KIEROWNIK DZIAŁU MONTAŻU Siedlce oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: KIEROWNIK DZIAŁU MONTAŻU
Wynagrodzenie: 27 - 41 PLN
Zakres obowiązków: Kierowanie kilkudziesięcioma osobami w dziale montażu, nadzór nad prawidłowym stanem zasobów technicznych, organizacja i optymalizacja procesów produkcyjnych, kontrola terminowości, jakości i ilości wykonywanych produktów seryjnych, współpraca z innymi działami (produkcja, logistyka, wyceny, konstrukcyjny, magazyn, zakupy), praca przy powstawaniu prototypów produktów lub nowych konstrukcji.
Data publikacji: 2016-03-18
Lokalizacja: Siedlce (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kierowanie kilkudziesięcioma osobami w dziale montażu, nadzór nad prawidłowym stanem zasobów technicznych, organizacja i optymalizacja procesów produkcyjnych, kontrola terminowości, jakości i ilości wykonywanych produktów seryjnych, współpraca z innymi działami (produkcja, logistyka, wyceny, konstrukcyjny, magazyn, zakupy), praca przy powstawaniu prototypów produktów lub nowych konstrukcji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 27 - 41 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką godzinową
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK DZIAŁU MONTAŻU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Siedlce
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Siedlce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik mechanik*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 27 - 41 PLN/godz
Data rozpoczęcia pracy: 21.03.2016
Data zakończenia pracy: 20.06.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Technik mechanik* (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), mechaniczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe, mechaniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie na tym lub podobnym stanowiski ( min. 3 lata w średniejlub dużej firmie produkcyjnej), znajomości minimum jednego z zagadnień: montaż elektryczny, montaż meblowy, montaż oznakowania reklamowego, montaż POS, doskonałej umiejetności zarządzania zasobami ludzkimi oraz motywowania pracowników, bardzo dobrch umiejętności w optymalizacji procesów produkcujnych oraz we wdrażaniu nowoczesnych systemów organizacji produkcji, wysoko rozwinietych zdolności przywódczych, interpersonalnych i organizacyjnych, mile widziane referencje.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach
Adres pracodawcy:
Kazimierza Pułaskiego 19/21, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Siedlce
Gmina pracodawcy: Siedlce
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Siedlce
Adres strony pracodawcy: http://www.vivenge.eu/
Ulica pracodawcy: Kazimierza Pułaskiego
Numer budynku pracodawcy: 19/21
Profil działalności pracodawcy: Produkcja reklamy
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik mechanik*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.03.2016
Data dodania oferty pracy: 17.03.2016
Oferta pracy ważna do: 17.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 18.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 17.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prace spawalnicze przy naprawie wagonów kolejowych
TABOR DĘBICA Sp. z o.o. - 2016-01-20 - Trzebinia (małopolskie)
zarządzanie ludźm, kontrolaprocesów produkcji, kontrola jakości
Dominowood Spółka z o.o. - 2017-04-19 - Czarna Białostocka (podlaskie)
Wykonywanie określonych w Regulaminie Organizacyjnym zadań Wydziału Inwestycji, Remontów i Eksploatacji, a w szczególności: organizacja i nadzorowanie pracy referatu inwestorskiego w wydziale inwestycji,remontów i eksploatacji, pełnienie funkcji zastępcy kierownika wydziału, planowanie i organizacja pracy oraz nadzór nad terminowym i prawidłowym pod względemmerytorycznym oraz formalno-prawnym prowadzonych spraw, koordynowanie zadań inwestycyjnych prowadzonych przez referat, prowadzenie realizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych, zapoznanie się z dokumentacją techniczną, przeprowadzanie postępowań o zamówienie publiczne na roboty budowlane, pracegeodezyjne, geologiczne, negocjowanie warunków umów na prace j.w, kontrola prawidłowości rozliczania wykonanych robót z umową, rozliczanie pod względem formalnym i finansowym umów o prace j.w, bieżąca analiza kosztów ponoszonych na realizowane inwestycje, kontrola prawidłowości zafakturowania wykonanych robót pod względem formalnoprawnym, rozwiązywanie problemów związanych z interwencjami w zakresie prowadzonych zadań inwestycyjnych i remontowych, uczestniczenie w komisjach technicznych powoływanych do oceny lub rozstrzyganiatechnicznych spraw budowy w toku jej realizacji, wykazywanie inicjatywy w osiąganiu oszczędności i obniżki kosztów budowy oraz doujawniania występujących na budowie nieprawidłowości,nadzór i kontrola nad rzeczowym i finansowym wykonaniem danej inwestycji, uczestniczenie w czynnościach technicznego odbioru częściowego i końcowego obiektu lub robót i przekazania ich do użytku, prowadzenie dokumentacji zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej 30 000,00euro, prowadzenie rejestru umów zawartych w wyniku postępowania w trybie ustawy prawozamówień publicznych, sporządzanie planów rocznych w zakresie inwestycji gminnych, współudział w opracowywaniu projektów planów rocznych inwestycji komunalnych, sporządzanie sprawozdań z realizacji inwestycji, ciągłe dokształcanie, zapoznawanie się z aktualnie obowiązującymi przepisami prawnymiw zakresie budowlanego procesu inwestycyjnego,sporządzanie odpowiedzi na interpelacje radnych, rozpatrywanie skarg i wniosków, sporządzanie spisów zdawczo- odbiorczych akt do archiwum zakładowego,przekazywanie wydziałowi finansowemu wszystkich zawartych umów w sprawachzamówień publicznych o wartości przekraczającej 5000,00zł, ochrona danych osobowych objętych zakresem czynności na danym stanowisku, inne zlecone prace przez kierownika wydziału inżynierii miejskiej wynikające z zadańi regulaminu organizacyjnego urzędu miasta.
Urząd Miasta - 2016-12-06 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
- koordynacja prac Wykonawcy w ramach kontraktu na kilku obiektach zabytkowych tytuł kontraktu w ramach projektu pn. Rewitalizacja, Adaptacja, i Zagospodarowanie na cele kulturalne i turystyczne zabytkowych obiektów tworzących szlak sanktuariów Warmii i Mazur- przygotowanie umów z podwykonawcami - kontrola nad realizacją obowiązków Wykonawcy wynikających z umowy z Zamawiającym - zapewnienie sprawnej komunikacji pomiędzy wszystkimi uczestnikami projektu po stronie wykonawcy oraz z Zamawiającym- prowadzenie korespondencji z Zamawiającym i Inżynierem Kontraktu- archiwizacja dokumentów
GOREK RESTAURO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-03-07 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych i szatni
JAREXS PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-04 - Łowicz (łódzkie)
aktywne pozyskiwanie nowych klientów na towary z branży narzędziowejwysoki poziom bieżącej obsługi klientów przygotowywanie ofert handlowych doradztwo techniczne w zakresie oferowanych produktówwycena i obsługa przetargów, inwestycji, utrzymania ruchu oraz koordynowanie dostawbudowa i utrzymywanie trwałych relacji z klientami
ELMET-RZESZÓW S.A. - 2015-12-29 - Rzeszów (podkarpackie)
Przewóz towarów samochodem ciężarowym
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Świętochłowice (śląskie)
PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTÓW W ZAKRESIE USŁUG POCZTOWYCH I FINANSOWYCH, AKTYWNA SPRZEDAŻ USŁUG I TOWARÓW HANDLOWYCH, UDZIELANIE INFORMACJI O ŚWIADCZONYCH USŁUGACH, KSZTAŁTOWANIE POZYTYWNEGO WIZERUNKU POCZTY POLSKIEJ W TYM DBAŁOŚĆ O ESTETYKĘ STANOWISKA PRACY
kontakt przez OHP - 2017-05-08 - Kartuzy (pomorskie)
Nadzór i zarządzanie zakładem produkcyjnym, planowanie, realzacja i rozliczanie produkcji, optymalizacja procesu produkcji, aktywny nadzór i zarządzanie pracownikami, zapewnienie wymaganego poziomu produktywności i jakości.
Wokas Spółka Akcyjna - 2016-02-02 - Czarne Małe (zachodniopomorskie)
Rozwój struktury sprzedażowej na podległym terenie,Zarządzanie działaniami sprzedażowymi i marketingowymi,Rekrutacja i szkolenie Doradców Finansowych Realizacja celów sprzedażowych i zbiórkowych,Dbałość o wysoki poziom standardów obsługi Klienta w zgodzie z polityką i procedurami SpółkiBezpośrednia współpraca z Klientami w terenie
Tempo Finanse Sp. z o.o. - 2015-11-27 - Bytom (śląskie)
rozwój sprzedaży na wyznaczoinym terenie, bezpośrednia pomoc w sprzedaży zespołowi doradców klienta, rekrutacja i szkolenie doradców klienta, bezpośredni kontakt z klientem, praca w terenie
PROVIDENT POLSKA SA - 2016-03-23 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
przygotowanie towarów do sprzedaży, udzielanie informacji klientom, obsługa klienta, pakowanie towaru, obsługa kas fiskalnych, kolektora, terminala płatniczego, odbieranie zamówionego towaru, sprawdzanie jakości i ilości, dbanie o porządek w miejscu pracy
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Trzebinia (małopolskie)
zarządzanie stacją paliw
SHELL POLSKA sp. z o.o - 2016-09-08 - Zasieki (lubuskie)
Kompleksowe wdrażanie systemu telemarketingu, stworzenie i zarządzanie kilku osobowym działem telemarketingu, którego zadaniem będzie umawianie spotkań handlowych, realizacja celów poprzez zarządzanie zespołem, aktualizacja baz danych, tworzenie raportów i analiz, stworzenie standardów (procedury, skrypty rozmów itp.), szkolenie, coaching i motywowanie podległego zespołu oraz nadzór nad realizacją wyznaczonych planów sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Nysa (opolskie)
koordynacja pracy na magazynie hurtowni warzyw i owoców. Praca w Gierałtowicach. 1 miesiąc umowa zlenienie, następnie umowa o pracę. Praca w godzinach 20.00-4.00.
Hurtownia Warzyw i Owoców Jadwiga Adamczyk, Jarosław Adamczyk s.c. - 2016-05-23 - Gierałtowice (śląskie)
zgodnie z programem do umowy
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Poznań (wielkopolskie)
wykształcenie średnie zawodowe, doświadczenie 2 lata, umiejętność zarządzania ludźmi, umiejętność organizacji czasu pracy, umiejętność organizowania zespołu ludzi do pracy. Zakres obowiązków: Planowanie harmonogramu zamówień, nadzoruje realizację produkcji, wystawianie deklaracji, tworzenie dokumentacji powykonawczej
PPHU ZBIGNIEW SZYSZKA - 2016-06-15 - Koźmin Wielkopolski (wielkopolskie)
Zarządzanie asortymentem sklepu w ramach działu; zapewnianie optymalnej ekspozycji towarów;współtworzenie polityki handlowej powierzonego działu; składanie zamówień; realizowanie wyznaczonych celów i planów handlowych; zapewnianie profesjonalnej obsługi klientów w zakresie sprzedaży danego towaru; obsługa klienta; zarządzanie pracą podległego zespołu: planowanie pracy zespołu, ustalanie grafików pracy zespołu (pracowników na zmianach), rozdzielanie zadań rozliczanie godzin pracy, udział w podejmowaniu decyzji dotyczących premii i dodatków motywujących, branie czynnego udziału w procesie rekrutacyjnym nowych pracowników; przygotowywanie raportów z rozliczeń kas i realizacji zadań; przestrzeganie ustalonych procedur i standardów w zakresie obsługi klientów na sali sprzedaży.Dodatkowe zadania zawodowe: reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami i dostawcami towarów; aktywna współpraca z przełożonymi oraz z zespołem.
C2 Galerie Alkoholi Świata Jacek Wasilewski - 2016-03-31 - Suwałki (podlaskie)
- organizacja pracy Punktu Opieki Polskiego Czerwonego Krzyża;- koordynacja pracy pracowników punktu;- prowadzenie dokumentacji i rozliczeń;- terminowe przygotowywanie sprawozdań;- stała współpraca z opiekunkami, podopiecznymi, ich rodzinami, MOPR;- prowadzenie działań realizujących zadania statutowe Polskiego Czerwonego Krzyża, zwłaszcza dotyczące działalności opiekuńczej;- pozyskiwanie dochodów na działalność statutową Polskiego Czerwonego Krzyża;- udział w przedsięwzięciach realizowanych przez Lubelski Oddział Okręgowy PCK.CV, list motywacyjny, oświadczenie o niekaralności i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz inne dokumenty pomocne w procesie rekrutacji prosimy przesyłać do dnia 5 maja 2017 roku włącznie pocztą na adres: Lubelski Oddział Okręgowy Polskiego Czerwonego Krzyża, ul. Puchacza 6, 20-323 Lublin bądź składać osobiście. Koperta winna posiadać napis REKRUTACJA.
LUBELSKI ODDZIAŁ OKRĘGOWY POLSKIEGO CZERWONEGO KRZYŻA - 2017-04-24 - Lublin (lubelskie)
zgodny, praca w Grucie
"TARA" Sp. z o.o. - 2018-03-27 - Gruta (kujawsko-pomorskie)
pozyskiwanie nowych rynków zbytu dla markowych ekoproduktów oraz środków do sprzątania firmy Ha-Ra oraz bieżąca obsługa klientów na terenie własnego regionu, organizacja sieci sprzedaży, przygotowywanie i prezentacja ofert handlowych dla klientów, realizowanie planu sprzedaży na podległym rynku, monitoring rynku, prowadzenie dokumentacji handlowej klienta, negocjacje handlowe, posprzedażowa obsługa klienta, raportowanie wg obowiazujących procedur, wdrażanie i wprowadzanie na rynek nowych produktów, współtworzenie strategii rozwoju marki
Ha-Ra Szyfter, Grażyna Szyfter - 2016-11-04 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
jw.
SKAREM sp. z o.o. - 2016-08-31 - Warszawa (mazowieckie)
Pełna odpowiedzialność za prawidłowe działanie serwisu:rejestracja napraw, nadzór nad pracownikami, doractwo techniczne dla klientów, raportowanie, wsparcie w naprawach, nadzór nad dokumentacją. Praca na pełny etat od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17. Wysokość wynagrodzenia uzależniona od doświadczenia
"ADECCO POLAND" SP. Z O.O. (Agencja Zatrudnienia nr KRAZ 364) - 2017-03-10 - Pruszków (mazowieckie)
Spawanie elementów stalowych (produkcja ogrodzeń)praca w godz. 8-16
Monika Pytlak - P.P.H.U " Litex " - 2018-09-05 - Suchorzów (podkarpackie)
Obsługa kompaktowa, prace gospodarcze, transport wewnętrzny
SZPITAL MRĄGOWSKI IM. MICHAŁA KAJKI Spółka z o.o. - 2017-03-29 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
konfiguracja i programowanie urządzeń elektronicznych, ścisła współ[praca z programistami, weryfikowanie jakosci produktów, rozwiazywanie problemów technicznych
COMPAGNIA LINGUA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2016-03-30 - Krzeszowice (małopolskie)
zarządzanie dostawami, przygotowywanie zamówień klientów, analiza rynku, także w Chinach, wykonywanie prac zleconych przez zarząd, zamawianie towaru u chińskich dostawców, zastępowanie innych pracowników w razie ich choroby lub nieobecności
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
prowadzenie rachunkowości jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, opracowywanie planu kont, zestawień, analiz, nadzór merytoryczny i organizacyjny nad podległą komórką organizacyjną
Powiatowy Zakład Opieki Zdrowotnej - 2017-02-07 - Starachowice (świętokrzyskie)
ODBIÓR MATERIAŁÓW REKLAMOWYCH W USTALONYM PUNKCIE I DYSTRYBUCJA GAZET REKLAMOWYCH DO INDYWIDUALNYCH SKRZYNEK POCZTOWYCH NA PRZYDZIELONYM TERENIE .
kontakt przez OHP - 2018-08-28 - Wrocław (dolnośląskie)
Prace związane z wycinką drzew pod liniami wysokiego napięcia, nasadzeniami itp.
ACER Sp. z o.o. - 2017-05-16 - Międzyrzecz (lubuskie)