KIEROWNIK BUDOWY Jasło oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-MOSTOWYCH SP. Z O.O.
Stanowisko: KIEROWNIK BUDOWY
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Nadzór nad wykonywaniem prac drogowych.
Data publikacji: 2018-03-13
Lokalizacja: Jasło (podkarpackie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-MOSTOWYCH SP. Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jana Pawła II 30, 38-200 Jasło, powiat: jasielski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Nadzór nad wykonywaniem prac drogowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK BUDOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jasło
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: jasielski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jasło
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik budowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Uprawnienia budowlane
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-MOSTOWYCH SP. Z O.O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jaśle
Adres pracodawcy:
Jana Pawła II 30, 38-200 Jasło, powiat: jasielski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: jasielski
Gmina pracodawcy: Jasło
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jasło
Ulica pracodawcy: Jana Pawła II
Numer budynku pracodawcy: 30
Profil działalności pracodawcy: Roboty związane z budową dróg i autostrad
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jaśle
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik budowy
Data dodania oferty pracy: 13.03.2018
Oferta pracy ważna do: 30.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 13.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 13.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
-
Sąd Okręgowy w Bydgoszczy - 2016-12-02 - Szubin (kujawsko-pomorskie)
Koordynowanie pracy na terenie placu, klasyfikacja przyjęć i wysyłek, praca na maszynie przeładunkowej, obsługa dokumentacji i skup złomu. Praca od pn do pt w godz. 6.00-14.00 i 14.00-22.00.
TSR POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-26 - Bielsko-Biała (śląskie)
Zgodnie z umową.
WELDON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-27 - Brzezówka (podkarpackie)
praca biurowa przy komputerze, telefoniczny, mailowy, kontakt z klientami z Niemec.
MEBLEX SP. Z O.O - 2016-12-08 - Świdnica (dolnośląskie)
• kierowanie Powiatowym Zespołem Doradztwa Rolniczego (PZDR);• koordynacja i kontrola pracy podległych pracowników; • czuwanie nad terminowością wykonania zadań PZDR-u; • prowadzenie bezpośredniego doradztwa rolniczego indywidualnego i grupowego dla zainteresowanych rolników i mieszkańców obszarów wiejskich w zakresie rozwoju obszarów wiejskich, ekologii i ochrony środowiska, ekonomiki i przedsiębiorczości, technologii produkcji na terenie powiatu i obsługiwanej gminy; • wspieranie rolników i innych mieszkańców obszarów wiejskich w zakresie przygotowywania dokumentacji niezbędnej do ubiegania się o przyznanie pomocy finansowej lub współfinansowanej ze środków pochodzących z funduszy UE lub innych instytucji krajowych i zagranicznych na terenie powiatu i obsługiwanejgminy;
Lubuski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Kalsku - 2017-09-18 - Słubice (lubuskie)
Przyjmowanie, rejestrowanie obsługa klientów, obsługa urządzeń zainstalowanych w recepcji , przyjmowanie należności za usługi
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
Sprzedawca na stoisku mięsnym
STOKROTKA Sp. zo.o. - 2016-03-30 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Przygotowanie procesów produkcyjnych, zarządzanie podległym zespołem, nadzór nad próbami produkcyjnymi, nadzór nad próbami montażowymi.
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Łódź (łódzkie)
kierowanie piekarnią w Inowrocławiu; istnieje możliwość zakwaterowania
PIEKARNIA ROBAK RYSZARD I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA - 2015-12-17 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
zarządzanie pracą podległego zespołu, delegowanie obowiązków, nadzór nad zespołem, praca także w soboty i niedziele, praca na trzy zmiany (6.00-14.00. 14.00-22.00, 22.00-6.00),
"CARREFOUR POLSKA" SP.Z.O.O. - 2016-08-02 - Łagów (dolnośląskie)
Przygotowywanie posiłków z różnych ryb, garmażeria ryb, obróbka ryb, dbanie o czystość w kuchni, konserwacja wszelkich urządzeń kuchennych, przestrzeganie zasad BHP.
kontakt przez PUP - 2018-02-12 - Stara Pasłęka (warmińsko-mazurskie)
Wyższy poziom zaawansowania w śledzeniu incydentów w celu ochrony- wdrażanie niestandardowych zmian, rozwiazań- wdrażanie zmian w środowiskach sieciowych klientów- przygotowywanie dokumentacji baz do wdrażania zmian- przygotowywanie i tworzenie struktury raportów bezpieczeństwa
ATOS IT SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- kosztorysowanie robót w zakresie instalacji sanitarnych,- bezpośredni nadzór wykonywanych prac na budowie w w/w zakresie,- wykonywanie dokumentacji jakościowej i podwykonawczej
Beta-Instal Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2018-03-15 - Tychy (śląskie)
OPIS STANOWISKA PRACY:- ZARZĄDZANIE UTRZYMANIEM TECHNICZNYM ZAKŁADU PRZEMYSŁOWEGO (PARK MASZYNOWY, INFRASTRUKTURA BUDYNKOWA),- ZAPEWNIENIE CIĄGŁOŚCI UTRZYMANIA RUCHU MASZYN, URZĄDZEŃ INSTALACJI,- ZLECANIE I NADZOROWANIE PRAC W ZAKRESIE PLANOWANIA PRZEGLĄDÓW, KONSERWACJI.- MILE WIDZIANA PRAKTYCZNA ZNAJOMOŚĆ NARZĘDZI "LEAN MANUFACTURING"ROSIMY O DODANIE DO DOKUMENTÓW APLIKACYJNYCH NASTĘPUJĄCEJ FORMUŁY:WYRAŻAM ZGODĘ NA PRZETWARZANIE MOICH DANYCH OSOBOWYCH ZAWARTYCH W OFERCIE PRACY DLA POTRZEB NIEZBĘDNYCH DO REALIZACJI OBECNEGO PROCESU REKRUTACJI, ORAZ NA POTRZEBĘ PRZYSZŁYCH REKRUTACJI (ZGODNIE Z USTAWĄ Z DNIA 29.08.1997 ROKU O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH;TEKST JEDNOLITY:DZ. U.Z 2002 R. NR 101, POZ 926 ZE ZM.).
RZESZOWSKIE ZAKŁADY DROBIARSKIE "RES - DROB" SP. Z O.O. - 2018-05-10 - Rzeszów (podkarpackie)
Przyjmowanie, wydsawanie towaru, wystawianie dokumentów wz, odpowiedzialność za stany magazynowe. Praca w godzinach: 07.00-15.00.
Budmax Materiały Budowlane H.I.R Reitor, P.Piskoń - 2015-12-15 - Nakło (opolskie)
Obsługa obiektu, zarządzanie zasobami ludzkimi w zakresie działań związanych z prowadzeniem usług sprzątania.
PROBET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-17 - Lublin (lubelskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
EUROMARKET Sp. z o.o. - 2016-01-28 - Koźminiec (wielkopolskie)
utrzymywanie czystości i porządku wokół budynku firmy, koszenie, grabienie, pielęgnacja nasadzeń, utrzymywanie w czystości parkingu
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Ławki (lubelskie)
WSPÓŁPRACA Z AKTUALNYMI KLIENTAMI NAWIĄZYWANIE NOWYCH KONTAKTÓW HANDLOWYCHREALIZACJA PLANÓW SPRZEDAŻY
EUBRIDGE SP. Z O.O. - 2016-03-18 - Hucisko (mazowieckie)
kompletowanie i ewidencjonowanie spisów akt przekazywanych do archiwum, prowadzenie teczek zespołów archiwalnych, opracowanie materiałów aktowych należących do zasobu archiwum, porządkowanie zespołów archiwalnych, prowadzenie dzialalności informacyjnje o zasobie archiwum, wypożyczanie dokumentacji instytucjom do celów służbowych, realizacja spraw poświadczeniowychpraca na umowe na okres próbny (3 miesiące), praca jednozmianowaoferta dostępna w sali C
2 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2018-08-09 - Oleśnica (dolnośląskie)
Bieżące utrzymanie czystości w budynkach użyteczności publicznej ( m.in.mycie podłóg, zamiatanie, odkurzanie itp. prace porządkowe).Praca w godz.16-20
ABC Service Sp. z o.o. - 2018-01-30 - Opole (opolskie)
-
WARMIŃSKO-MAZURSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY - 2016-04-25 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
KOSZTORYSOWANIE, OFERTOWANIE, ZAMAWIANIE I ROZLICZANIE MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH. KOORDYNOWANIE INWESTYCJAMI POD WZGLĘDEM TECHNICZNYM
TYTAN GRUSZKA KOWALSKI SPÓŁKA JAWNA - 2018-08-01 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
Koordynowanie funkcjonowania działu, wdrażanie nowych projektów, w podległym dziale, rozwijanie i wdrażanie nowych technologii do procesu produkcji, nadzór nad istniejącymi procesami produkcyjnymi, stały nadzór nad dokumentacją technologiczną, analiza zdolności produkcyjnych podległego procesu, optymalizacja procesów, bieżąca analiza procesów, współpraca z innymi działami firmy.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE STAL-SERWIS S.C. JAN STRUSIŃSKI, RAFAŁ STRUSIŃSKI - 2018-06-26 - Olsztynek (warmińsko-mazurskie)
weryfikacja i księgowanie dokumentów, uzgadnianie kont księgowych, księgowanie zwiększeń i zmniejszeń środków trwałych, udział w zamknięciu m-ca w zakresie środków trwałych, rozliczanie amortyzacji, przygotowanie raportów i analiz, dot. środków trwałych, współpraca z działem technicznym, rozliczenie i tworzenie deklaracji podatkowych, rozliczanie środków z dotacji krajowych i unijnych, współpraca przy kontrolach skarbowych, sprawdzanie prawidłowości i poprawności opisu merytorycznego na dokumentach
Estrada Poznańska - 2018-01-12 - Poznań (wielkopolskie)
sprawowanie nadzoru w zakresie mechaniczno-energetycznym, kierowanie całokształtem zagadnień, związanych z nadzorem nad parkiem maszynowym spółki ciepłownictwa, robotami budowlanymi i inwestycjami
Granit Strzegom Spółka Akcyjna - 2017-12-08 - Strzegom (dolnośląskie)
kierownik zmianowy
"Euro-Net" - 2016-08-25 - Mielec (podkarpackie)
Rekrutacja, zarządzanie grupą doradców, system adaptacyjny, raportowanie, inicjonowanie działańna podległym regionie.
Profi Credit Polska S.A - 2016-09-27 - Trzebnica (dolnośląskie)
- OGŁOSZENIE O WOLNYM STANOWISKU URZĘDNICZYM -> Ogłoszenie Nr 1/2017 z dnia 02.10.2017 r. http://zsbkatowice.biposwiata.pl/cms/7503/oferty_pracy_2017 - Współtworzenie planu finansowego jednostki, harmonogramu wydatkówi dochodów. Wykonywania dyspozycji środkami pieniężnymi; Dokonywanie wstępnej kontroli: zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych. Podpisywanie dokumentów dotyczących poszczególnych operacji. Podejmowanie decyzji wstępnych co do prawidłowości merytorycznej operacji i ich zgodności z prawem. zapewnienie, aby zobowiązania wynikające z operacji mieściły się w planie finansowym oraz harmonogramie dochodów i wydatków, oraz kontrola bieżąca środków finansowych. Wnioskowanie o dodatkowe fundusze i dokonywanie przesunięć w ramach nadanych kompetencji. Wykonywane prac niezbędnych do zapewnienia prawidłowości gospodarkifinansowej oraz ewidencji księgowej. Sporządzanie prawidłowo, terminowo i zgodnie z obowiązującymi przepisami sprawozdań na potrzeby dyrektora szkoły.Nadzorowanie gospodarki magazynowej, przeprowadzanie kontroli magazynui intendenta. Nadzór i kontrola nad pracownikami działu obsługi a w tym:prowadzenie spraw kadrowych oraz przygotowanie i prowadzenie dokumentacji niezbędnej do sporządzenia listy płac, sprawdzanie i zatwierdzanie: listy płac, podatków od wynagrodzeń, ZUSu, kontrola nad wywiązywaniem się najemców z warunków umów najmu w zakresie zobowiązań finansowych, zabezpieczenie środków finansowych na fundusz socjalny, mieszkaniowy, nadzór nad prawidłowością wypłat z funduszu po zatwierdzeniu przez Dyrektora Szkoły.Należyte przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów. Prowadzenie zamówień publicznych placówki, sporządzanie dokumentacji przeprowadzanie procedur.Organizowanie i nadzorowanie prace remontowych w szkole ścisły kontakt zinspektorem nadzoru. Zapewnienie sprawności technicznej i eksploatacyjnej oraz estetycznej budynku, dróg wewnętrznych oraz urządzeń nadzór nad praca konserwatora. Organizowanie zakupów materiałów niezbędnych dla pracowników szkoły oraz utrzymania właściwego stanu funkcjonowania szkoły w oparciu o zamówienia publiczne. Prowadzenie ewidencji wartościowo i ilościowej wyposażenia. Sporządzanie umów najmu, rozliczenia mediów i godziny wynajmu sal. Wystawianie faktur VAT i prowadzenie rejestru faktur. Wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora Szkoły.- Warunki pracy na danym stanowisku: praca jednozmianowa w Katowickim Centrum Edukacji Zawodowej im. Powstańców Śl. w Katowicach w budynku przy ul. Techników 11, budynek nie jest przystosowany do pracy osób niepełnosprawnych z trudnościami w poruszaniu i przemieszczaniu się, podstawowym narzędziem pracy jest komputer, obsługa komputera powyżej6 godzin dziennie, kandydat, który uzyska najwyższą ilość punktów w postępowaniu rekrutacyjnym zostanie zatrudniony z dniem 01 listopada 2017 r. na podstawie umowy o pracę na czas określony.- Wynagrodzenie: 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (75%) na okresie próbnym, z możliwością zwiększenia do 1 etatu w okresie półrocznym.Praca: 8:00-16:00. Wymagania niezbędne (konieczne) do podjęcia pracy na stanowisku:o stanowisko kierownika gospodarczego może ubiegać się osoba, która:- ma obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, chyba że odrębne ustawy uzależniają zatrudnienie w jednostce sektora finansów publicznych od posiadania obywatelstwapolskiego;- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;- nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lubza przestępstwo skarbowe;- posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków kierownika gospodarczego;- spełnia jeden z poniższych warunków:a) ukończyła jednolite studia na kierunku ekonomia lub administracja lub zamówienia publiczne,b) uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości lub na stanowisku kierownika działu administracji lub na stanowisku kierownikagospodarczego,c) ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości lub na stanowisku kierownika działu administracji lub na stanowisku kierownika gospodarczego,d) jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,e) posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisówWymagania dodatkowe pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danymstanowisku:- minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w pracy w jednostkach budżetowych (szkołach) na stanowisku głównego księgowego lub na stanowisku kierownika działu administracji lub na stanowisku kierownika gospodarczego (lub minimum 4 letnie doświadczenie na stanowisku zastępcy głównego księgowego lub 5 letnie doświadczenie na stanowisku specjalisty w dziale księgowości),- znajomość aktów prawnych związanych z funkcjonowaniem szkoły, budżetu i rachunkowości jednostek budżetowych, zamówień publicznych oraz kadr i płac w tym: Karty Nauczyciela, Kodeksu pracy, Ustawy o pracownikach samorządowych i wydawanych na jej podstawie przepisów wykonawczych, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, Ustawy o podatku od towarów i usług, Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i wydanych na jej podstawie przepisów wykonawczych, Ustawy budżetowej, Ustawy o finansach publicznych, Ustawy o rachunkowości, Ustawy za naruszeniedyscypliny finansów publicznych, Rozporządzenie w sprawie zasad rachunkowości oraz planów kont dla budżetów jednostek samorządu terytorialnego,- doświadczenie w rozliczaniu projektów współfinansowanych ze środków unijnych w tym (Erasmus+, POWER, ZIT),- biegła znajomość obsługi oprogramowania komputerowego i aplikacji: pakiet biurowy Office, ze szczególnym uwzględnieniem arkusza kalkulacyjnego, program księgowy Vulcan, Vulcan Inwentarz, program płacowy Vulcan ,- umiejętność sprawnego i samodzielnego podejmowaniu decyzji, umiejętność pracy na samodzielnym stanowisku i kierowania zespołem, kreatywność, komunikatywność, wysoka kultura osobista, gotowość do dalszego kształcenia i samokształcenia, dyspozycyjność,- Prawo jazdy kategorii B będzie dodatkowym atutem,- mile widziane referencje.
KATOWICKIE CENTRUM EDUKACJI ZAWODOWEJ IM. POWSTANCÓW ŚLĄSKICH - 2017-10-24 - Katowice (śląskie)
DORADCA KLIENTA
kontakt przez PUP - 2018-08-14 - Dębica (podkarpackie)