KIEROWNIK DO SPRAW SPRZEDAŻY I RELACJI Z KLIENTEM Świnoujście oferta pracy PROVIDENT POLSKA SA
Stanowisko: KIEROWNIK DO SPRAW SPRZEDAŻY I RELACJI Z KLIENTEM
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: rozwój sprzedaży na wyznaczoinym terenie, bezpośrednia pomoc w sprzedaży zespołowi doradców klienta, rekrutacja i szkolenie doradców klienta, bezpośredni kontakt z klientem, praca w terenie
Data publikacji: 2016-03-23
Lokalizacja: Świnoujście (zachodniopomorskie)
Pracodawca: PROVIDENT POLSKA SA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Brak, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
rozwój sprzedaży na wyznaczoinym terenie, bezpośrednia pomoc w sprzedaży zespołowi doradców klienta, rekrutacja i szkolenie doradców klienta, bezpośredni kontakt z klientem, praca w terenie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
KIEROWNIK DO SPRAW SPRZEDAŻY I RELACJI Z KLIENTEM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świnoujście
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Świnoujście
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świnoujście
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.04.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: profesjonalna obsługa klienta
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: doświadczenie w sprzedaży
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: PROVIDENT POLSKA SA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Adres pracodawcy:
Brak, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Świnoujście
Gmina pracodawcy: Świnoujście
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świnoujście
Ulica pracodawcy: Brak
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 23.03.2016
Oferta pracy ważna do: 15.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 23.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 23.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
kierowanie oraz nadzór wykonywanej pracy zespołu ds. rodzinnej pieczy zastępczej;znajomość oraz wykonywanie pracy na podstawie ustawy o systemie pieczy zastępczej
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pucku - 2017-08-16 - Puck (pomorskie)
obsługa prasy membranowej
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Szydłowiec (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Zduńska Wola (łódzkie)
Prowadzenie wspólne z innymi nauczycielami zajęć edukacyjnych. Praca na umowę o pracę na czas określony w godz. 8-16:20 w Kołobrzegu.
Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Marynarzy Polskich w Kołobrzegu - 2016-09-20 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
pomoc przy prostych pracach stolarskich; odbieranie elementów z maszyn; szlifowanie, wygładzanie elementów przed wysyłką
Kolasa Ariel Firma "Kolmar" - 2018-03-14 - Tomice (małopolskie)
Obsługa kasy fiskalnej i komputera, obsługa dystrybutora
Jan Kurpiewski Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe " Kurpiewski " w Łomży - 2017-06-06 - Kolno (podlaskie)
Obsługa wózków, prace magazynowe, kompletacja zamówień, rozładunek towaru, rozwożenie towaru. Oferta dostępna w sali D. Kontakt z pracodawcą - tel.: 696 402 433, e-mail: j.musial (at) neonet.pl
NEONET S.A. - 2017-09-21 - Nowa Wieś Wrocławska (dolnośląskie)
obsługa klienta w sklepie My Center (ze sprzętem AGD, RTV)
MY CENTER S.A. - 2017-01-27 - Murowana Goślina (wielkopolskie)
kierowanie wypoczynkiem zgodnie z obowiązującymi przepisami. Praca w Kołobrzegu na umowę zlecenie w godz. 7-17 od 01.07.2018 do 07.08.2018
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji - 2018-04-17 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
NADZÓR NA BUDOWĄ ZGODNIE Z PRAWEM BUDOWLANYM
Przed. Budowlano-Handlowe "INTERBUD-WEST" Sp. z o.o. - 2017-10-10 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Sprawowanie bieżącego nadzoru nad zespołem pracowników i podwykonawców realizujących roboty mostowe na budowach na terenie Polski środkowej i południowej, praca w delegacji w godz. 8-16
INTOP Tarnobrzeg Sp. z o.o. - 2018-06-18 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Staż w Wydziale Geodezji, Kartgrafii i Katastru w Delegaturze w Trzciance; przygotowanie, kompletowanie oraz rejestrowanie dokumentów zasobu geodezyjnego skanowanie bieżacych dokumentów, archiwizowanie dokumentów, obsługa kancelaryjna pism
kontakt przez PUP - 2018-08-08 - Trzcianka (wielkopolskie)
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Jaworzno (śląskie)
zarządzanie ludźmi
PROBET PRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-15 - Porosły (podlaskie)
Organizowanie transportu, monitorowanie zleceń, nadzór nad zespołem pracowników
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Robac - 2017-07-13 - Paterek (kujawsko-pomorskie)
Brak danych
Drewutnia Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-12-13 - Goncarzewy (kujawsko-pomorskie)
Zarządzanie kilku osobowym zespołem sprzedażowym
Motywowanie pracowników
Szkolenie i rozwój pracowników
Sprzedaż produktów i usług oferowanych przez naszą sieć
Realizacje planu sprzedaży
Media Expert - 2016-04-08 - Poznań (wielkopolskie)
Ubezpieczenia majątkowe i życiowe (kontakt osobisty, telefoniczny lub CV na adres e-mail: ubezpieczenia (at) multifirma.pl)
Warmuz Zbigniew Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "Multi - Agent" - 2016-02-16 - Wadowice (małopolskie)
pomoc przy załadunku i rozładunku towaru
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Śmigno (małopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
w/g oferty pracy
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Bytów (pomorskie)
nadzór budowlany
PBU BUDMAX DARIUSZ MAŁEK - 2016-04-20 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
aktywne pozyskiwanie nowych klientów na towary z branży narzędziowejwysoki poziom bieżącej obsługi klientów przygotowywanie ofert handlowych doradztwo techniczne w zakresie oferowanych produktówwycena i obsługa przetargów, inwestycji, utrzymania ruchu oraz koordynowanie dostawbudowa i utrzymywanie trwałych relacji z klientami
ELMET-RZESZÓW S.A. - 2015-12-29 - Rzeszów (podkarpackie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
"CARREFOUR POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-04 - Gdańsk (pomorskie)
wymagana umiejętność kosztorysowania, wymagane uprawnienia budowlane instalacyjne, mile widziane prawo jazdy kat. B1 zmiana: 7-15wynagrodzenie: 2.500 zł bruttopraca na terenie Ostrowa Wielkopolskiego i Kalisza
Handlowo Usługowa s.c. Hemar H.M. Klamkowie - 2017-03-16 - Nowe Skalmierzyce (wielkopolskie)
Kierownik sklepu Dom i Ogród
Przedsiębiorstwo Wieobranżowe Agsol Spółka Jawna Zdzisław Wróbel i Agnieszka Wielgus - 2017-11-07 - Pacanów (świętokrzyskie)
zgodny ze stanowiskiem pracy
Szpital Zakonu Bonifratrów św. Jana Bożego w Łodzi sp.zo.o. - 2018-02-27 - Łódź (łódzkie)
Odpowiedzialność za funkcjonowanie sklepu ora jego wynik, prowadzenie dokumentacji zakupowej, sprzedażowej, magaznowej, obsługa klienta oraz dbanie o prawidłową ekspozycję towaru.
Sobsmak Deli Sp. z o.o. - 2016-07-19 - Wołomin (mazowieckie)
Organizacja, kierowanie i kontrola pracy podległego personelu w zakresie zapewnienia mieszkańcom domu warunki do godnego życia, poczucia bezpieczeństwa i opieki w szczególności: ścisła współpraca z lekarzami, organizacja wizyt specjalistycznych, opracowywanie potrzeb w tym zakresie; zapewnianie właściwych zajęć usprawniających, w tym organizacja i nadzór nad zajęciami rehabilitacyjnymi; organizacja w zakresie aktywizacji mieszkańców, poprzez dostęp do terapii zajęciowej oraz imprez kulturalnych itp; bieżąca obserwacja mieszkańców, w szczególności ich stan zdrowia, utrzymywanie kontaktu z rodziną, opracowywanie potrzeb i zaleceń w tym zakresie, organizacja całodobowej opieki; udział w tworzeniu Planów Indywidualnego Wsparcia Mieszkańca DPS poprzez koordynacje działań zespołu opiekuńczego- terapeutycznego. Przygotowanie sprawozdań, analiz, informacji oraz innych materiałów dotyczących funkcjonowania DS w zakresie wskazanym powyżej. Opracowywanie projektów zarządzeń, instrukcji i procedur dotyczących realizacji zadań opiekuńczo- terapeutycznych. Planowanie czasu pracy podległych pracowników, sporządzanie grafików czasu pracy w systemie równoważnym. Nadzór nad majątkiem przekazanym do użytkowania podległej komórce oraz realizacja wydatków dotyczących zadań z zakresu działania podległej komórki organizacyjnej. Nadzór nas właściwą realizacją umów zawartych na świadczenie usług gastronomicznych i pralniczych
Dom Pomocy Społecznej w Koszalinie - 2017-05-25 - Koszalin (zachodniopomorskie)
wykształcenie wyższe techniczne-politechnika, znajomość programu AUTOCAD lub innych projektowych systemu CNC
PPU "PRO-MET" H.Kobusiński i wspólnicy Sp. j. - 2016-06-15 - Koźmin Wielkopolski (wielkopolskie)