KIEROWNIK DZIAŁU ADMINSTRACYJNO-GOSPODARCZEGO Wrocław oferta pracy Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego
Stanowisko: KIEROWNIK DZIAŁU ADMINSTRACYJNO-GOSPODARCZEGO
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: kierowanie i organizowanie pracy podległego personelu zgodnie z obowiązującymi przepisami i regulaminem organizacyjnym, nadzór postępowań nad prowadzonymi zamówieniami publicznymi, planowanie i kontrola realizacji przeglądów i remontów nieruchomości, kierowanie obiektem hotelowym, nadzór nad archiwum zakładowym, gotowość do wykonywania prac fizycznych.[Kontakt przez pocztę] : ul. Zwycięska 8, 53-033 Wrocław[Praca w zastępstwie] : powyżej 3 miesięcy[Godzina zakończenia pracy] : 15:00Kontakt z pracodawcą: 713398021 lub kadry (at) dodr.pl
Data publikacji: 2016-10-03
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zwycięska 8, 53-033 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kierowanie i organizowanie pracy podległego personelu zgodnie z obowiązującymi przepisami i regulaminem organizacyjnym, nadzór postępowań nad prowadzonymi zamówieniami publicznymi, planowanie i kontrola realizacji przeglądów i remontów nieruchomości, kierowanie obiektem hotelowym, nadzór nad archiwum zakładowym, gotowość do wykonywania prac fizycznych.[Kontakt przez pocztę] : ul. Zwycięska 8, 53-033 Wrocław[Praca w zastępstwie] : powyżej 3 miesięcy[Godzina zakończenia pracy] : 15:00Kontakt z pracodawcą: 713398021 lub kadry (at) dodr.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK DZIAŁU ADMINSTRACYJNO-GOSPODARCZEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała, praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Kierownik działu administracyjno-gospodarczego (wymagany staż - lata: 4)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B*
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : wykształcenie średnie techniczne, mi. 4-letnie doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku, znajomość przepisów z zakresu zamówień publicznych, finansów publicznych, prawa budowlanego, k.p.a., dyspozycyjność i dobra organizacja pracy, umiejętność planowania oraz organizacji pracy zespołu, samodzielność i odpowiedzialność w działaniu, znajomość pakietu MS office, czynne prawo jazdy kat. B
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 4
Nazwa pracodawcy: Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Zwycięska 8, 53-033 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Zwycięska
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 03.10.2016
Data dodania oferty pracy: 03.10.2016
Oferta pracy ważna do: 15.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 03.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 03.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
montaż kanałów wentylacyjnych na budowach
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Chorzów (śląskie)
PLANOWANIE I ORGANIZACJA PRACY ORAZ KOORDYNOWANIE PRACY CZŁONKÓW ZESPOŁU PROJKETOWEGO, PROJEKTOWANIE MASZYN ORAZ LINII PRODUKCYJNYCH, ZAPEWNIENIE WSPARCIA DZIAŁOWI HANDLOWEMU, WYKONYWANIE DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ, WSPÓŁPRACA Z PRODUCENTAMI/DOSTAWCAMI, UDZIAŁ W TESTACH PRODUKCYJNYCHWYKSZTAŁCENIE WYŻSZE TECHNICZNE, ZNAJOMOŚĆ ZAGADNIEŃ ZWIĄZANYCH Z PROJEKTOWANIEM MASZYN DO AUTOMATYZACJI PROCESÓW PRODUKCYJNYCH, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI OPROGRAMOWANIA CAD/CAM, UMIEJĘTNOŚĆ ZARZĄDZANIA ZESPOŁEM PRACOWNIKÓW, MINIMUM 10-LETNIE DOŚWIADCZENIE NA STANOWISKU KONSTRUKTOR/GŁÓWNY KONSTRUKTOR, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO NA POZIOMIE KOMUNIKATYWNYM, PRAWO JAZDY KATEGORII B, DYSPOZYCYJNOŚĆ, ZAANGAŻOWANIE
TRASKO AUTOMATYKA Sp. z o. o. - 2018-01-25 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
OPIEKA PSYCHOLOGICZNA NAD UCZNIAMI KLAS 0-VI W SZKOLE PODSTAWOWEJ W KAMIEŃCU WROCŁAWSKIM.
SZKOŁA PODSTAWOWA IM. BOLESŁAWA KRZYWOUSTEGO - 2016-06-03 - Kamieniec Wrocławski (dolnośląskie)
samodzielne prowadzenie punktu aptecznego
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Nisko (podkarpackie)
sprzedawca
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Łomża (podlaskie)
-
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKLAD OPIEKI ZDROWOTNEJ - 2018-01-24 - Koronowo (kujawsko-pomorskie)
Prace zbrojarskie przy budynkach mieszkalnych i przemysłowych
Zakład murarski i usługi transportowe Tadeusz Wojewoda - 2017-03-07 - Kolonia Osiek (łódzkie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2016-03-30 - Paczków (opolskie)
e-mail: tomimarkt-kadry (at) wp.pl
TOMI MARKT Rudolf Rygoł - 2016-05-17 - Gogolin (opolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Warszawa (mazowieckie)
• Monitorowanie procesów produkcyjnych na Farbiarni • Zarządzanie podległym zespołem: wyznaczenie celów oraz kontrola ich realizacji• Nadzór nad procesami funkcjonującymi w Farbiarni• Działania zmierzające do optymalizacji procesów produkcyjnych
BestHR - 2017-03-17 - Łódź (łódzkie)
obsługa klienta, wycena zamówień - wytoby ze szkła, wprowadzanie zleceń, praca stacjonarna
P.P.H.U. OLCZAK- GRZEGORZ OLCZAK - 2018-08-08 - Białystok (podlaskie)
test rynku pracywspółdziałanie przy planowaniu i realizacji rocznych celów jakościowych firmy. optymalizacja procesów jakościowych, nadzór nad środkami zapobiegawczymi i korygującymi, zarządzanie reklamacjami klienta
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Świdnica (dolnośląskie)
kierownie samochodem dostawczym na terenie UE, praca w delegacji 4 tygodnie
Trans-Par Grzegorz Parczewski - 2017-09-05 - Szyce (śląskie)
przyjmowanie współpracowników i ich przygotowanie do zawodu
Pośrednictwo Ubezpieczeniowe Monika Jaroszewicz - 2017-04-05 - Wschowa (lubuskie)
praca na hali sprzedaży,tworzenie zamowień,zarzadzanie personelem,prowadzenie marketu wg.standartów firmy
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-06-27 - Rakoniewice (wielkopolskie)
Kierownik do spraw strategii i planowania
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "MAG-BRUK" M. Sienkiewicz - 2016-01-25 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
Zgodnie ze stanowiskiem; Nadzór i organizacja produkcji, weryfikacja jakości produktów, organizowanie pracy działu i pracy kilkunastu osób.Wykształcenie min. średnie. Minimum 1,5 roku na danym stanowisku. Umiejętności organizacji pracy własnej i zespołu. Sumienność, dokładność. Znajomość języka niemieckiego lub angielskiego na poziomie min. średnim.
MPC METAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-09 - Lublin (lubelskie)
Kierowanie grupą osób wykonujących roboty budowlane, samodzielna praca przy ww. robotach, praca w środowisku ukraińsko- i angielskojęzycznym. Praca w Bielsku - Białej i na terenie całego kraju.
MISCH-BUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-29 - Bielsko-Biała (śląskie)
drobne naprawy odzieży roboczej, praca na maszynach szwalniczych
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Alwernia (małopolskie)
sprawowanie pieczęci nad magazynem wyr. gotowych, przygotowywanie mebli do wysyłki, sporządzanie faktur, kierowanie brygadą prac. magazynu
SPÓŁDZIELNIA INWALIDÓW "ODRODZENIE" W OLEŚNIE - 2016-09-06 - Olesno (opolskie)
nadzór i odpowiedzialność za całokształt pracy w Barze "Śródmiejskim" i Sali Bankietowej, Zarządzanie zespołem, nadzór nad produkcją gastronomiczną i jej rozliczanie, nadzór nad organizacją i rozliczaniem imprez okolicznościowych, szkoleń itp.
"SPOŁEM" Powszechna Spółdzielnia Spożywców - 2018-06-14 - Bełchatów (łódzkie)
konserwacja urządzeń melioracyjnych
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Rogowo (kujawsko-pomorskie)
praca na magazynie spożywczym
Eurocash S.A. - 2016-04-13 - Porosły (podlaskie)
Składanie rurociągów technologicznych ze stali węglowej i kwasoodpornej, montaż zaworów ciśnieniowych, składanie konstrukcji stalowej. Kontakt z kontrahentami z Ukrainy, czytanie dokumentacji w języku ukraińskim.
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Płock (mazowieckie)
Zakres zadań:1. wykonywanie zadań z zakresu spraw organizacyjnych i merytorycznych Referatu Kultury i Sportu,a w szczególności: organizacja pracy Referatu Kultury i Sportu w Wydziale Edukacji, Kultury i Sportu, nadzór i koordynacja działalności samorządowych instytucji kultury, koordynowanie działań zmierzających do przekazywania dotacji samorządowym instytucjom kultury, prowadzenie spraw związanych z wyborem biegłego rewidenta przeprowadzającego badanie sprawozdaniafinansowego samorządowych instytucji kultury, prowadzenie ewidencji uczniowskich klubów sportowych oraz klubów sportowych działających w formiestowarzyszenia, których statuty nie przewidują prowadzenia działalności gospodarczej, a także innychobiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie, nadzór nad prowadzeniem rejestru samorządowych instytucji kultury, współudział w tworzeniu warunków, w tym organizacyjnych, sprzyjających rozwojowi sportu na tereniemiasta, współdziałanie w realizacji zadań wynikających z Ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, koordynowanie realizacji programów imprez kulturalnych i sportowych w mieście, nadzór nad wydawaniem zezwoleń na organizację imprez masowych, udzielanie wsparcia finansowego organizacjom kulturalnym i sportowym ze środków zaplanowanychw budżecie miasta, prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem: Stypendium Sportowego Miasta Jaworzna, SportowejNagrody Miasta Jaworzna, Sportowego Wyróżnienia Miasta Jaworzna, Nagrody Prezydenta Miasta Jaworznaza osiągnięcia w dziedzinie twórczości artystycznej, upowszechniania i ochrony kultury,
Urząd Miejski - 2016-07-15 - Jaworzno (śląskie)
opieka nad dziećmi, organizacja pracy w świetlicy wsparcia dziennego "Barka" godz.pracy 14:00-18:00
Parafia Rzym.-Kat. pw. NMP Królowej Polski - 2017-04-07 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
jw.
LOGO, Jacygrad, Zawadzki sp.j. - 2017-06-13 - Warszawa (mazowieckie)
nadzór nad prawidłowym realizowaniem zadań w terenie, kierowanie pracownikami, organizowanie pracy, sporządzanie dokumentacji powykonawczej, uczestnictwo w odbiorach robót. Praca na pełny etat w godzinach 8-16. Umowa na czas określony następna umowa na czas nieokreślony.
AGADENDRON Agata Szymańska, Bożena Szymańska Sp. Jawna - 2017-03-27 - Rybie (mazowieckie)
zarządzanie pracą zakładu produkcyjnego: beton i prefabrykaty
kontakt przez PUP - 2018-06-13 - Mława (mazowieckie)