KIEROWNIK DZIAŁU FINANSOWO- KSIĘGOWEGO Lubin oferta pracy PSS SPOŁEM w Lubinie
Stanowisko: KIEROWNIK DZIAŁU FINANSOWO- KSIĘGOWEGO
Wynagrodzenie: 2 800 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: znajomość przepisów VAT, sporządzanie sprawozdań finansowych, predyspozycje do zarządzania zespołem pracowniczym, dokładność, starannosć, praca pod presją czasu, dobra organizacja pracy, rzetelność
Data publikacji: 2016-04-13
Lokalizacja: Lubin (dolnośląskie)
Pracodawca: PSS SPOŁEM w Lubinie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Marii Skłodowskiej-Curie 82, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
znajomość przepisów VAT, sporządzanie sprawozdań finansowych, predyspozycje do zarządzania zespołem pracowniczym, dokładność, starannosć, praca pod presją czasu, dobra organizacja pracy, rzetelność
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 800 - 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK DZIAŁU FINANSOWO- KSIĘGOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik działu finansowego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 800 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.04.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykszt. wyższe ekonomiczne preferowane rachunkowość i finanse, min. 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku, sporządzanie sprawozdań finansowych zgodnie z zasadami rachunkowości i przepisami podatkowymi z US, PFRON, GUS, zapisów na kontach księgowych
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: PSS SPOŁEM w Lubinie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Adres pracodawcy:
Marii Skłodowskiej-Curie 82, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, Godziny : 7-15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: lubiński
Gmina pracodawcy: Lubin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lubin
Ulica pracodawcy: Marii Skłodowskiej-Curie
Numer budynku pracodawcy: 82
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik działu finansowego
Data dodania oferty pracy: 13.04.2016
Oferta pracy ważna do: 27.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 13.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 13.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Odpowiedzialność za bieżącą działalność operacyjno- zarządczą na obszarze działania biura OR PCK w BB : organizacja pracy biura zgodnie z przepisami wewnętrznymi, wykonywanie czynności związanych z realizacją polityki kadrowej, organizowanie kontroli wewnętrznej pod kątem księgowym, celowe i gospodarne dysponowanie majątkiem PCK, przygotowywanie sprawozdań finansowych oraz preliminarzy budżetowych, realizacja programów zgodnie z zawartymi umowami, nadzór nad prawidłowym wykorzystaniem dotacji.
POLSKI CZERWONY KRZYŻ - 2017-07-17 - Bielsko-Biała (śląskie)
Wykształcenie średnie, prawo jazdy kat. B. Kontakt telefoniczny z pracodawcą.
SLABS & STONES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-18 - Rybnik (śląskie)
Współpraca z realizatorami, przygotowanie i nadzór nad całością procesu produkcji spektakli. Nadzór i przygotowanie dokumentacji technicznej realizowanych spektakli. Nadzór nad technicznym wykonaniem poszczególnych elementów scenograficznych. Sporządzanie kosztorysów dotyczących produkcji i eksploatacji przedstawień. Organizacja, nadzór i planowanie czasu pracy podległych pracowników. Nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP.
Opera na Zamku - 2017-06-16 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- Wydawanie dyspozycji przewozu kierowcom; planowanie i rozliczanie pracy kierowców i pojazdów; prowadzenie książki dyspozycyjnej; organizowanie stanowiska pracy zgodnie z przepisami BHP, ochrony ppoż., ochrony środowiska oraz ergonomii. Rozliczanie czasu pracy kierowców.- Znajomość języka rosyjskiego oraz ukraińskiego lub białoruskiego jest wymagana do kontaktowania się z kierowcami, którzy nie mówią po Polski lub mówią bardzo słabo po Polski i pochodzą z Ukrainy, Rosji, Białorusi i Gruzji.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 lub 9:00-17:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Doświadczenie NIE jest wymagane. Wymagania znajomość języka rosyjskiego w stopniu dobrym (B2) w mowie i piśmie. Wymagania znajomość języka ukraińskiego lub białoruskiego w stopniu dobrym (B2) w mowie i piśmie. Mile widziana znajomość branży transportowej.
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie marketu wg standardu firmy, zarządzanie zespołem, tworzenie zamówień, obsługa klientów
Dino Polska S.A. - 2016-03-23 - Niechanowo (wielkopolskie)
organizacja produkcji (obróbka metali)
ARMAPOL PPHU R. M.KUBSIK SPÓŁKA JAWNA - 2017-05-22 - Poznań (wielkopolskie)
Prace dociepleniowe budynków,roboty wykończeniowe
Asbud Przedsiębiorstwo Budowlano Montażowe Nawroccy Kutno - 2016-02-15 - Kutno (łódzkie)
Utrzymanie we właściwym stanie technicznym budynków wraz z instalacjami technicznymi i urządzeniami w które są wyposażone. Przyjmowanie zgłoszeń mieszkańców o zaistniałych awariach i ich usuwanie. Bieżąca kontrola napraw i konserwacji budynków. Prowadzenie odczytów urządzeń pomiarowych energii elekt., wody, energii cieplnej oraz prowadzenie ewidencji dokonanych odczytów. Koordynacja i ustalanie robót z kierownictwem oraz kierowanie pracą pracowników podległych.
DOMEL-DOMY Sp. z o.o. - 2018-03-20 - Jaworzno (śląskie)
Układanie plytek, glazury, wykonywanie posadzek, kładzenie terakoty. Praca na 1/2 etatu w godzinach pomiędzy 8.00 a 16.00 od poniedziałku do piątku (możliwe soboty), głównie na terenie Bielska-Białej i okolic (możliwe również na terenie województwa śląskiego - pracodawca zapewnia dowóz z firmy).
RENTHOUSE SYLWESTER BIAŁOŻYT - 2017-12-14 - Bielsko-Biała (śląskie)
Bezpośredni nadzóe nad prowadzonymi pracami budowlanymi, pilnowanie ich zgodności z projektem oraz kontrola jakości pracy i terminowości,współpraca z dostawcammi i podwykonawcamiPraca w Grupie Robót w Nidzicy ul. Rozdroże 5B
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o. - 2017-01-26 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
XXX
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Linia (pomorskie)
sprzedaż usług finansowych, rekrutacja pracowników (doradców), działania marketingowe na podległym regionie, raportowanie
Profi Credit Polska S.A. - 2016-06-10 - Legnica (dolnośląskie)
Brak danych
VUURIN AGENCJA PRACY - 2016-09-22 - Złotów (wielkopolskie)
szlifowanie, gięcie, polerowanie, cięcie, montaż konstrukcji stalowych itp.
KLADAKOR DAMIAN BLASZKE - 2016-08-26 - Słonawy (wielkopolskie)
- Nadzorowanie placu budowy,- Nadzorowanie i kontrolowanie postępu robót,- Prowadzenie dokumentacji budowlanej,- Organizowanie pracy własnej oraz podległego zespołu, - Koordynowanie prac podwykonawców,- Inne zadania wynikające ze specyfikacji stanowiska pracy.Miejsce wykonywania pracy: plac budowy LG Chem Wrocław Energy Sp. z o.o.ul. LG 1A, Biskupice Podgórne, 55-040 KobierzyceProponowany okres zatrudnienia: 2.07.2018-30.06.2021r.
kontakt przez PUP - 2018-04-30 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
nadzór i organizacja pracy zespołów pracowniczych usług porządkowych
POZIOM Sp. z o.o. - 2016-12-01 - Zielona Góra (lubuskie)
organizacja, planowanie, rozliczanie i odpowiedzialność za dział marketingu
MELANKO SP. Z O.O. - 2016-06-02 - Przysiek (kujawsko-pomorskie)
Praca w domu pacjenta
"BOGUSŁAW MUNIA" - 2017-01-12 - Dukla (podkarpackie)
zarządzanie dostawami, przygotowywanie zamówień klientów, analiza rynku, także w Chinach, sporządzanie zamówień, wykonywanie prac zleconych przez zarząd, zamawianie towaru u chińskich dostawców, zastępowanie innych pracowników w razie ich choroby lub nieobecności
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
w/g umowy
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Kawcze (pomorskie)
- opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym,- opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej,- udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego;- udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych;- udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych;- udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi;- wspieranie aktywności społecznej rodzin;- motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych;- udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej;- motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dlarodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych;- udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych;- podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych wsytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin;- prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci;- realizacja zadań określonych w ustawie z dnia 4 listopada 2016r. o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin Za życiem (Dz.U. z 2016r. Poz. 1860);- prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną;- dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niżco pół roku;- monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną;- sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach;- współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny;- współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Chybiu - 2018-08-22 - Chybie (śląskie)
zarządezanie lokalami gastronomicznymi, nadzorowanie i koordynowanie działań zatrudnionych pracowników, wypełnianie zasad i procedur wew. i zewn. negocjacje z dostawcami, orgamozowanie pracy
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
Zarządzenie personelem, towarem, przestrzeganie wymagań dotyczących zasad BHP, jakościowych.
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Jeziorany (warmińsko-mazurskie)
Merytoryczny nadzór nad przygotowaniem zawodowym uczestników, zapewnienie warunków do realizacji szkolenia praktycznego itp.
WIELKOPOLSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OHP W POZNANIU - 2016-08-16 - Margonin (wielkopolskie)
Kierowanie pracą sprzedaży i marketingu, wyznaczanie celów sprzedażowych, nadzór nad realizacją, prowadzenie negocjacji z kluczowymi klientami, analiza rynku, rozwój sprzedaży spółki, pozyskiwanie nowych klientów
LAOYINGTOU Sp. z o.o. - 2016-09-12 - Jaworzno (śląskie)
Dokumenty aplikacyjne prosimy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem Nabór na wolne stanowisko pracy Pracownik socjalny w terminie do dnia7 grudnia 2016 r. w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Pszczółkach lub przesłać listownie (liczy się data wpływu do GOPS) na adres: GminnyOśrodek Pomocy Społecznej ul. Pomorska 18, 83 032 Pszczółki.Szczegóły oferty dostępne na stronie internetowej: http://bip.pszczolki.pl/493.html?file=6178
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W PSZCZÓŁKACH - 2016-11-23 - Pszczółki (pomorskie)
Zakres obowiązków zgodny ze stanowiskiem. Wymagane wykształcenie średnie, 2 lata stażu pracy, bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność obsługi komputera.
SOKOŁÓW SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-03-23 - Łódź (łódzkie)
zarządzanie zespołem sprzedaży, tworzenie planów i strategii sprzedaży na rynek chiński, nadzór nad prawidłowością zawieranych umów z kontrahentami chińskimi, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami chińskimi, przygotowywanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
analizy bankowe
BANK SPÓŁDZIELCZY W WARTKOWICACH - 2015-12-16 - Wartkowice (łódzkie)
Transport międzynarodowy (teren Europy)
PROCH MAREK "MIZ" MAREK PROCH - 2017-06-12 - Nowy Dwór (kujawsko-pomorskie)