KIEROWNIK KUCHNI I STOŁÓWKI (DOBRE NAD KWISĄ) Dobre nad Kwisą oferta pracy 43 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Świętoszowie
Stanowisko: KIEROWNIK KUCHNI I STOŁÓWKI (DOBRE NAD KWISĄ)
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: nadzór nad przygotowaniem i wydawaniem posiłków, utrzymanie właściwego stanu sanitarno - epidemiologicznego przydzielonych pomieszceń
Data publikacji: 2016-01-20
Lokalizacja: Dobre nad Kwisą (lubuskie)
Pracodawca: 43 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Świętoszowie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:67-320 Dobre nad Kwisą, powiat: żagański, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
nadzór nad przygotowaniem i wydawaniem posiłków, utrzymanie właściwego stanu sanitarno - epidemiologicznego przydzielonych pomieszceń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK KUCHNI I STOŁÓWKI (DOBRE NAD KWISĄ)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dobre nad Kwisą
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: żagański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Żagań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali technicy technologii żywności
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, gastronomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego, ważne badania snaitarno - epidemiologiczne, umiejętność przygotowywania posiłków w warunkach polowych, znajomość zasad żywienia zbiorowego
Nazwa pracodawcy: 43 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Świętoszowie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Żaganiu
Adres pracodawcy:
Saperska 2, 59-726 Świętoszów, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, podanie lub skierowanie z PUP
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 9:00 - 13:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: bolesławiecki
Gmina pracodawcy: Osiecznica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świętoszów
Ulica pracodawcy: Saperska
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy: Obrona narodowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Żaganiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali technicy technologii żywności
Data dodania oferty pracy: 20.01.2016
Oferta pracy ważna do: 31.01.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 20.01.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 20.01.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
.
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
załadunek elementów rurowych do maszyny, odbiór elementów z maszyny, prace manualne polegające na wyginaniu i odginaniu elementów rurowych, skręcenie drobnych elementów za pomocą wkrętaków elektrycznych, zgrzewanie elementów rurowych
AGENCJA ZATRUDNIENIA KS SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-26 - Turek (wielkopolskie)
Planowanie i organizowanie produkcji pasz, zanęt, ekstrudatów; zarządzanie całościowe procesem produkcji oraz nadzór nad realizacją planów produkcji; wdrażanie rozwiązań pozwalających na optymalizację procesów produkcyjnych (dobór pracowników, dbanie o ich rozwój i podnoszenie efektywności pracy, przeprowadzanie szkoleń itp);, efektywne zarządzanie grupą podległych pracowników (ok. 14 osób); odpowiedzialnośc za jakość, terminowość oraz wysoki standard produkcji; nadzór nad sprwnym i bezawaryjnym funkcjonowaniem parku maszynowego, rozwiązywanie problemów produkcyjnych; prowadzenie dokumentacji produkcyjnej zgodnie z przyjętymi normami, współraca z innymi działami firmy w zakresie realizacji procesu produkcji; raportowanie wyników osiąganych w zarządzanym obszarze, współudział w budowaniu strategii i rozwoju firmy. Docelowo umowa o pracę na czas określony.
AGRO-FISH Sp. z o.o. - 2017-08-24 - Kartoszyno (pomorskie)
zarządzanie zespołem, dbanie o plany sprzedażowe, zarządzanie sklepem i ekspozycji, sprzedaż produktów, budownaie relacji z klientami
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
kierowanie zespołem
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Księgowanie dokumentów, obliczanie podatków
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Kraków (małopolskie)
obsługa klienta, kierowanie pracą zespołu , odpowiedzialność zatowarownie centrum, zamawianie towarów
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Zakrzewo (wielkopolskie)
Prowadzenie zajęć praktycznych z uczniami oraz obsługa, diagnozowanie, naprawa urządzeń i systemów mechatronicznych
Centrum Kształcenia Praktycznego - 2018-03-20 - Zamość (lubelskie)
analiza rynku i monitorowanie konkurencji, przygotowyanie ofert handlowych, pozyskiwanie nowych klientów, negocjowanie umów i warunków handlowych
kontakt przez PUP - 2015-11-23 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Zarządzanie personelem stacji paliw.
Szmuk Ryszard FUH Auto Mix - 2016-05-19 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Bieżące zarządzanie, organizację oraz kontrolę pracy podległego zespołu, odpowiedzialność za nadzór oraz utrzymanie wysokiej jakości usług, wykonywanie prac wchodzących w zakres podstawowej działalności zakładu-obsługa klienta, kasy fiskalnej, obsługa urządzeń pralniczych, usuwanie plam, maglowanie, sortowanie i składanie prania, foliowanie i opisywanie prania, przyjmowanie reklamacji, pomoc pracownikom niepełnosprawnym w dokończeniu poszczególnych czynności prania w celu dokładnego wykonania usług na rzecz swoich klientów.
Zakład Aktywności Zawodowej Zakład Usług Pralnicznych - 2018-01-03 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Zarządzanie pracą działu handlowego, opracowanie strategii sprzedaży, planowanie i realizacja sprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów, współpraca z kontrahentami i budowanie dobrych relacji z kluczowymi klientami.
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Nysa (opolskie)
zapewnienie odpowiedniego wsparcia partnerom biznesowym / klientomwdrożenie możliwie najlepszych rozwiązań do potrzeb partnera biznesowego w danej dziedzinie specjalizacjizarządzanie jakościątaktyczne wsparcie Managerów średniego szczebla lub ogólne doradztwo dla Managerów i kadry zarządzającej,zabezpiecza, projektuje i zarządza małymi projektami doradczymi,tworzy zaawansowane raporty z wykorzystaniem MS Excel,wsparcia w zarządzaniu zasobamiodpowiedzialny za doradztwo w jednym konkretnym aspekcie IS
ATOS GLOBAL DELIVERY CENTER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-12-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
pozyskiwanie klientów, obsługa floty, obsługa zleceń transportowych.
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Witkowo Pierwsze (zachodniopomorskie)
kierowanie budową, nadzorowanie jakości i terminowości realizowanych robót pod kątem zgodności ze specyfikacją techniczną i dokumentacją projektową ( kontakt z pracodawcą tel : 71-3898064 )
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "Ćwik" T.Ćwik, J.Ćwik,K.Ćwik-Popadiuk S.C - 2017-11-01 - Wińsko (dolnośląskie)
wg stanowiska
Furmanek Renewal Sp. z o.o. S.K.A. - 2017-03-07 - Daleszyce (świętokrzyskie)
Praca przy samochodach osobowych, ciężarowych; od zaraz; możliwość zatrudnienia na stałe; kontakt z pracodawcą osobisty (8-16) i telefoniczny (8-20)
CAR-SERVICE Witold Dynowski - 2015-11-23 - Słupsk (pomorskie)
przygotowywanie i przyrządzanie potraw wg receptur kuchni wietnamskiej
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
jw.
AID SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-20 - Francja (Francja)
j.w
MERIDIAN Sp. z o. o. - 2016-03-01 - Warszawa (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie elementów do spawania, cięcie, szlifowanie, zakuwanie, wiercenie, skręcanie
P.P.H.U. "ROLBOX" Ł.Frankowski i N. Frankowski w Jędrzejowie - 2017-08-01 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
nadzór nad zamówieniami towaru, obsługa finansowa procesu sprzedaży, odpowiedzialność za funkcjonowanie i obrót sklepu, współpraca w zespole, realiozacja zadań sprzedażowych.
Spółdzielnia Handlowo-Produkcyjna "ZGODA" w Jarocinie - 2016-09-06 - Jarocin (wielkopolskie)
- kierowanie całościową działalnością ośrodka;- gospodarowanie majątkiem zgodnie z obowiązującymi przepisami i przeciwdziałanie powstawaniu szkód;- organizowanie i nadzorowanie funkcjonowania wszystkich form działalności i komórek organizacyjnych ośrodka, w tym kształcenia, szkolenia i przygotowania zawodowego zgodnego z potrzebami rynku pracy oraz opieki i wychowania uczestników;- dbanie o pozytywny wizerunek ośrodka i o korzystne relacje wewnątrz oraz na zewnątrz;- systematyczna współpraca z rzecznikiem prasowym Wojewódzkiej Komendy OHP;- prowadzenie grupy wychowawczej, sprawowanie opieki na uczestnikami OHP oraz stwarzanie warunków dla ich harmonijnego rozwoju psychofizycznego;- monitorowanie, analizowanie i ocenianie efektów działalności kształceniowo-wychowawczo-opiekuńczej oraz innej działalności ustawowej;- organizowanie systemu kontroli w ośrodkach, wprowadzenie do użytku wewnętrznego jej zasad oraz wdrażanie wniosków/zaleceń z niej wynikających;- wspomaganie kadry w realizacji zadań kształceniowo-wychowawczo-opiekuńczych i doskonalenie ich jakości;- zgodnie z obowiązującymi terminami zgłaszanie do Wojewódzkiego Komendanta wniosków do organów prowadzących szkoły o zapewnienie kształcenia ogólnego i zawodowego, co jest związane z planowaniem i organizacją nauczania przez organy prowadzące szkoły;- udzielanie pracodawcom informacji nt. refundacji kosztów szkolenia młodocianych pracowników;- wskazywanie młodzieży możliwości dostępu do usług świadczonych przez jednostki rynku pracy podległe CEiPM OHP;- reprezentowanie ośrodka na zewnątrz;- rozwijanie współpracy ze środowiskiem lokalnym;- realizacja uchwał organów funkcjonujących w ośrodku;- przestrzeganie przepisów ujętych w Karcie Nauczyciela (w zakresie dotyczącym pracowników OHP) oraz innych stanowiących o działalności ośrodka;upowszechnianie doświadczeń wynikających z dobrych praktyk oraz wdrożonych rozwiązań nowatorskich i innowacji.
Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda OHP w Olsztynie - 2017-02-22 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Wykonywanie usług fryzjerskich.
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Kolnik (pomorskie)
Organizacja, zarządzanie i kontrola pracy wszystkich pracowników, nadzorowanie organizowanych przyjęć w hotelu. Zapewnienie sprawnego funkcjonowania obsługi gości. Stałe monitorowanie zajętości wynajmowanych pokoi i innych pomieszczeń. Dbałość o zapewnienie dodatkowej sprzedaży. Tworzenie i wysyłanie korespondencji do gości i biuletynów internetowych.
kontakt przez OHP - 2017-03-03 - Niemcy (Niemcy)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1) Kierowanie działalnością Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej oraz reprezentowanie go na zewnątrz.2) Realizacja zadań w zakresie pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego, dodatków mieszkaniowych oraz dodatków energetycznych, pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczniów, wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, pomocy państwa w wychowaniu dzieci, i innych wynikających z przepisów prawa przekazanych do kompetencji i statutu jednostki.3) Organizacja pracy ośrodka pomocy społecznej oraz ustalanie organizacji wewnętrznej GOPS.4) Organizacja pracy w GOPS na poszczególnych stanowiskach pracy, zapewniająca sprawne wykonywanie zadań.5) Wykonywanie czynności ze stosunku pracy wobec pracowników GOPS6) Prowadzenie prawidłowej gospodarki finansowej GOPS7) Przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych przy ścisłej współpracy ze skarbnikiem gminy igłównym księgowym GOPS.8) Nadzór merytoryczny nad pracą pracowników i kontrola dokumentacji prowadzonej przez pracowników.9) Analizowanie i ocenianie zjawisk powodujących zapotrzebowanie na świadczenia z pomocy społecznej oraz kwalifikowanie do uzyskania tych świadczeń.10) Udzielanie informacji, wskazówek i pomocy w trudnych sytuacjach życiowych osobom potrzebującym.11) Współdziałanie z instytucjami, organizacjami społecznymi, stowarzyszeniami, fundacjami oraz zakładami pracy w celu realizacji zadań społecznych.12) Sprawowanie nadzoru i odpowiedzialność za majątek GOPS.13) Zapewnienie zabezpieczenia przetwarzanych danych osobowych opracowanie i wdrożenie procedur polityki bezpieczeństwa w jednostce.14) Przygotowanie i składanie informacji i sprawozdań dotyczących funkcjonowania GOPS.15) Pozyskiwanie środków pozabudżetowych, w tym unijnych na działalność Ośrodka.16) Zapewnienie realizacji zadań wynikających z rządowych programów pomocy społecznej, wdrażanie lokalnych programów pomocy społecznej17) Informowanie przełożonego o stanie prowadzonych spraw i zaistniałych problemach.18) Aktualizowanie, opracowywanie i realizacja Gminnej Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych.19) Przygotowywanie projektów uchwał i zarządzeń dot. działalności Ośrodka.20) Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta Gminy Stegna.Warunki pracy na danym stanowisku:1) Stanowisko: administracyjne, kierownicze.2) Wymiar czasu pracy: pełny etat, czas pracy nienormowany.3) Miejsce pracy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Stegnie, Stegna ul. Wojska Polskiego 12, 82-103 Stegna,4) Praca przy komputerze.5) Praca z klientem.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu listopadzie 2017 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Stegnie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi poniżej 6%.6. Wymagane dokumenty:1) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej.2) List motywacyjny.3) Kopie dyplomów oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie ikwalifikacje.4) Pisemna koncepcja funkcjonowania Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stegnie w perspektywie 2018-2022, W opracowaniu powyższej koncepcji pomocne będą uchwały Rady Gminy w Stegnie dotyczące programów i zadań realizowanych przez GOPS. Wszelkie niezbędne dokumenty dostępne są w BIP. Prezentację należy złożyć w formie drukowanej. Kandydaci zaproszeni do kolejnego etapu kwalifikacji będą proszeni o przedstawienie koncepcji komisji konkursowej.5) Kopie świadectw pracy, w tym kopie dokumentów poświadczających wymagany staż pracy.6) Podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu zpełni praw publicznych oraz braku prawomocnego skazania za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.7) Podpisane oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie zustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922).8) Oświadczenie o stanie zdrowia kandydata pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku.9) Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie wg wzoru stanowiącego załącznik do niniejszego ogłoszenia.Przed nawiązaniem stosunku pracy osoba wskazana do zatrudnienia zobowiązana jest do dostarczenia do Urzędu Gminy zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Sądowego oraz zaświadczenia lekarskiego potwierdzającego zdolność do pracy.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać na Dzienniku Podawczym Urzędu Gminy w Stegnie lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Stegnie, ul. Gdańska 34, 82-103 Stegna, w zamkniętych kopertach z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stegnie w terminie do dnia 4 grudnia 2017 r. do godziny 12.00.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona niezwłocznie po jego zakończeniu na stronie Biuletynu Informacji Publicznej, na stronie internetowej Urzędu Gminy oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r , poz. 922) oraz ustawą z dn. 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2016 r, poz. 902 ze zm.).Kserokopie złożonych dokumentów w ofercie muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność zoryginałem. Informujemy, że:- dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych;- dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapui zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przez okres 2 lat, a następnie przekazane do archiwum zakładowego;- dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowanych przez okres 3 miesięcy od zakończenia procedury naboru.
Gmina Stegna - 2017-11-23 - Stegna (pomorskie)
Przeprowadzanie oraz nadzór nad procesami związanymi z planowaniem, przygotowaniem, realizacją i rozliczaniem inwestycji, remontów i modernizacji nieruchomości Spółki; monitorowanie stanu technicznego budynków i wyposażenia (zlecanie i nadzór nad prowadzeniem napraw, konserwacji systemów, urządzeń i instalacji technicznych)
Hermes Sp. z o.o. - 2018-02-13 - Włoszakowice (wielkopolskie)
układanie wełny na sufitach, zgodnie z przepisami KRN
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Boby (mazowieckie)
wprowadzanie do stosowanych w jednostce organizacyjnej przyjętych przesyłek i druków bezadresowych do dalszych czynności ekspedycyjno-rozdzielczych
POCZTA POLSKA SA - 2018-04-09 - Rudna Mała (podkarpackie)