KIEROWNIK MAGAZYNU Żory oferta pracy ZAKŁAD TECHNICZNY ŻORY
Stanowisko: KIEROWNIK MAGAZYNU
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Wykonywanie prac magazynowych. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
Data publikacji: 2020-11-17
Lokalizacja: Żory (śląskie)
Pracodawca: ZAKŁAD TECHNICZNY ŻORY
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Boczna 8, 44-240 Żory, powiat: m. Żory, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykonywanie prac magazynowych. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|5
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Ryczałtowy
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|8
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK MAGAZYNU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Żory
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Żory
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2479
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Żory
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: kierownik magazynu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.11.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy: ZAKŁAD TECHNICZNY ŻORY
danePracodawcy_nip: 6511721123
danePracodawcy_regon: 366609163
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku
Adres pracodawcy:
Boczna 8, 44-240 Żory, powiat: m. Żory, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: m. Żory
danePracodawcy_kodPowiatu: 2479
Gmina pracodawcy: Żory
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Żory
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0945746
Ulica pracodawcy: Boczna
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|132404
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik magazynu
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|111
Data dodania oferty pracy: 17.11.2020
Oferta pracy ważna do: 17.12.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 17.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 17.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ebb88afb5167d01800ec9b0b5c155a4d
Podobne oferty pracy
Wykształcenie zawodowe; roczne doświadczenie zawodowe na ww. stanowisku; umiejętność organizowania pracy własnej, współpracy zespołowej; zakres obowiązków: organizowanie, przygotowanie i kierowanie pociągu gospodarczego i roboczego, wykonywanie oględzin technicznych wagonów, sprawdzanie stanu technicznego torów, rozjazdów oraz przełożenia zwrotnic po których porusza się skład pociągu; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice i okolice;
DOLNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO NAPRAW INFRASTRUKTURY KOMUNIKACYJNEJ "DOLKOM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-24 - Gliwice (śląskie)
Praca na dziale: nabiał, napoje lub mięsny.
JastrzębieDis Sp. z o.o. - 2018-04-06 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Nauczyciel - wykładowca - higienistka stomatologiczna lub asytentka stomatologiczna System wynagradzania czasowy ze stawką godzinową - do negocjacji
Centrum Kształcenia "TORUS" Ewa Piechowska - 2017-01-27 - Mielec (podkarpackie)
- obsługa klientów na jak najwyższym poziomie- zarządzanie pracownikami serwisu- planowanie zleceń serwisowych i nadzór nad prawidłowym wykonaniem napraw- prowadzenie dokumentacji serwisowej zgodnej ze standardami - współpraca z obecnymi klientami firmy,- aktywne pozyskiwanie nowych klientów,- realizacja celów sprzedażowych,
MOTO BUDREX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-03 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Rajec Szlachecki (mazowieckie)
Kierowanie firmą
Wojciech Kaczmarek Zakład Usługowo-Handlowy. Usługi Sprzętem Budowlanym - 2018-07-19 - Szamocin (wielkopolskie)
Opracowywanie, wdrażanie, kontrola planów marketingowych. Przygotowywanie umów i korespondencji, ich realizacja, wspołpraca, dbanie o pozytywny wizerunek firmy, kontakt w zklientami w języku chińskim
C.P. 2017 w organizacji - 2017-03-16 - Jaworzno (śląskie)
Ogólna organizacja pracy na magazynie. Praca Głogoczów. Konieczne doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku pracy.
PIOTR WYDMAŃSKI PROFEX - 2017-07-06 - Głogoczów (małopolskie)
Zarządzanie, nadzorowanie i kierowanie bieżącą działalnością Sekcji Świadczeń Rodzinnych, zapewnienie właściwej organizacji pracy Sekcji, dokonywanie podziału zadań, nadzór nad planowaną i terminową realizacją przypisanych Sekcji zadań, przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych, wprowadzanie danych do programu komputerowego, prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców), analizowanie pod względem merytorycznym treści wniosków oraz załączonej do nich dokumentacji o przyznanie świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych, przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych, przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych, sporządzanie sprawozdań, wyjaśnianie okoliczności budzących wątpliwości, mogących mieć wpływ na prawo do świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych, prowadzenie postępowań w sprawie ustalenia nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych, prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń; sporządzanie list wypłat, tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń, zapewnienie funkcjonowania w Sekcji Świadczeń Rodzinnych adekwatnej, skutecznej i efektywnej kontroli zarządczej.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2016-03-31 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
- Operacyjne nadzorowanie funkcjonowania kawiarni, zarządzanie kawiarnią na prowadzonej zmianie, zarządzanie personelem kawiarni na prowadzonej zmianie, zapewnienie właściwej komunikacji.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto plus premie i dodatki: premie uznaniowe, opieka medyczna. Praca na umowę o pracę na czas określony: 01.03.2018 r. do 01.03.2020 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 6:00-23:00 + Soboty, Niedziele i Święta. W przypadku np.: inwentaryzacji godziny pracy mogą się wydłużyć do 24:00 lub późniejszej godziny. Wymagane wykształcenie średnie zawodowe. Wymagane doświadczenie zawodowe 1 rok (przerwa w zawodzie nie może być dłuższa niż 3 lata). Wymagane umiejętności: techniki sprzedaży, Barista. Wymagana znajomość języka polskiego w stopniu B2 w mowie i pismie. Wymagany brak przeciwwskazań do pracy nocnej. Brak przeciwwskazań do pracy do 3 metrów. W przypadku braku Książeczki Sanepidu pracodawca pokrywa koszty wyrobienia Książeczki Sanepidu.
kontakt przez PUP - 2018-01-17 - Katowice (śląskie)
Praca na hali sprzedaży. Tworzenie zamówień.Zarządzanie personelem,prowadzenie marketu wg. standardów firmy.
DINO POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA KROTOSZYN - 2016-07-25 - Mochy (wielkopolskie)
ZAANGAŻOWANIE PRACOWNIKA, KONTAKTY Z KLIENTAMI ZAGRANICZNYMI, PLANOWANIE DZIAŁU SPRZEDAŻY, PROWADZENIE NEGOCJACJI, ZDOBYWANIE NOWYCH KLIENTÓW, KONTRAHENTÓW, REKLAMOWANIE FIRMY, TWORZENIE I AKTUALIZOWANIE STRON INTERNETOWYCH FIRMY.
kontakt przez PUP - 2016-12-15 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- Montaż mebli wsiedzibie Pracodawcy oraz w siedzibie Zleceniodawecy,Kontakt: 579-131-101, e-mail: sales (at) artederadi.com
ARTE DE RADI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-11-23 - Tczew (pomorskie)
1. prowadzenie spraw osobowych pracowników Zakładu,2. realizacja całokształtu spraw związanych z zatrudnieniem, zwalnianiem oraz przeszeregowaniami pracowników, a także racjonalne gospodarowanie etatami poprzez:1) prowadzenie rejestru zatrudnionych i jego bieżące aktualizowanie,2) wypisywanie umów o pracę,3) bieżące informowanie stanowiska pracy d/s płac o wszelkich zmianach w umowach o pracę,4) wydawanie świadectw pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami,5) przesyłanie do wiadomości kopii umów o pracę i świadectw pracy do Powiatowego Urzędu Pracy,3. przygotowywanie list obecności pracowników i ich bieżąca kontrola,4. sporządzanie harmonogramów czasu pracy grafików:1) dozorców parkingowych,2) inkasentów i kontrolerów parkingowych, 3) pracowników obsługi szaletów5. opracowywanie wniosków organizatora robót do Powiatowego Urzędu Pracy o skierowanie bezrobotnych w/g potrzeb i możliwości ZRP,6. prowadzenie sprawozdawczości statystycznej dot. zatrudnienia,7. bieżące śledzenie stanu zatrudnienia pracowników zatrudnionych na czas określony,8. opracowywanie projektu planu urlopów wypoczynkowych na bieżący rok :1) kontrolowanie realizacji planu,2) nanoszenie wykorzystywanych urlopów na listach obecności i na kartach pracy.9. przygotowywanie do działu księgowości wykazu pracowników, którym w danym roku przysługują nagrody jubileuszowe,10. współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie zatrudniania bezrobotnych,11. prowadzenie dokumentacji dot. spraw emerytalnych i rentowych pracowników,12. prowadzenie nadzoru i kontroli dyscypliny pracy,13. prowadzenie książki kontroli wewnętrznej i zewnętrznej,14. dokonywanie miesięcznych analiz absencji chorobowej pracowników,15. prowadzenie kart ewidencyjnych czasu pracy pracowników,16. opiniowanie i wnioskowanie w sprawach awansowania i regulacji płac pracowników Zakładu, 17. rozwiązywanie i zapobieganie konfliktom powstałym w Zakładzie na tle stosunku pracy, 18. przestrzeganie przepisów prawa pracy , zakładowego regulaminu wynagradzania i regulaminu pracy oraz innych dot. kadr,19. opracowywanie, ustalanie i uzgadnianie planów zatrudnienia we współpracy z kierownikami innych działów Zakładu oraz ich przedkładanie do akceptacji Dyrektorowi Zakładu,20. bieżące śledzenie zmian w przepisach prawa pracy i przedstawianie wniosków z tego płynących Dyrektorowi Zakładu,21. nadzór nad sprawami administracyjnymi zgodnie ze schematem organizacyjnym Zakładu,22. zapewnienie sprawnej organizacji funkcjonowania Zakładu,23. prowadzenie archiwum zakładowego,24. prowadzenie rejestrów:1) zarządzeń dyrektora,2) poleceń służbowych,3) skarg i wniosków.25. nadzór nad przestrzeganiem prawidłowego stosowania instrukcji kancelaryjnej i rzeczowego wykazu akt,26. opracowywanie projektów wewnętrznych aktów prawnych Dyrektora,27. sprawowanie nadzoru nad właściwym administrowaniem budynkami i innymi obiektami będącymi w zarządzie Zakładu,28. sprawowanie nadzoru nad prawidłowym zagospodarowywaniem terenów przy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 15, ul. Poznańskiej 185, 29. nadzorowanie eksploatacji zakładowych maszyn i urządzeń,30. opracowywanie i realizacja półrocznych planów pracy i kontroli stanowiska pracy,31. nadzorowanie eksploatacji zakładowych ciągników rolniczych, samochodów i innych urządzeń poprzez :1) nadzór nad wydawaniem i rozliczaniem przyjmowanych kart drogowych od kierowców,2) nadzór nad sporządzaniem miesięcznych zestawień kart drogowych dla poszczególnych pojazdów i przekazywanie ich do Działu Księgowości ,3) nadzór nad dokonywaniem korekt stanów i określaniem norm zużycia paliwa zakładowych pojazdów, maszyn i urządzeń,4) nadzór nad zlecaniem dokonywania ich przeglądów technicznych i napraw oraz opłat obowiązkowych ubezpieczeń ,32. sprawowanie nadzoru nad dozorcami budynków, parkingów i obiektów przy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 15,33. obsługa strefy płatnego parkowania, w tym nadzór nad kontrolerami,34. bieżąca kontrola i nadzór nad inkasentami,35. nadzór i bieżąca kontrola nad pracownikami szaletów,36. sprawowanie nadzór nad pracownikami zatrudnionymi w biurze strefy płatnego parkowania (inspektor, pomoc techniczno-biurowa),37. sprawowanie nadzór nad pracownikiem sekretariatu Dyrektora,38. prowadzenie administracji budynków, obiektów i terenów będących w zarządzie Zakładu w zakresie:1) prowadzenia książek obiektów budowlanych i dokonywania w nich na bieżąco wpisów dokonywanych przeglądów i prac w danym obiekcie,39. kontrolowanie terminów ubezpieczeń i przeglądów technicznych każdego z nich,40. nadzór i bieżąca kontrola nad inkasentami, kontrolerami SPP, dozorcami parkingów,41. sporządzanie okresowych sprawozdań i informacji.
ZAKŁAD ROBÓT PUBLICZNYCH W INOWROCŁAWIU - 2018-12-03 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
kierowanie i organizowanie pracy podległego personelu zgodnie z obowiązującymi przepisami i regulaminem organizacyjnym, nadzór postępowań nad prowadzonymi zamówieniami publicznymi, planowanie i kontrola realizacji przeglądów i remontów nieruchomości, kierowanie obiektem hotelowym, nadzór nad archiwum zakładowym, gotowość do wykonywania prac fizycznych.[Kontakt przez pocztę] : ul. Zwycięska 8, 53-033 Wrocław[Praca w zastępstwie] : powyżej 3 miesięcy[Godzina zakończenia pracy] : 15:00Kontakt z pracodawcą: 713398021 lub kadry (at) dodr.pl
Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego - 2016-10-03 - Wrocław (dolnośląskie)
Kucharz
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Jarosław (podkarpackie)
kierowanie zespołem grafików komputerowcyh i składu - przygotowanie komputerowe
DRUKARNIA "FRANCZAK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- nadzór nad prowadzonymi robotami- przygotowanie dokumentacji związanej z prowadzonymi robotami- kosztorysowanie robót sanitarnych- analizowanie dokumentacji projektowej- współpraca z organami administracji publicznej i inwestorami
PRZEDSIĘBIORSTWO INSTALACJI SANITARNYCH ANDRZEJ RAKUS - 2018-06-22 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
praca w terenie
PRZEDSIĘBIORSTWO PRZEMYSŁU BETONÓW PREFABET KURZĘTNIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-26 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
Kierowaniem warsztatem napraw samochodów ciężarowych , dostawczych oraz sprzętu ciężkiego budowlanego i drogowego .
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Kraków (małopolskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- prowadzenie zbioru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,- przygotowywanie akt sprawy celem przekazania do archiwum zakładowego,- wykonywanie prac pomocniczych przy realizacji zadań bieżących Referatu (opracowywanie projektów decyzji, pism, przygotowywanie dokumentów do wysłania).
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Zgierz (łódzkie)
zarządzanie dostawami i przygotowywanie zamówień klientów, analizowanie rynku także w Chinach, sporządzanie zamówień, wykonywanie prac zleconych przez zarząd i inne, nadzorowanie sieci handlowej Spółki, kompetencje sprzedawcy i kasjera, język Chiński do porozumiewania się z zarządem i zamawiania towaru, zastępowanie innych pracowników w razie ich choroby lub nieobecności
RU FAN Sp. z o.o. - 2018-10-25 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
-zarządzanie grupą pracowników, -sporządzanie dokumentacji kadrowo płacowej,-organizowanie stanowisk pracy.
SIMA - LESZEK PIETRZYK I ZDZISŁAW PLUTA - SPÓŁKA JAWNA - 2020-11-06 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Prowadzenie i nadzór nad robotami elektrycznymi wykonywanymi na budowach wraz z przygotowaniem i rozliczaniem kosztorysów ofertowych i powykonawczych w uzgodnieniu z Inwestorem i Generalnym Wykonawcą.
PIOTR MOROŃSKI P.M. ELEKTRO-MAX - 2015-11-30 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klienta, przyjmowanie dokumentów, towarowanie, dbanie o porządek
MILA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-12-14 - Kraków (małopolskie)
Planowanie strategiczne w zakresie produkcji. Nadzorowanie i zarządzenie podległym zespołem. Terminowa realizacja planu produkcyjnego oraz nadzorowanie prawidłowego przebiegu procesu produkcji poprzez sprawdzanie jakości produkowanych komponentów. Analiza osiąganych wyników w celu podnoszenia efektywności procesu produkcyjnego, podejmowanie działań optymalizacyjnych. Doskonalenie i wdrażanie nowych rozwiązań. Zapewnienie i kontrola bezpieczeństwa pracy. Prowadzenie analiz wewnętrznych i zewnętrznych reklamacji i współtworzenie planów naprawczych. Opracowywanie wydziałowych planów produkcji w porozumieniu z przedstawicielami innych działów. Odpowiadanie za prawidłową realizację budżetu a także za optymalizację kosztów produkcji.
PRODEKO-EŁK Spółka z o. o. - 2019-10-11 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Kierowanie zespołem pracowniczym, ustalanie wewnętrzych okresowych planów pracy, nadzór nad terminową realizacją przyjętych zleceń Godziny pracy: 7-15
Olsztyńska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2019-11-04 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
SELEKCJA ZWIERZĄT POD WZGLĘDEM PŁCI, STANU ZDROWIA ORAZ GOTOWOŚCI DO SPRZEDAŻY. PRACA PRZY KARMIENIU, ROZSADACH ZWIERZĄT ORAZ POMOC PRZY ZAŁADUNKU ZWIERZĄT
GOODVALLEY AGRO S.A. - 2019-05-17 - Kuślin (wielkopolskie)
prowadzenie dokumentacji i robót drogowych, nadzór nad pracownikami, realizacja zleceń, rozliczanie kosztów, BHP
Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego Sp. z o.o. - 2018-01-16 - Głogów (dolnośląskie)
wg zakresu czynności
P.W.D."APEX" JOLANTA FALANA-KOZŁOWSKA - 2018-09-21 - Strzałków (łódzkie)