewódzkiemu Komendantowi OHP propozycji odnośnie przyznawania pracownikom ośrodka nagród oraz nakładania kar za naruszenie obowiązków pracowniczych;przygotowywanie zakresów obowiązków podległych pracowników i przedstawianie ich do zatwierdzenia Wojewódzkiemu Komendantowi OHP;realizacja zadań związanych z obsługą ECAM;monitorowanie losów absolwentów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 3 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK OŚRODKA SZKOLENIA I WYCHOWANIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pasłęk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: elbląski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pasłęk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
wychowawca w placówkach oświatowych, wsparcia dziennego, wychowawczych i opiekuńczych oraz instytucjach pieczy zastępczej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 3 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), pedagogiczne
Nazwa pracodawcy:
Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Olsztynie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Adres pracodawcy:
Artyleryjska 3B, 10-165 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE:- Życiorys/CV i list motywacyjny,- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy,- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa,- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE:- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia,- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy.TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:- Dokumenty należy złożyć do: 15.10.2018 r.- Decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty,- Miejsce składania dokumentów: Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda OHP w Olsztynie, 10-165 Olsztyn ul. Artyleryjska 3B - z dopiskiem na liście motywacyjnym ogłoszenie nr KD-40/K/2018".INNE INFORMACJE: Nasza instytucja jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne,wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną; Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania zawarte w ogłoszeniu; Oświadczenia kandydatów o treści innej niż wskazana w ogłoszeniu o naborze uznawane będą za nieprawidłowe, a tym samym aplikacje nie będą spełniać wymagań formalnych; Oświadczenia, list motywacyjny i życiorys/CV muszą być podpisanie własnoręcznie; Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). - - Niekompletne dokumenty nie zostaną zakwalifikowane do dalszego etapu; - Dokumenty złożone w aplikacji można odebrać w ciągu 30 dni po zakończeniu naboru, oferty osób niezatrudnionych po tym terminie zostaną zniszczone;- Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną; Przewidywane wynagrodzenie zasadnicze na tym stanowisku to ok 3000,00 3100,00 zł brutto; dodatek funkcyjny, dodatek stażowy zgodnie z obowiązującymi przepisami Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 89 527 62 03 w. 21;
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: m. Olsztyn
Gmina pracodawcy: Olsztyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Olsztyn
Ulica pracodawcy: Artyleryjska
Numer budynku pracodawcy: 3B
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
wychowawca w placówkach oświatowych, wsparcia dziennego, wychowawczych i opiekuńczych oraz instytucjach pieczy zastępczej
Data dodania oferty pracy: 26.09.2018
Oferta pracy ważna do: 15.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 26.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 26.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sprzedaż materiałów budowlanych. Praca w systemie dwuzmianowym (08:00-16:00, 12:00-20:00). Praca w PSB Mrówka w Bolesławcu.
Wolański Zbigniew Zieleń Plan Zbigniew Wolański - 2018-09-10 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Prace związane z nadzorem utrzymania zieleni.
SPRINT - GOLEMO SP. Z O.O. - 2016-08-01 - Tychy (śląskie)
Terminowa realizacja wszystkich etapów kontroli jakości procesu produkcyjnego wyrobów. Nadzór nad prawidłowością sporządzanej dokumentacji kontroli jakości. Raportowanie i nadzór nad kluczowymi wskaźnikami (KPI) oraz działaniami doskonalącymi kluczowe wskaźniki. Nadzór nad kontrolą statystyczną procesów (SPC) oraz nad dokumentacją jakościową produktów. Organizacja, zlecanie i nadzorowanie działań mających na celu poprawę jakości produkowanych wyrobów. Udział w pracach zespołów interdyscyplinarnych (FMEA/8D). Analiza jakościowa braków produkcyjnych. Współpraca z pracownikami działu zapewnienia jakości, produkcji, technicznego i technologicznego.Oferujemy:Stabilne zatrudnienie w nowocześnie zarządzanej i rozwijającej się firmie.Odpowiedzialną pracę w dużej Spółce o ugruntowanej pozycji rynkowejWspółpracę z doświadczonymi specjalistamiMożliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w interesujących projektach oraz wewnętrzne i zewnętrzne szkolenia branżowe.Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV oraz list motywacyjny na adres:rekrutacja.metrix (at) apator.com W temacie e-maila prosimy o podanie nazwiska i imienia oraz nazwy stanowiska, na które kandydat aplikuje. Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych t.j. Dz.U.z 2002r. nr 101, poz. 926 ze zm.)".
APATOR METRIX SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-08-03 - Tczew (pomorskie)
Prowadzenie marketu wg standardów firmy, zarządzanie zespołem, tworzenie zamówień, obsługa klientów. Wymagane: wykształcenie min. średnie, umiejętność zarządzania zespołem. Mile widziane: książeczka Sanepid-u oraz doświadczenie zawodowe w handlu. Tel.: 665 941 451 Marcin Kroczyński. Adres e-mail: marcin.kroczynski (at) marketdino.pl
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-05-12 - Lubniewice (lubuskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
Cukiernictwo Piekarstwo Tomasz,Grażyna ,Jan Vogt - 2016-01-19 - Kowalew (wielkopolskie)
Wykształcenie: brak wymagań; prawo jazdy kat. C+E; praca na trasach międzynarodowych (kraje UE) samochodem ciężarowym pow. 12 ton
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Gliwice (śląskie)
Praca związana z wykonywanym zawodem
kontakt przez PUP - 2016-08-30 - Działdowo (warmińsko-mazurskie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2017-02-17 - Nowogard (zachodniopomorskie)
zgodnie z umową
INSTALATORSTWO C.O. WOD-KAN. I WENTYLACJI KAZIMIERZ NOWACZYK - 2017-09-22 - Łomów (wielkopolskie)
Praca w dziale utrzymania ruchu.Wysokość proponowanego wynagrodzenia do ustalenia bezpośrednio z pracodawcą ( zależne od posiadanych kwalifikacji zawodowych, doświadczenia zawodowego).
Zakłady Remontowe Energetyki "ELKO" Sp. z o. o. - 2016-09-16 - Racibórz (śląskie)
- Prowadzenie robót. Kierowanie zespołem ludzi. Praca na terenie Katowic i woj. śląskie.- Wynagrodzenie: 5500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony powyżej 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe: Inżynier inżynierii środowiska instalacje sanitarne. Wymagane doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót sanitarnych min. 2 lata. Kontakt e-mailowy: joanna.poplawska (at) tks.katowice.pl w celu przesłania CV lub osobisty WYŁĄCZNIE w poniedziałki w godzinach: 9:00-12:00 (ul. Tadeusza Boya Żeleńskiego 111, 40-750 Katowice) w celu pozostawienia CV. Można również kontaktować się telefonicznie (9:00-13:00) (Tel. 32-204-62-85).
TKS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-26 - Katowice (śląskie)
zarządzanie gospodarstwem rolnym
AGRO-TEAM Wojciech Musiał - 2018-03-13 - Uśmierz (lubelskie)
kontakt z klientami, sprzedaż produktów, prace biurowe
YUJU Sp. z o. o. - 2016-03-02 - Łazy (mazowieckie)
Koordynacja i nadzór nad funkcjonowaniem bazy zabiegowej ośrodka. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
Andrzejczuk Sp. z o.o. - Apartamenty "Nad Parsętą" - 2016-12-06 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
ACHIEVER SP. Z O.O. - 2017-08-25 - Pleszew (wielkopolskie)
koszenie trawy, sprzatanie terenu, dbanie o roślinność na terenie obiektu
Kopalnia Surowców Mineralnych Szczepański Henryk - 2018-04-13 - Lubieszewo (zachodniopomorskie)
PRODUKCJA MEBLI
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Polkowice (dolnośląskie)
Kierownik magazynu- kontrola magazynu, przeprowadzanie inwentarycacji, współpraca z działem produkcji. Praca na jedną zmianę od 6:14
KFM-FURNITURE SP. Z O.O. - 2017-03-24 - Kolbuszowa (podkarpackie)
sprzedaż, obsługa klienta
Zakład Usług Ogólnobudowlanych Andrzej Paździoch - 2017-02-08 - Głogów (dolnośląskie)
tel. 696 448 695
Zakład Elektrotechniczny "ALFA" K. Miś, K.Koziołek Spółka Jawna - 2016-01-05 - Krapkowice (opolskie)
Zapewnienie aby usługi świadczone klientom odpowiadały ich potrzebom i zgadzały się z procesem zarządzania poziomem usług; tworzenie więzi z klientami, zrozumienie ich potrzeb dotyczących usług IT związanych z aplikacjami, zarządzanie wdrażaniem nowych usług aplikacji, ich poprawa i redukcja, zarządzanie i rozwój jakości świadczonych usług poprzez negocjacje, monitorowanie i utzymywanie poziomu usług; zarządzanie zespołem wdrażającym aplikacje, operacje, wsparcie, w tym także zewnętrznych dostawców usług; zarządzanie globalnym budżetem w tym porozumienie z udziałowcami w sprawie finansowanych inwestycji, komunikacja z udziałowcami, w tym przekazywanie nowych informacji, ogłoszeń i raportowanie; współpraca z pozostałymi menedżerami ds. usług i aplikacji oraz uzgodnienie pozostałych istniejących i planowanych usług aplikacji; zarządzanie i kierowanie zespołem projektowym, w tym planowanie zasobów, podejmowanie czynności związanych z HR; udział w rozwoju procesów zarządzania usługami w obszarze operacji związanych z aplikacjami, rozpoznawanie nowych możliwości dla dostarczanych usług; utrzymanie budżetu zgodnie z ustalonym harmonogramem i kosztami.
kontakt przez PUP - 2018-03-15 - Kraków (małopolskie)
W zakresie obowiązków znajduje się sprzedaż wózków widłowych oraz ładowarek teleskopowych. Praca na terenie całego województwa. Możliwości kształcenia (kursy , szkolenia).
Toolmex Truck - 2016-09-05 - Gdańsk (pomorskie)
- Sprzątanie w żłobku. Pomoc przy posiłkach dla dzieci. Pomoc opiekunom. Dbałość o ład i porządek.- Wynagrodzenie: 13 zł/brutto. Praca na umowę zlecenie na 1 miesiąc, z możliwością podpisania kolejnej umowy.- Zlecenie wykonywane jest w godzinach: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Doświadczenie NIE jest wymagane -> pracodawca zapewnia przyuczenie oraz możliwość branżowych szkoleń. Wymagana osoba BEZ nałogów. Wymagana aktualna Książeczka sanepidu.
SZKOŁA RODZENIA TERCET MAŁGORZATA BĄCALSKA - 2017-11-22 - Katowice (śląskie)
organizacja i kierowanie pracą personelu kuchni i stołówki; nadzór nad realizacją przedsięwzięć
26 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zegrzu - 2018-09-04 - Ciechanów (mazowieckie)
sprawowanie nadzoru i kontroli nad realizacją zadań poszczególnych pracowników, przestrzeganiem przez poszczególnych pracowników porządku i dyscypliny pracy, zapewnieniem wysokiego poziomu obsługi klienta, zapewnieniem zgodnej ze standardami ekspozycji towarów, rozliczaniem utargów, przygotowaniem i uczestniczeniem w inwentaryzacji
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Tarnów (małopolskie)
Kierownik sklepu
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Jasienica Rosielna (podkarpackie)
Zapewnienie aby usługi świadczone klientom odpowiadały ich potrzebom i zgadzały się z procesem zarządzania poziomem usług; tworzenie więzi z klientami, zrozumienie ich potrzeb dotyczących usług IT związanych z aplikacjami, zarządzanie wdrażaniem nowych usług aplikacji, ich poprawa i redukcja, zarządzanie i rozwój jakości świadczonych usług poprzez negocjacje, monitorowanie i utzymywanie poziomu usług; zarządzanie zespołem wdrażającym aplikacje, operacje, wsparcie, w tym także zewnętrznych dostawców usług; zarządzanie globalnym budżetem w tym porozumienie z udziałowcami w sprawie finansowanych inwestycji, komunikacja z udziałowcami, w tym przekazywanie nowych informacji, ogłoszeń i raportowanie; współpraca z pozostałymi menedżerami ds. usług i aplikacji oraz uzgodnienie pozostałych istniejących i planowanych usług aplikacji; zarządzanie i kierowanie zespołem projektowym, w tym planowanie zasobów, podejmowanie czynności związanych z HR; udział w rozwoju procesów zarządzania usługami w obszarze operacji związanych z aplikacjami, rozpoznawanie nowych możliwości dla dostarczanych usług; utrzymanie budżetu zgodnie z ustalonym harmonogramem i kosztami.
kontakt przez PUP - 2018-01-17 - Kraków (małopolskie)
naprawa samochodów osobowych i dostawczych
MOTO-OIL ADAM SZEWCZYK - 2016-03-22 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie i kwalifikacje zgodnie ze stanowiskiem.
Zakład Elektrotechniczny "ALFA" K. Miś, K.Koziołek Spółka Jawna - 2017-12-07 - Krapkowice (opolskie)