KIEROWNIK SEKCJI ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH Pruszcz Gdański oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim
Stanowisko: KIEROWNIK SEKCJI ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: Zarządzanie, nadzorowanie i kierowanie bieżącą działalnością Sekcji Świadczeń Rodzinnych, zapewnienie właściwej organizacji pracy Sekcji, dokonywanie podziału zadań, nadzór nad planowaną i terminową realizacją przypisanych Sekcji zadań, przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeńwychowawczych, Świadczeń opiekuńczych, świadczenia ,,Dobry Start'' i innych dotyczących merytorycznie Sekcji Świadczeń Rodzinnych, wprowadzenie danych do programu komputerowego, prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców), analizowanie pod względem merytorycznym treści wniosków oraz załączonej do nich dokumentacji o przyznanie ww. świadczeń, przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych, współpraca z wnioskodawcami' instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do ww. świadczeń., przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do ww. świadczeń, sporządzanie sprawozdań, wyjaśnienie okoliczności budzących wątpliwości, mogących mieć wpływ na prawo do ww. świadczeń, prowadzenie postępowań w sprawie ustalenia nienależnie pobranych ww. świadczeń, prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń: sporządzanie list wypłat, tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń, zapewnienie funkcjonowania w Sekcji Świadczeń Rodzinnych adekwatnej, skutecznej i efektywnej kontroli zarządczej.
Data publikacji: 2018-11-20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański (pomorskie)
Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Niepodległości 9, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zarządzanie, nadzorowanie i kierowanie bieżącą działalnością Sekcji Świadczeń Rodzinnych, zapewnienie właściwej organizacji pracy Sekcji, dokonywanie podziału zadań, nadzór nad planowaną i terminową realizacją przypisanych Sekcji zadań, przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeńwychowawczych, Świadczeń opiekuńczych, świadczenia ,,Dobry Start'' i innych dotyczących merytorycznie Sekcji Świadczeń Rodzinnych, wprowadzenie danych do programu komputerowego, prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców), analizowanie pod względem merytorycznym treści wniosków oraz załączonej do nich dokumentacji o przyznanie ww. świadczeń, przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych, współpraca z wnioskodawcami' instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do ww. świadczeń., przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do ww. świadczeń, sporządzanie sprawozdań, wyjaśnienie okoliczności budzących wątpliwości, mogących mieć wpływ na prawo do ww. świadczeń, prowadzenie postępowań w sprawie ustalenia nienależnie pobranych ww. świadczeń, prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń: sporządzanie list wypłat, tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń, zapewnienie funkcjonowania w Sekcji Świadczeń Rodzinnych adekwatnej, skutecznej i efektywnej kontroli zarządczej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK SEKCJI ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gdański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Obywatelstwo polskie, wykształcenie wyższe, staż pracy minimum 4 lata, znajomość przepisów prawa z zakresu: ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, ustawy o pomocy państwa w wychowaniu dzieci,, ustawy o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin : Za życiem, rządowego programu Dobry Start, ustawy kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy kodeks pracy, ustawy o finansach publicznych i ustawy prawo zamówień publicznych, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia, stan zdrowia pozwalający na zatrudnieni na ww. stanowisku, umiejętność interpretacji przepisów prawnych, biegła znajomość oprogramowania komputerowego stosowanego w pracy biurowej, stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku. Wymagania dodatkowe: doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym,staż pracy w ośrodku pomocy społecznej lub w urzędzie realizującym świadczenia rodzinne, predyspozycje osobowościowe: komunikatywność i odporność na stres. Praca od pon do pt w godzinach 8 - 16, 7:30 - 15:30. Miejsce pracy: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Niepodległości 9, Pruszcz Gdański.
Nazwa pracodawcy:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Niepodległości 9, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty aplikacyjne a mianowicie CV oraz list motywacyjny należy składać osobiście w sekretariacie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim, ul. Niepodległości 9 lub pocztą na adres Ośrodka z dopiskiem: Dotyczy naboru na kierownika w Sekcji Świadczeń Rodzinnych w terminie do 30 listopada 2018 r. (tj. 14 dni od dnia opublikowania w BIP). Aplikacje, które wpłyną do tut. Ośrodka po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: gdański
Gmina pracodawcy: Pruszcz Gdański
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pruszcz Gdański
Ulica pracodawcy: Niepodległości
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 20.11.2018
Oferta pracy ważna do: 30.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 20.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 20.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zarządzanie dostawami, przygotowywanie zamówień klientów, analiza rynku, także w Chinach, sporządzanie zamówień, wykonywanie prac zleconych przez zarząd, zamawianie towaru u chińskich dostawców, zastępowanie innych pracowników w razie ich choroby lub nieobecności
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Umiejętność układania papy termozgrzewalnej na dachach płaskich. Praca w delegacji- Opole, Wrocław. Pracodawca zapewnia dojazd do miejsca pracy z Nysy.
KWINTO CONSTRUCTION PAWEŁ PODBORĄCZYŃSKI - 2018-06-22 - Nysa (opolskie)
zarządzanie zespołemnadzór nad realizacją indywidualnych planów sprzedażowychdbanie o standardy obsługi klienta
ABRA Spółka akcyjna - 2017-05-12 - Cieszyn (śląskie)
prowadzenie robót w zakresie rzeczowo - finansowym dla powierzonych budow. koordynacja planowania przez kierowniak robót. Kontrola wykonanych przez kierowników budów, rzliczeń materiałów pod wzgledem formalnym i rachunkowym, prowadzenie ewidencji rozliczeń materiałowych. Przygotowywanie i kompeltownaie oraz weryfikacja umów, porozumień i obowiązujących dokumentów technicznych. Wystawianie faktury sprzedaży,. Rozliczanie zleceń wewnętrznych. Przeprpowadzanie postepowań w oparciu o ustawę PZP.
BAŁTYCKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ BALTICA - 2017-05-26 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Warszawa (mazowieckie)
Nadzorowanie i koordynowanie produkcji i przetwarzanie Kebaba, opiekania, nabijania i przyprawiania oraz trybowania mięsz drobiowego
MASARNIA P.P.H.U. B i Z Bożena Bojakowska - 2017-08-17 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
Obsługa biura. Fakturowanie.
CEZMAR BUDOWNICTWO S.K - 2018-11-19 - Bełchatów (łódzkie)
praca fizyczna na przestrzeni otwartej, montaż lub rozbiorka obrzeży i krawężników drogowych montaż lub rozbiórka betonowej kostki brukowej.
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Łęczna (lubelskie)
-realizacj remontów i inwestycji w nowobudowanych budynkach -przygotowywanie przetargów,wniosków w zakresie przeprowadzanych remontów w budynkach zajmowanych przez spółkę
Kętrzyńskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o. Kętrzyn - 2018-04-13 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
nadzór nad sprawną realizacją usług komunalnych, kierowanie zespołek pracowników, wspólpraca z kontrahentami w zakresie kontrolipraca na umowę na czas określony poprzedzona 3-miesięcznym okresem próbnym, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali C
ROBOT 1 B.ORZECHOWSKA I Z.GRYGLEWICZ SPÓŁKA JAWNA - 2017-10-12 - Wrocław (dolnośląskie)
pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie już istniejących kontaktówzarządzanie pracą działu handlowego opracowywanie i realizowanie założonej strategii i planu sprzedażybudowanie pozytywnego wizerunku firmyorganizacja i prowadzenie spotkań sprzedażowych z klientami
"CHOMIK" M.Świeży sp.j. - 2016-04-18 - Gdów (małopolskie)
- Zarządzanie pracą działu technicznego, Nadzór nad pracą podległego personelu- Nadzór nad okresowymi przeglądami maszyn i urządzeń- Nadzór nad bieżącymi remontami maszyn i urządzeń- Nadzór nad instalacją nowych urządzeń - Kontrola nad utrzymaniem ruchu w zakładzie- Planowanie przeglądów i nadzór nad urządzeniami- Nadzór i prowadzenie wymaganej dokumentacji technicznej
POLMLEK GRUDZIĄDZ Sp. z o. o. - 2017-11-09 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
bar i obsługa klienta
"IL PIRATA" Borys Nowicki - 2017-09-08 - Kosakowo (pomorskie)
1.Planowanie i realizacj awydatków oraz rzeczowego zużycia mediów komunalnych i energetycznych w kompleksach wojskowych administrowanych przez 33.BLTr. 2. Znajomość i przestrzeganie dyscypliny budżetowej, przydzielonych limitów finansowych, zasad sporządzania i obiegu dokumentów księgowych. 3. Podejmowanie kompleksowych działań obejmujących planowanie i rozliczanie zużycia rzeczowo-finansowego czynników energetycznych oraz wydatków komunalnych. 4. Opracowywanie rocznych planów gospodarki komunalnej (RPGK). 5. Weryfikacja i ocena zadań ujmowanych w rocznych planach gospodarki komunalnej. 6. Przygotowywanie umów oraz prowadzenie ich ewidencji dotyczących odsprzedaży mediów i usług komunalnych.
JEDNOSTKA WOJSKOWA- Baza Lotnictwa Transportowego - 2017-12-20 - Powidz (wielkopolskie)
Wykrawanie elementów odzieży.
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
- reagowanie na zagrożenia na terenie obiektu,- asysta podczas konwojów kasjerskich,- asysta podczas ujęć.Godziny do wypracowania około 240 h, stawka - 12zł/h na rękę. PUmowa zlecenie, możliwość przejścia na etat. Znajomość obsługi komputeraKontakt z pracodawcą: dz.wroclaw (at) solidsecurity.pl
GRUPA SOLID SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-28 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykształcenie wyższe; mile widziane doświadczenie; prawo jazdy kat. B; umiejętność zarządzania ludźmi; kierowanie sekretariatem i biurem ruchu; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
"PARTNER-SERWIS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-07 - Gliwice (śląskie)
wg zawodu
Dorota Abramowicz - 2015-11-25 - Żary (lubuskie)
Kierownik budowy
RAF-MAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-12 - Lutcza (podkarpackie)
Zamawianie towaru, obsługa stanowiska mięsnego, organizacja pracy. Praca: Sklep Delikatesy Centrum w Babimoście
Euroinvestment Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-06-29 - Babimost (lubuskie)
KIEROWANIE STACJĄ PALIW, NEGOCJACJE HANDLOWE Z DOSTAWCAMI I KLIENTAMI, ZAMAWIANIE I KOORDYNOWANIE DOSTAW PALIW, NADZÓR NAD PRACĄ KIEROWCY CYSTERNY
DEZAKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-22 - Dębica (podkarpackie)
wg stanowiska
EMKO-POl Sp. z o.o. Poznań - 2016-02-25 - Międzychód (wielkopolskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Brzeg (opolskie)
praca w biurze + w delegacjach (delegacje zagraniczne), utrzymywanie i rozwój współpracy z kontrahentami, praca przy stałym dostępie do internetu w tym praca poza miejscem pracy i zamieszkania; tłumaczenia dokumentów, znajomość zagadnień dotyczących transformatorów i smarów
ANA-EKO Sp. z o.o. - 2016-04-12 - Przeźmierowo (wielkopolskie)
Odnoszenie wyrobów do pieca hartujacego, kontrola jakości wyrobów, pakowanie wyrobów, proste czynności pomocnicze przy produkcji.
"SOTER" Sp. z o.o. - 2018-01-18 - Jasło (podkarpackie)
doświadczenie w branży meblowej
P.P.H.U. MEBLE Woźniak Plus - 2016-04-20 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Obsługa klienta. Mile widziana znajomość branży metalowej.
METALOWIEC Maria Liszczyńska - 2017-10-18 - Bolesławiec (dolnośląskie)
- kierowanie zespołem pracowników obiektu, - przygotowywaniecomiesięcznego repertuaru filmowego, - zamawianie kopii filmowych, - dbanieo odpowiedni wizerunek kina na rynku lokalnym, - utrzymywanie założonegoprzez budżet poziomu przychodów i kosztów, - koordynowanie pracy zespołuoraz współpraca z pozostałymi działami w PCA, - gospodarowaniepowierzonymi składnikami mienia, - reprezentowanie instytucji w kontaktachz podmiotami zewnętrznymi
Polkowickie Centrum Animacji - 2016-03-22 - Polkowice (dolnośląskie)
Kontrola podległego personelu, wprowadzenie danych do systemu, sprzedaż towarów, przyjmowanie dostaw, kontakt z dostawcami.
DELIKATESY GRANAT KAROL GRANISZEWSKI, MARCIN GRANISZEWSKI SPÓŁKA CYWILNA - 2017-03-03 - Sulejówek (mazowieckie)
prowadzenie spraw administracyjno - technicznych, kierowanie i rozliczanie robót melioracyjnych
ZWIĄZEK SPÓŁEK WODNYCH W OŚWIĘCIMIU - 2017-01-25 - Oświęcim (małopolskie)