KIEROWNIK ORGANIZACJI PRZEMYSŁOWEJ I LEAN Działdowo oferta pracy HEINZ-GLAS DZIAŁDOWO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: KIEROWNIK ORGANIZACJI PRZEMYSŁOWEJ I LEAN
Wynagrodzenie: od 9 000 PLN
Zakres obowiązków: Optymalizacja produktywności pracy w zakładzie, tworzenie norm pracy
Data publikacji: 2020-10-22
Lokalizacja: Działdowo (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: HEINZ-GLAS DZIAŁDOWO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Władysława Jagiełły 40, 13-200 Działdowo, powiat: działdowski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Optymalizacja produktywności pracy w zakładzie, tworzenie norm pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 9 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK ORGANIZACJI PRZEMYSŁOWEJ I LEAN
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Działdowo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 28
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: działdowski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2803
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Działdowo
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: kierownik do spraw strategii i planowania
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 9 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe, doświadczenie we wdrażaniu lean, doświadczenie min. 7 lat w kierowaniu zespołem, kursy lean, znajomość języka angielskiego, znajomość innych języków będzie dodatkowym atutem
Nazwa pracodawcy:
HEINZ-GLAS DZIAŁDOWO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 5710002726
danePracodawcy_regon: 13002081000000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Działdowie
Adres pracodawcy:
Władysława Jagiełły 40, 13-200 Działdowo, powiat: działdowski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie, CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 28
Powiat pracodawcy: działdowski
danePracodawcy_kodPowiatu: 2803
Gmina pracodawcy: Działdowo
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Działdowo
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0930609
Ulica pracodawcy: Władysława Jagiełły
Numer budynku pracodawcy: 40
Profil działalności pracodawcy: produkcja wyrobów szklanych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Działdowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|121302
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik do spraw strategii i planowania
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 22.10.2020
Oferta pracy ważna do: 15.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 22.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 22.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?baf7a7f66a864be67c4c5b0898981ed8
Podobne oferty pracy
Kierowanie placówką gastronomiczną i prowadzenie dokumentacji oraz zaopatrywanie w surowce i towary.
"SPOŁEM" Powszechna Spółdzielnia Spożywców - 2017-08-23 - Choszczno (zachodniopomorskie)
Prowadzenie ośrodka zgodnie z obowiązkującymi standardami, znajomość komunikacji werbalnerjpomiędzy pracownikami oraz wczasowiczami. Praca na umowę o pracę w godz. 8-16 w Ośrodku Leśna Polana Ustroniu Morskim. Pracodawca zapewnia dojazd.
Przedsiębiorstwo Usług Turystyczno Rehabilitacyjnych WODNIK H. i M. Rudniccy Sp. J. - 2016-08-26 - Ustronie Morskie (zachodniopomorskie)
Kierownik budowy
USBUD Usługi Wysokościowe Nurkowe i Budowlane - 2020-09-16 - Radom (mazowieckie)
1. Zarządzanie interesariuszami i dostarczanie produktów projektu zgodnie z planowanym zakresem priorytetami, czasem, budżetem oraz jakością2. Zarządzanie wymaganiami biznesowymi i zdefiniowanie strategii oraz celów projektów o średniej złożoności 3. Planowanie harmonogramu projektu i kontrola jego postępu4. Kontrola ryzyka i wymagań regulacyjnych oraz wprowadzenie akcji korygujących dla zidentyfikowanych ryzyk5. Zarządzanie zespołem projektowym
NORDEA BANK ABP S.A. ODDZIAŁ W POLSCE - 2020-07-29 - Gdańsk (pomorskie)
- Prowadzenie pracowni komputerowo multimedialnej.Pracownia będzie prowadzić rehabilitację zawodową i społeczną związaną z obsługą komputera:- główne informacje o budowie i zadaniach komputera- praca w programie Windows- programy multimedialne - posługiwanie się Internetem- komunikatory - redagowanie pism urzędowych- prowadzenie stron dotyczących WTZ- Miejsce wykonywania pracy: Śląskie Stowarzyszenie Edukacji i Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych Akcent w Katowicach.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie wyższe: Pedagogika specjalna. Doświadczenie NIE jest wymagane. Wymagane uprawnienia pedagogiczne. Wymagane umiejętności: umiejętność pracy w zespole, umiejętność prowadzenia zajęć, organizacji czasu, kreatywność, szybka adaptacja do nowych warunków, znajomość obsługi komputera i pojęć z nim związanych, chęć podejmowania nowych wyzwań. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (9:00-14:00) (Tel. 606-671-500) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Macieja Rataja 14, 40-837 Katowice) lub e-mail: akcent (at) onet.pl
ŚLĄSKIE STOWARZYSZENIE EDUKACJI I REHABILITACJI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH "AKCENT" - 2017-03-02 - Katowice (śląskie)
Nauczyciel wspomagający
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 6 w Kędzierzynie-Koźlu - 2020-11-09 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Nadzór nad rezerwacjami, przyjmowanie gości, organizacja usług świadczonych przez obiekt, nadzór nad stroną internetową, zaopatrzenie.
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Nowa Pasłęka (warmińsko-mazurskie)
Nadzór nad infrastrukturą przedsiębiorstwa (budynki, budowle, maszyny i urządzenia), prowadzenie inwestycji oraz remontów, prowadzenie wszelkiego rodzaju dokumentacji z tym związanej.
PPUH Inter-Castor Sp. z o.o. - 2017-03-14 - Połupin (lubuskie)
Kierowca samochodu ciężarowego kat. C
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe ROLMEX Andrzej Pruszkowski - 2017-06-21 - Kulesze Kościelne (podlaskie)
Kierowanie kilkudziesięcioma osobami w dziale montażu, nadzór nad prawidłowym stanem zasobów technicznych, organizacja i optymalizacja procesów produkcyjnych, kontrola terminowości, jakości i ilości wykonywanych produktów seryjnych, współpraca z innymi działami (produkcja, logistyka, wyceny, konstrukcyjny, magazyn, zakupy), praca przy powstawaniu prototypów produktów lub nowych konstrukcji.
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Siedlce (mazowieckie)
transport uszkodzonych samochodów, wciąganie i ustawianie najazdów na auto lawecie, zapinanie linki od wyciagarki i wciaganie uszkodzonych samochodów i zabezpieczenie pojazdu pasami mocującymi.
GP-AUTO Grzegorz Potocki - 2016-10-04 - Bielawa (dolnośląskie)
Umiejętność organizacji pracy i zarządzanie podległym zespołem pracowników, nadzór nad jej przebiegiem, współpraca z innymi kierownikami, umiejętność pracy w zespole. Znajomość branży meblowej.
kontakt przez PUP - 2020-09-21 - Jankowy (wielkopolskie)
czynności zwiążane z przygotowywaniem posiłków oraz utrzymaniem w czystości stanowiska pracy
Głodniak Elzbieta Różańska - 2016-05-18 - Gniezno (wielkopolskie)
- Nadzór nad prawidłowym i terminowym przebiegiem pracy na budowie. Prowadzenie dokumentacji budowy. Ofertowanie. Kierowanie zespołem pracowniczym. Koordynacja prac podwykonawczych. Kosztorysowanie. Praca na terenie woj. śląskiego.- Wynagrodzenie: 5000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe techniczne. Wymagane doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy. Wymagane udokumentowanie doświadczenie w pracy przy zabytkach. Wymagane uprawnienia konstrukcyjno - budowlane bez ograniczeń. Wymagana umiejętność pracy z ludźmi. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (9:00-15:00) (Tel. 32-781-44-04) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Kamienna 7 m. 10, 40-067 Katowice) lub e-mail: katowice (at) s-g-i.pl
"ŚLĄSKA GRUPA INWESTYCYJNA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-10 - Katowice (śląskie)
prowadzenie praca zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego, Polskimi Normami oraz przepisami BHP i p.poż, koordynacja dokuemntacji formalno-prawnej, w tym zmian w projekcie, koordynacji wszystkich uczestników procesu budowlanego
INMEL ZAKŁAD ROBÓT INŻYNIERYJNO-MELIORACYJNYCH Zbigniew Jabłoński - 2017-06-30 - Poznań (wielkopolskie)
Praca na stanowisku pomoc kuchenna, obsługa zmywaka, przygotowywanie potaw kuchni francuskiej, dbanie o czystość w miejscu pracy.
Ambasada Nowak Spółka Jawna - 2019-12-09 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Obsługa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych. Segregacja odpadów dostarczonych do zakładu. Demontaż wielkogabarytów, prace porządkowe i konserwatorskie.
ZZO OLSZOWA SP. Z O.O. - 2020-09-28 - Olszowa (wielkopolskie)
ORGANIZACJA, ZARZĄDZANIE I KOORDYNACJA PRACY W HOTELU
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Srebrna Góra (dolnośląskie)
Czego oczekujemy od kandydata:Znajomości branży hodowlanej i doświadczenie w hodowli zwierząt na potrzeby produkcyjne.Wykształcenia min. średniego: rolnicze, zootechniczne, weterynaryjne lub pokrewne.Umiejętności zarządzania zespołem.Dobrej organizacji pracy i dyspozycyjności.Czynnego prawa jazdy kat. BZnajomości pakietu MS Office, w tym Excel.Co oferujemy:Wysoce konkurencyjne wynagrodzenie na rynku pracy.Dodatkowe świadczenia w przypadku relokacji – zapewniamy urządzone mieszkanie ok. 100 m2.Samochód służbowy.Pracę w firmie rodzinnej z tradycjami, będącej liderem w swojej branży.Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, w firmie o przyjaznej dla pracownika kulturze organizacyjnej.Możliwość rozwoju kompetencji (m. in. poprzez szkolenia) oraz awansu.
Illustro S.C. - 2019-06-28 - Mikstat (wielkopolskie)
nadzór i kierowanie budowami stacji paliw, koordynacja i doradztwo w trakcie realizacji projektów robót budowlanych, kontrola poprawności i terminowości wykonania robót , ścisła współpraca z nadzorem inwestorskim, archeologicznym i geologicznym, udział w odbiorach , kosztorysowanie
PETROTECH Adam Pakulski i wspólnicy Spółka Jawna - 2017-02-20 - Jastrowie (wielkopolskie)
Sprzątanie gabinetów lekarskich, korytarzy sal dla pacjentów
MEDICAL MAGNUS Sp.z oo - 2018-09-11 - Łódź (łódzkie)
profesjonalna obsługa klientów, przyjmowanie zamówień od gości
kontakt przez PUP - 2019-12-06 - Zakopane (małopolskie)
pomoganie elektrykom podczas robót wykonawczych
ENERGETYK24 KONRAD WNUK - 2016-10-31 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
Nadzór nad wykonywaniem prac drogowych.
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-MOSTOWYCH SP. Z O.O. - 2018-03-13 - Jasło (podkarpackie)
KIEROWANIE PROJEKTAMI
SMULDERS POLSKA Sp. z o.o. - 2016-05-02 - Chocianów (dolnośląskie)
Zarządzanie, nadzorowanie i kierowanie bieżącą działalnością Sekcji Świadczeń Rodzinnych, zapewnienie właściwej organizacji pracy Sekcji, dokonywanie podziału zadań, nadzór nad planowaną i terminową realizacją przypisanych Sekcji zadań, przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeńwychowawczych, Świadczeń opiekuńczych, świadczenia ,,Dobry Start'' i innych dotyczących merytorycznie Sekcji Świadczeń Rodzinnych, wprowadzenie danych do programu komputerowego, prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców), analizowanie pod względem merytorycznym treści wniosków oraz załączonej do nich dokumentacji o przyznanie ww. świadczeń, przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych, współpraca z wnioskodawcami' instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do ww. świadczeń., przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do ww. świadczeń, sporządzanie sprawozdań, wyjaśnienie okoliczności budzących wątpliwości, mogących mieć wpływ na prawo do ww. świadczeń, prowadzenie postępowań w sprawie ustalenia nienależnie pobranych ww. świadczeń, prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń: sporządzanie list wypłat, tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń, zapewnienie funkcjonowania w Sekcji Świadczeń Rodzinnych adekwatnej, skutecznej i efektywnej kontroli zarządczej.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2018-11-20 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Kontraktacja surowców, sprzedaż i zakup środków ochrony roślin i nawozów, nadzór nad planowaniem i skupem surowca
Suszarnia "Międzyrzecz" S.A. - 2018-06-06 - Międzyrzecz (lubuskie)
obsługa klientów, przygotowanie obiektu dla gości
kontakt przez PUP - 2019-04-11 - Karpacz (dolnośląskie)
zabiegi pielęgnacyjne i zdobienie paznokci
kontakt przez OHP - 2019-06-07 - Jarosław (podkarpackie)
- koordynowanie i organizowanie prac podległego zespołu pracowników, - sporządzanie planu dyżurów dla zespołu wspierająco-terapeutycznego, w tym pracowników domu pomocy społecznej, - kontrola czasu i jakości wykonywanej pracy, - przygotowanie i prowadzenie zebrań zespołu, - udzielanie urlopów i innych zwolnień od pracy podległym pracownikom, - współpraca ze specjalistami ds. autyzmu i superwizorami oraz koordynatorami realizowanych projektów, - nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem domu pomocy społecznej, - kierowanie całością spraw administracyjnych, nadzór nad całością spraw gospodarczych i finansowych domu, - kształtowanie i prowadzenie polityki kadrowej i finansowej domu w uzgodnieniu z Zarządem, - wydawanie niezbędnych regulaminów i instrukcji oraz zarządzeń wewnętrznych w uzgodnieniu z Zarządem, - organizacja i dbanie o prawidłowe funkcjonowanie kontroli wewnętrznej, - zapewnienie funkcjonowania skutecznej kontroli zarządczej, - prowadzenie spraw związanych z dokształcaniem i doskonaleniem zawodowym pracowników.
FUNDACJA WSPÓLNOTA NADZIEI - 2016-06-09 - Więckowice (małopolskie)