KIEROWNIK DO SPRAW STRATEGII I PLANOWANIA Włoszczowa oferta pracy Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "MAG-BRUK" M. Sienkiewicz
Stanowisko: KIEROWNIK DO SPRAW STRATEGII I PLANOWANIA
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Kierownik do spraw strategii i planowania
Data publikacji: 2016-01-25
Lokalizacja: Włoszczowa (świętokrzyskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "MAG-BRUK" M. Sienkiewicz
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sienkiewicza 58/A, 29-100 Włoszczowa, powiat: włoszczowski, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Kierownik do spraw strategii i planowania
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK DO SPRAW STRATEGII I PLANOWANIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Włoszczowa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: włoszczowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Włoszczowa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik do spraw strategii i planowania
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.02.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "MAG-BRUK" M. Sienkiewicz
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włoszczowie
Adres pracodawcy:
Sienkiewicza 58/A, 29-100 Włoszczowa, powiat: włoszczowski, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: nie wymagane
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
Powiat pracodawcy: włoszczowski
Gmina pracodawcy: Włoszczowa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Włoszczowa
Ulica pracodawcy: Sienkiewicza
Numer budynku pracodawcy: 58
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włoszczowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik do spraw strategii i planowania
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 25.01.2016
Data dodania oferty pracy: 25.01.2016
Oferta pracy ważna do: 24.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 25.01.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 25.01.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
drobne naprawy, dowóz leków, próbek do badań
kontakt przez PUP - 2017-12-22 - Limanowa (małopolskie)
kierowanie sklepem i pracą pracowników w czasie trwania zmiany
Tomi Markt Rudolf Rygol,Gogolin - 2016-04-13 - Kosorowice (opolskie)
transport towarów na terenie kraju i UE
Usługi Transportowe BAJ Beata Pietrzak - 2016-01-27 - Żary (lubuskie)
-
Agencja Ochrony- P.U.H. "Votum" Lech Bączkowski - 2017-06-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
tworzenie i realizowanie strategii marketingowych,promocja projektów, budowanie dobrego wizerunku platformy, prowadzenie badań rynku indyjskiego
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Rzeszów (podkarpackie)
Opieka nad dziećmi w przedszkolu, dbanie o porządek w salach.
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Siedlce (mazowieckie)
koordynowanie pracy pracowników działu
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Skórzewo (wielkopolskie)
dziennikarz
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe WAM PRESS Sp. z o.o. - 2016-08-11 - Końskie (świętokrzyskie)
-Budowa i kierowanie zespołem doradców,-Realizacja planów,-Rozwój firmy na wyznaczonym terenie,-Stawka podstawowa 3000 zł brutto + do 12000 premii,-Kontakt tel. 660-423-568-Kontakt e-mail: powsiejczuk (at) eprodomo.pl
PRO DOMO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-18 - Tczew (pomorskie)
kierowanie budowamiw zakresie zewnętrznych sieci wodno-kanalizacyjnych
ZAKŁAD ROBÓT INSTALACYJNO-INŻYNIERYJNYCH HYDROPEX - GŁADYSZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-11 - Złotów (wielkopolskie)
obsługa sprzedażowa i posprzedażowa klientów z Polski i UE, współpraca z księgowością, realizacja budżetów, sprzedaż reklam i ogłoszeń, prowadzenie mediów społecznosciowych
kontakt przez PUP - 2015-12-16 - Ząbki (mazowieckie)
1. ROZDZIELANIE ZADAŃ PRACOWNIKOM2.KONTROLA I NADZÓR NAD PRAWIDŁOWĄ REALIZACJĄ ROBÓT BUD. 3.NADZÓR NAD PODWYKONAWCAMI4.NADZÓR NAD JAKOŚCIĄ WYKONANYCH ROBÓT, TERMINOWOŚCIĄ5. REALIZACJA PRAC ZGODNIE Z HARMONOGRAMEM I BUDŻETEM
FIRMA BUDOWLANA ARKADA MIELEC SP. Z O.O. - 2018-03-26 - Rzeszów (podkarpackie)
kierowanie budowamiw zakresie sieci wod.-kan. i c.o.
ZAKŁAD ROBÓT INSTALACYJNO-INŻYNIERYJNYCH HYDROPEX - GŁADYSZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-23 - Złotów (wielkopolskie)
prace porządkowe, konserwacyjne; utrzymanie zieleni
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Złotoryja (dolnośląskie)
nadzór nas praca w systemie ZWSI RON zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz instrukcją eksploatacji systemu, weryfikacja i kontrola wypłat dodatków do uposażeń żołnierzy i wynagrodzeń pracowników wojska, weryfikacja i kontrola poprawności sporządzania list wypłat uposażeń, wynagrodzeń i innych należności pieniężnych, weryfikacja i kontrola wypłat dodatków do uposażenia żołnierzy i wynagrodzeń pracowników wojska, weryfikacja i kontrola wypłat dodatkowego uposażenia i wynagrodzenia rocznego, weryfikacja i kontrola wypłat wysokości nagród jubileuszowych, weryfikacja i kontrola wypłat świadczeń socjalno-bytowych, gratyfikacji urlopowych oraz dofinansowań do zorganizowanych wypoczynków żołnierzu i pracowników wojska, weryfikacja i kontrola sporządzanych dokumentów finansowych zwalnianych żołnierzu i pracowników wojska, weryfikacja i kontrola naliczania funduszu nagród i zapomóg, weryfikacja i kontrola naliczania i przekazywania składek systemu ubezpieczeń społecznych oraz zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych w stosunku do żołnierzy i pracowników wojska, weryfikacja i kontrola potrąceń z uposażeń i wynagrodzeń: na podstawie tytułów egzekucyjnych, dobrowolnych zgłoszeń i innych obowiązujących przepisów w tym zakresie, weryfikacja i kontrola sporządzanych obowiązujących i doraźnych sprawozdań finansowych z wypłacanych należności pieniężnych, weryfikacja i kontrola sporządzanych planów zatrudnienia i funduszu płac, weryfikacja wydatków dotyczących podróżny służbowych żołnierzy i pracowników wojska, weryfikacja i kontrola sporządzanych decyzji administracyjnych z zakresu uposażeń i innych należności, sporządzanie i przedstawianie do podpisu pism, zaświadczeń oraz informacji dotyczących uposażeń i innych należności pieniężnych żołnierzu i pracowników wojska,współudział w planowaniu i koordynowaniu działalności bieżącej, kontrolnej i rozliczeniowej z zakresu uposażeń i płac w Pionie Głównego Księgowego oraz w relacji zasadniczych przedsięwzięć Pionu Głównego Księgowego w tym zakresie, współudział w opracowywaniu rozkazów, procedur i innych dokumentów normatywnych regulujących działalność finansową 4 RBLog w zakresie uposażeń i płac, kontrola nad administrowanym funduszem świadczeń socjalnych pracowników wojska, nadzór nad przestrzeganiem przepisów o ochronie informacji niejawnych, przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych i ochronie informacji niejawnych, udział w obowiązujących szkoleniach, zgłaszanie nieprawidłowości, naruszeń dyscypliny i przepisów w zakresie działalności Sekcji, wykonywanie doraźnie innych czynności zleconych przez Głównego Księgowego Szefa Finansów dotyczących zakresu funkcjonowania Sekcji, realizacja czynności kontrolnych zawartych w Planie i wykazie cyklicznych przedsięwzięć kontrolnych realizowanych w PGK, obowiązki wynikające z możliwości nadania pracowniczych przydziałów mobilizacyjnych w przypadku nadania pracowniczego przydziału mobilizacyjnego pracownik jest zobowiązany do wykonywania dodatkowych obowiązków polegających na uczestniczeniu w ćwiczeniach, szkoleniach i innych przedsięwzięciach związanych z zadaniami mobilizacyjnymi jednostki, znajomość, przestrzeganie i aktualizowanie obowiązujących przepisów w zakresie rachunkowości, a w szczególności: ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy o naruszeniu dyscypliny finansów publicznych, innych przepisów obowiązujących na zajmowanym stanowisku służbowympraca na umowę na okres próbny, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali E
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2017-08-22 - Wrocław (dolnośląskie)
Staż w firmie Investment.Program stażu do zapoznania w pokoju nr 35.
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Kielce (świętokrzyskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Warszawa (mazowieckie)
znajomość receptur i przypraw typowych dla kuchni indyjskiej, przygotowywanie posiłków, obsługa klienów
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Żyrardów (mazowieckie)
aktywne pozyskiwanie nowych klientów na towary z branży narzędziowejwysoki poziom bieżącej obsługi klientów przygotowywanie ofert handlowych doradztwo techniczne w zakresie oferowanych produktówbudowa i utrzymywanie trwałych relacji z klientami
ELMET-RZESZÓW S.A. - 2016-01-29 - Rzeszów (podkarpackie)
Nadzorowanie i koordynowanie całokształtu procesów związanych z techniczną stroną funkcjonowania firmy. Nadzór nad konserwacją i naprawą wszystkich instalacji i urządzeń technicznych oraz zbezpieczających. Prowadzenie dokumentacji technicznej. Analiza ryzyka związana z podejmowanymi projektami. Nadzór nad prowadzonymi inwestycjami.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "MLEKS" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-02-21 - Wyszków (mazowieckie)
Profesjonalna obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, terminala, przyjmowanie towaru i ekspozycja zgodnie ze standardami Firmy. Miejsce wykonywania pracy: Bolesławiec (sklepy monopolowo - tytoniowe)
SYSTEM Spółka Jawna A.T.Skowrońscy T.Hnidziejko - 2016-04-01 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Organizaowanie zajeć dla dzieci przebywajacych w PSOW, informowanie klientów o ich prawach i obowiązkach, praca socjalna.
kontakt przez PUP - 2018-07-21 - Wodzisław Śląski (śląskie)
znajomość przepisów VAT, sporządzanie sprawozdań finansowych, predyspozycje do zarządzania zespołem pracowniczym, dokładność, starannosć, praca pod presją czasu, dobra organizacja pracy, rzetelność
PSS SPOŁEM w Lubinie - 2016-04-13 - Lubin (dolnośląskie)
stylizacja paznokci, malowanie, przedłużanie, regulacja brwi
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
nadzór nad tokiem produkcji, wprowadzanie nowych i ulepszanie istniejących produktów, nadzór i kontrola nad bieżącymi projektami, prace ślusarkie
BM GRUPA SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2015-11-24 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Organizacja transportu, prowadzenie dokumentacji księgowej, dokumentacji handlowej
Agro-Partner - 2016-05-20 - Głogoczów (małopolskie)
Fakturowanie,składanie ofert,przygotowywanie dokumentów do przetargów.
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Marynin (lubelskie)
Zakres zadań:1) planowanie dochodów i wydatków oraz ewidencjonowanie operacji gospodarczych,2) prowadzenie rachunkowości Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Ustce zgodnie z obowiązującymi przepisami,3) odpowiedzialność za prawidłową gospodarkę środkami budżetowymi i pozabudżetowymi,4) odpowiedzialność za przestrzeganie dyscypliny finansowo-budżetowej oraz zasad prawidłowej i oszczędnej gospodarki budżetowej,5) odpowiedzialność za całokształt prac związanych z działalnością finansowo-księgową, kadrową jednostki,6) dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów,7) sporządzanie sprawozdań finansowych jednostki,8) naliczanie wynagrodzeń i należnych świadczeń,9) dokonywanie rozliczeń z ZUS, Urzędem Skarbowym i Urzędem Pracy,10) wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,11) prowadzenie funduszu socjalnego jednostki,12) prowadzenie ewidencji syntetycznej analitycznej środków trwałych i wartości niematerialnych,13) sporządzanie ofert oraz organizacja postępowań przetargowych,14) prowadzenie ewidencji i rozliczeń podatkowych wraz naliczaniem i rozliczaniem podatku VAT.Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto miesięcznie. Istnieje możliwość zwiększenia wymiaru etatu i przedłużenia umowy o pracę.
Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Ustce - 2017-07-12 - Ustka (pomorskie)
kierowanie Centrum Integracji Społecznej i reprezentowanie Centrum na zewnątrz; sprawowanie nadzoru nad realizacją zadań Centrum; koordynowanie pracy wszystkich pracowników i uczestników Centrum; współdziałanie z organami, instytucjami i organizacjami w podejmowaniu przedsięwzięć zmierzających do pełnej realizacji zadań wynikających z procesu reintegracji zawodowej i społecznej; określanie zakresu zadań wszystkich pracowników Centrum i przeprowadzanie rekrutacji; przyjmowanie uczestników reintegracji społeczno-zawodowej; nadzór nad realizacją indywidualnego programu zatrudnienia socjalnego uczestników Centrum; ustalanie zasad gospodarki finansowej i materiałowej Centrum w oparciu o obowiązujące przepisy; dysponowanie środkami określonymi w budżecie Centrum oraz ponoszenie odpowiedzialności za prawidłowe ich wykorzystanie; pozyskiwanie usługobiorców; opracowywanie sprawozdań, informacji i analiz dotyczących działalności Centrum; prowadzenie spraw pracowniczych związanych ze stosunkiem pracy osób zatrudnionych w Centrum; zapewnienie odpowiedniego stanu bezpieczeństwa i higieny pracy; pozyskiwanie środków pomocowych na działalność Centrum z dostępem do źródeł zewnętrznych.
Stowarzyszenie "HORYZONT" - 2016-04-11 - Słupsk (pomorskie)
Organizacja pracy, realizacja sprzedaży. Miejsce wykonywania pracy: Opalenica.
POLOMARKET Sp. z o.o. - 2016-04-11 - Opalenica (wielkopolskie)